NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية رحيم - السلسله الثانيه - حتي الجزء الثالث 13/5/2024

• حبيته
التفاعلات: Alfâ7d

بداية موفقة وجزء اكتر من رائع.. يا عينى عليك يا رحيم موعود بالمشاكل الخارجية بس علشان هو أبن أصول بيحط نفسه فى التهلكة..
تسلم ايدك يا باشا ومنتظرين الجزء الثانى..

مع خالص تحياتى...
استني جزء فاجر💖

معاك في كل كلامك ده وانه المسامحه سريعه اوي بس شايف ان هو عمل كده علشان يعرف يخش في النقله الجديده ع طول ومتبقاش حشو وخلاص علشان يعرف يوصل للشركه وكده وعلشان كمان مهما كان هو اخوها ويعتبر ابوها فسامحها وكمان دي اول مره بنته تطلب طلب منه فاكيد هيوافق ع طول وهو قلبه رحيم زي اسمه اصلا فاكيد هيسامح فاهمني
حصل بس هيبقي جاحد قريب😂

انا بصراحه دي اول مره اعلقلك واول مره اعرفك بس بصراحه ابهرتني وتفوقت اوي في سرد السلسله الاولي انا قريت السلسله الاولي امبارح كلها كنت اتمني امشي معاك جزء جزء بس اهي تتعوض في السلسله الجديده بس عندي تعقيب بسيط بس في السلسله اللي فاتت ان فيه مشاهد فرعيه مكنش ليها لازمه تتحط الا انها حشو وخلاص زي مثلا حتت احمد دي كان مثلا خلاص تجيبله حقه وتقفل مشاهده ع كده ملهاش لازمه تدخله هو واخته في القصه تاني وخصوصا ان كنزي معملتش حاجة لرحيم خلاص فكان ممكن اخرهم بس ان كمال يقولوا بيسلموا عليك وكده وخلاص وفي الاخر ده رأيي الشخصي واتمني تبهرنا في السلسله دي كمان يا جزيري❤️
الكومنت بتاعك في قلبي بجد💖

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
  • حبيته
التفاعلات: عيون القلب
  • حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri
  • حبيته
التفاعلات: Medo allord
  • عجبني
التفاعلات: العقرب وحسب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حقيقي مبسوط انك اخيرا قررت تتحفنه بسلسله تانيه شكر مسبق لجهودك و افكارك المميزه بس ارجو منك طلب اتمنى مع ختام السلسله ان رحيم حتى لو خسر جولات ميخسرش الحرب واهم مكسبه عدم خسارة مريم و نور ومرنا و كمال واولاده وينتقم من زوجته ام مريم و زوجها و يندمها على انها خسرته لابعد الحدود لم يوصل لمكانه كبيره والاهم الكلب زوجها وياريت مش تتاخر علينا ويسلام لو تحدد بدون مقاطعه يعني معاد نزول الاجزاء
استني وهنشوف الكلام هيرسي علي ايه😂💖

• بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%