NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ممحونة جدا

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
جوزي دايماً عاوز يجيب صاحبو على الئوضة عندنا ويشوفه ينيكني ويحاول يقنعني ان الموضوع حلو اوي اجرب ازبار ! ايه رأيكو في الموضوع خصوصا ان انا حارة اوي

• عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Aus99, Mezo1986, mooneg و 8 آخرين
جوزي دايماً عاوز يجيب صاحبو على الئوضة عندنا ويشوفه ينيكني ويحاول يقنعني ان الموضوع حلو اوي اجرب ازبار ! ايه رأيكو في الموضوع خصوصا ان انا حارة اوي
انا موجود لو عايزة المهم تتبسطي

لو انت حابه جربي بس اهم حاجه تختاري الشخص الصح علشان متندميش

شوفى نفسك انتى حبه كده ولا لا وأهم حاجه اختيار الشخص الصح

السؤال من ست في الحاجه دي بيبقي صعب
عشان انتي لو حابه كده خلاص استمتعي بس مع حد راقي ميكونش مستبد ولا انتهازي ولا استغلالي
ونفس الوقت كتوم ويكون محل ثقه وميباقش صديق ولا قريب يكون أفضل
ده رايي الشخصي

السؤال من ست في الحاجه دي بيبقي صعب
عشان انتي لو حابه كده خلاص استمتعي بس مع حد راقي ميكونش مستبد ولا انتهازي ولا استغلالي
ونفس الوقت كتوم ويكون محل ثقه وميباقش صديق ولا قريب يكون أفضل
ده رايي الشخصي
مش عايزة احيانا احس بالقرف واحيانا قلبي بيقولي جربي مش هتخسري حاجة انتي اصلا محتاجة كده كده وهو مش بيريحك بس من داخلي اعمل كده ليه مش هينفع

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: asaadas و LEGEND KYSER
مش عايزة احيانا احس بالقرف واحيانا قلبي بيقولي جربي مش هتخسري حاجة انتي اصلا محتاجة كده كده وهو مش بيريحك بس من داخلي اعمل كده ليه مش هينفع

ارضاء الذات صعب وكل مدي ما بيطلب لڤل أعلي من الي قبله وخلي بالك لو مفيش اكتفاء من مرحلة زي كده هيكون الي بعده صعب عليكي قبل ما يكون علي أي حد تاني

فكرى قبل كل شئ فى توابع قرارك انك توافقى على ده لأن ده طريق اتجاه واحد مفيش فيه رجوع , لو كانت أختياراتك صح فى اللى ينكيوكى ممكن تحبى الموضوع جدا خصوصا لو كان فيه نتائج لده كفلوس و نفوذ اوقات بس متضمنيش اي وقت ممكن تتقفشى خصوصا لو جايبين واحد متجوز و ممكن تحبى الحوارات دى أكتر من أنك تبقى مع جوزك و وقتها ممكن هو نفسه يفضحك و يقلب عليكى الترابيزة , أنا لو بفكر بزبى هقولك أه يلا و أسمعى كلام جوزك و أنا موجود و الكلام ده بس النصيحة أنك تفكرى كويس قبل ما تأخدى قرار أنك تمشى فى الطريق ده و لو على ضعف جوزك ممكن أخر ما تزهقى ببساطة تتطلقى و تتجوزى واحد تانى ينيكك و يكيفك صح زى ما تحبى

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Teeetoooo و Mezo1986
نفسي الحس كسك وانتي بتتناكي وامص زب فحلك وادخلو بايدي ف كسك واتناك معاكي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جربي بس مع حد كويس و من مستواكم عشان مش يستغل الموضوع غلط

• أتفق
التفاعلات: Teeetoooo
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%