NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,807
نقاط
18,690
احب اعرفكم بنفسي الاول انا نور دلوقتي سني 20سنه من صغري ونا باين عليا اني مش هطلع راجل خالص، من اول مااتولدت ونا عايش مع مامتي بس هي وقتها كنت 30سنه مامتي كانت محجبه بس لبسها كله بناطيل ضيقه وجيبات ضيقه وعلي طول مهتمه بنفسهاا وبجسمهاا جسمها كان ميلف شويه كانت مغريه جداا
اتطلقت من ابويا ونا عندي لسه 4سنين واخدتني اعيش معاهاا ف شقتهاا
كانت بتخاف عليا جدا مكنتش بتسيبني العب ف الشارع خالص كنت بلعب مع بنات خالتي بس
الكبيره دنيا اكبر مني بسنتين والصغيره بوسي اصغر مني بسنه
وخالتي ابتسام كانت اكبر من امي ب 3سنين وجوزها مسافر معظم الشهر بسبب شغله
بدات اكبر مع بنات خالتي وبدات اتكلم زيهم واتعامل زيهم ونا ف 12 سنه امي كانت بتبعتني ايام ابات عند.خالتي مكنتش اعرف ايه السبب وقتها ومكنتش بسال
وفي يوم كنت بلعب مع دنيا ولقيت خالتي بتقولي اني هبات عندها
خالتي:نور انت هتبات عندنا النهارده
انا: هي مامتي قالتلك كده ي خالتو
خالتي:ايوه ي حبيب خالتو
انا:بس نا مجبتش هدوم ابات بيهاا
خالتي:مش مشكله هطلعلك من هدوم.دنياا
انا:ماشي ي خالتو
خالتي قامت جابتلي هدوم.من الدولاب وهنا كانت مفاجاه ليا لقيتها جايبالي هوت شورت وتيشرت كت حماله رفيعه واندر من بتوع دنيا
خالتي:يلا ينور خد غير
انا:بس دول بناتي اووي ي خالتو
خالتو:معنديش ولاد هنا ينور
انا:بكسوف طب وحطالي الاندر ده ليه
خالتي:ده هيريحك ف النوم اكتر
انا:حاضر هقوم اغير اهوو
قمت قلعت هدومي ولبست هدوم دنيا وحسيت احساس غريب اووي بس كنت مرتاح ف اللبس ده جداا
خالتي:ايه رايك ينور عجبك الطقم
انا:اوووي ي خالتو مريحني اووي
خالتو: خلاص متقلعهوش ونت مروح وخده ليك
انا:لا مقدرش اروح كده ماما تزعقلي
خالتي: خلاص طول منتا هنا خش البس من عند دنيا اللي نت عاوزه
انا:ونا فرحان بجد ي خالتو
خالتي: بضحكه ايوه يروح خالتو
دنيا:ونا موافقه تلبس هدومي
خالتي:يعني مش هتدايقي يعني ي دنيا لما يلبس من هدومك
دنيا:لا يماما خالص
خالتي:يخليكو لبعض يولاد
كملت اليوم لعب مع دنيا وبوسي لحد اما نمت
وبقييت كل اما اروح عند خالتى اطلع طقم من عند دنيا البسه واغيره قبل م امي تيجي تاخدني
وفي يوم خالتي صحتني
خالتي:اصحي ينور يلا عشان اوصلك
انا: ليه ي خالتو هي.ماما مش هتيجي تاخدني
خالتي:لا يحبيبي مامتك تعبانه شويه ومش هتقدر تيجي
انا: حاضرهقوم اغير اهو غيرت وخالتي سرحتلي لان شعري كان طويل لحد كتفي ونزلت انا وهي
خالتي: استني هنا ينور هجيب حاجه من المحل بسرعه
انا:حاضر ي خالتي ببص ع المحل لقيته بتاع هدوم حريمي خالتي طلعت بعد شويه ومعاها شنطتين فيهم حاجات مكنتش اعرف ايه هي وكملنا مشي
وصلنا البيت وخالتي فتحت لانها معاها مفتاح الشقه وكانت ماما لسه ع السرير
خالتي: صباح الخير ي صوصو
ماما: صباح النور ي حبيبتي... ازيك ينونو
انا:بخير يمامتي
خالتي: ايه يصوصو الليله كانت حلووه عرفتي تنامي امبارح ههههه
ماما:بضحكه حلووه اووي ده نا نمت نوم قايمه جسمي كله متكسر ههههه
انا: كنت لسه صغير طبعاا وواقف مش فاهم حاجه ولقيت خالتو بتكلم ماما بصوت واطي وبصالي ولقيتها بتضحك هي وماما
ماما: تعاله هنا ينونتي
انا:حاضر وروحت قعدت جنبهاا
ماما: انت بترتاح ف اللبس ده ينونو ول ف اللبس الصبياني
انا: سكت من الخضه ومردتش خالص
ماما:نت مكسوف ليه ينونو
انا: برضو مرضتش وكنت خايف لماما تزعقلي
خالتي: طب نا هقوم اعمل حاجه فى الاوضه التانيه واجي
وفضلنا قاعدين ساكتين نا وماما لحد اما خالتي جت
خالتي: خلاص نا خلصت ولقيتها بتغمز لماما
ماما: تعاله ينونتي
انا:قمت مع ماما وكانت لسه بقميص النوم بتاعهاا
ماما: بص ينونو ف ع السرير بتاعك طقمين انا مش هزعل من اللي نت هتختاره بس نا عاوزاك مبسوط واللي نت تختاره نا هتعامل معاك بيه
دخلت الاوضه ولقيت طقم صبياني بوكسر وتيشرت وبنطلون ولقيت فستنان بناتي واندر وبرا نا فضلت واقف شويه افكر ونا خايف لحد اما لاقيت خالتي دخلت عليه
خالتي بصوت واطي: عفكره امك عارفه من زمان انك بتحب اللبس ده وكانت بتبعتك عندي كتير عشان تكون مبسوط وهي شافتك قبل كده ونت نايم عندي بيه
