NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفصل الثالث



صحيت من النوم وانا تعبان الحلم كان مهلك والليلة ال قبله مهلكة اكتر

دخلت اخدت شاور ولبست هدومي ونزلت عشان اتمشى

ايسل كانت سابت البيت عندي ومشت

وانا نازل قابلت مني بس كانت متغيرة مش عارف مالها او يمكن عارف بس بستعبط



انا / مساء الخير

مني /...

انا / طب امشي انا بقا

مني / ماهر انا ايه بالنسبة ليك

انا / انتي شايفة ان السلم مكان مناسب للكلام ده

مني / مش عاوزة اقولك نطلع شقتي عشان متفهمش غلط

انا / طب يلا عشان افهم غلط



طلعنا للدور ال فوق شقتي

انا / ها يا ستي كنتي بتقولي ايه

مني / انا ايه بالنسبة ليك

انا / مانتي عارفة مكانتك عندي وعارفة قد ايه اني برتاح معاكي

مني / ماهر بطل كدب انت عارف ان فرق السن دايما هيمنعك عني

انا / اكذب ليه ولو كان هيمنعني مكنتش اتجوزتك

مني / ماهو انا عايزاك النهاردة عشان موضوع جوازنا

انا / خير

مني / حبيبي انت بقيت متغير وبقيت حاسة اني تقيلة عليك فقبل ما تطلب اننا نبعد عن بعض انا بقولهالك من نفسي ابعد عني يا ماهر

انا / انتي ليه بتقولي كده انتي عارفة اني بحبك وعاوزك من اول لحظة شوفتك فيها

مني / اول لحظة من تلات سنين غير دلوقتي، انت كبرت يا ماهر واكيد عاوز واحدة يا قدك يا اصغر منك فأنا بقولهالك اهو طلقني يا ماهر وشوف حياتك

انا بعصبية / انتي اتجننتي ايه ال بتقوليه دا

مني / ماهر لو مش عشانك فده عشاني

انا / قصدك ايه

ممني / انا ست يا ماهر وقلبي بيتحرق كل ما بشوفك مع واحدة شكل كل يوم

انا / مني احنا كنا متفقين ان كل واحد يعيش حياته بس احنا مع بعض



ممني بعياط / وانا مش قادرة اعيشها من غيرك بتوجع كل ما بشوف انك مش مديلي اهتمام



اخدتها في حضني وحاولت أهديها

مني / طلقني يا ماهر وسبني اشوف حياتي

انا / استهدى ب**** وشيلي الكلام ده من دماغك

مني / انا مش عاوزاك انا هبعد عنك وهشوف حياتي مع حد تاني

انا / يعني ايه الكلام ده

مني / يعني جوازنا هينتهي هنا مش هقدر اكمل

انا / هسيبك تهدي دلوقتي وبعدها فكري بعقلك سلام



سسبتها ونزلت كنت مهموم وعمال افكر ف ال بيحصل حواليا

اتمشىيت شوية عشان اهدي الطواحين ال ف راسي وقد كان بصيت فى الساعة لقيتها 6 المغرب فقررت اني ارجع عشان اروح الكافيه

أثناء رجوعي البيت شوفتها قدام بوتيك ورد

انا بهمس /ليلي

يااه عدت مدة علي ال حصل ما بينا

هي كانت تاني تجربة جنس ليا بعد مني

تخيل تكون مجرب مع واحدة خبرة وتيجي تطبق مع واحدة من سنك

لاء واول تجربة مع واحدة فيرجن

مش عارف هي شافت فيا ايه مميز خلاها سلمت نفسها كدا

بعد سنة اولى جامعة مشوفتهاش تاني مش عارف نقلت جامعة تانية ولا لا.

