NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

فانتازيا وخيال رحلة ورده

ميرو كات

اسطورة وكاتبة ناشرة قصص متميزه
كاتب متميز
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
افضل عضوة
العضو الخلوق
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
13 سبتمبر 2024
المشاركات
668
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
3,080
الإقامة
مصر /سوريا
نقاط
82,303
انا ورده 28 سنه بس كنت ورده بجد جسم حلو وشعرى اسود طويل وناعم جسمى ملفوف
كنت بطه بجد جسمى نار زى ما كان بيتقلى شعرى اسود وطويل وتقيل وكنت متجوزه من سعيد 34 سنه
كنا عايشين فى حارة فى منطقة شعبيه جدا
سعيد شغال صنيعى باليوميه عندنا بنت واحده منى
الحال بقا ضيق اوى علينا والبنت جت فى يوم وتعبت اوى ورحنا المستشفى وكانت هاتروح مننا ودرنا استلفنا من كل المعارف والاهل مسبناش حد لحد ما البنت خفت
وسعيد اجتهد لحد ما سدد الديون وطبعا مكناش بنكل زى الناس 3 طاقات فى اليوم ولا نسمع عن اللحمه والفراخ
وقعدت مع سعيد وقلتله حالنا بقا وحش وقلى انه بيفكر يسافر وان فى واحد بيسفر العمال وبياخد فلوسه هناك من المرتب
وقلتله ياريت وسعيد ظبط حاله وسافر وكان سايب يادوب فلوس لحد ما يعرف يبعت
كان عندى جارتى فى نفس البيتوهى صاحبة البيت بتشتغل فى البيوت وكان باين عليها العز اوى لبس ودهب
وكانت بتجيلى تقعد معايا او تنده عليا وتقلى تعالى اتغدى معايا وكنت بتكسف لان مش هاعرف ارد العزمه كان دايما عندها لحمه او فراخ
وكنت برفض وتزعقلى وتحكم عليا وكنت بقعد اكل بنتى
وتقلى متتكسفيش يا بت بكره تردى العزايم دى واكتر
ايه رايك تشتغلى معايا قلتلها ايه قالتى يعنى وزيره هاتنضفى البيوت وهاتخدى فلوس فى ايدك تظبطى نفسك
قلتها طب ازاى والبت قالتى وديها عند امك لحد ما ترجعى يعنى لما تخدى 300 ولا 400 فى اليوم وحش جوزك مش بيتحصل عليهم
ده غير الحاجات التانيه وانتى مروحه
قلتلها مش عارفه قلتلى مضيعيش الفرصه فى ناس طالبه منى حد وانتى اولى منا اعرف حريم وبنات كتير يا بت بس انتى اولى
ها قلتى ايه قلتلها هاقول لامى الاول عشان البت وقلت لامى وقالت كويس بس قليلها متقلش لحد عشان محدش يعرف
ورجعت قلتلها خلاص قالتى بصى اهم حاجه فى الشغل النضافه والامانه يعنى لما تروحى بشكل كويس هاتخدى اكتر فاهمه
سيبك بصى انا هاديكى عبايا من عندى ولبس شغل ماشى وانا هاوديكى لحد البيت قلتلها بس متقليش لحد عشان جوزى
قالتى ماشى اليعنى الشغل عيب قلتلها عشان ميقلش فى الغربه وبشتغل من غير ما اقله افهمى انتى بقا
بعد يومين قالتى الصبح بدرى جهزى نفسك زى ما قلتلك اه نسيت جارتى اسمها هدى او ام عصام
نزلنا وركبنا رحنا لعماره كبيرة وطلعنا الاسانسير وخبطت على شقه وسلمت على صحبتها وقالتلها كل ده يا هدى
معلش يا مدام انتى عارفه ازمه الشغل ومينفعش اجبلك اى حد يسود وشى معاكى لازم اجبلك حد كويس معاكى
وانا فى بالى ازمه منتى بتقولى عندك كتير
المهم دخلنا وام عصام ورتنى الشقه وهاعمل ايه وابتدى بايه وقلتلى حسابك معايا يا وردة ونزلت بعد ما دخلت مع صاحبه الشقه جوا وطلعوا
دخلت قلعت العبايه ولبست جلابيه الشغل كانت نضيفه ونص كم وضيقه عليا شويه
وابتديت الشغل تنضيف ومسح ودعك حمام خليت الشقه زى الفل بس كان اتهد حيلى
الست عجبها الشغل بتاعى وقلتلى شاطرة يا ورده وسالتنى تعرفى هدى قلتلها ايوا انا جارتها وعرفتها انى متجوزة ومخلفه
وقلتلى اعملى حسابك هاتكونى معايا على طول شكرتها ولبست عبايتى وجيت وانا نازله ادتنى خمسين جنيه وقلتلى هاتى لبتنك حاجه
شكرتها ومشيت
روحت وقابلت هدى وقالتى ها قلتلها تمام قالتى ايوا مهى مبسوطه منك وراحت مطلعه 400 جنيه وادتهملى
وقلتى كل ما تشدى حيلك معايا وتفتحى مخك كويس دول هايبوا اكتر واكتر فاهمه
شكرتها ورحت جبت بنتى واديت لامى 100 جنيه وروحت جبت اكل لينا انا وبنتى وروحت خدت دش وعملت الاكل
بليل هدى ندهت عليا قلتلى ايه تطلعى بكره رزقك فى رجليكى وبيناديلك يا بت يا ورده
قلتلها طبعا قلتلى طيب هاعددى عليكى الصبح تكونى جاهزة وطول محنا ماشيين شغاله بالتليفون هابعتلك دى وهاجبلك طلبك وتكتب فى كراسه كبيرة
وصلنا ودخلنا عمارة وزى امبارح وخلصت وروحت وراحت مديانى 500 جنيه قالتى دى شقه كبيرة مهو الشغل مش زى بعضه
والست وانا مروحه كانت ادتنى هدوم بيتى قديمه عندها واكل
هدى قلتلى ها مبسوطه قلتلها ايوا مبسوطه اوى قلتلى شفتى وكل ماتسمعى كلامى هابسطك اكتر اوديكى شقق كبيرة وعند ناس نضيفه
المهم زى ما قلتلك تسمعى كلامى بالظبط قلتلها عنيا يا ام عصام قلتلى يابت قليلى يا هدى بينى وبينك احنا بقينا صحاب يا بت
هى مكنتش اكبر منى بكتير بس دى شغله واخداها من امها
رحت لامى وانا مروحه جبت فرخه وعملتها ورز وعملت اكل وحلفت على هدى تيجى تاكل معايا وجت كلت معايا
وقالتى اسمعى مش لازم تصرفى كل فلوسك كده خلى فلوس للبس زى ماقلتلك بصى انا هاجبلك لبس واخصمه من حسابك ايه رايك اكنه بالتقسيط منا بعمل كده ما الناس الجداد يابت وهاخد حقى متقلقيش
كلنا وقلتى تعالى ننزل نزلنا وكان فى شارع عندنا كله لبس دخلنا وجابتلى عبايا سمرا بسوسته بتتفتح وجابتلى جيبتين بس وبلوزتين كانوا ضيقين عليا ولسه بقول للبنت شوفى مقاس اكبر قلتلى بس دول حلوين بقلها ضيقين قلتلى ها سكت
وجبتلى كام كلوت على سونتايان وجزمه وجابت لمنى فستان جديد وجزمه
قلتلها كتير كده يا هدى قالتى بس يا بت هاتسديهم فى شهر متقلقيش المهم زى ماقلتلك
واحنا مروحين قالتى تعالى دخلنا كوافير هى عملت شعرها ووشها وظبطت حواجبها وخلت البنت تعملى وشى وحواجبى
قلتلها ايه لازمته هو يعنى جوزى موجود قالتى انا قلتلك ايه مهو لازم شكلك يبقا كويس انتى بتروحى لناس نضيف ولازم ابعتلهم حد نضيف
دول ناس انفه اوى ولو واحده راحت واتقرفوا منها مش هايطلبوا منى تانى فهمتى قلتلها اه
قالتى ماتسليش تانى اللى اقلك عليه تعمليه وبس ولا ايه
قلتلها طيب يا هدى
وكتب حسابى فى صفحه وقالتى هاخصم منك من الشغل الجديد
ريحى بكره وبعد بكره هاتطلعى شغل قلتلها ماشى روحت ولبست الهدوم الجديده وكنت مبسوطه اوى وسرحت شعرى ولبست بنتى
وكنت فرحانه اوى
ريحت تانى يوم نضفت الشقه وغسلت هدومنا وبليل ندهت عليا هدى ورحتلها وقالتى اجهزى الصبح قلتلها حاضر
الصبح عديت عليها فتحت وبتقلى ايه ده فين الهدوم الجديده قلتلها مهى للخروج قالتى ينيلك امشى البسى الجيبه والبلوزة والجزمه
وعليهم العبايا ام سوسته رحت غيرت ولبست زى ما قالت طلعنا على الشارع وكانت اول مره ركبنا مع جوزها التاكسى بتاعه هو كمان عنده كام عربيه بيشغلهم لحسابه قعدت قدام وانا ورا وسلم عليا وقلى ازيك يا ورده جوزك عامل ايه وسلامات
وقالتى احنا رايحين عند ناس علوى اوى احسن من اللى كنتى عندهم فاهمه قلتلها حاضر رد ام عصام وقلها شكل ورد شاطرة يا هدى قالته اه وبتسمع الكلام بكره هانغنغها يلا فكى العبايا يا ورده وحطيها فى الشنطه وزى ما قلتلك فاهمه
رحنا عماره كبيرة اوى وشكلها فخم وامن تحتها وقالتلهم هى طالعه لمين وطلعنا كنا فى الاسانسير ولاقتها بتفتحلى زرار من البلوزه
بقلها ليه راحت بصالى ومبرقه سكت
كانت شقه ناس خلايجه باين من كلامهم فتت واحد شكلها صينى وندهت لصاحبه الشقه وسلمت عليها وقالتى بوسى ايدها بوستها وقالتى تعالى بقلها ايه ده برقتلى تانى وقالتى دول مربيين العيال انتى هاتنضفى وبس دول لسه جايين امبارح بليل مش هاوصيكى دول هايقعدوا شهر
جيت اقلع قالتى بتعملى ايه لاء بلبسك ده يا غبيه
دخلت ابتدى بالشغل وقالتى هارجعلك اخر النهار
ابتديت بالشغل الشقه كانت كبيرة اوى بس كانت نضيفه مش محتاجه بس اهو بقيت المع فى السريع
بس الراجل صاحب الشقه كان مبحلق فيا واكنه متابعنى وعينه بجحه
خلصت الشقه وفضلت فى المطبخ وصاحبه الشقه جت وقالتلى خلصتى قلتلها ايوا وقالتى شكلك شاطره
وخلت اللى معاها يحطولى اكل واكلت وشربت عصير ولاقيت الراجل بعد ما مراته مشيت جه عندى وقلى اسمك قلتله ورده
قلى وانتى ورده يا ورده وبيمد ايده على خدودى رجعت لورا وقلى ايه يا ورده مش مشوف الورده وضحك وراح مطلع فلوس وادهانى
وطلع ببص كانوا الف جنيه يالهوى فرحت اوى
وشويه هدى جتلى وطلعت وقابلت الست وخدت منها الفلوس ودخلت اكنها بتبص على شغلى وقالتلها البنت شاطره عجبتك قالت هاتيها تانى
قالتى يلا يا ورده بوسى ايد الهانم يا بت راحت الست مطلعه فلوس وادتهملى ونزلنا ولقيتهم 500 جنيه قالتى هاه يا بت مبسوطه قلتلها اوى بس جوزها فضل مبحلقلى قالتى ايه المشكله خليه يبحلق وقلتلها ده مد ايده على خدى بس بعدت قالتى يخرب عقلك يا حماره
حد يعمل كده بصى يا ورده الشغل فى اى مكان كده حتى لو رحتى محل شركه مكتب اى حته هاتلاقى من ده كتير المهم الفلوس احنا بنشتغل عشان الفلوس فاهمه وراحت مديانى 1000 جنيه قالتى مبسوطه قلتلها يالهو اوى قالتى انتى النهارده طالعه 1500 جنيه لو كنتى سبتى الراجل كان زمانك معاكى قدهم مرتين كمان عرغتى انك حماره وغبيه
بعد ما فرحت بالفلوس قالتى هاتى بقا 1000 جنيه بقله ليه قلتى نسيتى قسط الهدوم قلتها معلش الفرحه خدتنى روحنا ام عصام وطلعنا
قلتلها هانروح بكرة قالتى لا انسى هاودى واحده تانيه بقلها ليه قالتى اه انتى شاطرة بس هاطيرى منى الزباين كده مع انك ممكن تطلعى
