NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور أي

• عجبني
التفاعلات: Amgad334
  • عجبني
عندي مشكلة جنسية، بضرب عشرة و انا بشوف سكس او بقرا قصص لمدة طويلة، ممكن توصل 5 ساعات متواصل، بجيب لبني فيها مره كل ربع لنص ساعه، و ممكن اجيب مرتين او تلاته بدون زوبري مينام! جسمي متوسط الطول و رياضي و زوبري حجمه عادي 17 سم
ايه العلاج؟
عمري 34 سنه ميولي موجب و اي حاجه بتوقف زوبري و تهيجني، بنت ست راجل طيزه كبيره او ولد حلو، بهيج برضو على الحيوانات و بتمنى يبقى عندي مزرعة فيها انواع حيوانات كتيرة اقدر انيكهم كلهم اناث و ذكور و اكتر حاجه نفسي فيها اني انيك بطش و جحش و مهره لسه بيرضعوا و ارضعهم زوبري و افتح كسهم

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: mody bottom و Amgad334
  • عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش النصفي ده بيتاخد اسف العمود الفقري بحقنه كده🙂
للاسف اه 😂😂 بترعب منه
انا اخدت كلي حاجه بسيطه لحد ما يديني النصفي و فوقت 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: T i to
للاسف اه 😂😂 بترعب منه
انا اخدت كلي حاجه بسيطه لحد ما يديني النصفي و فوقت 😂😂😂
يعني مينفعش يديني منوم او مخدر علشان محسش بيه🙂😂

يعني مينفعش يديني منوم او مخدر علشان محسش بيه🙂😂
ما انا بقولك اهو اداني بنج كلي حاجه بسيطه وريد و بعد كده و انا متخدر اداني نصفي كنت فوقت من الكل و هما شغالين

• عجبني
التفاعلات: T i to
ما انا بقولك اهو اداني بنج كلي حاجه بسيطه وريد و بعد كده و انا متخدر اداني نصفي كنت فوقت من الكل و هما شغالين
اهم حاجه بس مهلوسش ويصوروني😂😂

• بيضحكني
اهم حاجه بس مهلوسش ويصوروني😂😂
لا دي بترجع لصاحبك اللي هيستلموك بره بقي
و بعدين دا ف الكلي
النصفي لا مش هتهلوس هتكون فايق و واعي

لا دي بترجع لصاحبك اللي هيستلموك بره بقي
و بعدين دا ف الكلي
النصفي لا مش هتهلوس هتكون فايق و واعي
طب الحمد لله😂❤️

عندي مشكلة جنسية، بضرب عشرة و انا بشوف سكس او بقرا قصص لمدة طويلة، ممكن توصل 5 ساعات متواصل، بجيب لبني فيها مره كل ربع لنص ساعه، و ممكن اجيب مرتين او تلاته بدون زوبري مينام! جسمي متوسط الطول و رياضي و زوبري حجمه عادي 17 سم
ايه العلاج؟
عمري 34 سنه ميولي موجب و اي حاجه بتوقف زوبري و تهيجني، بنت ست راجل طيزه كبيره او ولد حلو، بهيج برضو على الحيوانات و بتمنى يبقى عندي مزرعة فيها انواع حيوانات كتيرة اقدر انيكهم كلهم اناث و ذكور و اكتر حاجه نفسي فيها اني انيك بطش و جحش و مهره لسه بيرضعوا و ارضعهم زوبري و افتح كسهم

ايه العلاج؟
بصراحه انا في كلام كتير جة في دماغي بس بصراحه انتا طيرت سجارة الحشيش من دماغي لا تعليق

• عجبني
التفاعلات: mohamed ster
مش النصفي ده بيتاخد اسف العمود الفقري بحقنه كده🙂
اه في فرق العصص من الفقرة الاخري في نخاع العمود وبيروح من ٤ ل ٦ ساعات مفعوله بينتهي

من جار علي شبابه جارت عليه شيخوخته انت بتستهلك نفسك يا صاحبي اهدي كجه وروق فيه حاجات تانيه غير السكس ممكن تهتم بيها

• أتفق
التفاعلات: مازن صقر
لو عاوز تبطل ضرب عشرة وتهدا شوية خد مضاد اكتئاب زي ستالوبرام
ايه يا عم أمجد الكلام اللي انت بتقوله ده .. دي نصيحة طبية تودي في داهية

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%