بعد حديث الذات دا قررت اروح اكلمها واسلم عليها



اانا / ليلي

اتلفتت وراها وبان عليها انها مش معرفة عليا شوية وبعدها ابتسمت

ليلي / ازيك يا ماهر

انا بضحك / بخير الحمد لله اخبارك انتي ايه

ليلي / الحمد لله

انا / معرفتنيش ولا ايه

ليلي / الحقيقة انت اتغيرت

انا / وانتي كمان بس للاحلي

ليلي بكسوف / وانت كمان



وودعتها ومشيت مش عارف ايه الاحساس المتلغبط ال انا بقيت فيه

هو انا بقيت فاتح قلبي ع البحري كدا ليه

في طريقي للبيت كنت حاسس باثارة ومفيش صورة في دماغي غير وهي بتصرخ صرخة ودم بكارتها ع الملاية وعلي العضو بتاعي

التجربة الأولى دايما بتعلم في القلب



مش هطول عليك غيرت هدومي وروحت الكافيه



وصلت الكافيه ولقيت أمجد جاي عليا

أمجد / ازيك يا ماهر

انا / بخير اخبار حضرتك ايه

أمجد / متقوليش حضرتك دي

وراح حاطط ايده على كتفى بحنية

عملت نفسي مش واخد بالي

أمجد /مبسوط منك ع الأداء ال قدمته امبارح

انا / شكرا ليك

أمجد / انت هيبقي ليك مكان في الفرقة

انا بصدمة / طب وشريف

أمجد / لا شريف دوره انتهي طالما فيه الاحسن يبقا ملوش لازمة هينزل جرسون عادي

انا / لا معلش مش هينفع اكون سبب في أذية حد

أمجد / الحياة يا حبيبي ماهي إلا استغلال فرص اعمل حسابك انك ليك عرض النهاردة

انا / والعرض عبارة عن ايه

أمجد / واحدة غنية هي واصحابها جايين يقضوا وقت حلو هنا وعاوزين شباب يمتعوهم ونصيحة مني تحاول ترضيها لأنها ليها نصيب في الصالة والكافيه.



سابني ومشي وانا كنت قلقان بس قولت هتعامل عادي واعمل ال عليا هي مش اللهو الخفي يعني

دخلت ع البروفة مع الشباب واستغربوا وجودي بس سكتوا

بدأنا نتدرب ع الرقصة الجديدة والدنيا كانت تمام وامجد جه عشان ندخل

المرة دي الستات كانوا شوجر ماميز

اقل واحدة أربعين سنة بس الفلوس بتعمل كتير



الموسيقي بدأت وبدأنا نهز وسطنا كأننا بنيكهم في الهوا

كل واحد قدم احسن ما عنده اصل المرة دي الزباين جيبها مليان

وجه وقت النقطة وقفنا قدامهم وكل واحدة بتحط الفلوس في البوكسر

وفيه واحدة حطت فلوسها ومشت ايدي علي زوبري كأنها بتعاينه وبتبص ليا بلبونة فهمت انها عايزاني

الست / فاضي الليلة

انا / ايوة فاضي

الست / هستناك برا نروح سوا



خرجت من الصالة بدلت هدومي واخدت ال 10000 ال لميتهم وكنت طالع لقيت أمجد في وشي



أمجد بعتاب / مش قولتلك عاوزك تعجبها

انا / اعمل ايه يا أمجد انا عملت ال عليا بس هي مختارتنيش

أمجد / عارف يا اخويا اديها اختارت سامي بس ال هتروح معاها صاحبتها الانتيم عاوزك تدلعها واي فلوس تديهالك خدها

انا / بس انا مش بروح معاهم عشان الفلوس

أمجد / قولتلك استغل كل فرصة تجيلك انت دلوقتي في فحولتك بعدين مش هتكون كدا حاول تأمن مستقبلك



حسيت كلامه منطقي يعني انا هنيك ببلاش يلا معاه حق



طلعت برا لقيتها مستنياني

انا / انزلي انا ال هسوق

هي / اوك يا حبيبي

حسيتها مبسوطة اني بفردالدراع دا

وصقتلي الطريق ووصلنا دخلنا فيلتها وكانت فاضية

انا / انتي عايشة لوحدك ولا ايه

هي بضحك / لا بس جوزي مسافر في شغله



يابنت القحبة يعني الراجل يشتغل وانتي تتناكي من واحد غريب دانتي ليلة امك سودا معايا



