NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش دكتورة شرموطة هتريحكم❤🔥

اي حد عنده مشكلة او حاجة تعباه يقول ايه تاعبه وحاسس بأيه وانا هساعده وهقوله الحل❤
انا نفسي اجرب مع واحدة و مش عارف اعمل اية

اي حد عنده مشكلة او حاجة تعباه يقول ايه تاعبه وحاسس بأيه وانا هساعده وهقوله الحل❤
لسه صاحى وزبى هتيج وناشف ده حله اى

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي فحل. و Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
زبري واقف اوي ومش عارف اريحه محتاجك تدلكيه

عاوز حل انا اتعرفت ع بنت هنا وبداتنا كانت جنس طبعا بس انا حبيتها مع الوقت واتعلقت بيها ولما قربنا من بعض اتفقنا نبعد ع الموقع بالي في بس حصل مشاكل وبعدنا فتره المهم رجعنا وعملت ميل جديد بس حوار وجدها هنا ده عملي ازمة وانا بحبها ومش عاوز وجدها هنا وعوزها تكون هيا مقتنعه بكده من نفسها مش اعمل اي 😔❤️
مش يمكن هى كمان بتحبك اوى اوى ومكتفية بيك وبوجودك معاها بس شيفاك مشغول عنها وبتحاول تضيع وقت من كتر م شهوتها عالية صح؟

• عجبني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع و Moheb sex
نونی نونا: بقيت بحب كل انواع الستات سوا تخينه ولا رفيعه فلات ولا كيرفي كبيره ولا صغيره تحسي اني ماشي ابص علي الحلو في البنت واهيج عليه مثلا حتي مره كان في بنت سمره عدت انا زبري هاج فشخ عليها لقيت صحبي بيقولي انت ذوقك معفن وبتاع ومش هو بس غيره كمان بس انا شايف كل بنت حلوه وتستحق المتعه عادي جدا

هو انا الي فيا حاجه غلط ولا اي مبقتش فاهم
لا طبعا مش غلط دى حاجة جميلة ان تقدر الست وتحس بجمال كل وحدة فيهم ❤

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Shefoo_69
طب انا عايز انيك واحدة حد يقولي طيب

• عجبني
بقولك ايه ما تيجي تشوف زبي اللي مليان لبن دا

نفسي انيييييك بس مش لاقي
متفكرش ف النيك دول ع الانسانه الصح وخليكم صحاب وقربوا من بعض والنيك هيجي بعدين

• عجبني
التفاعلات: صديق الكل و Moheb sex
لسه صاحى وزبى هتيج وناشف ده حله اى
رطبه عشان يهدا لو جمبك مرطب او ممكن تبل ايدك من بوقك وتدعكه براحه خالص وتدعك بضانه لحد م يهدا وهترتاح❤

• عجبني
  • عجبني
رطبه عشان يهدا لو جمبك مرطب او ممكن تبل ايدك من بوقك وتدعكه براحه خالص وتدعك بضانه لحد م يهدا وهترتاح❤
دعكتو ومهداش فى حل تانى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%