NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وايه يضمنلك
مفيش خاينه بتقول خاينه ومفيش حاجه بتضمن احنا مش سامسونج عندنا ضمان بس الشخص بيبان عليه من تصرفاته ده اولا ثانيا لو مبنش في حاجه ف القانون اللي دراسته بتقول ان المتهم برئ حتي تثبت ادانته لحد ميبان خيانتها هي ب النسبالي مفيش حاجه عليها ومش عشان سابت نفسها ليا يبقي مباحه للكل انا كنت هخطب بنوته من المنتدي هنا علي فكره وعادي مش عيب ولا فيها حاجه لان كل انسان ليه شهوته وده طبيعي معلش احسن م تاخد واحده تعملك فيها امام جامع وف الاخر تكون شرموطه من وراك ومفيش حاجه تضمنلك برضو

ترضي تتجوز بنت ماشي معاها و بتقفش ليها أو بتنكيها عموما 🙃😂
بصي فيه بنات هبله يعني ممكن تتقبل ده كله عشان بتحب اللي معاها ومش عاوزه تزعله .. لكن الكلام ده مش معناه انها شرموطه وساهله لأي حد

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
  • عجبني
ترضي تتجوز بنت ماشي معاها و بتقفش ليها أو بتنكيها عموما 🙃
لو باحبها وهي بتحبني وسعيد معاها مفيش مشكله اتجوزها وتعيش معايا

يعني اروح اخد الي غيري قفشلها وناكها وغيرنا احنا الاتنين حد تالت يجي ياخد الي انا قفشتلها ونكتبها اي شغل Qnet ده ما اخدها عادي😂

انا كنت نايم مع مراتي وحملت مني وكنا كتبين الكتاب خلاص ووقتها خى لما عرفت ان حصل حمل كانت مصممه تنزل الجنين وانا صممت اكمل واقدم معاد الجواز ٥ شهور ..
وعادى كسم الجميع مدام اخترتها كونا اتسرعنا كان كل الي يعرف يلومنى ويقولى مش قادر تصبر كنت بشخر له واهو عندنا طفلين الحمد لله

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن
اه لو حبيتها و هي بتحبني و تعشقني و تمام ، اصلا الراجل اللي بينيك افضل واحدة ليه تكون ست بتتناك و ده رأي

• عجبني
اي البوست اللي كله اختيارات تفضحنا دا

ترضي تتجوز بنت ماشي معاها و بتقفش ليها أو بتنكيها عموما ا

لما تتجوز وحده انت ال عملت فيها كده احسن ما تتجوز وحده غيرك عمل فيها كده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو العلاقة فيها ثقة بين الطرفين لية لا

ولو حد تاني بينيكها انا موافق ❤️

هما بيقفشو ويخلعو 😂😂

المواضيع المشابهة