انا: يعني هي مش زعلانه يخالتو ولا هتضربني
خالتي:لايروحي دي هتنبسط بيك
وسابتني وطلعت
ونا قلعت كل هدومي ولبست الاندر وجيت البس البرا معرفتش سيبتها ولبست الفستان وطلعتلهم
ماما:ايه الحلاوه دى كلها ينونتي تعالي هنا جنبي
انا كنت مكسوف اووي وكانت اول مره ماما تكلمني بصيغه المؤنث
قعدت جنبها
ماما: نت ليه.ملبستش البرا
انا: معرفتش البسهاا ... فضلت تضحك هي وخالتي
ماما:يعني خلاص اخترت ده
انا:بصوت واطي.. ايوه
خالتي: ماشي بعد كده اسمك نورا
ماما: قومي ينورا هاتي البرا اعلمك بتتلبس ازاي
قمت جبتها وماما لبستهالي وعلمتني بتتلبس ازااي
ماما: تعالي انا عملالك مفاجاه
انا:مفاجاه اي
ماما: افتحي الدولاب بتاعك كده
انا: فتحت الدولاب ولقيت كلها هدوم بناتي ومفيش غير طقم واحد بس صبياني نا فرحت اووي
ماما؛: تعالي يلا اقعدي معانا انا وخالتك
نا: وبقيت بلبس ع طول بناتي ف البيت قدام مامتي او عند خالتي ولما بنزل المدرسه بلبس داخلي بناتي ولبس ولاد عادي

الجزء الثاني
معلش هي الحكايه طويله بس ف ناس بتحب التفاصيل دي جداا
لما كبرت شويه ودنيا طبعا كانت اكبر مني وبدات تتغير وبزازها وطيازها يكبرو وفي يوم. كنا قاعدين كلنا
انا: ماماا هو نا امته هكبر وابقي شبه. دنيا
ماما: تبقي شبهاا ازااي ينورا
انا: يبقي عندي جسم شبهاا
خالتي: نتي عاوزه يبقي ليكي جسم شبهاا ينور
انا: ايوه نفسي اوووي
خالتي: بس نتي جسمك مش شبها ينور
انا: ايه الفرق ي خالتو
ماما: تعاله معايا وانا افهمك تعالي نتي كمان يدنيا
دخلنا الاوضه احنا التلاته ولقيت ماما بتقولنا اقلعو
دنياا: ليه ي خالتو
ماما: عشان نوري نورا الاختلاف
دنيا: حاضر
دنيا طبعا كانت كبرت وفاهمه الحاجات دي ونا كنت لسه صغير قلعنا احنا الاتنين ونا استغربت اووي لما لقيت عند. دنيا كس ومكنتش اعرف لسه ده لزمته ايه
ماما: بصي ينورا نتي تختلفي عن باقي البنات ف الجسم
انا: ماما هو ده بتاع اي وبشاور ع كس دنياا
ماما: ده اسمه كس
اناا؛ وده بيعمل ايه وليه معندهاش زيي
ماما فضلت تضحك هي ودنياا بصي ينونتي ده بيكون عند الستات بس واللي عندك. ده اسمه زوبر بيكون عند الرجاله بس
انا: بس ايه لزمتهم وليه نا معنديش كس زي دنيا
ماما: لزمتهم ان زوبر الرجاله بيخش ف الكس عشان يمتعهم بس اللي عندك ده مش زوبر ينونو ده لسه صغير خالص عامل شبه الزنبور هههه
انا: طب نا عاوزه جسمي يبقي ناعم زيها وعاوزه يطلعلي بزاز كمان
ماما::: هههههه حاضر هخليكي ناعمه زيها بس البزاز دي نشوف بعدين
انا: ماشي يمامتي
ماما: دنيا قولي لامك تجهز السويت عشان نعمل لنورا
دنيا وهي بتضحك عليا : حاضر ي خالتو
وطلعت قالت لخالتي وحضرو السويت ونا وماما كنا لسه ف الاوضه وبداو يعملو سويت لجسمي ووقتها جسمي كله احمر وكان واجعني بالزات طيزي ولقيت خالتو وهي بتعملي سويت قامت ضرباني ع طيزي اللي شبه اترجت من الضربه
انا: ااه اي ي خالتو وجعتني ولقيتهم كلهم ضحكوو علياا
خالتو: ايه يبت المياصه دي مش كنتي عاوزاها تكبر هههه
انا: طب وهي كده هتكبر وتبقي شبه دنيا ي خالتي
فضلو يضحكو علياا خالتي: ايوه يروح خالتك نا بعملها كده واكتر كمان
انا: طب كملي عاوزه طيزي تبقي شبهاا
خالتي: عنيا نتي تؤمري وبدات تضربني ع طيزي وماما بتعمل سويت لدنياا هي كمان
ولقيت خالتي قامت منيماني ع بطني جنب دنياا وقامت جابت كريم وبداو يدهنو جسمي نا ودنيا بيه وخالتي اخدت حته كبيره وحطتها ع طيزي وبدات تلعبلي فيها وتفعص ونا طبعا كنت ف عالم تاني من المتعه اول مره يحصلي كده
ماما: بتعملي ايه يوسخه ف الواد
خالتي: هو بقا فيه واد ده سايح اكتر من البنت
ماما بصتلي ولقتني مستمتع جدا ومغمض عنياا قامت ضحكه لخالتي وخالتي ع ماصدقت لقيتها بدات تلعب جامد وبتقرب صوبعها كل شويه من خرم طيزي لحد اما سبتت عليه وفضلت تلعبلي فيه ونا ف دنيا تانيه خالص
ببص ع ماما لقيتهاا عماله تلعب لدنيا هي كمان
فضلت خالتي تلعبلي لحد اما حست ني اعصابي سابت خالص ولقيتهاا بدات تدخل صباعها ف طيزي
اناا: ااه نتي بتعملي ايه ي خالتو بيوجعني خالص
خالتو: اخرصي يبت وبلاش مياصه مش عاوزه تبقي شبه دنيا انا هخليكي شبها بجد
