NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلووو
 
  • حبيته
التفاعلات: Masemo
  • عجبني
التفاعلات: rafefq
الفصل الخامس

وفي لحظة صدمة وسكون ماهر كان واقف مصدوم

مني علي الارض وسايحة في دمها

بكي ماهر بحرقة
ماهر بعياط/ منااااااااا

طلع يجري عليها واخدها في حضنه

ماهر / عشان خاطري فوقي، فوقي ونرجع احسن من الاول متسبنيش حقك عليا

ماهر خبط علي وشها بايده بس مكنتش بتستجيب
حط ايده على رقبتها يشوف فيه نبض ولا لا

وفجأة حس بنبض بس ضعيف

شالها بايده ونزل بيها وهو بيسابق الزمن اقل تأخير هيفقدها حياتها

نزل الشارع ركب تاكسي

ماهر بانفعال / اطلع علي مستشفى **** بسرعةةة

السواق داس بنزين فعلا وكان حاسس ان الموقف خطر
واخيرا وصلوا المستشفى

ماهر بزعيق / دكتور دكتور بسرعةةةةة
ممرضة / لو سمحت يا فندم مش كده فيه مرضى
بصلها ماهر الشرار بيطق من عينه كان نفسه يضربها بس الوقت مش ساعف
المستشفى كلها كانت هرج ومرج من الموقف وكله خايف من منظر مني
وماهر ال قميصه بقا احمر من دمها

الدكتور / هندخلها العمليات بسرعة
اخذوها علي النقالة والكل كان واقف خايف

ماهر اخد جنب في أرض المستشفى وحط ايده وانفتح في البكا
ماهر / اااه يا مني متسبنيش يا رب لاء

الممرضة / لو سمحت يا فندم عايزين نملي الورق دا عشان العملية

ماهر بصلها بعيون حزينة / ماشي اتفضلي
الممرضة / حضرتك اخوها
ماهر بحزن / لاء جوزها
الممرضة بصدمة / طيب البوليس هياخد أقوالك عشان الموضوع مش انتحار
ماهر كان تايه مش فاهم حاجة ازاي مش انتحار هو ممكن يكون مين ال عاوز يقتلها

كل ال معدي في المستشفى كان بيبص عليه ومستغربين حاله شعره منكوش وعينه حمرا من العياط

ماهر في نفسه / سامحيني اني شكيت فيكي ف لحظة انك بتخونيني انتي اوفي حد ليا وعمري ما هلاقي زيك يا رب تقومي بالسلامة






في مكان تاني في المستشفى كانت ايسل عند دكتورة النسا بتطمن علي حالة البيبي

الدكتورة / البيبي بخير الحمد لله
ايسل / دكتور انا لو عايزة انا لو عايزة اعرف مين ابو الطفل ممكن اعمل ايه
الدكتورة / هنعمل DNA ووقتها هتعرفي مين الاب
ايسل / طيب هياخد قد ايه
الدكتورة / مش كتير كام يوم بس
ايسل /طب ممكن توصي حد معين عليا
الدكتورة / اكيد مفيش مانع

شكرتها ايسل وخرجت ودماغها فيها حاجة
يا تري ناوية على ايه؟؟ هنشوف في ال جاي




في مكان تاني مقطوع وسط الصحرا الدنيا ضلمة
مجهول / نفذت يا بوص
ال ع الخط! / المهم تكون ماتت كفاية ال عملته فيا
مجهول / متقلقش زمانها ماتت وشبعت موت
ال ع الخط / تمام اول ما هيجيني خبر موتها حسابك هيتحول فيه ال 100000


نرجع لماهر والمستشفى مقلوبة
المريضة محتاجة ددمم عشان نزفت كتير الفصيلة بتاعتها نادرة
ماهر كلم كل ال يعرفهم وللأسف مفيش نتيجة
الدكتور / يا استاذ لو ملقناش ددمم هنفقد المريضة

ماهر مسكه من قميصه وكان هيضربه لولا الأمن مسكوه
سابه وبدأ يفكر مين ال ممكن يكون عنده الفصيلة دي ا

ماهر وهو بيغمض / افتكر افتكر يا ماهر

فتح عينه وهو بيدعي انه يكون صح

ماهر / الو أسر حاول توصل ل ليلي بسرعة الموضوع حياة او موت ارجوك

شوية ورن عليه أسر/ احنا جايين في الطريق اهو

ماهر / الحمد لله الحمد لله

دخل أسر وليلي من باب المستشفى وكان مستنيهم ماهر
ماهر / شكرا ليكي يا ليلي جميلك عمري ما هنساه
حطت ليلي ايدها علي كتفه وابتسمت
اخدتها الممرضة عشان تسحب منها الدم
أسر بخبث /ايه يا عم مين دي ومالك مهتم بيها كدا ليه
ماهر /مش وقته يا أسر

