NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: the open woman و نهلة محمد
  • عجبني
التفاعلات: نهلة محمد
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: the open woman و الأستااذ
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: fa7d و الصقر_الجارح
هو ينفع إن صحبي انتيمي يدخل عليا اصحابو من غير مايقولي و يقعدهم معايا واحنا لوحدنا المشكله انهم متحرشين لما سالت ينفع يعمل كده قالولي انو عادي بس انا مقلقة بصراحة اعمل ايه انا دلوقت
كلامك صح لازم يبلغك الاول

• أتفق
التفاعلات: the open woman
مش فاهمة بردو ياخي قول كلام غير دة 😂😂
اسف و**** حقك عراسي خاني التعبير بس اقصد بالعادة من طيبة قلب البنت بتوقع بهيك امور وما بتنتبه

اسف و**** حقك عراسي خاني التعبير بس اقصد بالعادة من طيبة قلب البنت بتوقع بهيك امور وما بتنتبه
دي لما تكون معملتش علاقة مع حد
بس دى بتقلك صحبي الانتيم ومعا صحابة
وبيتحرشة بيها 😂😂

• عجبني
التفاعلات: fa7d و الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
دي لما تكون معملتش علاقة مع حد
بس دى بتقلك صحبي الانتيم ومعا صحابة
وبيتحرشة بيها 😂😂
ستي كل واحد عقله براسه بيعرف خلاصه😂

• بيضحكني
هو ينفع إن صحبي انتيمي يدخل عليا اصحابو من غير مايقولي و يقعدهم معايا واحنا لوحدنا المشكله انهم متحرشين لما سالت ينفع يعمل كده قالولي انو عادي بس انا مقلقة بصراحة اعمل ايه انا دلوقت
هيعملو حفله عليكي غالبا

• عجبني
هي مبسوطه بي الحفله وكانت مستنيه نقله تعمل اي بس شكلهم قمة بي الواجب هي كانت دخله تهيج مش اكتر

• يالهوي هي وصلت لكده
مينفعش طبعا دا اكيد عيل خول ... حتي لو اللي بينكم علاقه بس برده مينفعش يعمل كدا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: the open woman و الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الراجل اللي معاك عاوز يتجوزك يبقى ضروري تكلميه وتوضحي معاه انت عاوزة ايه.. لو كنت صديقة بس وهو عمرو ما وعدك بالجواز يبقى انت ومزاجك.. يا تكملي معاه مع انو هو باين عاوز منك تتحملي وتتفتحي مع صحابو.. والا تبطلي الصداقة معاه

• عجبني
صاحبك يحبك ؟

• يالهوي هي وصلت لكده
شكله بيتمنظر بيكي وبيفرج صحابه عليكي عشان يحس انه جامد وكده

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
دا رفع قرون

• محزن
هو ينفع إن صحبي انتيمي يدخل عليا اصحابو من غير مايقولي و يقعدهم معايا واحنا لوحدنا المشكله انهم متحرشين لما سالت ينفع يعمل كده قالولي انو عادي بس انا مقلقة بصراحة اعمل ايه انا دلوقتى
لو بتحبيه وهو بيحبك يبقى عادى، اصحاب صاحبك يبقوا اصحابك، والتحرش بين الأصدقاء تعبير برئ عن الاعجاب بالجمال والانوثة

• معجبنيش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%