NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايرين

نسوانجى قديم
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
13 ديسمبر 2021
المشاركات
66
مستوى التفاعل
101
نقاط
49
الجنس
أنثي
الحلقة العشرون :::



ثم جاءتني ثريا بموبايلي .. حيث انه كان يرن في غرفتي و لم اسمعه .. فقد كانت به مكالمتان لم ارد عليهما من نجوي و من ميرفت .. فوجدته يرن مرة أخرى و كانت المتصلة ميرفت ..
  • الو .. اهلا ميرفت ..
  • انتي فين يا ميرفت .. أنا بتصل عليكي من الصبح ومش بتردي عليا ..
  • معلش كانت في كام مشكلة كده ..
  • خير مشاكل ايه .. ؟؟
  • بعدين اقولك .. المهم انتي عملتي ايه ..؟؟
  • أنا بعد ما سيبتكم و مشيت مع محمد .. كنت راكبة تاكسي معاه .. فاستنيت انه ينزل الأول و قولت له اني هكمل انا بالتاكسي .. و سابني و نزل .. و كانت عيني عليه .. و خليت التاكسي يلف من أول فاتحة جاية و رجعت للمكان اللي نزل فيه و كنت عرفت العمارة اللي دخلها .. فروحت عليها لقيت البواب بيسألني
  • طالعة لمين ..
  • طالعة عند أم علي .. انا أخصائية العلاج الطبيعي
  • علاج طبيعي .. أنا كنت روحت لدكتور علاج طبيعي لأن قالولي مفيش هنا دكتورة علاج طبيعي
  • أنا مش دكتورة .. أنا أخصائية علاج طبيعي ..
  • طيب ما هو ده اللي انا عاوزه ..
  • يعني انت عاوز ست مش راجل ؟؟
  • ايوه عشان مرتي ..
  • مراتك ؟؟ مالها ..؟؟
  • معلش بس أصل انا مش معايا فلوس كتير
  • فلوس لإيه ؟؟
  • عشان لو حضرتك يعني تعالجيها ..
  • بس انا جاية هنا للست أم على و مفيش عندي وقت لحد تاني
  • معلش عشان خاطري .. حضرتك بس شوفيها و قولي لي اللازم ايه و انا تحت أمرك
  • طيب بس على السريع
  • تَوّ تخلصي .. لحظة بس اشوفها نامت ولا لأ ؟؟
و لقيته دخل جوا اوضته .. و بعدها خرج و قال لي
- اتفضلي يا دكتورة ..
فدخلت .. و لقيت مراته زاحدة ست صغيرة .. ما تكملش ال 30 سنة .. ونايمة في السرير تعبانة . فطلبت منه يخرج عشان اعرف اشوف عي تعبانة من ايه .. فقال لي
  • عي كانت وقعت من على السلم و الحوض عندها قالوا فيه مزق .. و بعدين هي أخدت علاج .. و ارتاحت بس قالوا لي لازم الحركة و هي اصلا مَرَة كسولة .. فمفيش قدامي غير العلاج الطبيعي .. و عارف انه غالي و جلساته كتيرة
  • لا ابدا .. ولا غالي و لا حاجة .. انت بس اخرج عشان بس اكشف عليها عشان هي هتكون عريانة من تحت
  • و ايه المشكلة .. أنا جوزها .. وعادي ..
  • بس انا مش هعرف آخد راحتى أنا
  • ليه يا ست الدكتورة ..
  • عشان انا هقلع انا كمان و هكون بلبس مش ينفع تشوفني بيه
  • هتقلعي ..؟؟ هي مين اللي تعبانة .. دي مرتي اللي تعبانة
  • انت كلامك كتير .. أنا أقصد باللبس اللي هشتغل بيه مش ينفع تشوفني بيه .. لو مش عاوز خلاص .. شوف لك حد تاني ..
  • خلاص .. خلاص .. انا خارج .. بس يا ريت ما تعَوَقِيش ..
  • لا .. مش هَعَوَق ..
فخرج البواب و انا قلعت الشميز و فضلت بالبادي .. و سألت مراته ..
