NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اى حد يعرفنى هنا يقول رأيه فيا بصراحه ولو متعرفنيش تقدر تساالنى اى سؤال تحبه
اسمك ايه ومنين يعني علي سبيل التعارف

انسانة روحك حلوة جميلة جدا قلبك طيب اوي جدعة
بتمنى لك العمر الطويل المليان فرح و سعادة

اننسانه جميله لكن قلبك مليان حزن ووحده​

عصبيه
عيوطه
دمى تقيل
الطيبين كلهم عصبين 😍
و البنات معظمهم عيوطة 😂
و اعتقد انك دمك مش ثقيل ده الواضح بس يمكن انتي بتقولي كده و خلاص بس مش باين عليكي
و بعدين بطل طب و ٢٣ سنه يبقي خلاص خلصاي دراسه و في الامتياز يا دكتور هبخلصوا علي خير

و بخصوص الي كسر قلبك اعتقد هو الي خسران مفيش شخص بتزعل عليه إلا نادرا اوي في الزمن ده و اتمني تلاقي حد منهم يبسط قلبك

أنا معرفكيش و معرفش ليه علقتلك كده بس بلا بقي جت كده نصيبك 😂❤️

عارفه كلنا فينا حاجه كسرتنا وده إلى بيخلينا نهرب من الواقع بس انا عارفه انك شخص كويس وتستاهل كل خير
الحمد لله ❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: my heart is broken
في مثل قديم بيقول تعرف فلان قال لك اه اعرفه قال له عشرته قال له لا قال له يبقى ما تعرفوش
انا ما سمحتش لي الفرصه اني اتعرف عليك كويس بس واضح من كلامك انتي بنت جدعه وطيبه نصيحه من اخوكي مهما كانت التحديات لينا رساله في الحياه ولازم نسعى ان احنا نؤدي دورنا لو شفنا ان الدور ده صعب لازم نحاول نحقق اكبر قدر منه بالتوفيق في اللي جاي اتمنى اسمع عنك كل خير

في مثل قديم بيقول تعرف فلان قال لك اه اعرفه قال له عشرته قال له لا قال له يبقى ما تعرفوش
انا ما سمحتش لي الفرصه اني اتعرف عليك كويس بس واضح من كلامك انتي بنت جدعه وطيبه نصيحه من اخوكي مهما كانت التحديات لينا رساله في الحياه ولازم نسعى ان احنا نؤدي دورنا لو شفنا ان الدور ده صعب لازم نحاول نحقق اكبر قدر منه بالتوفيق في اللي جاي اتمنى اسمع عنك كل خير
تسلملى يا رب

• حبيته
التفاعلات: وهم الأقنعه
متعملناش مع بعض كتير ، بس انتي شخص طيب وحلو

الطيبين كلهم عصبين 😍
و البنات معظمهم عيوطة 😂
و اعتقد انك دمك مش ثقيل ده الواضح بس يمكن انتي بتقولي كده و خلاص بس مش باين عليكي
و بعدين بطل طب و ٢٣ سنه يبقي خلاص خلصاي دراسه و في الامتياز يا دكتور هبخلصوا علي خير

و بخصوص الي كسر قلبك اعتقد هو الي خسران مفيش شخص بتزعل عليه إلا نادرا اوي في الزمن ده و اتمني تلاقي حد منهم يبسط قلبك

أنا معرفكيش و معرفش ليه علقتلك كده بس بلا بقي جت كده نصيبك 😂❤️
تسلم يا قمر

• حبيته
التفاعلات: مروان مدينة نصر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%