NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

lala2009900

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
متعة رهيبة فى أنى ابعت صور مراتى أو اختى لحد و يشتهيها و يقولى شهوته فى كل تفاصيل جسمها و نفسه يعمل فيها ايه, حد جرب نفس المتعة!؟

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Mo1980, samrnapal, أموت فى الجنس و 16 آخرين
دة من اية .....بلاش كدة عيب جدا حرام عليك تشهر بيهم

• عجبني
التفاعلات: $.KHA LED.$
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متعة رهيبة فى أنى ابعت صور مراتى أو اختى لحد و يشتهيها و يقولى شهوته فى كل تفاصيل جسمها و نفسه يعمل فيها ايه, حد جرب نفس المتعة!؟
يسطا اية الحلو فكدا انت بتبيع لحمك و عرضك و دلوقتي حتلاقي نص المنتدى داخل يقولك هات افشخهملك وانا الفحل و بتاع بس يعم انت بتجيب العار لاهل بيتك

ملهوش اي ٣٠ لازمة اللي بتعمله دا انت بتعريهم و تفضح عرضك و لحم مراتك و بيتك
لو انت كدا حاسس انك بتتمتع او حتى بتمتعهم ف انت غلطان
عاوز تتمتع جرب حاجات مع مراتك لاعبها او اتخيل معاها او اعمل اللي انت عاوزه بينك و بينها
غير كدا مفيش حاجة ليها لازمة

ما توريني

ابعتلنا واحنا نقولك شهوتنا زادت عليهم ولا لا

أمك وأختك على راس زبي.. احشره في لحم طيازهم.. واهتك عرضك

ماتفرجنا طيب

متحرر لمتحرر

• عجبني
التفاعلات: تبادل متحرر
الموضوع مخالف سيتم نقله للقسم المناسب
شباب ممنوع التعارف في القسم العام
لو سمحت مناقشة اي ميول تكون في القسم المخصص ليها

أرجوا عدم التكرار و قرأة قوانين القسم العام

طب ماتبعت

انا الان عل تويتر بنشر صور لا مراتي والفحول مولعين عليها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا, هانى سلامه, الجنتل حوده و شخص آخر
حقك تتمتع بجمالهم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%