بشغل سنه الصراحه الفلوس زغللت عينى قلتلها طيب معلش خلاص قلتلى لاء انتى مش بتسمعى الكلام
روحنا وانا زعلانه وقالتى ريحى بقا يوم ولا اتنين لحد مايجى شغل تانى
ابو عصام وصلنا كنت لبست العبايا ورحت اجيب بنتى من عند امى وادبها 150 جنيه وروحت حتى ماقعدتش وانا مروحه كنت مضيقه وقابلت ابو عصام وقلى مالك حكتله وقلى متزعليش منتى لازم تسمعى كلامها برضه وهاتضيعى الشغل ودول مش بيجوا كل يوم
قلى يعنى عايزة تروحى قلتله ايوا وهاتسمعى الكلام قلتله ايوا قلى انا هاكلمها بس مش النهارده عشان على اخرها
روحت وجبت اكل وانا مروحه
وتانى يوم الصبح عديت على هدى لاقيت واحده عدنها بس لابسه بنطالون جينس محزق وعامله شعرها ومتمكيجه
وبادى ضيق وبزاها باينه وهدى كانت طالعه ولبسه جيب ضيق وبلوزها وطالعه وفى ايدها العبايا وصحت عليها وردت من غير نفس
وقالت للبت اللى معاها جاهزة قالتها ايوه يا ست الكل قالتها غطى شعرك والبسى العبايا واقفليها
وهدى لبست العبايا وقفلتها وقلتها كنت طالعه اصبح عليكى قالتى طيب عايزة حاجه اصلى نازله ابو عصام مستنى نزلت رجعت شقتى
ومتغاظه مع انى احلى من المره اللى معاها ميت مره رحت وديت بنتى عند امى وبتقلى رايحه الشغل قلتلها مفيش النهارده هاروح انضف شقتى
قعدت فى الشقه نضفتها وطلعت غلبى فيها
وغسلت الهدوم وملقتش حاجه تانيه قعدت نضفت نفسى منا بقالى شهرين نضفت جسمى كله بالحلاوة كله
وعلى اخر النهار سمعت صوت هدى وبنده عليها مردتش طلعتلها بقلها مخصمانى ولا ايه قلتلى بصى انا متفقه معاكى تسمعى الكلام وانتى مفيش سمع كلام خلاص اجيب اللى تسمع كلامى وانا اللى فضلتك عليهم وقلت انتى اولى
قلتلها خلاص بقا يا هدى حقك عليا وفضلت ابوس فيه واتحايل عليها فدخله ابو عصام
قالى ايه لسه زعلانه منك قلتله منا بصالحها اهو راح قالها خلاص يا هدى عشان خطرى انا قلتله مهى مابتسمعش الكلام
قلى لاء خلاص هاتسمع على ضمانتى ولا ايه يا ورده قلته خلاص حرمت
قلى بصى يا ورده انتى شايفه الدنيا عامله ازى وانتى لمؤخذه كنتى ازاى وجوزك معاكى اهو اتغرب ولسه مبعتش اى فلوس يعنى كنتى هاتعملى ايه ده شغل وكلنا خدامين شغلنا ولا ايه عارف كل حاجه بس احنا يهمنا ايه المم يا ورده بنتك دى مش محتاجه اكل كويس ولبس وانتى ولا كان عجبك حالكم هدى اهى هاتخليكى عايشه كويس ويدخلك قرش ولا ايه قتلته حاضر راح قالها خلاص يا هدى سامحيها
قالتى اخر مره
الجذء ده كان طويل وانسانى عشان تحسوا بورده وعيشتها فى الجذء التانى هانشوف هاتعمل ايه

الجذء التانى
بكره اعملى حسابك هاجبلك لبس تانى على الحساب وهايتخصم برضه
قلتلها حاضر شفتى اللى كانت امبارح عايزاكى احلى منها فاهمه قلتلها حاضر
والشغل سهره للصبح قلتلها حفله قالتى متسأليش
روحى نامى عشان هاصحى الصبح عندى شغل
روحت وانا فرحانه انى هانزل شغل تانى ماصدقت الفلوس جتلى
استنيت هدى لحد المغربيه وندهت عليا وقالتى وديتى البت لامك قلتلها ايوا
نزلنا انا وهدى ورحنا محل وكانت هى اللى بتلف فيه وجابتلى بنطالون ليجن ضيق اوى ومفتح من الفخد
وقميص قصير بزراير دخلت لبستهم كانوا ضيقين اوى بقلها ضيقين قلتلى افتحى الزراير اللى فوق فتحت زرار قالتى اتنين كمان وورينى
كان سدرى طبعا نصه باين وبطنى باينه اى حركه سرتى تبان
قلتلى بس هما دول لسه هاتكلم برقتلى سكت البسى العبايا عليهم لبستها ودخلت حاسبت
وقلتلى تعالى نروح الكوافير قلتلها منا لسه مظبطه نفسى قلتلى كويس بس هاتعملى شعرك
طلعت وانا حاطه الطرحه
دخلنا الكوافير قالتلها ظبطلنا تسريحه حلوة ومكيجيها كنت مستغربه بس مقدرش افتح بقى
خلصنا واتصلت على ابو عصام جه وانا طالعه قالتى اقلعى العبايا خلاص وحطتها فى الشنطه
قالتى هانروح للشيخ بتاع الشقه اللى زعلتيه لو اشتكى منك تانى مش عايزاكى تانى
فاهمه قلتلها حاضر وادخل ابو عصام وقالى مش هاتوسط تانى يا ورده انا بقلك اهو الشغل شغل
قلتله حاضر مقدرش ازعلها تانى
ابو عصام عدى على واحد جاب منه حاجه ودفعله فلوس ودسها فى جيبه
ومشينا ورحنا على نفس العمارة بس دور تانى قلتلها هما واخدين شقتين قالتى اه دى شقه الشيخ
قلتلها وهاتتنضف برضه راحت ضحت هى وابو عصام قالتى طبعا
طلعنا وابو عصام دخل معانا قابلنا الشيخ
ولاقيته بيبصلى اوى ويقلى انت ورده قلتله ايوا قلى ادخلى يا ورده بيتك اهلا اهلا
دخلنا وابو عصام طلع اللفه اتاريها حشيش وفضل يلف سجاير وشويه الباب خبط هدى قالتى روحى افتحى كان البواب ومعاه ازايز
خدتهم منه وهدى قالتى دخلى الحاجه التلاجه
وفصلت قاعده فى المطبخ
وسمعتهم بيقلوله طلباتك اوامر يا شيخ طلع فلوس واداها لابو عصام وفلوس تانيه لهدى وقال تمام كده
وجتلى هدى وقالتى مش عايزاه يزعل فاهمه ولا لاء
وقلتلى خدى الالف جنيه دول تحت الحساب وقالتى انا نازله وابو عصام قالى ورده ارفعى راسنا اوعى تزعليه لو زعل احنا كمان هانزعلك اوى فاهمه قلتله حاضر وقتها فهمت اللى هايحصل
هدى قلتلى سيبالك شنطه فى الحمام ابقى شوفيها
نزلوا وقفلت الباب والشيخ ندهلى وقلى هاتى الكاسات والتلج والازايز يا ورده
جبت صنيه وعليها ازازة خمره وكاس وعلبه للتلج وحضيتها على التربيزه وقلى ليش كاس واحد هاتى واحد تانى
وقلى افتحى الازازة وصبى يا ورده يا اجمل ورده وكان بيولع سيجاره حشيش
وقلى خدى اشربى معى قلتله اصل انا مبشربش قلى هاتشربى معى خدتها وصبيتله كاس وحطتله التلج وقلى صبى التانى
صبيت وقلى يلا اشربى
مكنتش عايزة بس قكرت فى اللى هايحصل من هدى وشربت كان طعمها مر اوى
وقلى اشربى مرة واحده وعملت زى ماقلى وقلى شغلى التلفزيون على اغانيه وشغلت على قناة الرقص وقلى يلا ارقصى
ورينى رقصك قمت خدت الطرحه واتحزمت وفضلت ارقص وهو يشرب
الحشيش والخمرة قعدت بتاع نص ساعه ارقص وهو يقلى اتمايلى على ووقف وانا برقص وكان يحط ايده على وسطى
وشويه على طيظى لحد ماتعبت وقعدت وقلى رقصك حلو صبى واشربى فضلت اشرب انا وهو وقلى روحى اسبقينى واحصلك
رحت الحمام اشوف الشنطه لاقيت بيبى دول فوشيا قلت يولاد الكلب ده شغلكم بتعرصوا عليا بس افتكرت الفلوس قلعت ولبسته ودخلت على السرير وهو جالى وقلى تعالى خدنى فضل يحضن فيا ويبوس فيا كان الخمرة دوختنى اوى مع الحشيش
ولاقتنى بتجاوب معاه منا بقالى شهرين من قبل سفر جوزى ملمسنيش
وفضل يمسك فى بزازى ويعصر فيهم ويمسك طيازى
وراح قلع هدومه ورماها ونيمنى على السرير وقلى تعالى مصى يا شرموطه رحت عليه فضلت امص وكان زبه مش كبير اوى
بس كان واقف اوى وهو يشدنى من شعرى وجابنى على السرير ونيمنى على ضهرى وفضل يلعب فى كسى وايده كانت جامده
ويدخل صوباعه ويطلعه لحد ما حسيت ببل كسى ويقلى يعجبك يا شرموطه وانا اقله اه العب اوى اوى وكسى كان بينزل على صباعه
وكنت وصلت للهيجان ومسك زبه وكان بيلعب بيه على باب كسى بيفرشنى بيه وانا مكنتش قادة وبقله دخله ابوس ايدك دخله وهو كان مستمتع بزلى ليه وانا بترجاه يدخله
وراح مخدل راسه وزقه مره واحده وقتها سرخت منه وفضل ينيك فى كسى وانا كل دقيقه بترعش منه لحد ما قفلت كسى على زبه وقمش عليه ولفيت رجلى على ضهره لحد ما سخن اوى وجابهم فى كسى
واترمى عليا وهو بينهج
فضل نايم عليا لحد ما نزلهم خالص وزبه بينام وينسحب منى لحد ما خرج من كسى
جريت على الحمام غسلت نفسى ونضفت كسى
وجه دخل هو كمان وغسل نفسه
وقعدنا بره بس كنا ملط انا وهو وصبتله كاس وصبيت لنفسى وولع سيجارة حشيش وقلى ارقصى وانتى عريانه يا ورده
شغلت المزيكا واتحزمت ورقصت وفضل يشرب وانا تعبت قعدت جنبه وقلى مبسوطه قلته اول مره انبسط كده انت متوحش
وهو ولا متوحش ولا نيله بس قلت افرحه زبك جامد اوى هان هايقشخ كسى وحسيت انى اتحولت شرموطه رسمى وكان فرحان بكلامى
كان مد ايده وبيلعب فى بزازى ووقفت قدامه واديته بزى يرضعه وشويه مسكت زبه العب فيه ونزلت امصه من غير ما يقول
لحد ما وقف ورت مقوماه وسحبته منه وقلتله مش هاسيبك الليله دى وسحبته على السرير تانى
ونيمته وجيت نمت عليه وحطيته زبه فى كسى وفضلت اتمحن عليه وادعك نفسى بسرعه وقلبنى وخلانه تحته وفضل ينيك فى كسى وانا بتلوى تحت منه لحد ما سخن اوى وهاج ونزلهم تانى
وفضلت جنبه فى حضنه لحد ما غلبنا النوم
مصحتش غير على الصبح قمت خدت دش ومليت البانيو وكانت اول مره استحمى فيه وكان هو لسه نايم
كنت حاسه انى هانم زى اللى بيطلعوا فى الافلام ولفيت نفسى بالفوطه وطلعت
كان هو صحى ورحتله صبحت عليه وبوسته وقلتله صباحيه مباركه يا عريس
وكنت بلبس وقلى خلاص ماشيه قلتله ايوا عشان بنتى يا شيخ
قلى انتى مخلفه قلتله ايوا قلى عندها كام سنه قلتله سنتين وجوزى سايبنا وعشان كده بشتغل
قلى انا كنت محاسب هدى تعالى وفتح دولابه وطلع فلوس وقلى انتى بسطينى يا ورده خدى دول
كانوا فلوس كتير فرحت وجريت عليه بوسته وحضنته
وقلتله هانضف قبل مامشى
قلى بسرعه عشان اطلع انا كمان
شلت الملايه وحطتها عند الغسيل ورتبت السرير وطلعت بره لميت الكاسات وغسلتهم بسرعه ورجعتهم مكانها
وقلته ودل على الازازة كان فاضل ربعها قلى خلاص وخدتها فى شنطه وكان فيه سيجارتين خدتهم
ولبست العبايه على هدومى ولبست الطرحه وقبل ممشى رحت حضنته وبوسته
ونزلت روحت عديت على امى خدت بنتى وكنت سبتلها 150 جنيه وطبعا هى مبسوطه