  • انتي اسمك ايه ؟
  • اني ياسمين
  • انتي كام سنة ؟
  • انا 32 سنة
  • اللي يشوفك يديلك .. 26 سنة
  • متشكرة يا دكتورة
  • طيب انا عاوزاكي تقلعي من تحت خالص عشان أشوف منطقة الوجع فين ..
  • هو لازم .. أصل انا عمري ما قلعت قدام حد
  • حد ايه .. احنا ستات زي بعض
  • بس مكسوفة خالص
  • يلا بقى .. عشان انا عندي لسه شغل تاني
  • حاضر
و قامت قلعت جلابيتها و الاندر بتاعها و كان أندر شورت .. و بعد كده .. خليتها تقلع قميصها كمان .. و ما كانتش لابسة سوتيان .. فكانت مكسوفة خالص .. و لقيت البت دي ايهجسمها مالوش حل .. لا كرش ولا ترهلات .. و حتى بزازها كانت مليانة كده وزى الجيلي .. و كسها من النوع المقفول من قدام .. لكن لما تفتحيه تحسي ان اللي قافله .. شفايفه الكبيرة .. و تحسيها كده حتة قشطة بجد .. فسألتها ..
- فين يا ياسمين .. الوجع ..
فشاورت على منطقة أعلى الفخد الشمال و تحت الحوض مباشرة .. فضغطت بإيدي على مكان الوجع .. فكان وجع خفيف بالنسبة لها .. فطلبت منها تحرك رجليها لقدام و لورا .. فقامت و نزلت على الأرض و هي بتتسند عليا .. و بدات ترجع رجليها ورا وقدام و انا ماسكاها و على آخري .. و حسيت ان زبي هينط من البرمودا اللي لابساه .. فطلبت منها انها تنام على ضهرها .. و بعد كده مسكتها من افخادها و بدأت ارجعها لحد اكتافها .. و هي تتوجع جامد .. و انا أقولها تتحمل عشان لازم العضلة تتفك شوية .. و انا حسيت اني لو ما نيكتهاش مش هارتاح .. و نسيت خالص محمد .. وبقيت شغالة على ياسمين .. بالحركات اللي هيجتني عليها أكتر و أكتر .. و بعد كده قمت قلعت البرمودا و البادي و فضلت بالأندر و السوتيان .. فسألتها ..
  • هو جوزك مش بينام معاكي .؟؟
  • لا طبعا .. من يوم الوقعة و هو بعيد عني ..
  • يعني من امتا كده ؟؟
  • يجي 3 شهور ..
  • وانتي مش نفسك يا بت .؟؟
  • يوه ما تكسفينيش بقى ..
  • اكسفك .؟؟ . دا أنا شايفة يا بت كسك سايح خالص
  • يا لهوي .. يا لهوي .. ايه الكلام ده ..
  • ماله الكلام ده .؟؟ مش انتي ست ؟؟
  • اومال شايفاني ببتاع ..؟؟
  • بتاع ايه ..؟؟
  • بتاع اللي عند الراجل ..؟؟
  • اللي هو اسمه ايه ؟؟
  • بتكسف بجد ..
  • قولي بس اسمه ايه عشان اعرف انك بتستجيبي للعلاج
  • هو اسمه برضك من العلاج ؟؟
  • قولي اسمه ايه ؟؟
  • اسمه بتاع ...
  • اسمه ايه ..
  • ما قولت
  • هتقولي و لا اقوم أمشي
  • اسمه زوبر
  • و زوبر جوزك كبير ؟؟
  • اه كبير
  • قد ايه كده ؟؟
  • و هو انا هقيسه .. هو بيدخله و خلاص
قمت فاتحة رجليها خالص و قمت فاتحة كسها بإيدي .. و انا بدلك شفايفه .. و بعد كده ضغطت على الزنبور .. عشان تطلع آهة منها كلها منيكة .. و حسيت ان البت مستوية بس عاوزة الضغط كمان عليها .. لحد ما تسلم .. و بدأت أفرك في كسها و هي قلبت عنيها و نسيت الوجع خالص .. و بقيت أنا شغالة على كده و بعد كده بدأت أدخل صابعي جوا كسها اللي كان زي الفرن .. و هي اتخضت خالص وفتحت عنيها .. و هي بتقول لي ..
