NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هحتاج عنوان الصيدلية
تعالي خاص لو عايزه العنوان بصراحة انا بموت في المنقبات وحتي لو مجتيش تبقي معرفة خير يمكن تحتاجة دوا ولا استشارة ولا حاجة اوصلها لحد البيت

• حبيته
التفاعلات: روها
كل واحد يقول رغبة غريبة نفسه فيها
انا عن نفسي بهيج اوى او ى لما بتخيل انى بتناك بن*قابي وف الاخر يجيب لبنه عليه ❤
وانا نفسي انيك ***** بجد و احس بانوثتها و اجيب لبني علي نقابها و تخرج بال**** بعد ما لبني ينشف😉

• حبيته
وانا نفسي انيك ***** بجد و احس بانوثتها و اجيب لبني علي نقابها و تخرج بال**** بعد ما لبني ينشف😉
اوفففف بعشق كده

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
علي فكرة انا نفسي انيك واحدة بنقابها فعلا

• حبيته
فيه ناس عندها رغبات غريبة اللي عايز ينام مع أمه واخته واللي عايز خلفي واللي عايز ينام مع أربعة وتلاتة في وقت واحد واللي عايز يضرب ويشتم اللي بينام معاها 😂..كل التخيلات دي بسبب افلام السكس .لو بعدت عنها فترة التخيلات دي كلها بتقل

انا اكتر حاجة بتخيلها Harem، يعني مجموعة بنات تحتي كدة اي حاجة اطلبها منهم او اعملها ميقولوش لا... انا عملت حاجة زي كدة قبل كدة في تطبيق اباحي بس اكيد مش في الحقيقة

وفكرة اني انيك واحدة بالن.قاب او الح.جاب دي كانت في دماغي فترة برده

نيك ال***** عشق لا ينتهي انا بيسخنوني وهما في الشارع وخصوصا لو واخده بالها من نفسها

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ال***** بتهيج لوحدها

• عجبني
التفاعلات: عقل عائد
اجمع بين بنتين

ياهيج قوى وباشعر بالمتعة وانا باتخيل انى بانيك مرات صاحبى وصاحبى بينيك مراتى فى تبادل زوجات ممتع

جميل التخيل وقت الهيجان بس عن نفسي انا زى الفليك محبش شريك احب دكرى يبقا ليا لوحدى يكفيني واكفيه
انا بتكلم على التخيلات فالسرير و طلاما انا و اللي معايا مهيجين بعض

انيك حبيبتي عالبحر قدام الناس

النيك الخلفى يبان جامد وحلو اوى وهو فعلا حلو بس للراجل اكتر انا عن نفسي كنت بحبه اوى ف الافلام ونفسي اجربه بس لما جربته محسيتش بمتعة زى نيك الكس طبعا ثم انى بحب اشوف دكرى قدامى احس بيه ف كده حارمنى منه😂❤
ايه دا الميول الغريبه دى تشوفيه ويحرمك منو ليه اعملى كل اليبسطك زى منا عايش الى بيبسطنى بعملو بس ثانيا الى فتحك من ورا معندوش خبره لان هب يتف ويحط وبدون تهيئه لحس اى حاجه مفيش هدفو يدخل وخلاص متعتو هو وخلاص انما لو جربتى مع واحد خبره صدقينى هتتمتعى واحد بيفهم

مش عارفة بصراحة بس النيك عندى مش سرقة انا ف النيك ببقا فضيحة من الصريخ😂
مهو المتعه هتكون اكبر لما تكوني عاوزه تصرخي ومش عارفه فاهمه .هتكوني مولعه عالاخر 🔥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%