ولسه هتكلم سمعت صوت دنيا وهي بتتاوه هي كمان بصيت ورا لقيت ماما مدخله صباعها ف طيز دنيا وعماله تطلعه وتدخله
وبدات خالتي هي كمان تدخل صباعها ف طيزي لحد اما دخل كله وطبعا الكريم كان مساعد وبدات تنكني هي كمان بصباعها ونا اتاوه انا ودنيياا لحد اما تعبنا خالص ونا نمت ع نفسي من كتر اللي حصل
صحيت ع وجع جامد ف طيزي ببص لقيتني نايم ف اوضتي ولابسه اندر وفوقيه استرتش وتيشرت كت ولسه بقوم سمعت صوت بره فتحت براحه وبصيت ف الصاله ملقتش حد ولقيت الصوت جاي من اوضه ماما مشيت براحه وببص من الباب لقيت ماما لابسه قميص نوم ومشغله اغاني ع الموبايل وعماله ترقص وفي راجل نايم ع السرير ملط بس مكنتش شايفه وشه عشان صاحيه تعبانه من اللي حصل ولقيته قام وبدا يرقص مع ماما وهو ملط وزوبره كان باين احيييه كان كبير اووووووي كنت اول مره اشوف زوبر كنت هموت وامسكه بايدي
لقيته قام منزل مامتي ع الارض وقام مقرب زوبره من بوقهاا وهي قامت مدخلاه ف بوقها
ماما: زوبرك حلوو اووي اممممم وحشتني
هو: ونتي كمان يشرموطه مصيه كله
ماما: امممممم كبير اووووي .... كان ربعه بس اللي داخل ف بوق ماما ونا كل ده واقف مستغرب ومش عارف اعمل ايه كنت لسه صغير بقاا وخايف اوووي
ولقيته قام مقوم امي وقلعها القميص وامي مكنتش لابسه اندر ولا برا ولقيته نزل يلحس كسهااا وامي تتاوه
ماما: اوووف لسانك حلووو اووي كماان ي حبيبي اححححح الحس كمان اوووووي اااااه مش قادره يلا ريحني بقااا
هو: عاوز ايه يمتناكه
ماما: مش قادره نكني يلاا
هو: لسه بدري ي لبوه .. ولقيته بدا يدخل صباعه ف كس ماما وماما مغمضه عينهاا افتكرت لما خالتي كانت مدخله صباعها ف طيزي ولقيت طيزي بتاكلني وايدي بتلعب فيهاا لوحدهاا وهو مش راحم امي لحد اما لقيتهاا بتترعش جامد ولقيته هو قام ومره وحده راح مدخل زوبره ف كس امي ولقيت امي شهقت وقامت مصوته بس حطت ايدها ع بوقها وكتمت الصويته وهو مش راحم عمال يدخل زوبره ف كس امي ويطلعه وهي خلاص مش قادره وعماله تتاوه تحت منه
ماما: اااه مش قادره كفايه كفايه كسي اتهري اااااه ارحمني كنت لسه هخش لماما عشان الحقهاا لقيته بيقولهاا
هو: يعني عاوزاني ابطل واطلعه يشرموطه
ماما: اوعي تطلعه ده نا اقوم ادبحك ااااه هاتهم بقااا
هو: عاوزاهم فين يمتنااكه
ماما: هاتهم ف كسي المتنااك طفي ناره ااااه
ولقيته بدا يسرع ف النيك وماما تصوت ولقيتهم بيترعشو هم الاتنين وماما بتتاوه جامد ومره وحده لقيته حركته قلت ونام فوق ماما وماما فتحه رجليها ع الاخر
ماما: اووووف لبنك سخن اوووي
هو: ونتي كسك مولع يمتناكه
ماما: يدكر المتناكه نت
ولقيته طلع زوبره من كس امي وفيه لبن خرج مع زةبره وكان عمال ينزل ع طيزهاا وقام طالع حاطت زوبره ع بوق امي وهي بدات تمصله ولقيت نفسي بمشي لساني ع شفايفي وببص ع اللبن اللي نازل من كس امي و كل ده مش حاسس بنفسي وبايدي اللي بتلعب ف طيزي وصباعي اللي دخل نصه ف خرمي
ولقيته بيقول لماماا: هو مينفعش ابات معاكي النهارده
ماما: لا مينفعش ابني نايم هناا مبعتهوش عند خالته
هو: يخساره كان نفسي اكمل معاكي الليله
ماما: معلش يروحي تتعوض المره اللي جايه
هو: نا همشي بس عشان ابنك هنا لكن غير كده كنت فشختك
ماما: بتضحك بشرمطه: ههههه اكتر من كدهه ده نا كسي اتهري
هو: ماشي ي صوصو
ولقيته بيلبس عبايه وكان باين عليه انه صعيدي وقام مطلع فلوس وقام حاطتهاا بين بزاز امي
ونا رحت جري ع اوضتي عشان محدش يعرف اني شوفت حاجه وببص من خرم الباب لقيته واقف عند باب الشقه وامي واقفه معاه ملط ولسه اللبن بينزل ع فخادها ولقيته فام مديها بوسه وضربها ع طيزهاا ومشي
ونا رحت ع السرير بتاعتي واتغطيت تاني وعملت نفسي نايم
امي بصت علياا لقتني نايم قامت قايله كويس انك لسه نايمه ي نورا وقامت قافله باب الاوضه ومشيت

الجزء الثاني
بعد ما مامتي خلصت نيكه والراجل اللي معاها مشي وجت بصت عليا وعرفت اني نايمه ومحستش بيها قامت قافله عليا باب اوضتي ومشيت يومها معرفتش انام من كتر التفكير مين الراجل ده وازااي ماما تطلع كده وكل اما افتكر منظرهم الاقي طيزي بتاكلني وافضل العب فيها لحد اما نمت من التفكير
لقيت ماما بتصحيني