  • انتي هتعملي ايه ؟؟
  • هعمل اللي جوزك لازم يعمله .. مش تخافي انا وياكي لحد ما نقومي على رجلك و تمشي قدامي .. دا انتي زي الحصان .. قصدي زي الفرسة ..
و فضلت ادخل في صايعى و أخرجه واحدة واحدة .. و بعد كده دخلت صابعين .. و هي مستمتعة جدا و كل ده و انا بفرك في زنبورها بالراحة عشان أكون متحكمة فيها كويس .. وبعد كده لقيتها بتقولي ..
  • لأ أنا عايزاه دلوقتي
  • عايزة ايه ..؟؟
  • عاوزة جوزي يدخله
  • و هو ينفع يدخل علينا و انا بالأندر و السوتيان ..
و قمت من عليها و قلعت السوتيان .. عشان تتفرج على بزازي .. و أهيجها اكتر عليا .. فلقيتها برضو عاوزة جوزها .. فقولتلها ..
  • يعني انا لو عندي زوبر زي زوبر جوزك .. ينفع أدخله
  • اه .. لو عندك زوبر زي زوبر جوزي .. دخليه .. ههههههههههههههههه .. هي فيه ست عندها زوبر ..؟؟
  • ايوه فيه ستات عندها زوبر
  • أكيد طبعا عندها زوبر بس زوبر جوزها واخداه معاها عشان مش يلعب بديله بره البيت
  • و هو جوزك بيلعب بديله ؟؟
  • دا أنا كنت قطعتهوله
  • طيب بجد لو انا عندي زوبر .. تقبلي اني أدخله في كسك اللي عاوز يتناك ده
  • لو عندك كده وريهولي
قمت واقفة قدامها و قولت لها ..
  • بس لو هيطلع منك صوت انا هزعل منك .. مش عايزة حد يحس بينا .. تمام ؟؟
  • حاضر ..
و هي طبعا متنحة ناحية زوبري .. فقومت بدات أقلع الأندر .. و طبعا كان زوبري بيكون بين افخادي .. فنزلت الأندر لتحت و انا بوطي خالص .. .. فتفاجأت بجوزها بيخبط على الباب ..
- خلاص يا دكتورة ؟؟
فردَّت عليه ياسمين ..
- لسه يا عطية .. اوعي تفتح الباب عشان الدكتورة لسه قالعة
و قامت ياسمين راحة ناحية الباب و قفلته بالترباس .. و رجعت قعدت مكانها و هي عاوزة تشوف فين الزوبر ده اللى عندي .. وقمت انا بعدها و خرجت زوبري من بين افخادي و هو لسه مش منتصب قد كده ... عشان اشوف على وجهها علامات الذهول و الدهشة .. وهي بتحط ايدها على فمها .. فقربت منها و انا وهي عريانين ملط .. وقولت لها ..
  • ما تخافيش انا ست وراجل في وقت واحد بس قدام الناس ست .. قربي مني و امسكيه ما تخافيش
  • انا كنت فاكرة انك بتهزري .. مش عارفة ان الموضوع جد ..
  • طيب و ايه رايك دلوقتي ..؟؟
  • رأييى في ايه ؟؟
  • امسكيه بس و اتعرفي عليه ..
  • لا أنا خايفة بجد .. دا انا اتطلق فيها ..
  • ماتخافيش يا ياسمين .. جوزك مش هيعرف حاجة .. مش هو شايف اني ست معاكي ..؟؟
  • ايوه بس مش توصل لكده
  • كده ايه اللي هتوصل له ؟؟
  • انتي عاوزاني اعمل ايه ؟؟
  • امسكيه بس .. لأن أنا عاوزة كمان امسك كسك .. طيب هقولك على حاجة تطمنك أكتر
  • ايه هي ..؟؟
  • انا كمان ليا كس .. بس تحت زوبري ..