وروحت كان هدى مش موجوده دخلت طلعت الفلوس لاقتهم 4000 جنيه وهدى كانت ادتنى 1000 يعنى 5000 جنيه
اول مره امسك الفلوس دى وافتكرت هدى بتقلى تحت الحساب
بس فكرت انى بقيت شرموطه بفلوس وانى بقيت خاينه بس الفلوس فى ايدى نستنى
ريحت شويه ونزلت السوق جبت خضار ولحمه وعملت غدا وكلنا واكلت بنتى ودخلنا السرير نمت شويه
سمعت صوت على السلم افتكرتها هدى جريت افتح الباب لقيت ابو عصام كنت لبسه جلبيه خفيفه قصيره
مفتوحه سبعه كبيرة شويه لاقيت ابو عصام قلى جيتى امتى قلتله من ساعتين كده قلتله هدى مش سمعلها صوت قلى بره
وبيقلى ها ايه الاخبار وسمعنا صوت راح زققنى ودخلنى الشقه
وقفل الباب بقله في ايه قلى ماينفعش يا ورده احنا مش قايلين لحد دخل وقعد وقلى الراجل انبسط رحت اتكسفت وبصيت فى الارض قالى ها يبقا بسطيه ايوا كده قلتله هو ده الشغل قلى ايوا ماله منتى اهو هاتنبسطى وتخدى فلوس وتعيشى يا يورده ولا حد شافك ولا حاجه بتروحى وترجعى من غير ما حد يحس
ولا ايه قلتله ايوا قلى اسمعى كلامنا عايبقا معاكى فلوس كتير واحنا شغاليين كده من زمان وممكن نعزل من هنا ونروح اى مكان نضيف بس احنا كده مداريين فاهمه
قلتله ايوا فهمت ولاقيته بيقلى انتى بخيله ولا ايه مفيش كوبايه شاى
يلهوى معلش الكلام خدنا قمت دخلت المطبخ ولاقيت ابو عصام دخل ورايا وبيحضنى من ورا بقله بتعمل ايه قلى زى منتى شايفه بقله لاء
قلى ميتقليش لاء فاهمه يا مرة
وراح فضل يحضنى ويبوس فيا ويمسك بزازى وزنقنى فى الحيطه وراح مقلعنى الجلبيه ومكنتش لابسه سونتيان
ونزل على بزازى يرضع فيهم ويلعب فى كسى
ويبوس فيا وقلى تعالى على السرير
دخلنا ونيمنى وراح رافع رجليا فتح بنطالون وطلع زبه وراح مدخله فى كسى وفضل ينيك فى كسى وزبه كان طخين مالى كسى
فضل ينيك فيا بس ابو عصام كان جامد اكتر من الشيخ وكان بيقفش فى بزازى
ويقلى انتى حلوة اوى يا بت يا ورده ويبوسنى فى شفايفى
فضل ينيك فيا وانا كنت بترعش اوى من دقه فى كسى وهيجنى اوى وكنت متجاوبه معاه اوى
لحد ما جابهم وكنت بجبهم معاه
خلص وقلى انتى جامده اوى يا بت وطلع زبه ولبس وقلى انا شكلى مش هاسيبك ابدا
ولبس وخرج دخلت استحميت
وفضلت قاعده افتكرت ازازة الخمره دخلت طلعتها وصبيت كوبايتين وشربتهم
فضلت قاعده لحد بليل ولاقيت هدى بتخبط عليا بقلها ايه كل ده قلتلى كان عندى شويه شغل
رحت ضحكتلها قلتى مالك يا بت قلتلها انا قلت حاجه قلتلى تعالى ادخلى انا راجعه تعبانه
فتحت شنطتها وقالتى انتى وصلك الف امبارح خدى دول كمان 1500 ها مبسوطه قلتلها اوى ميحرمنيش منك وقلتلى كده حساب الهدوم خلصان
بس بعد كده انتى عرفتى عايزاكى على طول منضفه نفسك وعرفتى اللبس ازاى خلاص مش كل مره هانزل معاكى وعايزاكى تجيبى خط تليفون وادتنى تليفون قديم عندها وقالتى خديه وخلى الراجل يشغلك الخط عشان بعد كده هاتشتغلى بالتليفون اقلك تروحى العنوان ده
وتتصلى وتروحى خلاص قلتلها خلاص
قالتلى سبينى بقا ادخل اخد دش لحسن تعبانه خارجه فى دخله ابو عصام وقلى ازيك يا ورده اخبارك ايه اكنه مكنش معايا قلى ها تمام قلتله تمام اوى قلى الراجل كلمنى وكان مبسوط
رحت شقتى قلتله يا ابن الكلب ال مدخلش عندى ونام معايا وعمل واحد ومشى
خدت بنتى ونزلت وسط البلد وجبت كان بيبى دول سكس اوى مش بيداروا اى حاجه وكام كلوت صغير فتله وكام سنتيان مقاس اصغر عشان يبينوا بزازى اكتر وجبت طقمين بناطيل ضيقه جينز وباديهين بيبينوا البزاز والضهر وكام
وروحت وبليل هدى كلمتنى وبتقلى اعملى حسابك عندك شغل بكره قلتلها عند الشيخ قالتلى لاء دول شيوخ بس ناس تانيه قلتلها هو اكتر من واحد قالتلى اه مش عايزة ولا حاجه قلتلها لاء عايزة امتى الميعاد قلتلى تبقى هناك على 9 بليل
خدت العنوان والساعه 7 وديت البت عندى امى ورحت الكوافير عملت شعرى ورسمت عيونى وميك اب
وطبعا هناك كانوا عرفونى قلعت ولبست هناك وابو عصام كلمنى وقلى هافوت عليكى
طبعا كان خد رقمى من هدى
وصلنى وكان هايكلنى بعنيه وبقله مالك يا ابو عصام هاتكلنى قلى مستخصرك فى ولاد الكلب دول انتى زى القمر يا ورده
وكل مابشوفك بتهيجينى قلتله منا كنت قدامك من زمان قلى مكنتش بحط عينى فى عينك منتى عارفه
قلتله هى هدى مجتش ليه قلى عندها شغل قلتله برضه وانا بضحك بخبث بصلى وقلى فى زمنا ده اللى يعرف يعمل قرش يعمله يا ورده
احنا زمان مكناش لاقيين ناكل زيكم كده
قلتله عادى يعنى قال وايه اللى بيحصل ماهو بيحصل مع كل الناس بس فى اللى مش بيعمل واخد باله زىى انا كده
قالها يعنى امك واخواتك فاكرين ان الفلوس اللى بتجيلك من الخدمه لاء طبعا بس امك بتعمل مش واخده بالها وخلاص واخواتك المهم يستفادوا قلتله على رايك مفكروش يسالونى بشتغل فين
قلى موضوع الخدمه ده كان عشان نجرك معانا اه هدى بتجيب حريم للخدمه بس الحلوين اللى زيك بس اللى بنختارهم فى شغلنا التانى وكله بيستفاد وقلتله وانت بتستفاد قال طبعا بجبلهم اللى عايزينه الطاق عشره وباخد منه وبتكيف على قفاهم وباخد فلوس كمان
كنت قاعدة وحاطه رجل على رجل وابو عصام حط ايده على فاخدى وبيقلى الود ودى مودكيش وتكونى معايا
قلتله ياريت بس الشغل بقا قلتله خليك لبكرة يا ابوعصام
هاستناك قلى انا هاوصى جوز الخرفان دول عليكى بس ظبطيهم كويس
ورحت حطيت ايدى على زبه اللى كان واقف وبقله عنيا يا عرصى وضحكت وقالى مقبوله يا شرموطه وضحكنا
كنا وصلنا واتصل بيهم نزل واحد خدنا من تحت وطلعنا وابو عصام قعد معاهم وقالهم ايه رايكم بنت جديد بس فرازه
لسه جديده وهاتعجبكم اوى بس خلوا بالكم منها
وادهم لفه حشيش وبرشام وخد فلوس منهم ومشى
ندهولى وكنت لسه بهدومى بنطالون جينز ضيق هايتفرتك من على طيزى ومفتح على فخادى البيضا وبيقلولى مش هاتعرف بيكى ولا ايه
وفضلنا نتكلم ونهزر وكانوا جايبين كانزات بيرة وخمره ولفوا الحشيش ورحت اجيب كوبايات وكنت بصب الكوبايات واحط التلج وانا موطيه وبزازى باينه ليهم وكانوا متجننين اوى وكنا بنشرب كلنا انا بشرب البيرة وهما اصبلهم الخمرة وسجاير الحشيش
وقلتلهم عايزة ارقصلكم وشغلت قناة التت واتحزمت وفضلت ارقص وهما يشربوا
ولما تعبت قلتلهم انا تعبت اوى هادخل اريح واندهلكم دخلت وقلعت ولبست بيبى دول احمر من غير اندر ولا سنتيان
وزبط الروج اكتر كنت ولا افلام السكس وطلعتلهم لاقتهم فتحوا بقهم
رحت ومسكت سيجارة وولعتها وكنت بنفخ الدخان فى وشهم وهما مبحلقين
وخدت ازازة الخمرة وقعدت وفتحت رجلى ودلقتى على كسى وقلت مين عايز يشرب كده لاقتهم جريوا هلى كسى بيلحسوه اوى بلسناتهم
ويزقوا بعض ورحت جبت الازازة ودلقت على رجلى واحد نط عليها ومسكها وبيلحس فيها بقا واحد بلحس كسى والتانى رجلى وانا بدلقلهم وانا ماسكه سيجارة الحشيش
لاقيت نفسى بهيج اوى من لحسهم وخليت واحد يطلع زبه وانا امصه والتانى بيلحس فى كسى وازارهم وقفت اوى
وبقيت ماسكه الزبرين باديا الاتنين وابوس والحس فيهم
ورحت قمت وبشدهم من ازبارهم على اوضه النوم ونمت على السرير
على ضهرى وخليت واد يدخل زبره فى كسى والتانى امصله
وكنت بخليهم يبدلوا على كسى كانوا هايجين اوى وانا بتلوى وبقول اهات تحت منهم
لحد ما واحد سخن وراح جابهم فى كسى والتانى جبته خليته يدخل فى الكسى والتانى يرضع بزازى
وبقا يشدنى وانا اسرخ منهم
لحد ما جبهم فى كسى هو كمان وانا كنت بترعش معاهم
رحت على الحمام غسلت كسى ونزلت لبنهم وهما دخلوا غسلوا ازبارهم وطلعوا كنت قعدت اولع سيجارة وادهلهم
وفضلنا شويه نشرب واصبلهم خمرة وانا البيرة
ورحت طلعت بزى فضلت العب فيه واعصره قدامهم واللى يقرب ازقه كنت عايزة اهيجهم اوى
وقعدت وامد رجلى على ازبارهم العب فيها لحد ما بدوا يقفوا تانى ورحت وطيت لواحد امص زبه وكنت قاعده على ايدى ورجلى وخليت التانى يلعب بصباعه فى طيظى ولما معرفش قلتله الحسها وفضل يلحس فى خرم طيزى لحد ما بقت تفتح وتقفل وانا اقله بعبصها
وبقا يبعبصنى بصباعه لحد ما دخل صباعه وفضل يلعب فى طيزى وبدلته فى التانى امص زبه والتنى يبعبص وقلتله دخل زبك فى طيزى
ومس زبه وفضل يحاول يدخل راس زبه لحد ما دخل كله وفضل ينيك فى طيظى وجبت التانى براسه تحت كسى وقلتله الحسلى
وكانى انا اللى بقودم لنياكتى وهما بيسمعوا اوامرى
كان الدب شغال فى خرم طيظى والتنى بيلحس فى كسى وكنت هجت اوى وبترعش وبنزل على لسانه
وشويه بدلتهم وطيزى كانت اتفشخت منهم
لحد ما اللى فى طيزى جابهم والتانى خليته يدخل زبه على لبن التانى ودخل زبه بظفلطة اللبن بتاع صحبه
وشويه وجابهم هو كمان
كنت تعبت منهم
ورحت غسلت طيظى وجسمى منهم ولبنهم كان بيزل من خرمى اللى وسع منهم
وطلعت لافه نفسى بالفوطه وهما قلتلهم اغسلوا نفسكم خلصوا وقلتلهم انا جعانه مش هانتعشى
قالى اه وراح طلب البواب راح جاب عشا كباب وكفته وحمام
والبواب كان شايفنى وانا قاعده وقلتله استنى دخلت المطبخ عملتله اكل وادتهوله قلى تسلم ايدك
وحطيت الاكل وكلنا مع البيره فتحت نفسنا
ودخلت السرير وكنت عريانه ملط وجم عليا وفضلت انا فى النص وقلتلهم عجبتكم قالولى انتى متعتينا اوى
قلتلهم انتوا قاعدين لحد امتى قالوا اسبوع وخدوا رقمى واخدت رقمهم واحنا بنتكلم رحنا فى النوم
تاثير الخمرة والحشيش قمت السبح كنت حاضنه فى واحد والتانى حاضنى من ورا
قمت اخدت دش ولبست هدومى وهما صحيوا