ماما: اصحي ينورا احنا بقينا الضهر
اناا: اي ده بجد يمامتي طب ليه مصحتنيش من بدري
ماما: مرضتش ازعجك ي حبيبتي
انا: بس نتي باين عليكي مبسوطه النهارده وحاسس ان وشك منور
ماما: ايوه حلمت حلم جميل امبارح وصاحيه فرحانه بس جسمي وجعني شويه هههه
انا: يكتر من احلامك يمامتي واشوفك مبسوطه دايماا
ماما: ياريت احلامي تكتر ي قلبي وتبقي كل يوم هههه قومي بقا عشان نفطر نا محضره الاكل
انا: حاضر يمامتي .... مع اني عارفه ن ماما مكنتش بتحلم بس انا بحب اشوفها مبسوطه عشان كده مرضتش اكلمها ف اللي حصل امبارح
قمت اخدت شاور و لبست هوت شورت محزق ع جسمي وطبعا ملبستش اندر لان خرمي كان وجعني بسبب اللي حصل ولبست تيشرت كت حمالات ولبست روب فوقيهم وسيبته مفتوح
ماما: ايه الحلاوه دي كلها يبت
انا بكسوف: بت مين يمامتي
ماما: نتي يروح مامتك احلي بنت ف الدنيا وبعدين بتتكسفي من مامتك
انا: مش متعوده انك تناديني كده
ماما: لا اتعودي انا هعتبرك بنت بعد. كده واسمك نورا
نا: بجد يماما
ماما: ايوه ي حبيبتي
نا: يخليكي لياا ي احلي ام في الدنيا
وفضلنا ع كده لحد اما بقيت 15 سنه وجسمي طبعا اتغير جداا بقي ناعم اووي وطري وبزازي كبرت شويه وبقيت بلبس برا وطيزي كبرت وقلوظت بسبب لعبي فيها وكنت بلعب تمارين خاصه بالبنات عشان تكبير الطيز وكنت بشوف مامتي كتير وهي بتتناك بالليل وطبعا اتعودت وبقيت بستناها كل اما تتناك عشان اتفرج بس هي متعرفش
ماما: نورا هننزل النهارده نشتري شويه هدوم لينا
انا: ماشي كويس عشان عاوزه اجيب هدوم لياا انا كمان
ماما: طب يلا قومي البسي
انا: قمت لبست وطبعا هدومي كانت بقت بناتي كلهاا الا طقم للامتحنات بس لبست اندر وبرا وبنطلون كان محزق علياا وتيشرت كت حماله وجاكت فوقيه وقفلت الجاكت واستنيت ماما لما تخلص
ماما: ايه اللي نتي لابساه ده هههه
انا: وحش يمامتي
ماما: لا يحبيبتي عسل بس ده لخروج مش للتسويق
انا: خلاص هقلعه
ماما: لا مفيش وقت خالتك مستنيانا تحت هي ودنياا
انا: ماشي يلاا
نزلنا وسلمنا عليهم ودنيا اول ماشافتني
دنيا: يخربيتك اي الحلاوه دي فظيعه يبت
انا: حلاوتك ي قلبي
انا ودنيا كنا قريبين جداا من بعض بسبب اننا من صغرنا متربين سوا ونا ملييش صحاب غير دنيا وبوسي بس
رحنا المول وخالتو اخدت ماما ومشيت ونا مشيت انا ودنيا
دنيا: عاوزه حاجه معينه ول بتدوري كده وخلاص
انا: كنت عاوزه اشتري اطقم نوم ليا جديده
دنيا: طب تعالي
ولقيتها اخدتني وفضلنا مشيين لحد اما وقفتني عند. محل
انا: انتي وقفتي هنا ليه
دنيا: مش قولتي عاوزه هدوم. نوم هنشتري من هنا
انا: بس ده محل للبيبي دول واللانجيري
دنيا: عارفه يروحي احنا خلاص كبرنا وعادي نلبس كده
انا: اممم طيب ماشي هنشتري واحد او اتنين بس مش اكتر
دنيا: تعالي بس
دخلنا المحل واول مادخلت لقيت لانجيري ع المليكان حلو اووي ودنيا لاحظت كده
دنيا: عجبك ينورا
انا: بكسوف اوووي
دنيا: ههههه ماشي هاتيلنا اتنين من اللانجيري ده
انا: طب لمين التاني
دنيا: ليا ي قلبي
انا: ماشي
دنيا: وعاوزين اندرات فتله لو سمحت
انا؛ بلاش فتله وهاتي زي اللي لابسينها يدنيا
دنيا: لا احنا كبرنا خلاص وعادي نلبس الفتله
كملنا شري واشترينا بيبي دول تاني وشويه هدوم داخليه وروحنا عشان نشتري هدوم. خروج ونا ماشيه لقيت ماما واقفه ف محل كانت بتشتري للانجيري هي كمان
خلصنا تسويق وروحنا انا ومامتي ودنيا روحت هي وخالتي
ماما: اشتريتي اللي نتي عاوزاه يحبيبتي
انا: ايوه يماما
ماما: وريني كده
انا: خدي الشنط اهي
ماما بضحكه مايصه: وده جايباه لمين اللانجيري ده وكمان اندرات فاتله
انا: جايباه لياا
ماما: ايوه طب هتلبسيه لمين يعني
انا:هو لازم البسه لحد يعني
ماما:ايوه.ده بيتلبس لما يكون الست عاوزه تبسط الراجل
انا: طب منا شوفتك ونتي بتشتري لانجيري هتلبسيه لمين نتي كمان
ماما سكتت شويه وبعد كده ابتسمت وقالت: مش يمكن يجي صاحب النصيب اللي البسهوله
اناا: .......
ماما: هتزعلي ينونتي لو شوفتيني لابساه لراجل
انا؛ مبزعلش منك يمامتي ولو ده هيبسطك اعملي اللي يريحك
ماما: بجد ينور
انا: اها بجد..... وكانت اول مره تقولي ينور من سنين
ماما: يخليكي ليا ي نونتي .
