NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لأ فيه حاجه في الطيز اسمها الp spot دي بتثير الرجاله والستات
السالب يامعلم لما تحس ب انجذاب للرجاله وانك عاوز تتناك غير كده متبقاش سالب حتى لو بتنيك نفسك كل يوم ب اى حاجه طالما مش بتنجذب للرجاله خالص تبقى مش شاذ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا مو شرط
لانه في مركز اثارة في مؤخرة الرجل وبتساعد على تقوية الانتصاب

قولولي انا متزوج والانتصاب عندي بيزيد لما حاجة تدخل في طيزي
هل كده أكون سالب ؟
سبب الاثارة هيي مداعبة البروستات يلي موقعها خلف المصرة الشرجية..الدراسات الحديثة بتقول انو عملية حلب البروستات بالاصبع أو بأداة معقمة صحية وبتنضف الغدة من الافرازات المتراكمة .. أما لو بتشتهي الرجال وبترغب انو يدخل فيها قضيب هون اي بتكون سالب

• عجبني
التفاعلات: El/DoCtor
هل كده أكون سالب ؟
دفعه صغيره وتبقى سالب

هل كده أكون سالب ؟
ابدا هي بس حساسية. انت محتاج تدليك داخلي للبروستاتا عشان يفضل انتصابك قوي.. دي حالة ملهاش علاقة بكونك سالب او لا، عشان انت عقلك مركز على الانتصاب مش على الطيز.

هل كده أكون سالب ؟
انت مش سالب .. عايز تكون سالب وبتحب الرجاله كمل ع كدا ... مش عايز ومش قادر تتخطى الموضوع .. ممكن تداعب فتحة الشرج بس متعملش إدخال كامل لأي حاجه جوا لان كدا هتتعود ومش هتقدر تستغنا عن كدا

هل كده أكون سالب ؟
علميا، البروستاتا هي المسؤولة عن الانتصاب وعن الرعشة وأي حاجة تزيد عن 3 إلى 4 سنتم إذا دخلتها في الخرم بتوصل لملامسة البروستاتا من الداخل من وراء جدار الكولون، وهذا هو اللي يخليك منتصب أكثر من المعتاد وإذا حكيت البروستاتا بنفس الحاجة لفترة معينة حتوصل للرعشة. ولهذا بعض الرجال يحبون لحس وإدخال الأصبع الوسطى عبر الكولون لتمس البروساتا وتعمل لها مساج وذلك خلال ممارسة الجنس، ومنهم من يحب أن تعينه الزوجة لينتصب بقوة وطبعا هي حتستفيد معاه

• عجبني
التفاعلات: Ayarohy
مافيش حاجه اسمها سالب وكدا
دي نهايات عصبيه ف الشرج وكمان البروستاتا طبيعي يحصل لك كدا او اي حد

هل كده أكون سالب ؟
لا ، بس تقدر توصل للبروستاتا عشان كدا تتحفز ويزداد الانتصاب عندك ،،، يفضل انك تمارس الرياضة

هل كده أكون سالب ؟
لا مش سالب و بلاش تعمل كدة عشان متبقاش سالب

بتاعتك واخدة هوا 😂

ده لانك بتدلك مركز الاحساي فى البروستاتا فبتلاقى انتصاب شديد
عموما ما تكررهاش لانها ممكن تقلب معاك بسهوله و من غير ما تحس

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%