NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل تحبوا اكمل ف كتابة القصص الخيالية ولا اكتب قصة واقعية

• قصص خيالية

الأصوات: 26 40.6%
  • قصص واقعية

الأصوات: 38 59.4%

• مجموع المصوتين
    64

CESAR

👑♚The genius king of stories♚👑
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
كاتب جولدستار
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بقالي معاكم سنتين و نص ف كتابة قصة خيالية، هل تحبوا قصتى الجديدة تكون واقعية ولا خيالية

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فاشخ ديوث, الشَّــــــاعِـر🖋️, ༺Ƈҽȥαɾ༻ و 4 آخرين
بقالي معاكم سنتين و نص ف كتابة قصة خيالية، هل تحبوا قصتى الجديدة تكون واقعية ولا خيالية
عامة اي حاجه منك هتبقي حلوه يا سيزر بس انت ابدعت ف الخيال كمل فيه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فاشخ ديوث و CESAR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فاشخ ديوث و _El7awy_
  • عجبني
  • حبيته
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فاشخ ديوث و _El7awy_
القصص الواقعية وان كانت بدون مشاهد جنسية .... بتبقي جميلة جدا ... عشان بتلمس حياتنا و بنخطلت. باحدثها. في الواقع

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: فاشخ ديوث، Casper. و _El7awy_
القصص الواقعية وان كانت بدون مشاهد جنسية .... بتبقي جميلة جدا ... عشان بتلمس حياتنا و بنخطلت. باحدثها. في الواقع
بس اظن ان اكترية اللي بيدخل المنتدي هنا بيهرب من الواقع ف اظن الخيال هيبقي افضل ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: فاشخ ديوث
أنا ناوي فعلا اكتب قصتى الجديدة و عايزها تكون واقعية بس بلزم احد رأي الناس الاول و شكرا ليكي على رأيك

• عجبني
أنا ناوي فعلا اكتب قصتى الجديدة و عايزها تكون واقعية بس بلزم احد رأي الناس الاول و شكرا ليكي على رأيك
اخد رأي الناس، معلش بقى كيبورد مش تمام 😂

• عجبني
لما تكون واقعية ومؤثرة بتفرق مع القارئ خاصة لو فيها مشاهد جنسية حصلت والناس عارفة بيها مع اختلاف المشهد

• حبيته
  • عجبني
خيال علمي انا بفضل النوع ده من القصص وبعدين انت قصص حاجه وقصص المنتدى كوله حاجه تانية

• عجبني
طبعا الواقعيه اصلا اى حد بيبداء قصته اللى بيكتبها بجمله قصه من وحى خيالى او قصه غير حقيقه تحمس المشاركين والقراء ومتعته لاستكمال القصه بينزل ٤٠ ٪ وبيدا او يحاول بعدها يدخل فى المود بس برضوا بيبقى مترسخ فى عقله انها خيال

واقعية وخيال يا طيب ..
ميكس لذيذ منك افضل .
اتمنى لك التوفيق والنجاح الدائم ..
ومزيد من الابداع والتألق

• عجبني
التفاعلات: Voldii و CESAR
سيزر انا من اشد المعجبين بيك من لما كتبت اول جزء حبيت اهرب من الواقع اللي ملوش روح ولا معنى
لكن لما انت بدات تكتب الخيال بقيت احب اقرا الخيال من التشويق والمغامرة وكثرت الاحداث
واخر شيء 🌹 لك من كل قلب ❤
وبترجى منك انك تكمل خيال
اخوك
༺Ƈҽȥαɾ༻

• عجبني
التفاعلات: CESAR
واقعية وخيال يا طيب ..
ميكس لذيذ منك افضل .
اتمنى لك التوفيق والنجاح الدائم ..
ومزيد من الابداع والتألق
رأيك علي راسي يا عم سيف، شكرا ليك

• حبيته
التفاعلات: mor2010
سيزر انا من اشد المعجبين بيك من لما كتبت اول جزء حبيت اهرب من الواقع اللي ملوش روح ولا معنى
لكن لما انت بدات تكتب الخيال بقيت احب اقرا الخيال من التشويق والمغامرة وكثرت الاحداث
واخر شيء 🌹 لك من كل قلب ❤
وبترجى منك انك تكمل خيال
اخوك
༺Ƈҽȥαɾ༻
من سيزر الاي سيزر، عارف و **** انك متابعني و متابع القصة من فترة بس كدا كدا انا حتى لما اكتب قصة واقعية هخلي دماغكم تسيح برضو. انتهت الرسالة، حول 😂

• بيضحكني
التفاعلات: ༺Ƈҽȥαɾ༻
مش ببالغ ي سيزر بس بجد انا مكنتش بفتح المنتدى غير عشان قصتك ولسه عامل اكونت قريب عشان اتابع براحتي قصتك انت والديب
وانا عن رأيي لو هتعمل خياليه وعندك فكره مختلفه عن الأفكار المعموله ف هتبقي جامده
ي اما لو ينفع تعمل استكمال لقصه ملك الأموات هتبقى جامده بجد

مش ببالغ ي سيزر بس بجد انا مكنتش بفتح المنتدى غير عشان قصتك ولسه عامل اكونت قريب عشان اتابع براحتي قصتك انت والديب
وانا عن رأيي لو هتعمل خياليه وعندك فكره مختلفه عن الأفكار المعموله ف هتبقي جامده
ي اما لو ينفع تعمل استكمال لقصه ملك الأموات هتبقى جامده بجد
ولو ينفع تعملو قصه مشتركه انت والديب أو تستكملو القصه سوا

ياريس احنا شوفنا منك الخيال نشوف الواقعي المرة الجاية

• حبيته
التفاعلات: CESAR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%