ولقيتها قامت حضناني وباستني من راسي
اتعشينا وكل واحد دخل ينام ونا كنت بقيس الهدوم بتاعتي ولبست لانجيري وروحت عند المرايه اشوف نفسي حسيت اني بجد وحده ست اللانجيري كان تحفه
ونا واقفه قدام المرايه سمعت باب اوضه ماما بيتفتح طفيت النور ورحت ع السرير وعملت نفسي نايم قامت قافله باب الاوضه تاني وراحت فتحت باب الشقه نا فكرتها نازله بس سمعت صوت ف الشقه بصيت من الباب لقيت ماما ماشيه وف راجل وراها ورايحين اوضه النوم استنيت شويه وطلعت
لقيت ماما سايبه الباب مردود اتمشيت براحه لحد اما وصلت هناك لقيت ماما لابسه اللانجيري اللي كانت بتشتريه وقاعده ع ركبتها ع الارض وعماله تمص زوبر الراجل
هو: ايه اللانجيري الجامد. ده يمره
ماما: عجبك ي قلبي
هو': مهيجني جداا عليكي
ماما: شرياه مخصوص عشانك
لقيته قام مقومهاا ومنيمها ع السرير ع ضهرها ونزل لحس ف كسهاا
ماما: اوووف يلهووي كماان الحسلي كمان ااااه نكني بلسانك
وهو مش راحم خالص ونازل هري ف كس امي ونا بقيت واقف مش قادر وحسيت اني كنت هقع سندت نفسي بالعافيه ع الباب ومااخدتش بالي ان الباب اتفتح شويه وعمال العب ف طيزي
وهو عمال يلحس ف كس امي واول مادخل صباعه ف كسها لقيتها بتتنفض جامد وبتترعش وهي بتعدل نفسها لقيتها شافتني بس متكلمتش ولا عملت حاجه لقيتها بتقوله نكني بقاا دخله مش قادره
راح. قايم ورفع رجليها ع كتفه. وبدا يدخله براحه
ماما: دخله كله ااااه مش قادره عاوزاك تفشخني
ولقيتها بتبصلي وعنيهاا كلها شهوه وقامت مره واحده قامت شداه عليه عشان زوبره يدخل كله مره وحده
ماما: اااه كسي نكني اووي
هو: ده انا هفشخك يمتناكه وعمال يطلع وينزل بجسمه كله ع ماما وهي تتاوه وتصوت تحت منه وكل شويه تبص عليا ونا واقفه وممحونه وعماله العب ف طيزي اللي بقيت مدخل قيه صباعين ونا مش حاسس
وهي كل اما تشوفني تهيج اكتر وتهيجه عشان ينكها اكتر
هو: اااه خلاص هجيب يمتناكه
ماما: هاتهم ف كسي مشتاقه للبنك اوووي
هو: اه اه اااه اوووف كسك نااار
ولقيت ماما لفت رجليها حولين وسطه وقامت شداه نحييتها جاامد وفضلت تترعش وفضلت ماسكاه. كده شويه لحد اما هديت خالص وقامت سيباه
ونا قمت سندت نفسي بالعافيه لحد اما وصلت اوضتي
وبعدها بنص ساعه سمعت باب الشقه بيتفتح ويتقفل عرفت انه مشي خلاص ولقيت ماما بتفتح باب اوضتي وجت قعدت جنبي ع السرير
ماما؛ نونتي نونتي قومي يحبيبتي نا عارفه نك صاحيه
اناا: نعم يماما.... ببصلها لقيتها لسه عريانه خالص
ماما: تعالي ي روحي معايا اوضتي عشان عاوزاكي
ومستنش لما اتكلم وقامت مسكاني من ايدي ومقوماني ونا مشيت وراها لحد الاوضه وطيازها كانت بتترج قدامي
ماما: قوليلي بقاا اتمتعتي بالفرجه ول لا
انا:..........
ماما: قولي متتكسفيش
انا: ايوه بحس بطيزي بتاكلني
ماما: طب نت اول مره تشوفني
انا: بصراحه يماما لا
ماما: بقالك اد ايه بتشوفني
انا: كتير يماماا
ماما: طب ومتكلمتش معايا ليه
انا: عشان شايفك مبسوطه ونا عاوزك مبسوطه عطول
ماما: طب كنت بتلعب ف طيزك ليه
انا: عشان كل اما اشوفك بحس انا بتاكلني
ماما: طب ونتي كملتي لعب ول لسه
انا: لسه يماما كنت هستناكي اما تنامي واكمل اناا
ماما: طب تعالي انا اكملك انا عاوزاك نت كمان مبسوط زيي لو ده هيبسطك
ولقيتها قامت منيماني ع بطني وبدات تلعب بصباعهاا ف خرمي وتدخله وحده وحده ونا اتااوه زي الشرموطه تحتهاا
انا: ااااه كمان يماما دخليه كله ااااه
ماما: مبسوطه يبت
انا: اوووووي اوووف
وفضلت ماما تلعب فيا وتنكني بصباعها وانا اتااوه تحتهاا لحد اما قربت بلسانهاا عند خرمي ولحسته واول ما لسانها لمس طيزي لقيتني بترعش وبجيب وكانت اول مره ليا انزل من زوبري اللي كان مش باين اصلاا بسبب صغره
انا ونا خايفه: انا اسف يمامتي معرفش هو اللي نزل لوحده بس هو اي ده
ماما وهي بتضحك: متخافش ي حبيبي دي اول مره ليك تنزل صح
انا: ايوه
ماما: متقلقش نت كده بلغت خلاص نام نت دلوقتى وبكره نبقي نتكلم
انا: حاضر يمامتي بس الملايه اتبهدلت
ماما؛ ههههه يحبيبتي هي متبهدله مني انا الاول قوم ونا هغيرهاا
قومت نمت ونا بفكر ف اللي حصل النهارده ولسه مش عارف هيحصل اي بكره لما اصحي

الجزء الرابع
ماما: اصحي ي نورا الساعه بقت وحده
انا: سيبيني نايمه يماما هصحي اعمل ايه
ماما: اصحي يبت وكفايه كسل
انا: حاضر يماما
قمت اخدت شاور ولبست عبايه بيتي محزقه علياا وملبستش حاجه تاني وطلعت لماما لقيتا محضره الاكل قعدنا فطرنا وخلصنا ونا قمت اساعدها ف شيل الاطباق خلصنا وقعدنا قدام التلفزيون
ماما: تعالي جنبي هنا ي نورا
انا: حاضر ... وقمت روحت قعدت جنبهاا
ماما: قوليلي بقا اتبسطي امبارح ونتي بتتفرجي عليا
انا: جداا يماما
ماما: تحبي تشوفيني كل اما اتناك
انا: اكيد يمامتي
ماما: ماشي ي حبيبتي... بس نتي ليه طيزك بتاكلك لما بتشوفيني ونا بتناك
انا: مش عارفه نا بلاقي ايدي بتروحلها لوحده ومبرتحش غير كده
ماما: ماشي هيجيلك يوم وتجربي اكيد
انا: اجرب ايه يماما
ماما: تتناكي شبهي ي حبيبتي
انا: ازاي يماما ونا معنديش كس
ماما قامت مده ايدها وبتقرصني من طيزي.: هتتناكي من دي شبه امبارح
انا بمياصه؛ ااااه اي يمامتي براحه بتوجع
ماما: ههههه يخربيتك اتدلعي يبت اتدلعي....