لاقونى لابسه قلولى خلاص بتمشى قلتلهم ايوا انا انبسط معاكم اوى لازم اروح عشان بنتى
رد عليا واد منهم قالوى هانكلمك قبل ما نمشى انتى مايتشبع منك يا ورده احنا كنا حاسبنا
حسن ولكن دول ليكى انتى ولاقتهم مطلعين فلوس كتير اوى 5000 جنيه وطلبولى عربيه اروح فيها
وانا نازله قابلت البواب اسمه ابو جمال ولاقيته بيقلى شكرا على الاكل يا ست الستات قلتله العفو على ايه
قلى شكلك بت جدعه وانا بحب الجدعان عندى شقق مفروشه كتير ويابخت من نفع واستنفع ايه رايك قلتله ماشى
قلى هاتى رقمك خده ورن عليا وقلى سجلى رقمى بيجيلى زباين حلوين زى دول
قلتله اتفقنا وركبت العربيه وروحت وطلبت ابو عصام وقلتله انا مروحه قلى على ماتوصلى هاكون جيت
روحت على شقتى الاول خدت دش وغيرت ولبست بيبى دول فوشيا من الجدا انما فاجر اوى قصير على اول وسطى ولبست اندر صغير داخل فى فلقتين طيظى
لاقيته اتصل قلتله انا فوق قلى طيب انا طالع ثلتله هدى فين قلى فى شغلانه
شويه ولاقيته بيخبط رحبت بيه حضن وبوستين ودخل وقلى ها قلتله كلمه تمام تربيتك انت وهدى
قلتله هو حسابى مع مين قلى معايا راح مدينى3000 جنيه قلى مبسوطه بقله دول اتنين يا ابو عصام في ايه
قلى متبقيش طماعه رحت ماسكه بزاى ورفعتهم لفوق وقلتله مستهلش يا ابو عصام ولا ايه قلى تستهلى كل حاجه وبيقرب منى
قلتله طيب حاسبنى كويس انا بدلع عليه قلى كده هاتخسر معايا يا ورده وانا برده بديله ضهرى وبتمايع عليه وبقله خسره فيا يعنى وبحك طيظى فى زبه قلى ابدا را مطلع الف تانيه قلته لاء برضه يا ابو عصام وانا بترمى فى حضنه قلتله انا ورده راح مطلع ال تانيه وقلى تحت رجليكى قلتله تسلملى يا دكرى قلى بجد يا بت قلتله طبعا انت بتبعتنى لخولات هو في زيك انت طب انا كنت فى حضنهم وبتخيلك انت
كلامى هيجه اوى مع انه معاه نسوان كتير وعارفه بس انا عجباه
قلتله طيب عايزة ارقصلك انت قعد وشغلت اغنيه وفضلت ارقص وهو راح مطلع سجارة حشيش وبيشربها وكنت بقرب منه اخد نفس ويشربنى وانفخ فى وشه وهو على اخرة
قلتله ايه هارقص كده من غير نقطه عليا ولا ايه من جنانه طلع فلوس وفضل يحدفها عليا وانا ارقص وهو يحدفنى بالفلوس
ومسكته وهو واقف فضلت اتمحن عليه وفتحتله الحزام والسوسته وفكتله زراير القميص وقلعته وبقا بالباس وبس ومسكته من زبه وشديته على السرير زقيته على ضهره وشديت اللباس بتاعه ونزلت امص فى زبه وهريته مص وانا كنت رافعه رحلى على السرير ورجل على الارض وهو بيلعب بايده فى كسى
ورحت قاله الكلوت ورحت قعت على وشه فضل يلحس فى كسى واطلع وهو يطلع لسانه اكتر
وكنت بفتحله كسى بايدى عشان يلحسه من جوه وكنت بترعش وعسلى ينزل عليه
وجيت رحت قاعده على زبه وايدى على سدره واقله انا شرموطك انت وبس وانت المعرص بتاعى اللى بيكيفنى
وهو يقلى هافشخ كسك يا متناكه وهاعرص عليكى وهانيك زى ما بجيب الرجاله تنكيك
وانا اقله مفيش دكر بيكيفنى الا انت وبسه وراح قالبنى على ضهرى ونام عليا وفضل يبوسنى من شفايفى وانا اشد ضهرى
ورح مدخل زبه الطخين فى كسى وفضل يدعك فيا وانا لفيت رجليا حولين ضهره عشان ميطلعوش من كسى وكنت بشده اوى
عليا وفضل ابو عصام ينيك فيا لحد ما شد جسمه اوى وراح منزلهم اوى فى كسى
وفضلت ماسكاه لحد ما عصرت زبه كله ونزل لبنه كلها فيا وزبى بينكمش ويطلع من كسى
ونزل من عليا وهو بيقلى يخربيت انتى جامده اوى اول مره انيك بالشكل ده
قلتله هو انا اى حد قلى انتى احسن من اى حد قلتله ريح على ما اغسل نفسى واجيلك وجبتله سيجارة حشيش من علبته ولعتها وادتهاله يشربها وانا طلعت بره بس عشان الم الفلوس وكانت الفين جنيه وشلتهم وغسلت كسى ورجعت نمت فى حضنه وكنت بلعب فى سدره
ولاقيته بيقلى هاقوم قبل ما هدى تيجى قلتله ماتيجى هاتعمل ايه يعنى مانت بتريح نفسك معايا ولا هى بره بتعمل ايه مهى بتتناك برضه
وكنت قاصده اقله
قالى كل واحد عارف بس مابيبنش يا متناكه
قام لبس ودخل شقته
لبست ورحت جبت بنتى واديت امى 200 جنيه واديت لاخواتى كا واحد فيهم 50 ج وخدت بنتى ومشيت ورجعت لميت الفلوس كلها وخبيتها
منا خايفه يتسرقوا
تانى يوم لاقيت حد بيخبط بفتح لاقيت اخو جوزى جاى ووشه زعلان بقله فى ايه مالك اول مرة يزرنى ما يوم ما سافر جوزى وقلى جوزى مات وقع من على سقاله مبنى كان شغال عليها صوت وعملت عمايلى وكام يوم جابوه وادفن وطبعا فى موت جوزى قعدت من الشغل خالص
لحد ما عدى الاربعين وكنت بسحب من الفلوس
كنت زعلانه عليه مهو سافر عشانا وكانت هدى تجيلى وابو عصام وانا اقلهم لاء وحتى البواب كنت بقله لاء رجع زن هدى وابو عصام
وقلى الحى ابقى من الميت وانتى هاطيرى الزبونيين اللى حبوكى يا بت وهدى بتقلى هاتخلصى فلوس وترجعى تشحتى من جديد بصى بقيتى عامله ازاى هى دى ورده يلا فى حفله عايزاكى اوى فيها ومحدش هايقدر يسد فيها الا انتى شويه عيال صغيرة وتقدرى تظبطيهم
مرضتش ابعت حد تانى غيرك العيال متريشه اوى وجايين يبعزقوا فلوسهم اللى جايين بيها كلهم ميكملوش 18 سنه
ها قلتى ايه وادى 3بواكى مقدم ها اتفقنا وابو عصام يقلى مترفصيش النعمه يا ورده انا جبتهم بالعافيه من واحد حبيبى
من هناك وقلى خلى بالك من العيال دول
قلى اسمعى كلامى يا ورده
قلته طيب خلاص من الصبح هاجهز نفسى قمت الصبح نضفت نفسى من فوق لتحت وشى وايدى ورجلى ومن كسى اكنى عروسه
ونزلت للكوافير ظبط حوجبى وعملت ماسكات لوشى كنت وديت بنتى لامى وقلتلها عندى شغل ممكن يومين تلاته
قبل ما اروح طلعت طقم اسكينى وبلوزه قصيره مفتوحه وخدتهم فى شنطه ورحت للكوافير عملت شعرى وميك اب
وظبط ولبست هناك وابو عصام جالى بالعربيه ومشينا
قلى ياه يا ورده اخيرا فتحتى من تانى ايوا كده يا بت انا كنت هاموت عليكى قلتى ال يعنى ملمس مره غيرى وحلفى انه ملمس اى واحده
قلتله وانت كمان واحشنى اوى قلتله اخلص المصلحه دى واكون بتعتك قلى بجد قلتله بجد طبعا هو انا كنت بتاعه مين بعد ما عرفتك يعنى
قلتله العيال دى ايه نظامها قلى 4 شباب صغير وقلتله حسابهم قلى منتى واخده 3 بكاوى من هدى قلتله 3 ايه يا حبيبى دول اربعه وهابيت يومين تلاته ايه يا ابو عصام انتوا بترخصونى اوى كده قالى انتى مالك خدى من هدى باقى حسابك وانتى ليكى حساب تانى عندى بس عايزين نظبط العيال عشان اعرف اقلبهم كويس جابلهم شويه حنة على انهم حشيش عير الخمرة والبيرة احيه وانا بقول الحشيش ده مش بيسطل ليه قلى انتى عبيطه هما شويه حنه وعليهم حته صغيرة وحبه زيت ريحه ببريزه كبيرة المهم يشربوها معاكى
والخمره هاتسطلهم على طول
وانتى وشطارتك بقا قلبيهم على كيفك بس مش يرقه يا بت احا وانا من امتى سرقت قلى ماشى
وصلنا فى فيلا صغيرة فيها حمام سباحه صغير وكان الشباب قاعدين لابسيت شورطات وقاعدين
ودخل وسلم عليهم وسلموا عليا عرفهم بيا وانا داخله كنت فتحت زرارين وفتحة سدرى كلها باينه ليهم
ابو عصام دخل حط الشنط وقلى دخليها التلاجه يا ورده واحد دخل معايا ورحنا المطبخ حطيت الازايز والواد كان ماشى ايدى على ضهرى
وانا فتحت التلاجه وهو واقف رحت موطيه لازقت طيظى على زبه والواد اتجنن
طلعت واقف بيبصلى رحت قلتله مالك فىك حاجه ومقربه سدرى منه الواد اتلجج رحت ضاحكه ومدياله بوسه على شفايفه لاقيته اتخض قلتله ايه اول مرة تتباس ولا ايه قلى ايه اول مرة قلتله هاهريك انت بالزات بوس وضحكت
طلعنا كان ابو عصام دخل جوا وهو والتلاته وبيشممهم الحشيش وبيقلهم احسن صنف ويشممهم وقاعد بيلفلهم السجاير
لفلهم كتير وبعد ما خلص قلهم كده تمام كل حاجه عندكم اهو البيره والخمرة والحشيش عايزكم تنبسطوا على الاخر يا شباب واى حاجه كلمونى على طول انا ماشى بقا
وقلى خلى بالك من الشباب قلتله فى عنيا وضحكت
قلعت الجزمه ام كعب قلتلهم اصل رجليا وجعتنى حتى شوفوا والعيال كانوا متنحين
قلتلهم فين اوضه النوم قالولى جوا دخلت وقلعت وطلعت لهم لابسه بيبى دول اسود من غير سنتيان وبزازى مكوريين وطالعين منه ومن غير اندر كمان
وقلتلهم ايه مش هانشرب ولا ايه واحد جرى جاب الازايز والبيره والكاسات
وانا وقفت اصبلهم وولعوا السجاير وانا مرضتش منا عارفه انها اى كلام
واحد فيهم قلى ارقصلنا وشغل اغانى رقص واتحزمت ورقصت وكنت بميل عليهم كلهم والزق فيهم
ووقفت الرقص قلتلهم ايه ده مفيش نقطه ولا ايه ولا مش عاجبكم راح اتنين راحوا جابو فلوس وكانت متينات على ميات
وارقص ويحطولى فى سدرى ويرموا عليا الفلوس
اكتر من ساعه برقص وهما يرموا الفلوس او يحطوها قى سدرى وكنت اتعمد اوطى بسدرى للى هايدفع وابوسه وهما يتجننوا
ولما تعبت من الرقص قعدت وقلتلهم شكلكم اول مره صح واحد قال لاء كتير والباقى قالولى ماتصدقى وضحكوا قلتلهم بصوا انا معاكم هاشبكم اللى انتوا عايزينه وهاعلمك واخليكم استاذه نيك مع اى واحده بس شرط قالولى ايه قلتلهم تسمعوا كلامى
شفولى السرير الكبير قالوا فوق قلتلهم اطلعوا وخد ماعك ازاززتين واسبقونى واقلعوا ملط
طلعوا وانا لميت الفلوس ومكنتش عارفه عددها بس حطيتها فى الشنطه طبعا كانوا مدروخين
وانا طلعتلهم بس كنت قلعت ملط ودخلت عليهم وفضلت ابص على ازابرهم كانوا نص قايمين وفيهم الطويل والصغير والرفيع والطخين اربع ازبار مختلفه
جبت مخده وقعدت عليها وهما واقفين ومسكت زبرين وفضلت امص فيه اوى اوى
وانتين ماسكاهم بايدى اكنى بضربلهم عشرة
