NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدام دعاء

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نمبر وان فضفضاوى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
مبدع
توجه جنسي
انجذب للذكور
لسه مخلصه جولتين من النيك الحامى مع جوزى ويادوب واخده شاور وحاسه انى جسمى مكسر بس مرتاحه ودماغى خفيفه ورايقه زى مكون مخلصه سيجاره حشيش 😁😁

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: دكر بجد, الصقر_الجارح, عابر سرير2024 و 39 آخرين
لسه مخلصه جولتين من النيك الحامى مع جوزى ويادوب واخده شاور وحاسه انى جسمى مكسر بس مرتاحه ودماغى خفيفه ورايقه زى مكون مخلصه سيجاره حشيش 😁😁
تتهني يا مدام
وانتي عندك حق النشوة اللي بتبقي بعد معركة حلوة بتبقي نشوة جميلة 🔥🔥🔥🔥

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: تسنيم1 و مدام دعاء
تتهنى بنيك العافية عقبال ما تكملى كمان جولتين بالليل

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء، Dark shadows و تسنيم1
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح, karama, اسلام باشا و 2 آخرين
هو فية حاجة فى لدنيا احلى ولا امتع من النيك ويسلام لو جولات نيك عنيفة مع فرسة طرية وفاجرة وجريئة بيبقى احلى دلع وملططططططط

• عجبني
التفاعلات: تسنيم1
تتهني يا مدام المهم تكوني ميسوطة

• عجبني
هو فية حاجة فى لدنيا احلى ولا امتع من النيك ويسلام لو جولات نيك عنيفة مع فرسة طرية وفاجرة وجريئة بيبقى احلى دلع وملططططططط
عقبالك لما تجرب

• عجبني
تتهنى يا احلا طنط😁♥️

• حبيته
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مدام رشا، مدام دعاء و تسنيم1
بس احلى واجمل حاجة ان شريك الواحد يبقى طاقتو الجنسية نفس طاقة الواحد بيبقى الرزع ممتع فشخخخخخخخ

تتهني ودايما متمتعه ودماغك رايقه

• حبيته
التفاعلات: مدام دعاء
انتي علي طول دماغك رايقك ومتكلفه احلي مدام دعاء

• حبيته
تتهنى يا دودو

• حبيته
هنياله

• حبيته
هتصدقيني لو اقولك ببقا عايزة اتناك عشان احس الاحساس دا بتاع دماغي الخفيفة ونفسي اللي بقول هيييح بعد ماخلص كدا والروقان واحس جسمي فري كدا وكل اعضائي انتي فاهمة صح😂😂😂 😂

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح, Ahmed gamal27, karama و 5 آخرين
اعععععععععععععععع
ابن خالى اصغر منى بسنه واحد قريبى ف3 اعدادى بيشربو حشيش وبيره وقاعدين وانا اتسطلت من الريحه انا مشربتش بس روحت لفيت الكوكب كلو وانا قاعد مكانى

• بيضحكني
اعععععععععععععععع
ابن خالى اصغر منى بسنه واحد قريبى ف3 اعدادى بيشربو حشيش وبيره وقاعدين وانا اتسطلت من الريحه انا مشربتش بس روحت لفيت الكوكب كلو وانا قاعد مكانى
ابتعد عما يؤذيك

هتصدقيني لو اقولك ببقا عايزة اتناك عشان احس الاحساس دا بتاع دماغي الخفيفة ونفسي اللي بقول هيييح بعد ماخلص كدا والروقان واحس جسمي فري كدا وكل اعضائي انتي فاهمة صح😂😂😂 😂
طب وايه اللي مانعك 😂😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%