انا: هههههه
ماما: اعملي حسابك ف ناس سكنت جديد ف الشقه اللي قصادنا وهيجو يتغدو معانا النهارده البسي طقم الصبياني بتاعك
انا: حاضر يماما بس ناس مين نتي تعرفيهم
ماما: لا معرفهمش هم خبطو عليا النهارده الصبح وقالولي انهم نقلو هنا من يومين وجايين يزورونا النهارده ع الغدا
انا: حاضر هقوم اطلع الطقم واحضره
ماما: ونا هقوم احضر الغدا لانهم فاضلهم ساعه ويجو
ونا قمت اروق الشقه وبعد شويه لقيت ماما خلصت ودخلت تاخد شاور وتلبس استنيتها لحد اما خلصت ودخلت انا البس واول ما دخلت لقيت الباب بيخبط
ماما: خشي نتي البسي ونا هدخلهم
انا: ماشي
دخلت قلعت العبايه ولبست بوكسر بناتي اسوت وتيشرت كت عادي ولبست التيشرت الصبياني بكم عشان نعومه ايدي متبنش لقيته بقي ديق شويه بس لبسته وجيت البس البنطلون لقيته ضيق اووي من ع طيازي ويدوبك عرفت البسه بالعافيه والطقم كان مقسم جسمي ومبقتش عارفه اعمل ايه
انا: ماما تعالي ثواني عاوزك
ماما: ماشي..... ايه ف ايه اخلصي الناس بره
انا: بصي كده الطقم بقي ديق اووي
ماما: يخربيتك نتي طيزك. كبرت كده امتي
انا: مش عارفه
ماما: طب مش مهم اطلعي كده مفيش حل تاني
انا: حاضر .... قمت لافه شعري لفوق ومداريه بالكاب عشان ميبنش انه طويل وقمت طالع لقيتهم اتنين بس ولد. وامه
انا: اهلا ي طنط ازيك
هي: طنط اي بقا خلاص قولي ي خالتو مها
انا: حاضر ي خالتو مها..... اهلا بيك ازيك انا نور ونت
هو: اهلا بيك انا محمد وبيقولولي ي مودي
انا: اهلا نورتنا ي مودي
مودي: انا شوفتك ف مكان قبل كده نت ف تالته اعدادي ف مدرسه........ صح
انا: ايه عرفت منين
مودي: انا كمان ف تالته اعدادي ف نفس المدرسه بس مبشوفكش هناك
انا: اه مبرحش عامل الدراسه منزلي
مودي: عشان كده
ماما: كويس ينور هتلاقي حد يزاكر معاك اهو
مودي: اكيد ي خالتى
مودي كان جسمه اكبر واعرض مني وابيضاني كان باين انه مهتم بجسمه
ومامته مهاا هي كانت اقصر من ماما بس جسمها يجنن
ماما: هقوم انا اجيب الغدا
مها: استني هاجي اساعدك
ماما: لا خليكي ميصحش
مها: لا خلاص بقا بقينا اخوات
وقامو هم الاتنين وبقو يجهزو السفره وهم بيتكلمو ونا قعدت نا ومودي
مودي: بتزاكر ي نور
انا: اه تمم ونت بتحضر وبتزاكر ول لا
مودي: بحضر اه بس مش بزاكر
انا: ليه كده
مودي: مبعرفش ازاكر لوحدي ... ينفع ابقي اجي ازاكر معاك او انت تجيلي
انا: مش عارف و**** هبقي اقول لامي
مودي: نت ابوك مسافر ول ايه
انا: لا ماما مطلقه وعايشين لوحدنا ونت
مودي: بابا شغال بره مصر وبيجي شهر او شهرين كل سنتين يعني عايشين لوحدنا برضو
ماما: يلا يولاد الاكل جاهز
قمنا عشان نروح ع السفره ولاحظت ونا ماشي انه بيبص ع جسمي ولما قعدنا لقيته بيعدل ف بنطلونه قعدنا اكلنا
مودي: ماما هو ينفع نور يبقي يجي يزاكر معايا او انا اجيله
مها: نا معنديش مانع اسال مامته
مودي: ينفع ي خالتي
ماما: سكتت شويه وقالتلهم ماشي موافقه بس يزاكرو هناا
كلهم وافقو ومحدش اعترض
ماما: كويس برضو عشان نور معندهوش. صحاب خالص
خلصنا اكل كلنا وقعدنا شويه نتكلم وانا ومودي اخدنا ع بعض اكتر وبقينا نهزر ونتكلم عادي اكننا نعرف بعض من مده واخدنا ارقام بعض عشان نبقا نتكلم وهم مشيو ع المغرب
انا: ماما نتي ليه وافقتي انه يجي يزاكر معايا
ماما: عشانونت ملكش صحاب خالص واهو يفك عنك شويه
انا: ايوه بس نتي نسيتي ني بنوتي مش ولد
ماما: لا منستش نت وشطارتك بقا تخليه يقبلك كده
انا ماشي بس نا معنديش هدوم صبياني
ماما: ابقي البس عبايه هي بناتي بس مش باينه
انا: حاضر يماما..... ماما قامت دخلت الاوضه عشان تنام ونا دخلت اوضتي غيرت الطقم لانه. كان كاتمني جداا ولبست بيبي دول كنت جايبان نا ودنياا وفتحت فوني لقيت رساله من مودي مبعوتالي ع الوتس
مودي: سعيد جداا اني اتعرفت عليك ي نور
انا: نا اكتر ي مودي
وفضلنا نتكلم نا وهو ع الوتس باقي اليوم واتفق معايا انه يجي يزاكر معايا بعد بكره نمت وصحيت تاني يوم وقولت لماما انه هيجيلي بكره يزاكر معايا عدي اليوم عادي ولقيت ماما بتصحيني تاني يوم
ماما: اصحي ي نور مودي قاعد مستنيك بره
