NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Elmohands

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بمارس العادة بشكل منتظم و عندي دوالي ف الخصية الشمال و عمري دلوقت ٢١ سنة و مش عارف اعمل اية .. لاحظت من فترة ان بدأت اتعب لما اجري او العب كورة بس الحمد لله خف الشعور دة لما خفيت عشرات شوية بس رجعت تاني و الدوالي طبعا زي ما هي و الخصية الشمال اكبر م اليمين بكتير و فرق واضح ف حد عنده حل ؟

اي هي الدوالي اصلا لو سمحت

اي هي الدوالي اصلا لو سمحت
الدوالي هي ان الشرايين بتتسد .. و بيبقى الشريان باين كدة و دة بيسبب مشاكل كتيرة منها ألم و ضمور ف الخصية

• عجبني
التفاعلات: Mohamed66524
حجم الخصيتين مش شرط يكونوا بنفس الحجم ،
الدوالي روح دكتور واعتقد بتأثر تأثير مباشر ف موضوع الخلفة

الدوالي هي ان الشرايين بتتسد .. و بيبقى الشريان باين كدة و دة بيسبب مشاكل كتيرة منها ألم و ضمور ف الخصية
**** يشفيك

• حبيته
التفاعلات: Elmohands
حجم الخصيتين مش شرط يكونوا بنفس الحجم ،
الدوالي روح دكتور واعتقد بتأثر تأثير مباشر ف موضوع الخلفة
انا بستشير حد هنا الاول عشان لو مش موضوع خطير يستنى لحد الجواز يبقى ءاجله لبعد الجواز

انا بستشير حد هنا الاول عشان لو مش موضوع خطير يستنى لحد الجواز يبقى ءاجله لبعد الجواز
عند الزوبر مفيش تستني ✋

• بيضحكني
نصيحه من اخوك روح اكشف هيطلب منك سونار ع كيس الصفن وهيطلب منك تحليل سائل منوي ونصحيه تاني لو هتعمل تحليل السائل المنوي تمارس العاده ف البيت مثلا النهارده وبعد ٣ايام تروح المعمل تحلل ولو لاقدر **** الدوالي. مقصره ع الحيونات المنويه لازم تعمل العمليه قبل الجواز عشان الإنجاب لو مش مأثره يبقى. براحتك

• حبيته
افحص خصيتك ب ايدك فوق الخصيه بالظبط لو لقيت كتله مؤلمه او غير مؤلمه دي بتكون (قيله منويه او سائل عادي )
لو البول بيقطع عندك وفي حرقان و ضعف ف التبول و الخصيه كبرت وفيها الم لو لمستها والم ممتد من اسفل البطن دي دوالي وعايزه عمليه بسرعه لانها ممكن تكون سبب ف العقم

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحق نفسك من دلوقتي انا اثرت معايا ف الخلفه لحد دلوقتي واخدت علاجات وعملت عمليه وحقن مجهري ومفيش فايده بقالي ٦ سنين بعاني من المشكله دي ولما يكون هي سبب في موضوع الخلفه دي لوحدها بتأثر علي نفسيتك اهم حاجه تكشف وتشوف هي واصله للدرجه الكام وربنا يشفيك ويعافيك
ملحوظه حبيت اضيفها مش شرط الدوالي يصحبها الم انا مش بشتكي من اي الم عند ظهورها بس موجوده وعملت عمليه ورجعت تاني فعلا ممارسه العاده بشكل منتظم او احتباس السائل اثناء الشهوه دي اخطر حاج

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%