سابتني وراحت تجيب كاسين ادتني واحد وبعدها بدأنا معركة النيك



نزلت فيها دعك وتقفيش وبوس فضلت ارضع من بزازها شوية وهي بتشد على شفايفها

روحت زاققها ع كنبة الصالون خلعتها الكلوت بتاعها ونزلت لحس في كسها وهي بتوحوح من المحنة وبتأن بنت القحبة

هجمت علي بنطلوني وطلعت زوبري وقعدت تمص فيه وانا نايم ع الارض روحت قالبها وبعد ما كنت هديه ليها في كسها رفضت

هي / في طيزي عايزاك تنيكني في طيزي يا ماهر

طلعت كوندوم من البنطلون مانا مبقيتش امشي غير بيه اليومين دول

وجبت زيت ادهن بيه خرم طيزها ال كان واسع

كنت عاوز اوجعها فمحاولتش أوسع ليها بصوابعي خرم طيزها

وروحت رازعه مرة واحدة وهي اتفشحت وصوتت

حطيته جواها شوية لحد ما هي نفسها بقت تروح وتيجي طيزها عليا

زودت في السرعة وبقيت برزع في طيزها واديها سبانكات عليها لحد ما احمرت

انا / خدي في طيزك يا خاينة يا متناكة

فضلت أرزع فيها وهي مبسوطة وبتتاوه

طلعته منها وغيرنا وضع الدوجي وراحت نازلة هي عليا

وانا بحب الوضع ده هي ال ممشية النيكة وانا برضع في بزازها

انا!/ عايز انيكك في كسك يا شرموطة

وروحت قالبها علي ضهررها وجبت مخدة وحطيتها تحت ضهررها

واديتهولها في كسها فضلت أرزع فيها شوية وانا بقطع بزازها باسناني ولا كأني بغتصبها لحد ما حسيت اني خلاص هجيب روحت جايب في كسها من غير استئذان منها وهي اتكيفت ع الاخر بس المشكلة قبل ما نقوم من الوضع ده لقينا صوت كعب بيدوس الأرض

انا وهي اتخضينا



وهنا اختم الفصل الثالث اتمني يعجبكم

متنسوش الدعم عشان بيخليني اكمل دمتم بخير
@BASM17 اسطورة القصص
اتمني تدمج المشاركة دي
 
  • عجبني
التفاعلات: rafefq
القصة عبارة عن شخصيات و زمن فكك منهم بييجو مع الاحداث
الاهم عندك هو الاحداث هي اللي بتجيب الزمن و الشخصيات
عندك حدث رئيسي اللي انت كاتب القصة علشانه .. اللي اتوقع انه واحد بيرقص استربتيز و في مشاكل هتقابله انت بس اللي تعرفها
و في احداث جانبة زي جارته .. البت اللي في الصالة .. مشكلته مع الواد البضين اللي صاحبة عيد الميلاد خدته
كتر من الاحداث الجانبية بس هاتها في سياق الحدث الرئيسي بحيث مش كل حدث واخد جمب لوحده .. لوحدك هتلاقي الجزء بقا طويل

لكن لو حكيت حلم مش هستفاد بيه يبقا انت كدا بتمط الاحداث في الفاضي
عامل زي الحلقات من 8 : 12 و من 21 : 25 في المسلسلات المصري

في قصتي لما حسيت انها هتطول ع الفاضي خلصتها علي 7 أجزاء في حين اني كان ممكن افردها 10 سلاسل زي ما غيري عمل .. بس مش ينفع اعمل حاجة انا بشكي منها

المهم شد يسطا و متغيبش بالاجزاء علشان دا بيفصل الناس و اهتم بقفل الجزء اعمل زي محمد سامي في جعفر العمدة هتلاقي الناس مهتمة تعرف الجديد


بالتوفيق 🌼
كتابة القصص فن مش عن عن وانت بجد مبدع
شكرا ليك علي نصيحتك ومستني لو فيه اي حاجه وحشة في القصة عرفني عشان اعدلها الف شكر يا دكتور
 
تم أضافة الجزء الثالث
 
كتابة القصص فن مش عن عن وانت بجد مبدع
شكرا ليك علي نصيحتك ومستني لو فيه اي حاجه وحشة في القصة عرفني عشان اعدلها الف شكر يا دكتور
الجزء حلو برغم انه قصير
و مقصدش كعدد كلمات قصدي كاحداثه قليله
هو اتكلم مع مني و بعدها قابل صاحبته و بعدها راح الكافية و مشي مع الزبونة ناكها