انا: بدري كده طب هلبس اي حاجه واقومله
ماما: ماشي بس بسرعه
قمت لبست روب اللي لقيته قدامي وطلعت
مودي: بصفاره اي العسل ده كله حلو الروب عليك ينور
انا: مرسي نت احلي
مودي: وشعرك حلو لي مكنتش فارده اما كنا هنا
انا: عادي نا بس اللي ملحقتش اجهز او اسرح
مودي: ههههه واضح
ماما جت وكانت عامله عصير ودخلت روقت اوضتي عشان اخش نا ومودي نزاكر فيها اخدنا العصير ودخلنا الاوضه قعدنا ع المكتب بتاعي وفضلنا نزاكر شويه وكل ده ونا مش ملاحظه ان رجلي باينه لحد الركبه لحد اما حسيت انه ف حاجه بتمشي عليها ولقيت قرصه
انا بدلع: اااه اي ده ..... ببص لتحت لقيت الروب مبين رجلي وايد مودي هي اللي قرصتني
مودي: ايه ده ناعمه اووي ي نونو
انا؛ هي ايه يمودي
مودي: رجلك ي قلبي وقام ضاحك
ضحكت انا كمان وقمت قايم اخدت عبايه وقمت رايح الحمام بتاع اوضتي وغيرت الروب ولبست عبايه كانت محزقه شويه بس كانت كل عبايتي كده ودي اوسع وحده وطلعت لقيت مودي قاعد ع السرير
انا: ايه اللي قومك يلا عشان نكمل
مودي: لا كفايه كده تعاله نقعد نريح شويه
انا: ماشي
قعدنا ونا طلعت قعدت جنبه ع السرير وكنا ع الطرف
مودي: هو مفيش عندك اخوات
انا: لا ليه
مودي: بسال بس
وفضلنا نتكلم انا وهو وهو كل شويه يقربي مني اكتر لحد اما بقينا لازقين ف بعض وفضلنا ع كده شويه
مودي: مش هتوريني رجلك
انا: ليه
مودي: عجبتني وعاوز اشوفها
انا: ايه اللي عجبك فيهاا رجل عاديه
مودي: لا مش عاديه دي ناعمه جدااا
انا: هي كده لسه مطلعليش شعر اعمل ايه
وحنا بنتكلم لقيت تلفونه بيرن وكانت امه
مها: هتتاخر عندك يمودي
مودي: ف حاجه يماما
مها: اه عاوزاك تجبلي حاجات من تحت
مودي: ماشي نا جاي اهوو
انا: ايه هتمشي يمودي
مودي: اه هروح اجبلها الحاجات دي
انا: ماشي تعاله هوصلك لباب الشقه
ولسه بقوم ولقيته شدني قعدني ع حجره
نا باستغراب: ايه ف ايه
مودي: نت معندكش اخوات بنات ينور
انا: لا معنديش اخوات خالص سيبني اقوم بقاا
مودي: مش هسيبك غير اما تقولي الهدوم البناتي اللي ف الدولاب دي بتاعت مين
انا: ونت فتحت دولابي ليه وامته
مودي؛ فتحته ونت بتغير الروب كنت عاوز اشوف الاطقم اللي عندك
انا: طب سيبني اقوم. طيب
مودي: مش هسيبك غير اما تقول
انا: طب توعدني يكون سر
مودي: ماشي وعد
انا: دي هدومي انا
مودي: اي ده ازااي دي هدوم بنات كلها
انا؛ بحب البس الهدوم. دي برتاح فيهاا سيبني بقاا ...... وبعدين ايه اللي تحتي ده
مودي: هو ايه اللي تحتك مفيش حاجه
انا؛ لا فيه اهو وقمت مادد ايدي وماسك بتاع اهو اي ده
مودي؛ مش عارف اي ده
انا: لا
مودي: المره اللي جايه هعرفك بس اللي حصل ده يفضل سر
انا: اكييد طبعاا ولسه هفتح الباب ولقيته قام حضني من وراا وباسني من رقبتي نا حسيت برعشه ف جسمي لانها اول مره حد يعمل معايا كده بس مسكت نفسي
انا: بس بقا عشان تلحق تجيب الحاجات
مودي: ماشي يلا سلام
انا؛ بااي


الجزء الخامس
مشي مودي ونا بفكر ف اللي حصل اقول لمامتي ول لا وكنت متردد جداا لحد اما قررت اقولهاا
انا: ماما عاوزه اقولك ع حاجه
ماما: ايه ي حبيبتي
انا: مودي عرف اني بلبس بناتي وقمت حكتلهاا اللي حصل
ماما: امممم طب نتي مرتحاله
انا: ايوه يماما مودي شب كويس ومحترم وبعدين ده صحبي الوحيد
ماما: ماشي ي حبيبتي انا كمان شيفاه كويس ونا مش ممانعه انه يعرف انك بنوتي بس يفضل سرا هاا واكنك مقولتليش حاجه
انا: حاضر يماما هروح اكمل مزاكره اناا
ماما:نورا عاوزهاقولك علي حاجه
انا:ايه يمامتي
ماما:مش عاوزه تشوفيني تاني
انا:اشوفك ف ايه منتي قدامي اهوو
ماما:لا يبت اقصد مع الراجل اللي شوفتيني معاه ف السرير
انا:هو هيجيلك النهارده وبعدين هو مين ده اصلاا
ماما:ده راجل مش من هناا ده من الصعيد وهو تاجر وبيجيب شغل هنا اليكس وبيجي كل اسبوع
انا:امممم ماشي
ماما:يعني اكلمه اخليه يجي النهارده
انا:كلميه ونا هروح اروق الشقه
رحت روقت الشقه وماما دخلت تحضر نفسهاا وعملنا سويت احنا الاتنين وطلعتلها بيبي دول وفوقيه روب
وروحت اوضتي ولقيت رسايل كتير مبعوته من مودي
انا:ايه يمودي كل الرسايل دي
مودي:كنت فين كل ده.