وفضلت ابدل عليهم وواحد ماتحمل ياعينى نزلهم فى ايدى وزبه نام
نمت على السرير وقلت للى نزل تعالع ارضع بزى والتانى قلته ارضع البز التانى
والاتنين قلتلهم الحسوا كسى بلسانك وشغلت حفله النيك وكلهم بيسمعو الكلام رضاعه ولحس وابدلهم على بعض
وخليت واحد يحط زبه فى كسى والتانى يلحس من فوق زنبوى وبقيت اتمحن عليهم اوى واخليهم يبدلوا مع بعض
والصراحه انا كنت هجت اوى من العيال بقوا شغالين تبديل عليا
وحسيت انهم هايجيبوا قلت اريحهم واتقلبت على بطنى زى القطه وخلتهم يلحسى خرمى من ورا وواحد قدامى بمص زبه
وخلتهم يدلقوا الخمرة على طيظى ويلحسوها وادلق على جسمى واخليهم يشربوا من عليا
خلتهم دلقوا ازازة على جسمى ويدعكوا جسمى بيها ويلحسوها الحركه دى بتجننى اوى
لحد ما بقيت مش قادرة قلت لواحد فيهم تعالى نيمته على ضهره ونزلت بكسى عليه والتانى قلتله يحطه فى طيزى
وخلتهم ينكونى بالوضعيه ده وانا مكنتش قادرة والرعشات شغاله على طول لحد ما العيال هاجت اوى ونزلوهم فى كسى وطيظى
وجبت الاتنين التانيين بنفس الوضعيه وشغالين نيك فيا وانا اصوت واتلبون واتمن عليهم اوى
لحد ما جابوهم هما كمان ونزلوى من عليها خلصانين منى وانا كمان
فضلت نايمه واللبن بينزل منى وجبت واحد وقلتله تعالى الحس ونضف كسى وفضل يلحس ده كان سكران اوى
شويه ونزلت للحمام غسلت نفسى وولعت سيجارة من العلبه عاديه ولبست البيبى دول وقعدت اشرب واحد منهم نزلى وقلى
ايه تعبتى ولا ايه قلتله يعنى معايا اربع وحوش المفروض اعمل ايه ولقيته قرب منى ولاقيته بيبوسنى فى شفايفى وده الغريب
اول واحد فيهم يفكر يبوسنى وفضل يبوسنى ويحضن فيا وفضل يلعب فى بزازى ويمسكنى من حلماتى
ونزل ايده ويلعب فى زنبورى من تحت وهو مش سايب شفايفى ولسانه بيلعب فى لسانى لاقيت نفسى سحت فى ايدى
وكسى بيتعرش فى ايدى وبينزل على صباعه وشغال تفريش فى كسى وزنبورى ولاقتنى مديت ايدى ومسكت زبه العب فيه
هو يفرشنى ويبوسنى وانا بلعب فى زبه لحد ما هجت اوى ولاقتنى بتعدل عليه وبقله دخل زبك فى كسى بسرعه بسره
ورحت مطلعه زبه وقعدت عليه ووشى فى وشه بنبوس بعض وبيحضنى وبحضن فيه
اوى وفضلت اتلوى على زبه واروح واجى عليه ومش عايزاه يبعد شفايفه عن شفايفى يلهوى على النيكه دى
وكسى عمال يترعش وينزل على زبه لحد ما هاج اوى اوى وراح نطرهم فى كسى وفضلت احضن فيه اوى اوى
لحد ما زبى طلع من كسى بعد ما نام وبصتله فى عينيه ورحت بيساه من خده وقلتى انت متعتنى اوى اكتر من كلكم نتوا التلاته
انا حسيت بحب وانت معايا وحضنته اوى وبوسته وهو باسنى ودخلنا سوا الحمام وخدنا دش
وقلتله انا هامشى بقا وقلى خليكى معايا مش عايزك تمشى بس انا عايزك لوحدى قلتله ما انت عارف صحابك معاك ومش هايسبونى
لوحدنا وبنتى قلى انا هاسافر وارجعلك تانى قلتله وانا هاستناك لحد ما ترجع
وخد رقمى وقالى بحكيلك وبصى على تليفونى ولاقاه قديم وصغير قلى استنى يا ورده وطلع وجاب موبايل بشاشه كبيرة وقلى انه مش قديم اوى بس المره الجايه بجبلك معى احدث جهاز وعد منى
وغيرلى الشريحه وركبها ونزلى برامج عشان نتكلم فيها
وقلى عملتلك اميل عشان نفضل مع بعض
ولبست هدومى وعليها العبايا وقلى انا نفسى نخرج مع بعض
قلتله خلاص بليل قلى يعنى هاتقعدى قلتله هاقعد عشان خطرك انت بس وراح بيسنى
وهو بيحضنى قلتله بس كنت محتاجه اجيب لبس اصل مجبتش معايا قلى ولا يهمك يلا البسى اللى عندك ونطلب عربيه
لبس هدومى وهو لبس وطلب عربيه وربنا ورحنا مول كبير اوى يالهوى الاسعار فيه نار ولا كنت احلم بيه
دخلنا محلات كتير وجبلى لبس كتير بس ايه اخر شياكه وكام جزمه وفستان سهرة زى بتوع الافلام
وروحنا بس كنت لابسه فستان من الحديد قصير فوق الركبه وجزمه جديده يلهوى حلوين اوى
ودخلنا مطعم حلو اتغديناوكنا قاعدين جنب بعض زى الحبيبه او المخطوبين وكنت باكله وهو بياكلنى

وروحنا مع بعض وانا ماسكه ايده ودخلنا كان صحابه قاعدين بس شكلهم اضايقوا بس دخلت عليهم عشان اخلص الكلام
وقلتلهم اخيرا صحيتوا فضلنا نصحيكم ومحدش رضى يصحى فيكم وقلتله انا هامشى بقا بصلى وقلتله كده هايحصل مشكله وبلاش
لبست العبايه ولفيت الطرحه وانا ماشيه لاقيته طلع رزمه فلوس وادهالى وقال للباقى يلا حاسبوا وهو شد منهم الفلوس
وخدتهم فى الشنطه ومشيت بس حسيت ان الفلوس كتير اوى يلهوى معقول كده
روحت على البيت وطلع الهدوم من الشنطه وفضلت البس فيهم وكانوا حلوين اوى اوى
وببص فى الفلوس لاقتهم 25000 جنيه مكنتش مصدقه نفسى من الفرحه
وانا لبسه وماسكه الفلوس لاقيت التليفون بيرن يلهوى ده هو فهد قلتله حبيبى قلى واحشتينى قلتلته لحقت
قلى اعملى حسابك هاتسهر انا وانتى مع بعض الشباب سافروا شرم وقلتلهم انا هاحصلكم
لبست الفستان اللى جابهولى وكان قصير اوى ومفتوح من السدر وسبعه على الضهر وقلتله حاضر هانزل للكوافير اظبط نفسى
واجيلك قلى لا هو اجر عربيه خاصه
لبست العبايا ونزلت جرى على الكوافير وظبط شعرى وميك اب جميل
وفضلت مستنيه لحد ما فهد جالى وطلعتله ركبت معاه واول ما شفانى باسنى فى خدى
ومشينا رحنا على مركب كبيرة يالهوى كل البنات والستات لابسين زىى انا كمان
وقعدنا على تربيزة وفهدطلب لنا العشا وازازة ويسكى وابتدى العرض برقاصه وكنت بترقص جنب كل تربيزة عشان ينقطوها
وفهد طلع فلوس ورماها عليها بس رحت بصاله ومبرقه راح وقف وقلى حبيبتى هابتغيرى قلتله ليه هى احلى منى ولا حاجه
وقلى انتى اجمل الموجدين ولا ابص لحد فيهم وكنا بناكل وقمت قعدت جنبه بعد ما كنت قدامه
وكان الكاس يخلص يجى المتر يصبه لينا وخلصت الرقاصه طلع مطرب شعبى بيغنى
وكنا خلصنا الاكل
وكان كام واحده طلعوا رقصوا وانا قعده كنت برقص على الاغانى
وخلص وطلعت مطربه تغنى تانى كانت القعده عجبانى اوى اوى اول مره اشوف كده
وبعد كده طلعت رقاصه تانيه واحنا كنا نشرب والكاس والسيجارة كنت زى ممثلات الافلام
وبعد ماخلصت طلعت مطرب شعبى تانى بس ده غنى الاغنيه اللى بموت فيها من غير ما احس رحقت واقفه ورقصت جنب فهد
وانا كنت خلاص عقلى بيروح منى وكانت الساعه داخله على تلاته الصبح قلتله يلا نمشى انا تعبت ونكمل السهرة بالبيت قلى يلا قمنا وانا خدت ازازة الويسكى فى ايدى
ورحنا العربيه وقلتله روحنى بسرعه متجننه عليك وكنت جنبه فى العربيه قلعت الجزمه ورفعت رجلى على التابلوه
وبشرب من الازازة يلهوى
لحد ما وصلنا ودخلنا الفيلا رحت قالعه على الباب وهو ورايا وكنت بشده من هدومه وطلعن على اوضه النوم
وكنت قلعت ملط خالص وقلعته وقلتله تعالى الحس كسى بسرعه انا هايجه اوى
نزل يلحس كسى بلسانه ويبوس كسى وكنت بفتحه بايدى وهو يلحس ونيمنى وكنا مقلوبين هو يلحس كسى وانا امص زبه
وكنت بترعش بجنون مش عارفه ليه
ورعشاتى ورا بعضها وبعد كده قمت نمت فى حضنه ونزل يبوس فى شفايفى ويلحس فيهم اوى ويمصمصنى ويلعب بلسانه على لسانه وكنت بطلع لسانه يمصه وبيفرك فى حلمات بزازى ونزل ايده يلعب فى كسى زى ما عمل الصبح
وكان بيدخل صباعه ويطلعه غرقان ويدهولى الحسه يدخل صباعه فى كسى وهو يلحسه
وانا كن بصوت من اللى بيعمله وكسى اكنه بركان من شهوتى اللى بتنزل غرقان
وقمت قعدت على زبه وشفايفى على شفايفه ببوسه وهو بيحضنى وانا اكنى سايقه فرس رايحه جايه عليه لحد ما لقيته صوته بيعلى اوى ونفسه بيذيد وراح قالبنى وفاشخ رجليا وفضل يدب ويضرب بزبه جامد لحد ما نزل لبنه فى كسى
وهو حاضنى اوى وانا لافه رجلى حوالين وسطه ومقطعه ضهره بدوافرى
واترمينا جنب بعض انا وهو ونمت فى حضنه وهو بيبوسنى ونمت على سدرة ورحنا فى النوم
وصحينا على الضهريه على صوت تليفونه بيرنه صحيت فهد وادلته التليفون كان خالد صحبه بيقله يلا عشان ميعاد الحجز هايروح عليك
قمنا دخلنا سوا الحمام وكنت بغسله جسمه وهو بيدعكلى ضهرى وخلصنا ولبسنا وقلى لازم اروح عشان ميزعلوش بس قبل ما امشى هاقبلك تانى
لبست هدومى العبايا والطرحه طبعا
وطلبلى عربيه وقبل ما امشى قلى خلى دول معاكى يا حبيبتى لحد ما اجيلك وكانت رزمه فلوس برضه وقلى بتعملى بيهم ايه قلتله بشلهم بالبيت قلى لا يضيعوا روحى البنك شليهم فيه
قلتله حاضر وقلى عشان لما احب احولك فلوس انتى بقيتى مسؤله منى خدته فى حضنى وفضلت ابوسه
جت العربيه وروحت على بيتى قلعت ودخلت خدت حمام
ولبست ونزلت لامى عشان اجيب بنتى بس وانا رايحه خدت لحمه وفراخ لامى تعملهم اكل ليها ولاخواتى
وادتها فلوس ومسكت فيا عشان اقعد معاها قلتلها انا تعبانه وهلكان من الشغل وعايزة انام
قلتى خلاص خلى البت عندنا وروحى ريحى وابقى تعالى بليل روحت دخلت البيت طلعت الفلوس وحطتهم مع بعض
وخبيتهم تانى ابو عصام اتصل عليا قلى انتى فين قلتله فوق جاى ولا ايه قلى لاء هدى رجعت هدى اتصلت عليا طلعتلها وفضلنا نحكى وابو عصام جه وايه الاخبار والكلام ده ولاقيت هدى مطلعه ارب تلاف جنيه بتقلى نصيبك ببصلها بقلها انا كنت مع اربعه يا هدى وبيت يومين
لاقيت ابو عصام بيبصلى سكت هدى بتقلى بلاش طمع انا بديكى حقك ودى الفلوس اللى طلعتلك
قلتلها ماشى تسلم ايدك وقلتلها انا نازله اريح
خدت الفلوس ونزلت شويه لاقيت ابو عصام بيخبط وبيقلى فى ايه قلتله ما انت شايف اعمل بيه ايه انا اهلكت مع العيال
راح مطلع باكويين وادهملى قلى مبسوطه قلتله لاء انا عايزة حقى منها ده مش اتفقنا ده واحد وخدت تلات بواكى قلى كل شغلانه وليها ظروفها ثم انا مش برضيكى اهو ولا هاتذعلينى قلتله عشان خاطرك انت يا ابو عصام راح مقرب منى وحاضنى وبايسنى
