NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محارم صعيدى

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا وصلت لمرحلة بقيت اطلع ظبري قدام ماما عادي تشوف وما تتكلم هية مدرسة 52 سنه.... افجر حاجه فيها فرق طيزها وانا جد جد نفسي انيكها هيه تحبني انا اصغر اخواتي 26سنه كانت معوداني دايما علي الدياثه من صغري وشوفت كسها اكتر من مره وباقي جسمها هل لو ابتديت احط ظبري في فلق طيزها ممكن تحن وتخليني انيكها محنتها شديدة بابا دلوقتي اخره يحط وخمس دقايق ويخلص اما انا واثق انو لو داقت ظبري هتسلملي وتخليني انيكها ع طول اكتر كلمة تقولهالي كلمة يا خول مش عارف ليه بس ان بجد عايز انيكها ممكن؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: زائر حبيب, MADAM SOSO, zobry gamed 200 و 3 آخرين
انا وصلت لمرحلة بقيت اطلع ظبري قدام ماما عادي تشوف وما تتكلم هية مدرسة 52 سنه.... افجر حاجه فيها فرق طيزها وانا جد جد نفسي انيكها هيه تحبني انا اصغر اخواتي 26سنه كانت معوداني دايما علي الدياثه من صغري وشوفت كسها اكتر من مره وباقي جسمها هل لو ابتديت احط ظبري في فلق طيزها ممكن تحن وتخليني انيكها محنتها شديدة بابا دلوقتي اخره يحط وخمس دقايق ويخلص اما انا واثق انو لو داقت ظبري هتسلملي وتخليني انيكها ع طول اكتر كلمة تقولهالي كلمة يا خول مش عارف ليه بس ان بجد عايز انيكها ممكن؟؟؟
ابعتلي الكيك او السناب وتعالا نتكلم

يا معلم هي كدة جايبالك من الاخر اهي 26 سنة و بتوريك كسها و تسخنك تقولك يا حول عشان تظهر لها العكس هو فيه كلام تاني

• عجبني
التفاعلات: محارم صعيدى
يا معلم هي كدة جايبالك من الاخر اهي 26 سنة و بتوريك كسها و تسخنك تقولك يا حول عشان تظهر لها العكس هو فيه كلام تاني
يعني ادوس يا صاحبي بقلب جريء وابعبص فيها وامسك بزازها وكده علي فكره اكتر حاجه تعملها ان تفنس طيزها ف وشي

لا انت تيجي بشياكه تعدي من وراها و تحك فيها كدا و شوف الاول رد الفعل لو تمام زود حبه كدا

عمرها 52 استحي عشيبتها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت تحيب معاها من الاخر و تحشر زبك و انت معدي من وراها و شوف رد فعلها

شيل بس كلمة صعيدى دى عيب على شنبك
دا لو كان طلعلك اساسآ
خلاص مفيش حريم فى بلدك ولا بنات من سنك عشان تفكر فى امك
بجد انا مش عارف اقولك ايه

عادي يعم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%