NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش دردشه لليالي رمضان ..... قول ال في قلبك 🌛🔮

مجنونة مطرقعة

🎧اسمع مني ومتسمعش عني 🎧
العضوية الذهبيه
كاتب متميز
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
مشرف سابق
ناشر صور
مبدع
ناشر مجلة
توجه جنسي
انجذب للذكور
بما اننا في رمضان حاجه كده تسلي صيامكم فبلاش ترمي نواه البلح اجمعه وحطه في حلة واغليه ع النار وحط عليه شوية ملح وخليه نص ساعه ع النار وبعدين حطه فالشمس ينشف بعدين اطحنه لحد ميبقى ناعم وحط عليه زيت زيتون وقلبه لمدة خمس دقايق ع النار نزله من ع النار وسيبه لما يبرد وحطه فعلبه ودخله التلاجه لمدة ساعتين بعد كده طلعه من التلاجه وارميه ف الزباله.
انت غلطان انك سمعت كلامي 😅😅
كالعادة صورة من بلدنا الجميلة 👇🏻👇🏻

HN69h1p.md.webp

• بيضحكني
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#, الشَّــــــاعِـر🖋️, Maxxx_PlayerxXx و 6 آخرين
بالمناسبة كلامي وصفة طبية مش مجرد ضحك بالمناسبة بس حبيت اقولها بروح الفوكاهه. 😅

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#, mor2010, كريم سعد مكرم و 2 آخرين
بما اننا في رمضان حاجه كده تسلي صيامكم فبلاش ترمي نواه البلح اجمعه وحطه في حلة واغليه ع النار وحط عليه شوية ملح وخليه نص ساعه ع النار وبعدين حطه فالشمس ينشف بعدين اطحنه لحد ميبقى ناعم وحط عليه زيت زيتون وقلبه لمدة خمس دقايق ع النار نزله من ع النار وسيبه لما يبرد وحطه فعلبه ودخله التلاجه لمدة ساعتين بعد كده طلعه من التلاجه وارميه ف الزباله.

HN69h1p.md.webp
انا صدقتك ووثقت فيكي وقولت ان انتي هتقولي حاجه مفيدة 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#, مجنونة مطرقعة, كريم سعد مكرم و شخص آخر
مصر حلوة بناسها وفي كل شي فيها
اجمل بلد زرته

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#، مجنونة مطرقعة و الـ مجتاو
  • عجبني

HN69h1p.md.webp
ههههههههههههههههه و**** اني كنت اقرأ وانا مهتم بالوصفه :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
**** على الصوره ما اجملها . ان شاء **** الحق اشوف هالمناضر وهاالاماكن الحلوه في رمضان قبل العيد

• عجبني
لا تعليق 😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و مجنونة مطرقعة
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
القلوب مزارع فـ ازرع فيها الكلمة الطيبة ..
فـ ان لم تتمتع بثمرها تتمتع بخضرها

• عجبني

HN69h1p.md.webp
اما عن الذي في قلبي ..
بصفه عامه انتي يا رودي والباقيين ...... اتمنا لكي يا قلب اخوكِ و لكم جميعآ السعادة وراحه البال وان لا يكون من نصيبكم الحزن وان يبعدكم عن كل من يسببوه ...
بصفه شخصيه لي انا ..... واتمنا من **** ان يجمع بيني وبينها على خير ويجبر قلبي بلم الشمل وان لا يكون من نصيبي ان افترق عنها ( مقصودة ) للتي هي في قلبي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#، الشَّــــــاعِـر🖋️ و مجنونة مطرقعة

HN69h1p.md.webp
الحسين و جمال الحسين و طبعا منساش وجودك معانا و الروح الحلوة الي بتعمليها في المكان اما بالنسبة للوصفة دي كفاية عليا الادوية الي بخدها😂

• حبيته
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و كريم سعد مكرم
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و @The GodFather@
ههههههههههههههههه و**** اني كنت اقرأ وانا مهتم بالوصفه :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
** على الصوره ما اجملها . ان شاء ** الحق اشوف هالمناضر وهاالاماكن الحلوه في رمضان قبل العيد
الاجمل روحك الطيبه يا كريم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#، الـ مجتاو و كريم سعد مكرم
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و الـ مجتاو
القلوب مزارع فـ ازرع فيها الكلمة الطيبة ..
فـ ان لم تتمتع بثمرها تتمتع بخضرها
طول عمرك الملهم لنا من كلماتك الجميلة يا سيف 🌹

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و mor2010
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اما عن الذي في قلبي ..
بصفه عامه انتي يا رودي والباقيين ...... اتمنا لكي يا قلب اخوكِ و لكم جميعآ السعادة وراحه البال وان لا يكون من نصيبكم الحزن وان يبعدكم عن كل من يسببوه ...
بصفه شخصيه لي انا ..... واتمنا من **** ان يجمع بيني وبينها على خير ويجبر قلبي بلم الشمل وان لا يكون من نصيبي ان افترق عنها ( مقصودة ) للتي هي في قلبي
**** يديم المحبه بينا يا كريم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و كريم سعد مكرم
الحسين و جمال الحسين و طبعا منساش وجودك معانا و الروح الحلوة الي بتعمليها في المكان اما بالنسبة للوصفة دي كفاية عليا الادوية الي بخدها😂
اجمل أجواء رمضانية هناك 🌺

• عجبني
التفاعلات: Range Rover
  • أتفق
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
عودة
أعلى أسفل
0%