NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش رد فعلك اي لو عرفت ان......

فحل عفي

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سلسلة هحاول نشرها بشكل منتظم هتكون عبارة عن مواقف هتتخيل نفسك فيها وتقول رد فعلك، لعل وعسي شخص يكون حقيقي في الموقف داه ومحتاج نصيحة.
رد فعلك اي لو عرفت ان... حد من قريبك ديوث علي امه؟♠️🤔

• عجبني
التفاعلات: Josapr، Nenomm و saleb_aswan
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هتجنبة 👍

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun و فحل عفي
نصيحتي مش هتيجي بفايدة لان دي ميول وهو حابب الموضوع

• عجبني
التفاعلات: فحل عفي
انا الموقف دا عندي في الواقع قريبي كدا
ومش عارف اعمل اي معاه !!!

في ناس بتيجي بالعقل و الكلام و في ناس لا
ممكن احاول اساعده و ممكن لا خوفا من انه يعمل حاجة في نفسه او عيلته

لو اعرفه اوي وليا كلام معاه ف انصحه واقولو نصيحتي واتركه بين الحرية والاخرة واضع العقابات امام كل فكرة في رأسه

مفيش كلام هيأثر معاه ولا حتي النصيحه.... كتر الكلام معاه ممكن يوصله انه يتمناك لامه

كنت فى ثانوى فى علاقة سوفت مع واحد زميلى فى المدرسة كان عنده ميول انثوية بنسبة بسيطة وانا مكنتش جاى بس كنت بميله هو بس لانى كنت شايفه وسيم زى البنات وهو كان بيحب امه وديما بيحب يقول اسمها ويقول انها اجمل ست فى الدنيا وانه بيتمناها وبيحلم انه بينام معاها وكان بيجيب صور ليها وخصوصا اقدمها وكان كل فترة ياخد واحد زميلنا بيته ويريهاله وكان يجو يحكو عنها والى قلك بوستها والى يقلك لمستها والى يقول لبست هدوم مغريا ليا ورغم انى انا الوحيد الى مرتبط بيه مكنتش حابب انى اروح اشوفها لحد ما جات ظروف وهو كان عيان روحت زورته لقيتها ست طيبة لدرجة الهبل ومحترمة لدرجة مرعبة وحنينة جدا عيبها انها كانت فاكرة ان ابنها وصحابه لسة ***** فكانت بتقابلهم بهدوم البيت وتسلم عليهم بود والى كان يسلم ببوس كانت تبوسة بمنتهى الامومة وتطبطب عليه تقوله انت حنين زى ابنى
نزلت من عنده بعيط وقطعت علاقتى بيه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: adhooom، Josapr و MohaB AhmeD
مفيش كلام هيأثر معاه ولا حتي النصيحه.... كتر الكلام معاه ممكن يوصله انه يتمناك لامه
لو وصل بيا الوضع اني انصح امه تعالجو واقطع علاقتي بيه

بص كل اللي هيكتب كومن يعمل انه ملاك من السما ولاكن انا بنسبالي عادي ممكن نكون انا وهوا اصحاب ممكن احاول افهم هوا بقي ديوث ليه مجرد فضول مش اكتر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%