قلى انا هانزل ورايا مصلحه قلته يعنى المصلحه اهم من ورده قلى لاء طبعا بس المصلحه دى هى اللى هاتخلينى اراضيكى لما تزعلى
خلصت وتانى يوم الصبح بدرى نزلت واخدت الفلوس بتعتى ورحت بنك جنبنا وفتحت حساب وانا مكنتش فاهمه بس كنت قاعده مع واد موز كده فضل يشرحلى وانا متنحه عليه المهم حصطلى الفلوس فى حساب وقلى ازاى اتعامل وكده
رجعت واخدت حلويات ورحت عند امى وقالتى مش هاتنزلى شغل النهارده لتلها لاء حلفت لاقعد معاهم وقلت مش كل مره اقلها لاء
قعدنا كلنا واكلنا كانت عملت لحمه ورز وخضار وكانوا مبسوطين اوى ميعرفوش ان تمنهم من جسمى اللى ببيعه بس من غير جسمى مكنوش هايكله
خلصنا الغدا وشربنا الشاى وقلت لامى تعالى نخرج على الشارع لبست عبايتها وكانت قديمه وخرجنا على الشارع ودخلنا لفينا كام محل وجبتلها عبايتين وطرحتين وجزمه جديده
وكانت هاتموت من الفرحه وتقلى بس دول كتير يا ورده وقلتلها وقلتلها المره الجاى هاجيب لاخواتى شويه لبس برضه
كان تليفونى رن ولما طلعته لاقيته خالد بس قفلت عليه وامه بتقلى جبتى ده منين يا ورده قلتلها ده مستعمل وجايباه بالقسط بصتلى وسكتت
قلتلها عشان الشغل يامه قلتى شغل بالتليفون قلتها اه يا مه امال اصحاب الشقق يكلمنى ويعوزنى ازاى
بصتلى تانى وقلتلى طيب قلتلها مالك يامه قلتلى مفيش
وروحنا البيت وقعدت مع بنتى وامى لاقتها بتقلى خليها عشان لو جالك شغلك وقالتها بطريقه مش تمام
رحت قلتلها تعالى يامه دخلنا القوضه وقلتلها مالك يامه فى ايه لو مش عايزانى اسيب البت هنا قليلى اتصرف بس متتعوجيش بقك عليا قدام العيال بتقلى انا كلمتك يا بت قلتلها منتى بصى بتكلمى ازاى لو البت مضيقاكى اخدها
مش عايزانى اجى تانى قليلى مجيش
قلتلى اتعدلى يا بت انا امك وخايفه عليكى وانتى فاهمه قلتلها متخفيش يامه انا بشتغل عند ناس بشوات اوى
قالتى انا بوعيكى تخلى بالك قلتله متخفيش خلى بالك انتى من البت ورحت مطلعه 500 جنيه وحطيتهم فى ايدها
بتقلى ما خلاص كفايا قلتلها اصرفى يامه ولا يهمك ولو خلصوا قليلى
بس متبقيش نبطى عليا بالكلام وحياتك يامه انا اللى فيا مكفينى
قلتلها انا ماشيه
طلعت كلمت خالد قلتله معلش كنت عند امى اصلها عيانه اوى وقلى محتاجه شى قلتله تسلم يا حبيبى
قلى انه مسافر بكره وبيرجع تانى لوحده قلتله هاستناك بس ما تتصل على ابو عصام ولا اى حد كلمنى انا على طول
وانا راجعه لاقيت ابو عصام شافنى قالى راجعه منين قلله كنت عند امى وانت قلى رايح اجيب مصلحه ضحكت قلتله حشيش قلى اه
قلتله خدنى معاك مشعايزة اروح قلى تعالى رحنا ركبنا العربيه ومشينا راح لواحد كان واقف على الناصيه وقله المعلم موجود قله اه قله روح قله ابو عصام راح ورجع قله تعالى ه شكله ناضورجى وشغال مع المعلم قلى خليكى قلتله والنبى عايزة اشوف بتوع المخدرات دول زى بتوع الافلام كده لى يا بت واحد زى كل الناس قلتله عشان خطرى
رحنا مشينا فى شارع ودخلنا بيت ليه باب على بيت تانى على باب على بيت تالت وانا الصراحه كنت خايفه
المهم دخلنا لقينا معلم قاعد وابو عصم دخل مسى عليه وقلى ايه اللى ماك دى قله زى اختى يا يا معلم بصلى وراح مد ايده وسلم عليا مديت ايدى ومسك فيها وابو عصام قله كنت عايز مصلحه يا معلم بس تكون تمام ونص عادى
راح نادى على واحد وقله خد ابو عصام هاتله طلبه وفضلت انا
وقلى منوره وعزم عليا بسيجاره خدتها وراح منادى على واحد وقله ولع اللبرنسيسه يا عجل
ولعلى السيجاره وقلى اسمك ايه قلتله ورده يا معلم قلى وانتى ورده عاشت الاسامى يا ورده
حاكم فى ناس كده تدخل القلب على طول قلتله تسلم يا معلم قلتله على كده لو عوزت حاجه قلى اى وقت تيجى
وقلى للواد اللى بره جايه للمعلم حسان قله ورده هايجيبك على طول ولا استنى قال للى واقف روح ياض اندهلى
البغل اللى على الشارع رح وجم فى ثانيه قله الست ورده منين ماتيجى تجبها على طول فاهم يا بغل قاله اوامرك يا معلم
وقلى طب وليه اتصلى بيا على طول خدى رقمى الخصوصى اهو وطلعت التليفون وسجلته ورنيت عليه
وقلى عموما اى وقت هاستانكى متتاخريش وراح مطلع لفه وادهانى وقلته بس مبعرفش الف سجاير
راح مطلع علبه سجاير وقلى دى بقا جاهزه وهديه يا ورده خدتها ووحطيتها فى الشنطه قلتله هديه غاليا يا معلم قلى الغالى للغالى
قلى ابقى تعالى اقعدى معايا شويه تنبسطى معايا زى منتى شايفه قاعد مع الحلاليف دول ههههههههههههههه
نسيت اقلمك المعلم واحد ضخم طويل وعريض ولابس جلابيه بلدى وجنبه بندقيه
واللى حواليه برضه كلهم شايلين سلاح وقدامه شاشه كبيرة فيها كل الشوارع بيبص عليها بالكاميرات
وواحد شغلته قاعد قدامها
قلتله عنيا يا معلم كنت شايفه ابو عصام وهو جاى مع الراجل اللى معاه قلتله ابو عصام جاى اهو قلى خلى بالك من البغل ده
ده معرص وعارفه كويس ولو فكر يعمل معاكى حاجه بلغينى بس
جه ابو عصام وسلم على المعلم واداله الفلوس شويه رزم
وقلى خلى بالك من ورده يا ابو عصام قله دى فى عنيا
وطلعنا مع واحد لحد ما خرجنا على الشارع واحنا ساكتين طلعنا على العربيه وقلى ايه اتعرفتوا قلتله اهو فضل يرغى
وقلى انزلى هنا على ما اخلص المصلحه دى نزلت وروحت خدت دش ولبست بيبى دول كحلى وكنت قاعد ه من غير باره ولا اندر
كنت مسنيه ابو عصام هدى اليومين دول بتنزل شغل لحسابها ولاقيت البواب بيتصل بيا
رديت عليه وبيقلى ايه يا ست الكله فينك ومبترديش قلته منا قلتك الظروف قلى فى زبون طيارى مريش قلتله على كام قلى على الفين قلتله لاء قليل قلى عشان مصلحتى قلتله انا بنزل ب3 بواكى دلوقتى وهما ساعتين مش اكتر قلى لو قعد ربع ساعه يبقا كويس
قلتله هما 3 بواكى قلى طيب خلاص تعالى قلتله امتى قلى على 8 بليل كده
حهزت نفسى ونضفت جسمى وعملت غدا واتغديت وفضلت مريحه شويه ونزلت على 6 كده رحت الكوافير عملتى شعرى
وظبط ميك اب ولبست كالعاده هناك ووقفت تاكسى ورحت قابلى البواب وقلى يبقا اول تعامل كده قلتله خلينا حلوين ومتبعنيش رخيص
قلى منتى بنت سوق وفاهمه كل واحد ومصلحته خدنى وطلعنى للشقه لاقيت واحد عجوز ودخلت قلى خلى بالك من البيه
دخلت على طول وقعدت اتعرفنا وقلتله دقيقه واكون جاهزة دخلت جوه قلعت ولبست بيبى دول تركواز قصير من غير براه
واندر فله وطلعت اول ماشفنى فتح بقه ومكنش مصدق اللى شافه وجرى عليا وخدنى على اوضه النوم فضل يبوس فيا
ويمسكنى من بزازى شكله مكنش شاف ستات زىى قبل كده وقلتله براحه قلى انتى حلوة اوى
وراح منيمنى ونام عليا وراح مدخل زبه على طول فى كسى ومفيش 5 دقايق كان جايبهم
وفضل ينهج جنبى وقلتله هاروح الحمام وارجع رحت غسلت كسى ورجعتله تانى نمت جنبه شويه وفضلت العب فى زبه مش عايز يقف
نزلت مصتله بالعافيه لحد ما وقف حسيت ان روحه رجعت تانى ورحت فضلت امصله لحد ما شد تانى اكتر
ونمت وجه نط عليا تانى فضل يدخله شويه لحد ما جبهم فيا تانى
وفضل ينهج تانى وقلت حرام عليك انت زبك جامد فى كسى كده ليه وضحكت عليه بكام كلمه وكان مبسوط
قعدت شويه وقلتله انا هانزل بقا عشان ساكنه بعيد وهاتاخر على بنتى
وقلى انه محاسب البواب وقلتله وانا مليش حاجه ولا معجبتكش قلى ابدا راح مطلع 1000 جنيه وقلى هاطلبك تانى قلتله عنيا وخدت رقمه وخد رقمى نزلت لاقيت البواب بيضحك وبيقلى ها مش قلتلك زبون تعبان
قلتله هات يا خويا حسابى وخدت منه التلات بواكى
وقلى هاتمشى على طول كده قلتله هاعمل ايه قى ماتقعدى شويه معايا ولا انا منفعش قلتله بلاش كده قلى احنا زملا فى بعض
قلى اهو نعوض اللى معرفش فيه
قلى تعالى فى شقه حلوة فوق طلعنا وقلتله ادخل خد دش وانا مستنيه
قلعت العبايا وكنت تحتها بالبيى دول واول ما دخل اتخضيت داخل وزبه ماشى قدامه زى الحمار
قرب منى وقفنى وايده على بزازى ايده كبيره جايبه بزاى كلها فضل يقفش فيهم ونزل على شفايفى بوس
ومسكنى من كسى بايده كلها
ونيمنى على السرير ورفع رجليا وراح مدخل عمود النور بتاعه خلانى صوت منه زب صعيدى بصحيح
وفضل يدخل ويخرج وانا بموت منه وكسى شغال رعشات على طول
وراح نايم عليا وفضل يدعك جسمى بجسمه وزبه جوايا اكت من نص ساعه بيهرى فى كسى لحد ما نزلهم فى كسى
وانا كنت بتلوى منه
وقلتله يخربيتك انت ايه قلى ايه وحش قلتله مشفتش دكر زيك قلى امال فاكرانى زى الخولات دول يا شرموطه
انا كفائة انيك 4شراميط مع بعض
وزبه كان لسه واقف وقلى تعالى اجرب طياظك الحلوة يا شرموطه نزلت ووطيت وهو راح تافف على خرمى وبعبصه
وراح مدخل راس زبه وزقه كلها وكان صوتى مالى الدنيا وفضل يرزع فى طيظى لحد ما هراها ابن الوسخه
ونفس الوقت نص ساعه ينيك فيا وحسيت طيظى اتفشخت بجد لحد ما نزلهم فى طيظى
قمت وانا مش قادرة امشى منه ودخلت الحمام ونضفت نفسى من كسى وطيظى واللبن اللى كان نازل منهم
ورجعتله وقله ايه رايك قلتله دكر بصحيح غيرت الهدوم ولبست العبايا ونزلت ورحت على البنك قبل ما اروح وحضيت الفلوس فى حسابى منا مبقتش اشيل اى فلوس فى البيت وعايزة اعمل قرشين حلوين
روحت ودخلت خدت دش وطلعت علبه السجاير بتاعه المعلم وولعت سيجارة بس ايه كانت جامده اوى اوى حشيش صح مش مضروب
ولاقيت المعلم حسان بيتصل وبيقلى ايه يا ورده نستينى ولا ايه قلتله مقدرش يا معلم بس كنت قاعده عند امى ولسه مروحه