هسهلها عليك اتخيل انك بتحكي يومك يا عمر عمرك ما هتقول صحيت و فطرت و روحت الشغل و اتغديت و قعدت مع صحابي و اتعشيت و نمت .. اصل دي الاحداث العادية
اللي بينهم بقا هو المهم و عايزك تهتم بيه اكتر من كدا

مني تعتبر جارته ولا مراته ؟؟ علشان لما رجعت اقراها تاني لقيتك مجيبتش سيرة حاجة زي كدا
لازم قصتك تبقا مترابطة و علشان تبقا كدا متضيفش تفاصيل علي اللي عدا او تعدل فيه .. اهتم بالحاضر و المستقبل و هي هتظبط معاك

و عايزك تتعمق في وصف احداث القصة داخل الكافية و شخصياته مش بس اللي بيحصل في الصالة .. اهتم بعلاقته بزمايله في الكافيه مين معاه و مين بيكرهه ، مين برا الموضوع مش يبقا كل حاجة باخدها من الكافيه اسماء و مشهد جنسي

بالنسبة لبيته فحابب اقولك متجريش و خد وقتك في الحوار بينه و بين مني .. اشرحلي طبيعة علاقتهم من اول و جديد لو ناوي تكمل انها مراته و عادي ابدأ المشهد اللي مني هتدخل فيه بفلاش باك احكي فيه قصتهم او اشرحها انت بمعلمة

جرب اللي انا قولتلك عليه مش هتندم هتلاقي الجزء بقا قد دا عشر مرات و القصة بتاعتك هتعلم هنا .. و بتمني كلامي ميكونش فيه حاجة زعلتك
انا عايز الاقي بدل ما في 5 بيكتبوا قصص يبقا في اكتر و اكتر .. بعيداً عن كوني كاتب مبتدئ انا اصلاً قارئ برضو

بالتوفيق يا عمر و بتمنالك الاحسن 🖤
 
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ✌كسمين امك يا مرحب✌ و rafefq
القصه جميلة و ممتعه بس اتمنى تطول الاجزاء اكثر و الاحداث
 
جميله جدا بس ركزلي ف التفاصيل الصغيره
 
وطول الاجزاء شويه كدا وحدد معاد نزول الاجزاء فيه
 
الجزء حلو برغم انه قصير
و مقصدش كعدد كلمات قصدي كاحداثه قليله
هو اتكلم مع مني و بعدها قابل صاحبته و بعدها راح الكافية و مشي مع الزبونة ناكها

هسهلها عليك اتخيل انك بتحكي يومك يا عمر عمرك ما هتقول صحيت و فطرت و روحت الشغل و اتغديت و قعدت مع صحابي و اتعشيت و نمت .. اصل دي الاحداث العادية
اللي بينهم بقا هو المهم و عايزك تهتم بيه اكتر من كدا

مني تعتبر جارته ولا مراته ؟؟ علشان لما رجعت اقراها تاني لقيتك مجيبتش سيرة حاجة زي كدا
لازم قصتك تبقا مترابطة و علشان تبقا كدا متضيفش تفاصيل علي اللي عدا او تعدل فيه .. اهتم بالحاضر و المستقبل و هي هتظبط معاك

و عايزك تتعمق في وصف احداث القصة داخل الكافية و شخصياته مش بس اللي بيحصل في الصالة .. اهتم بعلاقته بزمايله في الكافيه مين معاه و مين بيكرهه ، مين برا الموضوع مش يبقا كل حاجة باخدها من الكافيه اسماء و مشهد جنسي

بالنسبة لبيته فحابب اقولك متجريش و خد وقتك في الحوار بينه و بين مني .. اشرحلي طبيعة علاقتهم من اول و جديد لو ناوي تكمل انها مراته و عادي ابدأ المشهد اللي مني هتدخل فيه بفلاش باك احكي فيه قصتهم او اشرحها انت بمعلمة