انا:مع ماما
مودي:طيب.... نور هي دي هدومك بجد
انا:ايوه
مودي:طب ليه ملبستهاش لما كنت عندك
انا:مينفعش البس لبسي البناتي ونت عارف اني ولد
مودي:يعني هتلبس بناتي بعد.كده
انا:ايوه بس توعدني يكون سر
مودي:اكييد ي قلبي سر
وحنا بنتكلم سمعت الباب بيخبط بصيت من الباب لقيته هو الراجل وماما دخلته الصاله
ونا واقفه من ورا الباب وباصه عليهم
وكنت لابسه عبايه لوحدها عشان السويت
قعدو هم الاتنين شويه وفضلو يبوسو ويحضنو لحد اما شال ماما ودخلها الاوضه
قام منزلها ومقلعها الروب وهي قامت مقلعاه الجلابيه وكان لابس تحتها تيشرت وكلسون بس وقام قالع هو التيشرت وماما نزلت ع ركبتهاا ونزلت البنطلون براحه لحد اما زبه طلع منه واحييه ع ده زوبر كبير جداا ماما قامت مسكاه بايدهاا وبصالي وقامت مطلعه لسانها ووخداه ف بوقها وفضلت تمص فيه
ماما: امممم حلوو اووي وحشني طعمه
هو:ونتي وحشتيه ي شرموطه.... عملتي ايه مع ابنك اقصد بنتك
ماما:عاوز تعرف
هو:ايوه
ماما:ثواني ولقيت ماما قامت ولقيتها ماشيه نحييت الباب نا لما شوفتها مشييت روحت اوضتي
ماما:مشيتي ليه ينورا
انا؛.......
ماما:طب تعالي اعرفك عليه
انا:مش لازم يماما روحي كملي
ماما:لا لازم اعرفك عليه هو عاوز يشوفك يلا قومي وبلاش كسوف
انا: حاضر ي ماما
رحت معاها ودخلنا الاوضه ولقيته ممدد ع السرير وكان لسه ملط
هو:مش كنتي تقولي ان نورا جايه عشان البس
ماما:لا متخافش من نورا هي شافتنا قبل كده وهتكمل معانا اليوم
انا:ماما هو نتي قايلاله ني بنوتي
ماما:ايوه وهو اللي قالي اسيبك برحتك
انا:هو اسمه اي
ماما:اسمه اسلام
وكان اسمراني شويه بس جسم عضل حاجه حيطه
انا:اهلا ي عمو اسلام
اسلام:نتي تقوليلي ي اسلام بس
انا:حاضر..... امش نا بقا يماما واسيبك تكملي
ماما:لا مش هتمشي اقعدي معانا
انا:هينفع
اسلام:اه طبعا يحبيبتي هينفع
وماما اخدتني وقعدتني معاهم ع السرير
ماما مدت ايدها ومسكت زوبره وكملت مص فيه ونا جنبها ع السرير وشايفاهم وكان واضح ان ماما هايجه جداا بسبب ني جنبهاا
لقيته قام قالب ماما ع ضهرهاا ونزل يلحس كسها ولقيت ماما بتترعش جامد.وهو قام وفضل يمشي زوبره ع كسهاا ولقيته دخل نصه مره وحده
ماما:ااااه يمفتري بيوجع متدخلهوش مره وحده
اسلام:اسكتي يشرموطه واتناكي
وفضل ينيك ف ماما ع الوضع ده شويه ولقيته قام قالبها ع نحييتي وخلاها ف وضع الدوجي ووشها لياا وقام بدا يدخل زوبره ف كسهاا وماما بصالي وكان عنيها كلها شهوه ولقيتها قامت ماسكاني وبتقربني منهاا ونا سايحه ع الاخر ومش قادره اعمل حاجه ولقيتها قامت مقربه اكتر وفضلت تبوسني من شفايفي ونا مغمضه عيني و ف دنيا تانيه وهو لقيته هاج من منظرنا ولقيته بينك فيها بسرعه وبدا يترعش ونام فوق ماما
خلصو نييك ونا قمت بعد شويه رحت اوضتي ولقيت العباييه متغرقه بلبني ونا مش حاسه وهو قعد. مع ماما شويه وقام اخد شاور ولبس ومشي ولقيت ماما جيالي
ماما:نورا ف حاجهعاوزه اقولهالك
انا:ايه يماما
ماما:اسلام عرض عليا الجواز
انا:اي ده بجد
ماما:ايوه ونا قولتله هفكر واقولك نتي ايه رايك
انا:انا شايفاكي مبسوطه معاه لو ده هيسعدك ماشي وافقي
ماما:بجد يروحي
انا:اهاا
ولقيتها قامت بيساني من شفايفي وقامت قايمه ومشيت ونا قمت اخدت شاور ولبست روب لوحده ونمت
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%