و مسكت ايدها و خليتها تحسس على كسي من تحت زوبري اللي بدا يقف على تحسيسها لكسي .. و هي حست بكده .. و خليتها تدخل صابعها في كسي .. عشان تتأكد .. و انا كنت مسكت كسها و بقيت ابعبصها في كسها و ادخل بدل الصابع صابعين .. و روحت نيمتها علي ضهرها و انا بدعك في كسها . . و بزازنا بتحك في بعضها .. لكن كانت بزازها أطري و أنعم من بزازي .. و حسيتها هاجت أكتر و أكتر .. و انا خليتها تمسك زوبري .. وانا بايدي معاها بقيت بفرش كسها .. و مرة واحدة اتزفلط و دخل في كسها .. وهي كانت هتصوت .. قمت بايساها .. وانا بدخل زوبري في كسها .. و هي مسكت في بزازي و بدات ترضع فيهم و أنا أهيج منها أكتر و أكتر .. وساعتها بقيت بنيكها ببطء عشان تتعود على زوبري لأن كسها كان ضيق من قلة النيك .. وبعد كده نزلت على بزازها و انا برضع فيهم .. و هي آهاتها بدأت تعلى .. و أنا أهج عليها أكتر .. و فشخت رجليها على آخرها خالص و بقيت أنيك فيها بكل قوة و عنف .. و هي ماسكة فيا و تقول ليا .. انا ما اسيبهاش .. و عاوزة مني كل حاجة و هي مش قادرة تتكلم عشان جوزها ما يسمعش حاجة ولا يحس بحاجة .. و انا بنيكها جامد وكل جسمها بيترجرج كله قدامي و مهيجني عليها كتير .. فقومت من عليها و انا بخرج زوبري من كسها و هو غرقان من افرازات كسها .. و طلبت منها تنام على بطنها .. و رفعت طيزها و روحت مدخلة زوبري في كسها من ورا .. وهي بتستمتع بالنيك معايا .. و لقيتها مسكت فردتين طيزها و فتحتهم خالص .. عشان أنيكها .. و بعد كده .. خليتها تنام خالص .. وانا برضو مدخلة زوبري في كسها للآخر .. و فضلت انيك فيها كاني بتنطت عليها .. وكل لحمها بيعمل صوت خبط جميل مع لحمي .. لحد ما قربت أنزل .. و قمت فاشخة طيزها خالص و مدخلة زوبري لآخره و انا بنزل لبني جوا كسها .. و اتقلب جنبها و هي فضلت نايمة على بطنها .. وهي بتبص ليا .. و تقول لي ..
  • ايه اللي حصل ده ..
  • ايه .. حاجة وحشة ..؟؟
  • انا خايفة عطية يكون حس بحاجة ..
  • مش تقلقي طبعا .. لأنه لو كان حس بحاجة .. كان كسر الباب علينا ..
  • طيب اللي حصل ده حقيقي بجد
  • هو ايه اللي حصل
  • اللي انتي عملتيه معايا
  • اللي هو اسمه ايه ..؟؟
  • انا اتناكت بجد منك ؟؟
  • ايوه .. ولولا اني عارفة ان جوزك ممكن يقلق من تأخيرنا .. كنت نمت معاكي للصبح ..المهم انتي مبسوطة
  • جدااااااااا ... تعرفي انا اتمتعت كتير جدا و حاسة انى رجعت لنشاطى زي زمان
  • يعنى الوجع اللي عندك راح ؟؟
  • هو كان فيه وجع الصراحة .. بس بعد ما انتى فشختينى كده .. مش حاسة بوجع خالص .. انا حاسة ان كسي منمل .. و عاوزة كمان ..
  • لا يا لبوة .. انتى ما صدقتي ..
  • انتى زعلتى منى و لا ايه ؟؟
  • لا مش زعلت منك
  • اصلك يعني شتمتينى
  • لا طبعا .. لما اشتمك كده تعرفي انك بقيتى غالية عندي جدا .. وانك بقيتي صاحبتى
  • صحيح ..؟؟ يعنى لما تشتميني تبقي بتحبيني ..؟؟ .. أنا أول مرة اشوف كده ..