جرب اللي انا قولتلك عليه مش هتندم هتلاقي الجزء بقا قد دا عشر مرات و القصة بتاعتك هتعلم هنا .. و بتمني كلامي ميكونش فيه حاجة زعلتك
انا عايز الاقي بدل ما في 5 بيكتبوا قصص يبقا في اكتر و اكتر .. بعيداً عن كوني كاتب مبتدئ انا اصلاً قارئ برضو

بالتوفيق يا عمر و بتمنالك الاحسن 🖤
اكيد مش هزعل منك يا عمرو بالعكس انا بتعلم منك وفعلا بتلفت نظري لحاجات كتير
كنت ناوي اعمل فلاش باك لعلاقته بمني متحرقش الفيلم بقا 😂
بص انت خليك معايا جزء جزء وان شاء **** هتظبط الحاجات ال مش تمام
شكرا بجد يا دكتور
 
جميله جدا بس ركزلي ف التفاصيل الصغيره
هو انت ليه لونك ابيض
شكرا يا حببي تسلم مستني دعمك في الجزء الجاي ان شاء **** ♥️
 
وطول الاجزاء شويه كدا وحدد معاد نزول الاجزاء فيه
😂مشكلتي في كل قصة بكتبها ان الأجزاء قصيرة بس انا ببقا شايف ان الجزء ده كفاية عليه كدا
ع العموم هحاول انزل جزء كل يوم
 
القصه جميلة و ممتعه بس اتمنى تطول الاجزاء اكثر و الاحداث
شكرا يا حبيبي تسلم
اكيد هاخد بنصيحتك مستني دعمك في الجزء الجاي ان شاء **** ♥️
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد مش هزعل منك يا عمرو بالعكس انا بتعلم منك وفعلا بتلفت نظري لحاجات كتير
كنت ناوي اعمل فلاش باك لعلاقته بمني متحرقش الفيلم بقا 😂
بص انت خليك معايا جزء جزء وان شاء **** هتظبط الحاجات ال مش تمام
شكرا بجد يا دكتور
كمل دي متوقفهاش و اضمنلك القصة اللي بعدها هتبقا فاجرة و مفيهاش غلطات
و انا معاك يسطا لحد ما تخلصها 🖤
 
كمل دي متوقفهاش و اضمنلك القصة اللي بعدها هتبقا فاجرة و مفيهاش غلطات
و انا معاك يسطا لحد ما تخلصها 🖤
حاضر هكملها
شكرا ليك يا اخويا بجد ♥️
 
  • حبيته
التفاعلات: HANNIBALL
ماشى حاله الجزء هاد رغم انه صغير والدوك فسر كل شئ مطلوب منك فى الجاى
 
  • عجبني
التفاعلات: HANNIBALL
ماشى حاله الجزء هاد رغم انه صغير والدوك فسر كل شئ مطلوب منك فى الجاى
اعتذر لو كان معجبش بس هحاول احسن ف ال جاي
 
  • عجبني
التفاعلات: rafefq
اعتذر لو كان معجبش بس هحاول احسن ف ال جاي
الاحداث سريعة ولازم توضح علاقة ماهر ب منى وليلى اكثر فلاش باك وحركات من هذا النوع يعنى منشان المتابع يتعمق مع القصة ويعيشة مظبوط
 
الاحداث سريعة ولازم توضح علاقة ماهر ب منى وليلى اكثر فلاش باك وحركات من هذا النوع يعنى منشان المتابع يتعمق مع القصة ويعيشة مظبوط
يا صديقتي الغالية الثلاث اجزاء لحد دلوقتي مقدمة انا لسه مدخلتش في التفاصيل وكوني متأكدة انك في الاخر هتفهمي الاحداث كلها وهتكوني راضية عن النهاية
تابعي ومش هتندمي ♥️
 
  • جامد
التفاعلات: rafefq
يا صديقتي الغالية الثلاث اجزاء لحد دلوقتي مقدمة انا لسه مدخلتش في التفاصيل وكوني متأكدة انك في الاخر هتفهمي الاحداث كلها وهتكوني راضية عن النهاية
تابعي ومش هتندمي ♥️
اوكش راح انتظرك ع نار يا عمورى
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%