NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش رأيك في الارتباط أونلاين؟

ارتبط اونلاين حب ٣سنين كان من محافظه تانيه وكنت بنزلة ف الصيف أقابله يوم ياما هو يجي ونتقابل حرفيا علاقه خرا وملهاش لزمه ضيعت وقت ع الفاضي
3سنين راحت بسبب علاقة علط

3سنين راحت بسبب علاقة علط
كنت بحاول تنجح حرفيا كنت بقيه عليه لآخر لاحظه لحد ما لموضوع مس كرامتي بالجامد مكنش ينفع بقي اسكت لحد مجه اليعوض الحمد لله❤️

كنت بحاول تنجح حرفيا كنت بقيه عليه لآخر لاحظه لحد ما لموضوع مس كرامتي بالجامد مكنش ينفع بقي اسكت لحد مجه اليعوض الحمد لله❤️
**** يعوضك بخير
الا الكرامه الا الكرامه
يغور الحب والدنيا بحالها

مشكلة لما تبذلي مجهود عشان تخلي العلاقة تستمر و الطرف التاني يقف يتفرج

• حبيته
التفاعلات: jjojja
اكيد انت تنازلتي على حجات كتير.لحد موصل الحال لمس الكرامه.ورد فعلك .تاج فوق الرؤوس.
انت اخترتي كرامتك ودا الاختيار الصح

• أتفق
التفاعلات: jjojja
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من تجربتى عادي انا ارتبطت بواحدة من تونس والعيد دا ناويين نتقابل هيا هتيجي مصر زيارة

• حبيته
التفاعلات: T i to
هل ممكن تتعرف علي حد من هنا او أونلاين عمتا وترتبطوا ببعض حتي لو فرق المسافة بينكم بعيد؟
هنا اعتقد مش وارد لانه هنا مش موقع للتعارف لكن بالعموم مش ضد فكرة التعارف اونلاين انما لازم يصير لقاء شخصي حتى يصير في علاقة جادة

هل ممكن تتعرف علي حد من هنا او أونلاين عمتا وترتبطوا ببعض حتي لو فرق المسافة بينكم بعيد؟
كلة لعب عيال وفي اللي بيستغل البنت اللي معاة علشان ياخد صور منها وفي الاخر يبتزها علشان ينيكها مفيش حاجة اسمها ارتباط اونلاين

اتعرفت على وحدة مصرية وحكينا مع بعض فترة وكنا نعمل سكس كول كل يوم وحبينا بعض بجد بس تركتني لانوو هي بمصر وانا بسوريا 💔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%