اتبرعت ليلى بدمها لمني
والدكتور طمنهم ان الحالة ان شاء **** هتكون بخير




تاني يوم)
عرفه الدكتور ان الحالة بقت مستقرة وممكن تتنقل أوضة عادية بس هي حاليا مفقتش

عدت الايام ومني بتفوق حبة حبة وماهر جنبها في كل خطوة حتي شغله مبقاش يروحه وده قلق أمجد عليه

في يوم وهو مع مني لقي زين صاحبه في الكافيه بيرن عليه
زين / ايه يا عم ماهر مالك مختفي ليه طمني عليك
ماهر بتعب / انا بخير الحمد لله كان موضوع وعدي علي خير
زين / طيب مش هترجع أمجد زعلان منك جامد يا عم
ماهر / في أقرب وقت هرجع الدنيا تظبط بس
زين / ماشي يا عم سلام

قفل ماهر مع زين وقرب من سرير مني باس راسها وهي ابتسمت بضعف

مني / مكنتش اعرف اني غالية عليك كدا
ماهر / انتي أغلى من كده بس انا ال كنت غبي اني كنت هضيعك من ايدي
مني / انا ايه ال خلاني احب واحد أصغر مني بتسع سنين بس
ماهر وهو بيرفع حاجبه / **** ومالو ال أصغر منك ب9 سنين ما حلو وقمر اهو
مني / ده احلي واحد في الدنيا
حضنها ماهر بحب / متعرفيش كنت خايف عليكي اد ايه
مني ابتسمت في حضنه وفضلوا ع الوضع ده شوية لحد ما اتكلم ماهر
.
ماهر / مني هو ايه ال حصل في الليلة الشؤم دي
مني / كنت سهرانة انا وواحدة صاحبتي شربنا كأس وقعدنا نهزر ونضحك وبعدها نزلت معاها عشان أودعها وفي أثناء طلوعي وانا بفتح باب الشقة حد خبطني علي دماغي ولقيت واحد ملثم شدني في شعري لاوضة النوم وكان ناوي يغت.صبني لولا جاله تليفون وقفه حاولت ادافع عن نفسي وانا دماغي مضروبة بس مقدرتش لقيته جاب سكينة من المطبخ وقرب مني وفي لحظة حسيت ان روحي طلعت طعني بالسكينة في بطني ووقعتي ع الارض مغمي عليا ومعرفش ايه ال حصل بعدها

ماهر بتفكير / خلاص ارتاحي وانا هشوف الموضوع ده وهجبلك حقك
مني بخوف / ماهر ارجوك بلاش خلينا مع بعض وبلاش مشاكل



عدت الايام ومنى اتعافت واخدها البيت وكان دايما معاها لحد ما حس انه لازم يرجع لشغله لان فلوسه ال كانت ف البنك خلصت في عملية مني وعلاجها ومكنش عاوز يطلب من ابوه
.

جهز ماهر نفسه عشان يرجع الكافيه والساعة سابعة كان واقف قدام الكافيه بيتامل لوحة المنورة العربيات الفاخرة ال واقفة قدامه

دخل الكافيه كان فيه شوية زبابن مشي على زين عشان يسلم عليه

زين بفرح / عم ماهر حمد**** على السلامه كل دي غيبة يا اخي
ماهر / **** يسلمك يا حبيبي.
زين / أمجد عاوزك في المكتب عشان كان واخد خبر انك جاي النهاردة

سلم علي باقي زمايله وراح المكتب عشان يشوف أمجد
ماهر واقف قدام الباب بياخد نفسه وخبط علي الباب.