  • لا .. اللي انا بقولك عليه هو ده .. ماشي يا لبوة ..
  • عيون اللبوة .. طيب اللبوة عاوزة تتناك تاني
  • تاني يا كسمك ..
  • ههههههههههههههههههههه .. دا انتي طلعتي مصيبة ..
  • طيب يلا قومي البسي عشان انا عاوزة اخرج
  • و اللي جوا ده .؟؟
  • هو ايه ؟؟
  • اللبن اللي جوا كسي .. اعمل فيه ايه ؟؟ .. هو انا مممكن أحمل منك ..؟؟
  • لا طبعا انا لبني مش بيحمل ست ..
  • اصل جوزي مش بيخلف .. و خايفة احمل منك .. تبقى نهايتي ساعتها
  • انتي منين يا ياسمين ..؟؟
  • من بلد جنب كفرالشيخ .. ليه ؟؟
  • معقولة كفر الشيخ فيها بنات مزز حلوة كده .. انتي يا بت حتة قشطة ..
  • اقولك على سر ..
  • عطية كان بينيكني قبل ما نتجوز
  • بينيكك قبل ما تتجوزا من فين .. من طيزك ؟؟
  • لا من كسي ..
  • هو اللي فتحك ؟؟
  • لا .. انا كنت متجوزة قبل كده من واحد فتحني و سافر الكويت .. و بعد كده عرفت انه مات في حادثة هناك .. و من بعدها فضلت من غير جواز .. لحد ما اتعرفت على عطية و كنت بحبه الاول .. و بعد كده حصل بينا نيك بس مش كتير .. لحد ما جه في مرة و نزلهم فيا .. و ساعتها قولتله انه لازم يتجوزني يا اما هعمله مشكلة .. و هو عشان غلبان وافق .. لكن اهو بقالنا 3 سنين جواز و عرفت انه مش بيخلف .. و الصراحة حاسة انه ندمان انه اتجوزني عشان يصلح غلطته .. بس اهوه عيشة و السلام ..
  • طيب قومى يا متناكة عشان جوزك يشوفك بتمشي قدامه و اخرج انا عشان انا اتأخرت .. انا بقالي ساعة معاكي يا كسمك
  • حاضر من عنيا ..
و قامت و حطت فوطة على كسها و لبست الاندر بتاعها .. و قميصها و جلابيتها .. وفتحت الباب .. عشان عطية جوزها أل ما شافها .. اتشكر ليا كتير و كان ناقص ياخدني في حضنه .. فعرفت منه شقة ام على .. و طلعت لها و ضربت الجرس .. مرة و اتنين ومش سامعة اى حس جوا .. فافتكرت انها مممكن تكون مشيت او نامت و ان محمد خلص معاها وقت ما كنت بنيك ياسمين ..
فنزلت عند عطية اللى دخل اوضته .. فخبطت عليه .. و سألته عن امعلي اني بخبط عليها وهي مش بتفتح .. فلقيت ياسمين قامت و خرجت ليا و قالت لي ..
  • استني يا دكتورة .. و لقيتها غابت شوية ورجعت .. وقالت لعطية انا طالعة مع الدكتورة و راجعة تاني ..
  • ما تتأخريش طيب عشان انا عاوز انام ..
  • حاضر .. يلا يا دكتورة تعالي معايا ..
لتأخذني ياسمين و اصعد معها .. ثم تفتح باب من داخل السلم بجوار شقة أم على .. و تدخل منه .. ثم تفتح باب بمفتاح معها .. فأدخل معها .. فتقول لي ..
  • انتي دلوقتي جوا شقة ام على .. انا معايا مفتاح باب مطبخها .. عشان كنت براعي شقتها و هي مش موجودة .. خصوصا ان البيت هي عايشة فيه لوحدها .. و مفيش لا سكان ولا أى حد غيرنا ..
  • طيب انتى هتدخلى تصحيها ؟؟
  • هشوفها كده ..
