NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
ليلة
ليلة العيد مراتى اسمها منى 28 سنه جسمها يجنن شبة شيرى عادل وطيزها طرية وبزازها مدورة وبتعشق العنف ف النيك الاولاد كانوا نايمين عند ستهم وقلتلها هسهر مع اصحابى وهاجى بعد **** العيد المهم عشان مطولش عليكم لقيت نفسى عايز انام ع الساعه 2 رجعت البيت قلت اريح ساعتين واعمل واحد كنت واخد حباية من واحد صاحبى وانا طالع سمعت صوت مية ف الحمام كان حد بيستحمى واخويا مراتة ممرضة وكان عندها نبطشية بليل ف المستشفى وساكن ف الشقه تحتى فطالع براحة سامع صوت ضحك ف الشقه استنيت لغاية ما باب الحمام سمعته بيتقفل وصوت الضحك بقى واطى فتحت براحه ودخلت لقيت هدوم ف اوضة النوم بتاع محمد اخويا عرفت انه مع مراتى ف الشقه والحباية بدات تشتغل معايا وزوبرى بقى نار وهجت ع ضحكهم ببص من خرم الباب الحمام عليهم لقيته ماسك ف بزازها وبيمص فيهم وهية ماسكه راسه وعمالة تزقة على بزازها اوى وماسكه بزها التانى بايدها وتشيل راسة من البز دة وتديلة التانى وبتقول لة احلى عيد اوى وهيبقى نار وهتبقى ليلة نار اة براحه كسه ودة بيبعبصها جامد وتقلة براحه كسى ياحمو هموت اى اى اة نار براحة ياواد للعلم محمد اخويا اصغر منها ب 4 سنين يعنى 24 سنه المهم نزل يلحس ف كسها جامد وحاطط صابعه ف خرم طيزها ودى قعدت ع قاعدة الحمام وتصوت اة مش قادرة نيكنى بلسانك اوى دخلة جوة اوى اة ياكسى مش قادرة تعالة نطلع معتش قادرة ومحمد يقلها لسة يامتناكه انتى شفتى حاجه اصبرى ياقحبة هفشخ كسك يامتناكه طلعنى ع السرير امسكنى مش قادرة اة جريت دخلت الاوضة اتخبيت ورا الستارة التاير عندى تقيلة وغمقة لونها نبيتى ووقفت ورا الستارة ولقيت محمد داخل وشايلها على ايدة ونيمها ع طرف السرير وقعد يحط زوبرة ف كسها وهية تقلة براحة مش قادرة اة اة ياكسى نيكنى اوى اة اة هموت ارحم كسى ودخلة براحه زوبرك اتخن من زوبر اخوك اة اة يامحمد مش قادرة اة ياكسى بعبصنى ف طيزى انا لبوة شرموطتك مشتاقة من اخر مرة نكتنى هموت واتناك طول الليل منك يادكرى تعؤف بتخيلك مكان اخوك وهوة بينكنى وبنزل اول ما بيدخل زوبرة عشان بحس بشفايفك انته ياقلبى نكنى متعنى بزوبرك اة اة بعبص اوى ولقيتها دخلت صابعها كمان ف كسها من زوبرة وقام شايلها وطالع السرير ونام ع ضهرة وهية تتنطط ع زوبرة وهوة راشق صابعه ف خرم طيزها ويبعبص جامد ولقيتها مدت ايدها ع صابعه ومسكت كمان صابع ودخلت صابعين بتقلة عايزة اتناك ف طيزة ياحمو طيزى بتاكلنى اة اة ونزلت من ع زوبرة وقعدت تمص فية جامد وقلبت نفسها هوة يمص ف كسها ويبعبص طيزها ووهية تمص زوبرة وتبعبص طيزة قلها انتى مفكرانى الخول جوزك بيتناك من طيزة مصى بس وقام مخليها ف وضع الكلبة قلها يلة يامتناكة افتحى طيزك ع الاخر وحط زوبرة ف طيزها دخل ع طول عرفت انها بتتناك من طيزها ودى وشها ليا واحمر وجايبة اخرها وتصوت وتوحوح نار اة اة هموت متعه نيك اوى متعنى شرمطنى انا لبوتك نيك ياقلبى اة اة ربع ساعه بحلها ف طيزها وبدا يدخل مرة ف طيزها ومرة فكسها واتقلبت نامت تحته وهوة فوقها ويمص بزازها ويرزع جامد وقام مطلع زوبرة من كسها عشان مراتى مش بتاخد وسيلة وحطة ف بقها وقعدت تمص حامد ودة قام منزل ف بقها ودى تمص جامد لغاية ماخلص تنزيل وقام نايم ف حضنها وتقلة اتبسطت ياقلبى منظر نار قام مد ايدة ف كسها وبعبصها قلها دة يتشبع منه ازاى وناموا ف حضن بعض شوية قلها نقوم نستحمى بقى قلتلة لا مش هقوم هفضل نايمه بلبنك كدا ع وشى وقامت ضرباة ع طيزة وقالتلة هات بوسة قلها هنزل استحمى تحت باى ياقلبى استنه وقامت نطه علية وزنقته ف الحيطه وهوة قعد يمص ف شفايفها جامد ونزلت تمص ف زوبرة اوى اوى لغاية ماوقف وحطة ف كسها ع الواقف وفضل ينيكها ودة تصوت اة اة مش قادرة خلاص طلعة كسى ورم معتش قادرة وقام مطلعه وحطة طيزها ونزل ف طيزها وقامت بيساه وسمعت باب الشقه بيتقفل ورجعت نامت ع السرير وقعدت تبعبص ف كسها وطيزها شوية وتشيل اللبن وتحطه ع بطنها وتحسس ع بطنها بلبنة

مش عارف اعمل اية

• عجبني
التفاعلات: Mada6666، Wael moon و Hicham Yoseef792008
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%