سمحله أمجد بالدخول
دخل ماهر ولقي أمجد قاعد علي مكتبه واول ما أمجد شافه قام وقرب منه
ومرة واحدة ضربه بالقلم
ماهر كان مصدوم / أمجد انا.....
قاطعه أمجد واخده في حضنه وهو بيعيط

( هخلي ماهر هو ال يمسك الحوار)

احا ماله الراجل ده هو فيه ايه

أمجد / وحشتني اوي يا ماهر تغيب الغيبة دي كلها
انا / اديني رجعت اهو وحقك عليا عشان سبت الشغل
أمجد / انا مش زعلان ع الشغل انا زعلان انك بعدت عني
انا / مش فاهم يعني عاوز ايه
أمجد / ماهر انا انا بحبك

قالها أمجد وهو بيوطي عينه في الأرض


اخخخ مالو الراجل ده
انا / طب ما انا كمان بحبك
أمجد بفرح / بجد
انا / اكيد انت عملت معايا حاجات كتير حلوة
أمجد / بس انا بحبك علي انك جوزي
انا / ده ال هو ازاي مينفعش يا أمجد ال انت بتفكر فيه ده
أمجد حط ايده على كتفي/ من اول يوم شوفتك فيه وانا مش قادر ابطل تفكير فيك انا عاوزك تنيكني يا أمجد مش عشان تريحني وبس بس انا عاوز احس بحبيبي معايا ف السرير
انا / ابعد عني ايه ال انت بتقوله ده
أمجد / هديك ال انت عاوزه وهتكون دراعي اليمين وهخليك اعلي مني كمان بس ارجوك مترفضش حبي


ماهو انا لو رفضت دلوقتي هسيب الشغل وش وشكله مصر وعاوزني بس ازاي انيك راجل ازاي

انا / طب اديني وقت افكر
. سبته وطلعت والمكان بقا زحمة والبنات بدأوا يدخلوا صالة الرقص والمفروض استعد انا كمان
جه واحد من الفرقة واخدني عشان نجهز وبالفعل جهزنا
والليلة دي كانت من أهم الليالي لأنها كانت حفلة عامة فيها بنات كتير ولازم اعمل جمهور بقا

جهزت انا الفرقة ودخلنا وكل البنات كانت بتبص علي صدرنا العريان بإعجاب صارخ

بدأت المزيكا ونزلنا رقصنا وسطيهم وكنا بنزنق في كام بنت من ورا وهم يرجعوا علينا ومستمتعين بال بيحصل
وطيزهم المربربة بنحك فيها والوحش بقا شادد وعاوز ينيك وقتي

خلصت الحفلة والجمهور بيصرخ خمس بنات جم علينا بعد ما لمينا فلوس الرقصة وكانوا عاوزينا نروح معاهم
احا الليلة هتبقي جماعي خمسة قصاد خمسة دي هتبقي مدعكة

مكنتش عاوز اروح عشان مني متباتش لوحدها بس زعيمة الشلة كانت عاوزاني

اتكلمت بنبرة واثقة / انت بالذات لازم تيجي
انا / النهاردة مش هينفع

شدتني من الكرافتة ال لابسها هي والبوكسر / انا عاوزاك الليلة يا ماهر
. كانت بتبص بنظرة شهوة ورغبة مقدرتش أقاوم سحرها

انا / بس عاوز نكون لوحدنا
شهد / مش هينفع عشان هنتجمع في شقتنا لو شقتك فاضية موافقة
انا / يبقا يلا على شقتي
.
اخدتها ورايا ع الموتو ووصلنا الشقة فتحت ليها الباب ودخلنا
سبتها ونزلت عشان اجهز ليلة محترمة ويسكي وشوية تسالي جنبه وكام سجارة حشيش وطلعت ليها الأكياس وقعت من ايدي ع المنظر ال شوفته فيها ينهار ابيض ع اللحم الأبيض ايه ده هو فيه كدا


وهنا اختم الجزء ده
اتمني يعجبكم
وسلام.
متنسوش الدعم عشان بيخليني اكمل
جامد يابرنس بس الابيض هيجتنا وتركتنا بنص الطريق😂😂😂
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Masemo
  • بيضحكني
التفاعلات: سادي شهواني
😍😂حبيبي تسلم علي ذوقك يا محترم
😂عشان ترجع للقصة وتتابع شغل خباثة مني 😂
لا متابع اكيد
بس ياريت انت تكمل لانو في بعض الكتاب بوقفو فجأة😍
 
لا متابع اكيد
بس ياريت انت تكمل لانو في بعض الكتاب بوقفو فجأة😍
حبيبي ❤️😍
عارف انها بتبقا حاجة رخمة لما كاتب يوقف قصة وعملتها في تلات قصص ليا قبل كده بس ان شاء **** هكمل دي عشان حابب اكون معاكو بيها ❤️
 
حبيبي ❤️😍
عارف انها بتبقا حاجة رخمة لما كاتب يوقف قصة وعملتها في تلات قصص ليا قبل كده بس ان شاء **** هكمل دي عشان حابب اكون معاكو بيها ❤️
تمام ياغالي
موفق❤
 