و راحت تخبط عليها .. فردت عليها ام علي .. و قالت لها طيب انا خارجة أهو .. فقولت لياسمين .
  • انتي هتعملي ايه .. مش تسيبيني .. عشان هي تعرف انا مين ..
  • بس هي تطلع بس
  • انتي مستعجلة ولا ايه ..
  • اصل عطية ما صدق اني مشيت على رجلي و عاوز ......
  • عاوز ينيكك .. أه يا لبوة .. نفسك انتي تتناكي دلوقتي ..
  • يا ريت .. بس الست هنا مش ينفع .. لو كنتي جيتي هنا من يومين او اكتر كانت الست مسافرة .. و كنت خليتك تنيكيني براحتك ..
  • هو انتي يا ياسمين شايفة كده انك بتخوني جوزك معايا ؟؟
  • هو انتي راجل عشان اخونه
  • لا طبعا بس انا نيكتك بزوبري يا وسخة
  • الخيانة بتكون من جوا مش بالنيك بس
عندها خرجت ام علي و هي بقميص نوم شفاف وواضح جدا انه على اللحم .. و شعرها منكوش .. فقالت لها ..
  • ايه اللي جابك عندي دلوقتي .. هو ده وقت تدخلي فيه البيت عندي .؟؟
  • دا الست الدكتورة كانت جاية ليكي وقعدت تخبط كتير على الباب
  • دكتورة مين ؟؟ .. انا ما طلبتش دكتورة
فأرد أنا عليها ..
  • أنا أخصائية علاج طبيعي .. و بعتتني .. صاحبتك ميرفت
  • ميرفت ؟؟
  • أيوه .. مش هي كلمتك على الموبايل و قالت انها هتبعت لك هدية ..
  • طيب انزلي انتي يا ياسمين دلوقتي و اقفلي الباب وراكي
فتخرج ياسمين و تتركني مع أم علي وحدنا .. فسألتها ..
  • دلوقتي ممكن اتكلم براحتي ..؟؟
  • اتفضلي .. بس ايه هي الهدية ..؟؟ يعني أنا مش شايفة إنك جايبة هدايا معاكي
  • لا الهدية هي أنا
  • انتي ..؟؟؟ .. طيب معلش أفهمها ازاي ..؟؟
  • لحظة كده
و قمت واقفة قصاد منها و نزلت البرمودا .. وهي بتبص ليا و مستغربة .. و بعد كده نزلت الاندر و طلعت لها زوبري قدامها و كان نص منتصب من منظرها بس .. و لقيتها بتقول لي ..
- انت راجل .. ؟؟
قمت رافعة البادي و اخرجت لها بزازي .. فلقيتها حطت ايدها على فمها و كأنها مش مصدقة .. وقامت مكلماني بصوت واطي و هي مقربة مني
  • ممكن بس لحظة و أرجع لك .. بس عاوزاكي تدخلي الاوضة دي معلش و مش تخرجي منها الا لما أجيلك .. خلاص ؟؟
  • حاضر .. بس ليه ؟؟ هو فيه حد عندك هنا ؟؟
  • لا بس انا هعمل حاجة و ارجع لك
و راحت سايباني .. وقفلت الباب عليا و خرجت .. و انا كنت هايجة جدا من منظرها و هي بتسيبني في الأوضة عشان ترجع تتناك من محمد تانى
فقاطعت ميرفت .. و انا ببص علي مين اللي جاي ليا من بعيد .. فقولت لها ..
  • لحظة كده يا ميرفت ..
  • فيه حاجة ؟؟
  • لا بس فيه حد جاي دلوقتي .. هبقي أكلمك تاني بعدين
  • طيب خلاص .. باي
و قفلت مع ميرفت وانا بعد ما كنت نسيت ميرفت و اللي بيجرى منها .. فببص على مين اللي جاي .. فتفاجأت .. إن اللي جاي من بعيد ده طلع نبيل زوج لولا .. فاول ما قرب مني .. فبادرته بالسؤال ..
  • اهلا استاذ نبيل ..
