NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور روحني من غير البوكسر

الدكر بعد ما فشخني و عبي طيزي لبن اخد البوكسر بتاعي و رماه من الشباك و خلاني انزل من عنده لابس البنطلون الضيق علي لحم طيزي و خرمي شغال ينقط لبن طول ما انا ماشي في الشارع
حاسس اني شرموطة اوي

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Kokysoly4, Medo said, بتاع كل حاجة و 12 آخرين
الدكر بعد ما فشخني و عبي طيزي لبن اخد البوكسر بتاعي و رماه من الشباك و خلاني انزل من عنده لابس البنطلون الضيق علي لحم طيزي و خرمي شغال ينقط لبن طول ما انا ماشي في الشارع
حاسس اني شرموطة اوي
يابخته بيكي

بروح له من غيره اصلا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: mario ماريو و ZABEEER GAMED NEK
جامدة اوي فيها شبه مني

• عجبني
التفاعلات: ميدو سالب1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاسس اني شرموطة اوي
يبختك

• عجبني
التفاعلات: Tarek Tito
حاسس اني شرموطة اوي
مبروووك بالهنا والشفا

حاسس اني شرموطة اوي
انا بقى لو جتلى ب منظرها ده هخليك تروح من غير الاتنين

• عجبني
التفاعلات: Fady332
طب هات بوكسرك اغرقهولك انا كمان من لبن زبري

كان ناقص يروحني ملط فعلا
ياقلبى انت طيزك دى اركب فيها زوبرى ونروح سواء اى مكان عايزه

غرقه لبن و طرطرة كمان و اديهولي البسه
تعال انت هات بوكسرك وامسك بيه زبري بايدك ونزلي لبني من زبري وبعدين حاطرطر جوة البوكسر بتاعك وانت ماسك زبري برضه

تعال انت هات بوكسرك وامسك بيه زبري بايدك ونزلي لبني من زبري وبعدين حاطرطر جوة البوكسر بتاعك وانت ماسك زبري برضه
و تطرطر جوة بوقي لو عايز
انا مبولة للرجالة

• حبيته
التفاعلات: oliverwinslow3
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%