  • حبيته
التفاعلات: Masemo
الفصل الخامس

وفي لحظة صدمة وسكون ماهر كان واقف مصدوم

مني علي الارض وسايحة في دمها

بكي ماهر بحرقة
ماهر بعياط/ منااااااااا

طلع يجري عليها واخدها في حضنه

ماهر / عشان خاطري فوقي، فوقي ونرجع احسن من الاول متسبنيش حقك عليا

ماهر خبط علي وشها بايده بس مكنتش بتستجيب
حط ايده على رقبتها يشوف فيه نبض ولا لا

وفجأة حس بنبض بس ضعيف

شالها بايده ونزل بيها وهو بيسابق الزمن اقل تأخير هيفقدها حياتها

نزل الشارع ركب تاكسي

ماهر بانفعال / اطلع علي مستشفى **** بسرعةةة

السواق داس بنزين فعلا وكان حاسس ان الموقف خطر
واخيرا وصلوا المستشفى

ماهر بزعيق / دكتور دكتور بسرعةةةةة
ممرضة / لو سمحت يا فندم مش كده فيه مرضى
بصلها ماهر الشرار بيطق من عينه كان نفسه يضربها بس الوقت مش ساعف
المستشفى كلها كانت هرج ومرج من الموقف وكله خايف من منظر مني
وماهر ال قميصه بقا احمر من دمها

الدكتور / هندخلها العمليات بسرعة
اخذوها علي النقالة والكل كان واقف خايف

ماهر اخد جنب في أرض المستشفى وحط ايده وانفتح في البكا
ماهر / اااه يا مني متسبنيش يا رب لاء

الممرضة / لو سمحت يا فندم عايزين نملي الورق دا عشان العملية

ماهر بصلها بعيون حزينة / ماشي اتفضلي
الممرضة / حضرتك اخوها
ماهر بحزن / لاء جوزها
الممرضة بصدمة / طيب البوليس هياخد أقوالك عشان الموضوع مش انتحار
ماهر كان تايه مش فاهم حاجة ازاي مش انتحار هو ممكن يكون مين ال عاوز يقتلها

كل ال معدي في المستشفى كان بيبص عليه ومستغربين حاله شعره منكوش وعينه حمرا من العياط

ماهر في نفسه / سامحيني اني شكيت فيكي ف لحظة انك بتخونيني انتي اوفي حد ليا وعمري ما هلاقي زيك يا رب تقومي بالسلامة






في مكان تاني في المستشفى كانت ايسل عند دكتورة النسا بتطمن علي حالة البيبي

الدكتورة / البيبي بخير الحمد لله
ايسل / دكتور انا لو عايزة انا لو عايزة اعرف مين ابو الطفل ممكن اعمل ايه
الدكتورة / هنعمل DNA ووقتها هتعرفي مين الاب
ايسل / طيب هياخد قد ايه
الدكتورة / مش كتير كام يوم بس
ايسل /طب ممكن توصي حد معين عليا
الدكتورة / اكيد مفيش مانع

شكرتها ايسل وخرجت ودماغها فيها حاجة
يا تري ناوية على ايه؟؟ هنشوف في ال جاي




في مكان تاني مقطوع وسط الصحرا الدنيا ضلمة
مجهول / نفذت يا بوص
ال ع الخط! / المهم تكون ماتت كفاية ال عملته فيا
مجهول / متقلقش زمانها ماتت وشبعت موت
ال ع الخط / تمام اول ما هيجيني خبر موتها حسابك هيتحول فيه ال 100000


نرجع لماهر والمستشفى مقلوبة
المريضة محتاجة ددمم عشان نزفت كتير الفصيلة بتاعتها نادرة
ماهر كلم كل ال يعرفهم وللأسف مفيش نتيجة
الدكتور / يا استاذ لو ملقناش ددمم هنفقد المريضة

ماهر مسكه من قميصه وكان هيضربه لولا الأمن مسكوه
سابه وبدأ يفكر مين ال ممكن يكون عنده الفصيلة دي ا

ماهر وهو بيغمض / افتكر افتكر يا ماهر

فتح عينه وهو بيدعي انه يكون صح

ماهر / الو أسر حاول توصل ل ليلي بسرعة الموضوع حياة او موت ارجوك

شوية ورن عليه أسر/ احنا جايين في الطريق اهو

ماهر / الحمد لله الحمد لله

دخل أسر وليلي من باب المستشفى وكان مستنيهم ماهر
ماهر / شكرا ليكي يا ليلي جميلك عمري ما هنساه
حطت ليلي ايدها علي كتفه وابتسمت
اخدتها الممرضة عشان تسحب منها الدم
أسر بخبث /ايه يا عم مين دي ومالك مهتم بيها كدا ليه
ماهر /مش وقته يا أسر