  • ايه ده .. انتي تعرفي اسمي ؟؟
  • ايوة من مراتك
  • طيب ممكن اقعد اتكلم معاكي شوية .؟؟
  • اتفضل
  • متشكر لزوقك ..
  • تقدر تدخل في الموضوع اللي انت جاي عشانه
  • طيب تمام .. الأول بس انا عاوز اعرفك حاجة مهمة جدا
  • اتفضل قول ..
  • مش عاوزك تفتكري اني جاي لك هنا عشان تهديدات او كلام فاضى من اللي حصل قبل كده
  • انا بقولك ادخل في الموضوع من فضلك
  • أنا محتاج لك تكوني معانا بس مش هتكوني مشتركة في أي جنس
  • يعني ايه ..؟.؟
  • يعني من الآخر عاوزك تكوني موجودة تصوري مش أكتر
  • طيب ازاي .. و اكيد طبعا هكون قدام أي حد وممكن يطمع فيا .. لا معلش أنا أرفض
  • طيب فكري شوية .. إنتي هتكوني في أوضة تانية مش مع اللي بيمارسوا .. بمعني تاني إنك هتكوني في غرفة فيها ميكسر بين اكتر من كاميرا وانا هعلمك ازاي تغيري من كاميرا لكاميرا و من غير ما تكوني معنا .. بحيث إن الفيديو يخرج كان كان فيه حد موجود معنا بيصور و لابس طاقية الإخفاء .. زي اللي بيتعمل بالظبط في الحفلات و الأفراح ..
  • طيب ما اللي انت بتقول عليه ده مااي حد يعمله منكم و خلاص
  • ما ينفعش لسبب بسيط جدا و هو إن لو حد غاب بالطبع الباقي هيقلق و أحلي حاجة في موضوعنا إن لازم كل واحد و الست بتاعته .. و انا مفيش حد عندي الصراحة ممكن اثق فيه عشان يقوم بالموضوع ده
  • وواثق فيا انا ؟؟
  • الصراحة مش ثقة كاملة بس كلمتك الأخيرة ليا شجعتني إني أفاتحك في الموضوع ده
  • كلمة ايه ؟؟
  • إنك قولتي انك مش بتحبي المشاكل و كمان انتي ست متجوزة و عشان مش بتحبى المشاكل فبتبعدي عن أي حاجة تجيب لك المشاكل
  • طيب ما انت جايب لي المشاكل لحد عندي .. معلش أنا بعتذر
  • طيب أنا هعطيلك فرصة تفكري و بعدها قرري .. و ده الكارت بتاعي لو وافقتي
و لقيته حط الكارت بتاعه على الترابيزة اللي قدامي
  • طيب انا هستفاد ايه من ده كله ؟؟
  • اها .. معني كده انك وافقتي
  • أنا ما قولتش وافقت بس عاوزة اعرف ايه اللي انا هستفاد منه من كده ؟؟
  • عاوزة فلوس ؟؟
  • كلامك ان فيه حاجة تانية غير الفلوس
  • اللي انتي عاوزاه ..
  • لأ أنا بس عاوزة أعرف ايه اللي انت تقدر تقدمه ليا في مقابل اني اقوم باللي انت بتقول عليه
  • ما هو انا مش عارف ايه طلباتك
  • طيب سيبني افكر و لو انك لازم تعرف غن موافقتي هتكون بنسبة تقريبا صفر
  • المهم انك هتفكري .. أستأذنك
و قام وسلم عليا و استأذن ومشي .. و انا قعدت افكر .. و حسيت اني ممكن ادخل جحر الحية برجلي و ساعتها مش هعرف أخرج من تاني .. و الغريبة إنه طول ما كان قاعد قصادي و هو قاعد باحترام و حتي مفيش أي نظرة تحرش منه كده او كده ..
المهم أنا كنت نسيت ميرفت ..فقولت اقوم أدخل جوا .. فلقيت ميرفت بتتصل عليا من تاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Adham sabry
باقي الحلقات السابقه فين
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وباقى الأجزاء فين
 
جميلة جدا
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%