NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ملك التحرر

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
دلوقتي انا متجوز ومتغرب ام اجي اتكلم مع مراتي بكلمها جنس أن حد نايم معها رغم أنها كنت رفضه الموضوع ده بس علشان خاطرى وافقت وببدء تخيلت أن ف حد معين نايم وبهيج اوووي وبضرب بس ام يخلص بحس بالندم اوووي وبزعل من نفسي اوووي كل واحد يحطه راي ويقوليلي اعمل ايه ؟

• عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO
انت كدة داخل علي دياثة ومش هتقدر توقفها وممكن تنام مع الشخص دا في الحقيقة

• عجبني
التفاعلات: Elbobelbob
انا موجب عارف انك راجل محترم ولك مكانتك ف المجتمع.. لاكنك غصب عنك مش بتقدر تمنع نفسك من اكتر حاجة بتثيرك انك تشوف مراتك مع راجل تاني قادر عليها وهي مبسوطه منه ودي مش حاجه تخجل منها قدام نفسك جايز المجتمع بيرفضها لاكن لو حققتها مع ذات نفسك وراجل فاهم ميولك الحقيقي بكل احترام ورقي وارتقاء هتكون سعيد ف حياتك وبييتك لو حابب تتكلم بحريه مع أخ وصديق ف أنا ف انتظارك لاكن اطلب منك شيء واحد بس ف الموضوع ده وهو السريه التامه جدا بينا ونحافظ ع بعض علشان زي ما تهمك السريه تهمني جدا
💗💗

• بيضحكني
  • معجبنيش
التفاعلات: Sosooo, Inbox, Noris567 و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا موجب عارف انك راجل محترم ولك مكانتك ف المجتمع.. لاكنك غصب عنك مش بتقدر تمنع نفسك من اكتر حاجة بتثيرك انك تشوف مراتك مع راجل تاني قادر عليها وهي مبسوطه منه ودي مش حاجه تخجل منها قدام نفسك جايز المجتمع بيرفضها لاكن لو حققتها مع ذات نفسك وراجل فاهم ميولك الحقيقي بكل احترام ورقي وارتقاء هتكون سعيد ف حياتك وبييتك لو حابب تتكلم بحريه مع أخ وصديق ف أنا ف انتظارك لاكن اطلب منك شيء واحد بس ف الموضوع ده وهو السريه التامه جدا بينا ونحافظ ع بعض علشان زي ما تهمك السريه تهمني جدا
💗💗
اهو دا واحد بقولك كدة عشان ينيك مراتك

• بيضحكني
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: Strong eagle, Inbox, Noris567 و 4 آخرين
دلوقتي انا متجوز ومتغرب ام اجي اتكلم مع مراتي بكلمها جنس أن حد نايم معها رغم أنها كنت رفضه الموضوع ده بس علشان خاطرى وافقت وببدء تخيلت أن ف حد معين نايم وبهيج اوووي وبضرب بس ام يخلص بحس بالندم اوووي وبزعل من نفسي اوووي كل واحد يحطه راي ويقوليلي اعمل ايه ؟
بدايه مش مبشره خالص

عادي ايه المشكلة العلاقات لازم فيها التغيير عشان الملل

بلاش تحكي معاها ولو مش قادر تمتنع بشكل مباشر. اكتب او اعمل تسجيلات صوتية لنفسك وبعدين اقراها او اسمعها وامسحها. حيوصلك نفس الشعور

• عجبني
التفاعلات: ملك التحرر
images

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123، X🅨🅞🅖🅘$ و نفسي انيك اختي في طيزها
أغلبية المغتربين
كلهم كدا

بستغرب جدا الناس اللي بتتخيل ان مراتها مع حد تاني وبيهيجوا
يمكن مش بصدق ده اصلا
بس ازاي ميولك كده حتى لو تخيلات ؟!!!!

يمكن مش بصدق ده اصلا

ابعد عن المواضيع دى خالص هتندم بعدين

يمكن مش بصدق ده اصلا
القصص منها لله

• عجبني
التفاعلات: as@as
القصص منها لله
حبيبي اهدى كده وفكك
اه انا لو على ميولي هقولك هاتها و و و و
انما لو بتتكلم جد يا تفكك من تفكيرك ده يا تطلقها

• عجبني
متحكيش مشكله انت مش حابب تغيرها و الدليل اسمك

• عجبني
حاول تبطل بدل ما الموضوع يقلب جد معاك و تلاقيني معاها قدام عينك

اي شيء بينكم ما اندمش عليه
اي قول بين زوجين عادي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%