NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو بارزة بتفرق ولكن لو مجرد بقع مع وجود النظافه عادي السواد جميل
دلوقتي انا جسمي اسمر بزازي نوعا ما كبيره و مدلدله شويه وطيزي بردوا متوسطه بس عندي مشكله ان جسمي اي حاجه بتعلم فيه فموجود فيه علامات اماكن الحبوب و كدا بس بنضفو وارطبوا وبيبقي ناعم حرير فالعلامات دي بتفرق مع الرجاله ولا عادي
و

دلوقتي انا جسمي اسمر بزازي نوعا ما كبيره و مدلدله شويه وطيزي بردوا متوسطه بس عندي مشكله ان جسمي اي حاجه بتعلم فيه فموجود فيه علامات اماكن الحبوب و كدا بس بنضفو وارطبوا وبيبقي ناعم حرير فالعلامات دي بتفرق مع الرجاله ولا عادي
لا عادى المهم الكس والطيز نضاف

مادام نضيفة و ناعمة و الريحة حلوة يبقا فل مش فارق معايا

لازم يكون عندك ثقه فى جسمك اكتر من كدا
انتى حلوه فى كل حالاتك

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
لا عادى

و**** اي ست او بنت هي جميله اين كان شكلها عامل ازي او لونها المهم تكون نضيفه في نفسها مفيش اهم من كده

صراحة الجمال نسبي والاهم بالنسبة للراجل للراجل انك تكون أنثى بغض النظر عن مساله الحبوب دي والاهم من دا كله النظافة لأني بصراحة نمت ونكت بنات أجنبيات وعربيات جميلات اوي بس بعضهن ما فيش نظافة فكرهتهم وفرق معي الموضوع فاهم شي نظافة كسك وطيزك وبزازك

علي حسب العلامات دي عامليه ايه في اي مكان ....وقبل كل شيء المحب العاشق هيشوفك أروع النساء والرجل يهتم اكثر بالمرأة المتفاعلة مع ضرورة التفاعل يجي علي مراحل مش مره واحده عشان الشيطان مش يلعب بدماغ الرجل​

انا نفسى فى واحدة سمرة انام معاها اصلا طول ماانتى نضيفة وريحتك طيبة وجميلة وبتعرفى تهيجى اللى معاكى اصلا على السرير تمام

لا علشان اما اتجوز يبقي عندي ثقه في نفسي
كل واحد بياخد نصيبه فمتشغليش بالك
وكل راجل وله تفضيلاته فيه بيحب السمرا وفيه البيضا وفيه اللي مش فارق المهم الشخصية

لا علشان اما اتجوز يبقي عندي ثقه في نفسي
السمراء لها حلاوتها و البيضاء لها حلاوتها اهم شئ نظافة جسمك و نعومته (y)

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%