قلى امك برضه وضحك وقلى ماتيجى بكره تقعدى شويه قلتله عنيا يا معلم قلى اجهزى وفى عربيه هاتيجى تخدك من عند الكوافير اللى بتروحيه وقلتله عرفت منين يا علم راح ضاحك اوى
قلى على 10 بليل العربيه هاتكون واقفه على باب الكوافير قلتله حاضر يا معلم
جهزت نفسى ونزلت على 8 رحت الكوافير وخدت فستان اسود قصير وشراب اسود والجزمه بكعب
ولبست وفضلت مستنيه وطلعت لاقيت عربيه مرسيدس واقفه وفيها اتنين واحد نزل فتحلى الباب ورا ركبت ومشيت بينا العربيه
ورحت منطقه جميله كلها فيلل والعربيه دخلت جوه وكان فيها رجاله كتير ومعاهم كلاب وكلهم بسلاح
رنيت الجرس جوا فتحلى المعلم وقلى ايه الحلاوة دى يا ورده الفيلا من جوا مكنش فيها حد كان الصالون كبير والمعلم قاعد مولع الشيشه
وبيشرب وعزم عليا قلتله مانت عارف يا معلم راح جاب السجاير وقلى نسيت خدى سجايرك اهى
ولعت سيجارة وقلى تعالى نخرج نسهر بره شويه ننبسط ونرجع نكمل السهرة
مس التليفون وطلب العربيه جت قدام الباب وركبنا ورحنا على كاريه دخلنا وكانت فيه تربيزة للمعلم محجوزه وجه واحد عرفت انه صاحب الكابريه وسلم على المعلم جامد وله منور يا يابشا وازاى ويسكى اتحطت وعلبه تلج وواحد قربت فضلت تصبلنا واحنا نشرب والطلعت الرقاصه والملعم فضل يحدف عليها فلوس كتير
والمطربين يغنوا للمعلم مخصوص والعشا نزل اتعشينا وخلصنا وقلى يلا عشان نمشى ولاقيت صحاب الكباريه جاى بيقلى بدرى يا باشا
قله ورايا شغل
وركبنا العربيه ورجعنا على الفيلا
وكنت مدروخه خالص المعلم خدنى وقلى تعالى نريح فوق
طلعت قلعت الفستان ومكنتش لابسه تحته عير اندر صغير اوى
وقلى افتحى الدولاب ونقى اللى انتى عايزاه فتحته لاقيت قمصان اشكال والوان اخترت واحد ابيض بلون جسمى
وقعدت على السرير وفخادى باينه منه ولاقيته بيقلع وقرب منى وفضل يبوس فيا ويرضع بزازى
ويدخل ايده فى كسى وكان متمكن من لعبه وكان بيبوس فى رقبتى
وانا مسكت زبه وكان كبير وطخين اوى نزلت عليه مصيت فيه اوى وعجبنى كا زى زب البواب
وهو يقلى مصى اوى يا شرموطه هافشخك يا متناكه وراح منيمنى ودخل زبه وانا كنت بصوت منه واقله براحه ويقلى هافشخك يا لبوة يا متناكه
وفضل يدخل ويخرج وانا بتلوى تحت منه واقله ابوس ايدك براحه على كسى زبك هايموتنى وكان بجد
وكسى مولع وانا بترعش منه اوى اوى
وراح قلبنى ومدخله فى كسى وفضل يرزعنى اوى وانا بموت اكتر من ساعه نيكه لحد ما جابهم فيا ابن الوسخه
كسى كان اتفشخ معرفش هو كده ولا واخد ايه جريت على الحمام غسلت نفسى
وقلى مين قالك تمشى من غير اذنى يا لبوة وراح ضربنى بالقلم جامد رمان على الارض قلى هاتنسى نفسك يا بنت المتناكه
انتى مع المعلم مفيش حاجه الا باذنى
قلى تعالى نضفى زبى فضلت امص فيه والحسه ونضفت بضانه كمان قلى ايوا كده تسمعى الكلام احبك متسمعيش هارميكى للكلاب
قلتلته ابدا يا معلم انا بنضف نفسى ليك انت فهمتنى غلط مش عايزاك تقول عليا مش نضيفه انا تخت امرك راح بصلى وقومنى وقلى تعالى يا ورده
وراح موقفنى على السرير وسندت عليه وراح مسك زبه اللى كان واقف ودخله فى كسى من ورا وفضل ماسكنى من وسطى وشغال رزع فيا وانا بائن منه وبموت من زبه ورجع قعد وقعدنى على زبه ومسكت زبه بايدى ودخلته فى كسى ووشى قدامه وزبه كان دخل جوايا خالص
وفضلت احضنه وابوسه واتنطط عليه فضلنا كتير كده لحد ما جابهم وفضلت قاعده عليا لحد ما زبه ريح وبينكمش فى كسى
وراح مقومنى ونزلت امصه وانضفه قلى ايوا كده شاطره بتسمعى الكلام
وراح مطلع سيجارة وادانى سيجاره وولعناهم وفضلت فى حضنه وقلى تعالى ناخد دش سوا دخلنا الحمام وكنت بدعكله جسمه كويس واغسله زبه وانضفه ولاقيته وقف تانى يلهوى ده مبيهمدش ده
وراحت مسكته فضلت امص فيه ولاقبته بقا حديد تانى وقتها قلتله نكنى يا معلم انا مشبعتش منك ملقتش دكر زيك وقلى والباقى قلتله كلهم جنبك خولات انت معلم فى كل حاجه وسيد المعلمين كمان وكنت بقله كده وانا فى حضنه وكان بيمسك فى بزازى وبيقلى انا نكت نسوان وشراميط بعدد شعر راسك بس انتى يا بت كيفتينى اوى اوى يا بت
وكل ده وانا ماسكه فى زبه ولاقتنى بلف وبحط زبه فى طيظى وكانت مفتوحه طبعا ودخل على طول فضل ماسكنى من وسطى ويرزع فى خرمى رزع رزع وانا متجننه من من زبه وكان بيشدنى من شعرى على زبه
وكان ضهره للحيطه وانا اللى بزنق فيه وبحرك طيزى عليه كنت حاسه انه عايطلع من بقى لحد ما جابهم جوايا
وكنت خلاص حاسه ان رجليا مش شيلانى
وخلصنا الحمام ورجعنا على السرير وانا لابسه بورنص ووقعدت اسرح شعرى قدامه
ودخت السرير جنبه ونمنا للصبح وانا فى حضنه وقمت وانا مدياله ضهرى وهو راشق زبه فى طيظى
قمت الصبح والمعلم قام وقلى تعالى نفطر نزلت لاقيت الفطار جاهز تحت ونزلنا وفطرت انا وهو وقلى البسى عشان العربيه هاتوصلك
وقلتله انبسط منى يا معلم قلى الصراحه ايوا يا بت يا ورده انا عينى متكدبش فى المره اللى ابص عليها
ولبست وادانى علبتين سجاير ملفوفين طبعا وقلى خليهم معاكى وقت ما اتصل بيكى تسيبى اى حاجه فى ايدك وتجونى جاهزة قلتله اوامرك يا معلم نا اقدر اتاخر علك قلى متقدريش اجيب من اى حته وضحك
طلعت لبست وباخد شنطتى لقيت فيها فلوس وبقلى كتير عليا يا معلم كفايا انى هاكون فى حماك قلى عشان تجيبى اللى انتى عايزاه
ركبت العربيه وقلتله يقف عند البنك دخلت الفلوس وسبت معايا مصاريف وركبت وروحنى تانى وانا فى العربيه حسيت انى هانم اوى مفيش حاجه نقصانى الجمال والشياكه واى راجل بيتمنانى وعلى السرير مفيش واحده زىى
كنت بحلم بعربيه زى دى وفيلا اقعد فيها
افتكرت خالد وكلامه معايا
وانى لازم العب عليه بس المشكله ان خالد صغير فى السن وافتكرت كلام هدى وابو عصام انهم لازم يفضلوا مداريين اكيد هدى معاها فلوس كتير وابو عصام اللى بيتاجر فى الحريم والحشيش
قلت مش وقته خالص لازم اشتغل كتير عشان اعمل فلوس اكتر
روحت وزى كل مره خدت دش وغيرت وقعدت ولاقيت هدى بتتصل بيا بتقلى انت فين يا بت قلتلها كنت عند المعلم بتقلى معلم مين قلتلها صاحب ابو عصام قالتلى يخرب عقلك وصلتيله ازاى اطلعى تعالى طلعت وقعدت معاها وبقلها انتى بتغيبى فين قالتلى كان شويه شغل
قلتلها وانا منفعش فيه يعنى ولا ايه قالتى ده شغل خاص يابت قلتلها ماشى
وحكتلها بس مقلتش على الفلوس قالتلى منتى خايبه طول عمرك ده محدش يقدر عليه وكله بلوشى
طلعت سيجارتين واديت لهدى سيجارة وولعناهم وهى دخلت جابت كانزتين بيره وشربناهم
وقلتها عايزة شغل يا هدى بس شغل مش طيارى عايزة شغل بواقى المخصوص بتاعك قلتلى لولا انى بحبك بس يلا ماشى
قلتلها انا نازله اجيب بنتى
نزلت ورحت عند امى شفت بنتى وامى عملت غدا وقعدت معاهم وادتها 500 جنيه طبعا فرحت بيهم خصوصا انهم بقوا معاهم مصروف كويس بيصرفوا بيه مبقاش زى الاول طبعا كنت قاعده موجوعه من طيظى اللى كانت مفشوخه بس قعدت واتغدينا وفضلت قاعده معاهم
وقلتلهم انا مروحه وخدت بنتى ومشيت
وبقيت انزل كل يوم مره من البواب ومره من هدى ومره ابو عصام ومرة المعلم يبعتلى اقعد عنده يوم والايام بقت زى بعضها مفيش الا ايام الدورة هى بس اللى بقعد فيها مبنزلش شغل وخالد يكلمنى لحد ما فى يوم خالد قالى انه نازل وجيلى مخصوص
وقلتله انت هاتيجى امتى قلى كمان اسبوع قلتله قلت لحد قلى لاء قلتله طيب قلى اعملى حسابك هانزل كام يوم هاتكونى معايا
قلتله عنيا قلى انه هاينزل فى فندق يوم وتانى يوم نسافر على الساحل قلتله موافقه
فضلت مستنيه وارفض اى شغل لحد ما جه خالد رحتله الفندق واول ماشفنى خدنى بالاحضان وبوس
وقلى هانسافر بكره قلتله ما معملتش حسابى قلى فى ايه قلتله بنتى ولبس وحاجات دى قلى ماتشغلى بالك
راح على ماكينه صرف وسحب فلوس وادهانى وقلى دى للبنت عشان يهتموا بيها واللبس انا وانتى بننزل نجيبه
قلتله حاضر قلى هاجزلك الليه دى معايا هنا والصبح نسافر طلب البطاقه وحجزلى الاوضه
روحت قلت لامى مسافره مع جماعه شغل وعايزنى معاهم وادتها 1500 جنيه وقلتلها لحد ماجى طبعا عنيها برقت
وقلتلها تخلى بالها واى حاجه تكلمنى على رقمى
رجعت على بيتى خدت شويه لبس فى شنطه ورجعت تانى للفندق
طلعت غيرت ولبست لبس من بتوعى ونزلت مع خالد على مول ولاقيته بيشترى ليا مايوهات وفساتين بحر عرفت انها اسمها كاش مايوه بتتلبس على المايوه ودخلت اجيب اطقم داخليه وكان خالد بيختارها بعد ما قلتله شوف اللى يعجبك
وكام فستان بتوع المصايف المفتوحين دول
ورجعنا قلى انه مشتقلى اوى بس ماكان ينفع فى الفندق
تانى يوم جت عربيه سياحه وسافرنا على قريه جميله اوى كان خالد حاجز شاليه فيها على البحر
اول ما دخلنا الشاليه طلعت الشنط والهدوم وعلقتهم فى الدولاب ودخلت لبست مايوه زهرى جميل اوى
وفردت شعرى وقلتله شفت بقا نسينا النظاره الشمس وعايزة سيجار من التخين ده هههههههههههههههه
قلى تعالى وجرى بيا ورحنا دخلنا محل نظارات وفضلنا ننقى لحد ما لفيت واحده جميله اوى تليق على وشى
ورحنا محل للادخنه وجابلى سيجار وقلتله يا مجنون قلى اهتبرينى مصباح علاء الدين اتمنى وانا انفذ
وكنت ماشيه فرحانه اوى وقلتله خالد انت بتعمل كل ده ليا ليه فى بنات وستات كتير حلوين
قلى يا ورده انتى مختلفه عن اى حد انتى دخلتى قلبى قلتله خالد بلاش انت عارف كويس انحنا اتعرفنا ازاى قلى ولا كلمه ذياده