اتبرعت ليلى بدمها لمني
والدكتور طمنهم ان الحالة ان شاء **** هتكون بخير




تاني يوم)
عرفه الدكتور ان الحالة بقت مستقرة وممكن تتنقل أوضة عادية بس هي حاليا مفقتش

عدت الايام ومني بتفوق حبة حبة وماهر جنبها في كل خطوة حتي شغله مبقاش يروحه وده قلق أمجد عليه

في يوم وهو مع مني لقي زين صاحبه في الكافيه بيرن عليه
زين / ايه يا عم ماهر مالك مختفي ليه طمني عليك
ماهر بتعب / انا بخير الحمد لله كان موضوع وعدي علي خير
زين / طيب مش هترجع أمجد زعلان منك جامد يا عم
ماهر / في أقرب وقت هرجع الدنيا تظبط بس
زين / ماشي يا عم سلام

قفل ماهر مع زين وقرب من سرير مني باس راسها وهي ابتسمت بضعف

مني / مكنتش اعرف اني غالية عليك كدا
ماهر / انتي أغلى من كده بس انا ال كنت غبي اني كنت هضيعك من ايدي
مني / انا ايه ال خلاني احب واحد أصغر مني بتسع سنين بس
ماهر وهو بيرفع حاجبه / **** ومالو ال أصغر منك ب9 سنين ما حلو وقمر اهو
مني / ده احلي واحد في الدنيا
حضنها ماهر بحب / متعرفيش كنت خايف عليكي اد ايه
مني ابتسمت في حضنه وفضلوا ع الوضع ده شوية لحد ما اتكلم ماهر
.
ماهر / مني هو ايه ال حصل في الليلة الشؤم دي
مني / كنت سهرانة انا وواحدة صاحبتي شربنا كأس وقعدنا نهزر ونضحك وبعدها نزلت معاها عشان أودعها وفي أثناء طلوعي وانا بفتح باب الشقة حد خبطني علي دماغي ولقيت واحد ملثم شدني في شعري لاوضة النوم وكان ناوي يغت.صبني لولا جاله تليفون وقفه حاولت ادافع عن نفسي وانا دماغي مضروبة بس مقدرتش لقيته جاب سكينة من المطبخ وقرب مني وفي لحظة حسيت ان روحي طلعت طعني بالسكينة في بطني ووقعتي ع الارض مغمي عليا ومعرفش ايه ال حصل بعدها

ماهر بتفكير / خلاص ارتاحي وانا هشوف الموضوع ده وهجبلك حقك
مني بخوف / ماهر ارجوك بلاش خلينا مع بعض وبلاش مشاكل



عدت الايام ومنى اتعافت واخدها البيت وكان دايما معاها لحد ما حس انه لازم يرجع لشغله لان فلوسه ال كانت ف البنك خلصت في عملية مني وعلاجها ومكنش عاوز يطلب من ابوه
.

جهز ماهر نفسه عشان يرجع الكافيه والساعة سابعة كان واقف قدام الكافيه بيتامل لوحة المنورة العربيات الفاخرة ال واقفة قدامه

دخل الكافيه كان فيه شوية زبابن مشي على زين عشان يسلم عليه

زين بفرح / عم ماهر حمد**** على السلامه كل دي غيبة يا اخي
ماهر / **** يسلمك يا حبيبي.
زين / أمجد عاوزك في المكتب عشان كان واخد خبر انك جاي النهاردة

سلم علي باقي زمايله وراح المكتب عشان يشوف أمجد
ماهر واقف قدام الباب بياخد نفسه وخبط علي الباب.


