NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

doctor_massage

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
برايك ايه السمه الغالبة علي اعضاء المنتدي في الوقت الحالي وهل ملاحظ تراجع اعضاء مهمين جدا عن المشاركات اليومية ؟

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: قرمووط الطيظ و elgazaar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
برايك ايه السمه الغالبة علي اعضاء المنتدي في الوقت الحالي وهل ملاحظ تراجع اعضاء مهمين جدا عن المشاركات اليومية ؟
ان كلهم هايجين وعايزين ينيكو
عايز اجرب انيك

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
اغلب الناس اكيد مشغوله بسبب ضغوطات الحياه وده طبيعي بيحصل بس اللي مش طبيعى
انك تحس ان الريتش واقع عند الرجاله بس 😂
اما الستات بوستاتهم ضرب نار 😂

• عجبني
اغلب سمة هي : هل رايت طبزي زبي كسي بزازي 🤣😂

المنتدى متنوع

احلى منتدى جنسي فى الدنيا راحة وحرية وأدب وحب و لذيذ .. انما لو حد مكسوف وانسحب فده موش زنبنا . المنتدى موش مؤسسة إصلاح و تهذيب و أخلاق.. المنتدى علشان احلم واقلع ملط و أجرى عريانة ارمى نفسى فى حضن كل ذكر و كل انثى يدلعني و يمتعنى بجد بكلمته الهايجة .
انا مثلا هنا حوالى ٢٠ ساعة فى اليوم اهيص و اهرب من واقع مرير اخلاقى و عائلى و زوجتى مملة جدا و ليزبيان و انا عارف ومتاكد و صاحبتها والثانية قالوا لي انهم يمارسون الجنس مع زوجتى وانا بصراحة موافق و مبسوط
المصيبة الثانية انى مهنيا اشتغل فى أعلى قمة مؤسسة و هيئة رسمية عالمية لنشر الأخلاق والقيم و العادات والتقاليد و المعتقدات لكن اقسم لك ولى و للارض والوطن ان كل من فيها مثلى او LGBTQRA فعلا فعلا ممارسة و عملا مع جميع من يتصل بهم او يعيش معهم باى وسيلة وباى شكل . عندنا و عندهم التواصل ولغة الاتصال الأساسية دايما هى الأعضاء التناسلية و افرازات الجسد اولا قبل كل شىء .. عالم مزدوج متعدد الشخصية خداع الى الابد .. طيب ليه اعزب نفسى انا ؟ انا هنا فى المنتدى براحتى و حقيقتى حب متعة جنس مزاج لبن .. تحياتى لك و احلف لك على احلى طياظ فى العالم

• عجبني
أنا كنت بحب كام كاتب هنا للأسف بطلو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%