يلا احنا هنا بنتفسح ونفرح وبس يلا
رحنا على البحر وكان لابس شورت اذرق زى المايوه بتاعى
وجرينا على البحر وانا اقله براحه انا مبعرفش اعوم يا خالد انا بخاف
وقلى ما تخافى انا معاكى وفضل ماشى بيا لحد الميه وصلت لسدرى وقلتله كفايا يا حبيبى
وفضلت معاه بيعوم حواليا ويقرب منى ويحضنى وانا ماسكاه وسانده على اكتافه بايدى
والموجه تطلعنا وتنزلنا وخلد يرفعنى لفوق وينزلنى ومره وحده حسيت بيه زبه بيقف اوى وبيحك فى كسى وحسيت انى بهيج اوى من لمساته
ورحت مسكت زبه مطلعاه من الشورط وزحت كرف المايوه اللى كان زى الفتله ودخلت زبه فى كسى وحضنته اوى وهو مكنش مصدق اللى عملته وهو كمان حضنى اوى
والموجه تخدنا لفوق وتنزلنا من غير مانعمل اى حركه وانا اتعلقت فى رقبته ولفيت رجليا حوالين وسطه وفضل ينيك فيا وانا متمتعه اوى
الصراحه مع خالد النيك كان بحب يمكن المعلم او البواب اشد منه بكتير بس دول بينيكو فيا بقوتهم بس من غير احساس بالحب الا خالد كنت معاه بحس بحبه
كنت كل شويه تجينى الرعشه وانا فى حضنه لحد ما حبيبى نزلهم فيا وكان فرحان اوى وبيلف بيا فى الميه اوى
وطلعنا انا وهو وارتحنا على الشازلونج تحت الشمسيه
قلتله انت بتعمل فيا ايه بتعلقنى بيك قلى انتى اللى جنيه دخلت جوايا
قلتله هاروح الشاليه اجيب حاجه وراجعه رحت جبت علبه السجاير بتعتى والولاعه ورجعت لخالد وولعت سيجارة وادتهاله
وشرب منها وقلى ايه ده قلتله اشرب وقلى عجبته اوى لانه ملفوفه زى السجاير العاديه بالظبط بس جواها الحشيش الاصلى
وطلبنا بيره وشربنا ورجعنا للميه تانى فضلنا كده لحد ما الشمس غابت علينا ورجعنا طلبنا الغدا واكلنا وشربنا بيره
وكان مزاجنا عالى اوى اوى وقعدت وانا لابسه بيبى دول فاجر اوى موف وكنت ماسكه السيجار فى ايدى وقاعده على الكرسى
ورفعت رجل والتانيه تحت وشاورتله يجى وشاورت تحت على كسى وهو نزل يلحس فيه وانا ماسكه السيجار
وقلتله صورنا كده وجاب الموبايل وشغل الفيديو وقعدت زى ما كنت وهو تحت بيلحس كسى
فضل يلحس وانا ماسكه شعره بايدى وبدعك وشه فى كسى اوى وكنت بقرب اترعش
واقله اكتر اكتر ولاقتنى بترعش اوى وبجبهم على شفايفه
ونزلت ابوس فيه وفى شفايفه وهو قعد وخلانى اقعد على رجليه وفضلت ابوس فيه وهو يحسس على بزى وايده ناعمه على حلماتى خلانى ادوب وادوخ فى ايده ويالهوى هو عارف بيولعنى منين ونزل ايده على كسى يفرش فيه ويلعب فى زبنبورى وانا اتعرعش اكتر وابوس فيه اكتر وردخل صباعه فى كسى ويلعب فيه من جوه وانا اولع اكتر وافتح واقفل رجليا عليه وانا بنزل عسلى
يلهوى جننى اوى اوى خلانى اقوم واطلع زبه واشده على كسى واقله نكنى بقا بزبك بصوت عالى دخل زبك مش قادره
ومسكنى ورفع رجليا وفضل ينكنى اوى اوى ويدب فى كسى وانا بصوت منه ويمد ايده يفرك زنبورى وانا مش ملاحقه على الرعشات
لحد ما اتجننت اوى ولفيت رجلى حوالين وسطه اوى وهو بيدب فيا لحد ما لاقيته بيشخر جامد وبينزلهم فيا وقتها جبت رعشتى معاه
وبيقبنا نشخر سوا يالهوى على المتعه
خلصنا وفضلت احضنه وابوسه وهو يبوسنى اوى اوى
قلى ايه رايك فى ديسكو هنا ايه رايك نروح قلتله انا معاك فى اى حاجه بس محتاجه حاجه اروح بيها قلى بسيطه تعالى
ولبسنا ورحنا للمحالات وهناك اخترك هوت شورت جينز وباضى كده بيلمع والضهر كله مفيش الا رباط فتله ومن السدر مفتوح
حاجه كده سكسى اوى وقلتله ايه رايك قلى يجنن عليكى وطلعا من غير براه وحلمات بزازى باينه ورحت للكوافير عملت تسريحه
كيرلى بقيت زى بتوع الاغانى اللى بيرقصوا
هههههههههههه
ودخلنا ومزيكا عاليا اوى وانوار كتير والبنات والشباب كله بيرقص
وقعدنا وطلبنا كاسين ويسكى وشربنا وطلبنا تانى
وقلى تعالى نرقص نزلت رقصت اهو تنطيط وخلاص وبزازى بتنطط معايا وكله بيخبط فى كله
ورحت للى بيشغل المزيكا قلتى شغل حاجه رقص بلدى وانا نازله راح مشغل مزيكا رقص التت وانا بحبها اوى وبعرف ارقص عليها
قله وقف وعملوا دايرة حواليا ونزلت رقصت رقص جامد وكانت فى بنات تنزل معايا ولما محدش يهتم بيهم يطلعوا متغاظيين
وكله بيسقلفى على رقصى
لحد ما خلصت بس كنت تعبت رحت لخالد ورجعنا التربيزة وطلبنا ازازة ويسكى فضلنا نشرب انا وهو
حسينا اننا قربنا نسطل قلتله كفابا ونروح بقا وخدت الازازه فى ايدى ومشينا وكنت بشرب وانا ماشيا
واحضن فى خالد وهو يبوسنى وكنا بنتطوح انا وهو
لحد ما وصلنا للشاليه وقلى انتى تخدى العقل تجننى كل حاجه فيكى
ودخلنا فى بوسه طويله اوى اوى
قضينا 4 ايام فى المصيف زى الليله دى الصبح فى البحر وينكنى فى الميه ونطلع ناكل واخليه ينكنى بليل نرقص ونسطل وينكنى برضه
واخر يوم قلى حبيبتى نفسى اقضى معاكى اكتر بس لازم اسافر انا بعد ما رجعت المره اللى فاتت ابوى مات وانا مارضيت اقلك بس انا ورثت كل اعماله وشغله مع عمى وما ينفع اغيب كتير
حضنته وقلتله يا حبيبى كل ده ومتقليش وحضنته اوى
ورجعنا على القاهره وقبل مايسبنى لاقيته بيدينى فلوس كتير اوى وبيقلى لحد ما ارجعلك يا حبيبتى
ببص بقله لاء دول كتير اوى قلى اتمنى معى انا حبيتك عن جد ويمكن بقله يمكن ايه قلى ابعتلك تجيلى
ببص كانوا باكوين 200 وباكو100 يعنى يالهوى 50الف جنيه قلى ما غيب كتير يمكن شهر ولا شهرين واجيلك
ده غير اللبس اللى جابهولى
ودعنى وسلم عليا وخدت شنطى وروحت على بيتى
تانى يوم صحيت الصبح على البنك حطيت الفلوس وسبت معايا فلوس اجيب هدايا لاخواتى
ورحت على امى وبنتى واخواتى وسلمت عليهم وبنتى كانت وحشانى اوى اوى
وخدتهم وقلتلهم عزماكم بره ايه رايكم يلا البسوا ولا اقلكم تعالوا الاول خدتهم على مول وجبتلهم كلهم لبس
وشنط وجزم ولبنتى وخلتهم يفضلوا لابسين اللبس الجديد وقلتهم كده نروح نتغدى وخدتهم على مطعم حلو قيه كباب وكفته وحمام
وهجموا على الاكل رحت زعقت فيهم قلتلهم براحه بلاش فضايح والاكل كتير
كانوا فرحانيين اوى وطلعنا جبتلهم عصاير وايس كريم
وامى بتقلى بس انتى اسمرتى اوى قلتلها منتى عارفه البحر والشمس بيسمروا يامه ايه رايك فى العيال مبسوطين قلتى اوى
وقلتلها وانتى سكتت وقلتلى بدال انتوا مبسوطين خلاص هاكون مبسوطه يا بنتى ولسه هابسطكم اكتر
روحنا كلنا وخدت بنتى وروحت كانت وحشانى وعايزاها فى حضنى
تانى يوم مكنش عنى حاجه اعملها قلت اريح ومعملش اى حاجه ولعت سيجار حشيش
الصراحه بتروق دماغى اوى لاقيت المعلم حسان بيتصل بيا وبيقلى فينك يا ورده قلتله موجوده يا معلم تحت امرك
بيقلى اختفيتى يعنى قلتله مقدرش اختفى على سيد المعلمينقلى عايزك فى مصلحه قلتله عنيا وقلى فيها حته جاتوه حلوة تستاهل بقك
قلتله عنيا
قلى البسى وتعالى وهاتى بنتك معاك بقلى اشمعنى قلى هاتيها اسمعى الكلام متخفيش
لبست العبايه والطرحه ونزلت رحتعلى اول الشارع قابلنى الناضورجى منا عرفته قلى المعلم فى انتظارك ومشينا انا وهو من حاره لحاره لبت جوا بيت ومدخل وابواب لحد ما وصلت للمعلم سلمت عليه وكنت خايفه الصراحه قلى مالك يابت خايفه ليه انا هاكلك
قلتله ابدا يا معلم قلى ببساطه عايزك توصلى امانه صغيره وعايزك فيها قلتله بس انا يعنى ما انت عارف انا ومخلصتش كلمتى
قلى الدنيا شاده شويه والعيال دول معروفين انتى لاء الموضع بسيط اوى هاتخدى الاكياس دى تلفيها على وسطك وتروحى بكره الصبح تحطيها فى شنطه خضار و هاتروحى العنوان ده يخدوها منك بس كده سهله وليكى بعد ما تروحى هديه حلوة
مكنش قدامى غير انى اوافق دخلت الاوضه جابوا اكياس بودره لفوها حوالين بطنى وخلونى اروح بس من فتحات تانيه جوا البيت خرجت روحت وتانى يوم عملت اللى قالى عليه بالبط اقابل مين ويقلى ايه واقله ايه
وسلمت الحاجه ومشيت على بيتى وديتى بنتى لامى ورحت للمعلم وقلتله تمام قلى شفتى سهله ازاى يا ورده انا عارف انك بت شاطره
قلى انا مبكلش حق حد ونصيبك اهو 100 باكو قلتله يالهوى 100 قلى اه انتى عارفه الشويه اللى معاكى دول بكام 10 مليون مش خساره فيكى قلى ها مبسوطه قلتله مبسوطه انى معاك يا معلم قلى ولسه هاتنبسطى اكتر
طول منتى معايا وقلتله سجايرى خلصت يا معلم راح منادى اللى واقف قله هات 5علب ياض للست ورده
خدتهم وقلتله منحرمش منك
قلى روحى انتى دلوقتى ومتقلقيش فى اللى هايمشى وراكى يحرسك لحد ماتروحى
مشيت وروحت كنت طايره من الفرح وتانى يوم الصبح على البنك حطيت الفلوس وفكرت انى اروح شقه تانيه بس افتكرت كلام هدى
انى هنا مداريه وسط الناس اى مكان تانى غريب هابقا متلاحظه انما هنا كلنا زى بعض
وبقت حياتى كلها ماشيه اتصلات واروح للعنوان ده للشقه دى انام مع كل واحد يدفع وبقيت اشتغل لوحدى منا بقا ليا معارف كتير اوى
وابو عصام والبواب والمعلم للمزاج اى مصلحه منهم تيجى
*******************************
وهنا خلصت الحكايا كانت طويله اوى بس الاحداث كانت متواصله
اتمنى تعجبكم
 
A masterpiece!
 
مفيش فزلكة!
قصة بسيطة جدا
واقعية جدا
حقيقية جدا
شخصيات مبنية كويس
ايقاع مظبوط ومركز
جرعة جنسية دسمة ومكثفة
بجد يا ميروز
استاذة ❤️
 
مفيش فزلكة!
قصة بسيطة جدا
واقعية جدا
حقيقية جدا
شخصيات مبنية كويس
ايقاع مظبوط ومركز
جرعة جنسية دسمة ومكثفة
بجد يا ميروز
استاذة ❤️
ميرسى على الكلمات الجميله دى انا دايما بحب فى اسلوب كتباتى الواقعيه او اقرب للواقعيه ممزوجه بالخيال
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%