سمحله أمجد بالدخول
دخل ماهر ولقي أمجد قاعد علي مكتبه واول ما أمجد شافه قام وقرب منه
ومرة واحدة ضربه بالقلم
ماهر كان مصدوم / أمجد انا.....
قاطعه أمجد واخده في حضنه وهو بيعيط

( هخلي ماهر هو ال يمسك الحوار)

احا ماله الراجل ده هو فيه ايه

أمجد / وحشتني اوي يا ماهر تغيب الغيبة دي كلها
انا / اديني رجعت اهو وحقك عليا عشان سبت الشغل
أمجد / انا مش زعلان ع الشغل انا زعلان انك بعدت عني
انا / مش فاهم يعني عاوز ايه
أمجد / ماهر انا انا بحبك

قالها أمجد وهو بيوطي عينه في الأرض


اخخخ مالو الراجل ده
انا / طب ما انا كمان بحبك
أمجد بفرح / بجد
انا / اكيد انت عملت معايا حاجات كتير حلوة
أمجد / بس انا بحبك علي انك جوزي
انا / ده ال هو ازاي مينفعش يا أمجد ال انت بتفكر فيه ده
أمجد حط ايده على كتفي/ من اول يوم شوفتك فيه وانا مش قادر ابطل تفكير فيك انا عاوزك تنيكني يا أمجد مش عشان تريحني وبس بس انا عاوز احس بحبيبي معايا ف السرير
انا / ابعد عني ايه ال انت بتقوله ده
أمجد / هديك ال انت عاوزه وهتكون دراعي اليمين وهخليك اعلي مني كمان بس ارجوك مترفضش حبي


ماهو انا لو رفضت دلوقتي هسيب الشغل وش وشكله مصر وعاوزني بس ازاي انيك راجل ازاي

انا / طب اديني وقت افكر
. سبته وطلعت والمكان بقا زحمة والبنات بدأوا يدخلوا صالة الرقص والمفروض استعد انا كمان
جه واحد من الفرقة واخدني عشان نجهز وبالفعل جهزنا
والليلة دي كانت من أهم الليالي لأنها كانت حفلة عامة فيها بنات كتير ولازم اعمل جمهور بقا

جهزت انا الفرقة ودخلنا وكل البنات كانت بتبص علي صدرنا العريان بإعجاب صارخ

بدأت المزيكا ونزلنا رقصنا وسطيهم وكنا بنزنق في كام بنت من ورا وهم يرجعوا علينا ومستمتعين بال بيحصل
وطيزهم المربربة بنحك فيها والوحش بقا شادد وعاوز ينيك وقتي

خلصت الحفلة والجمهور بيصرخ خمس بنات جم علينا بعد ما لمينا فلوس الرقصة وكانوا عاوزينا نروح معاهم
احا الليلة هتبقي جماعي خمسة قصاد خمسة دي هتبقي مدعكة

مكنتش عاوز اروح عشان مني متباتش لوحدها بس زعيمة الشلة كانت عاوزاني

اتكلمت بنبرة واثقة / انت بالذات لازم تيجي
انا / النهاردة مش هينفع

شدتني من الكرافتة ال لابسها هي والبوكسر / انا عاوزاك الليلة يا ماهر
. كانت بتبص بنظرة شهوة ورغبة مقدرتش أقاوم سحرها

انا / بس عاوز نكون لوحدنا
شهد / مش هينفع عشان هنتجمع في شقتنا لو شقتك فاضية موافقة
انا / يبقا يلا على شقتي
.
اخدتها ورايا ع الموتو ووصلنا الشقة فتحت ليها الباب ودخلنا
سبتها ونزلت عشان اجهز ليلة محترمة ويسكي وشوية تسالي جنبه وكام سجارة حشيش وطلعت ليها الأكياس وقعت من ايدي ع المنظر ال شوفته فيها ينهار ابيض ع اللحم الأبيض ايه ده هو فيه كدا


وهنا اختم الجزء ده
اتمني يعجبكم
وسلام.
متنسوش الدعم عشان بيخليني اكمل
جامد دا
 
  • حبيته
التفاعلات: Masemo
❤️عاشت الاسامي يا عم وائل
انا عمر بس الاكونت ال بدأت بيه القصة محظور حاليا وشغال من ده
تسلم ياغالي
عاشت الاسامي❤
 
حاولت انزل بيه بسرعة عشان فيه كذا حد كان معترض ع الرابع
ومرة تانية مبسوط انه عجبك ❤️
 
  • حبيته
التفاعلات: rafefq
هل هيلبس الطفل من ايسل هتزور التقرير
 
هل هيلبس الطفل من ايسل هتزور التقرير
حباني ارد عليكي دلوقتي ولا هتستني لما ينزل الجزء الجديد؟
 
  • أتفق
التفاعلات: rafefq
هل هيلبس الطفل من ايسل هتزور التقرير
ههههههه ما اتوقع يعملها لانو هي العصابة يلي حاولت تقتل منى وامجد والكافيه والبنات يلي فيو ماعاد يلحق
 
  • بيضحكني
التفاعلات: rafefq

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%