NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يقدرك على فعل الطيب😂

• بيضحكني
التفاعلات: ENG.NOUR
@Sara De Ana عملت حساب مخصوص عشان اكملك،

• بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد stark
ناس جميله واعرف أغلبهم من زمان

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ظروف اى دى إلى تخليه يجرح حد انا بدخل هنا علشان انسى علشان مفتكرش الواقع
انتي بتدخلي هنا عشان عندك ملل وانا نصحتك منقدتكيش عايزة تاخدي بيها خدي مش عايزة يبقي كبري دماغك ومتعمليش من الحبه اوبا عشان اسلوبك مش لطيف

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ENG.NOUR و نفرتيتي اللبوة
  • أتفق
انتي بتدخلي هنا عشان عندك ملل وانا نصحتك منقدتكيش عايزة تاخدي بيها خدي مش عايزة يبقي كبري دماغك ومتعمليش من الحبه اوبا عشان اسلوبك مش لطيف
تمام شكرا على النصيحة

انا اظن ان انت لو ركزت ف حياتك "انت" يمكن و لو اني اشك من كلامك انك ما تعرفش تركز ف حياتك و بس .. يمكن توصل لحاجه😂😂 اوحش ابتلاء ف الدنيا انك تكون فاكر انك محور الكون و محلل للناس و الذكي اللي مفيش منه هههههههههههه .. نصيحتي ليك ركز ف حياتك و متركزش مع غيرك و تنتقض شخص قدام الناس ..

خليك شجاع ووجه كلمه لا اي حد هنا
ولو مش قادر ابعتلي خاص وانا امنشن له
من غير ما يعرف مين
يلا وعرفونا علي نفسكم
و**** ابغى اشارك لكن مش عارف حد هنا🙂

انا اظن ان انت لو ركزت ف حياتك "انت" يمكن و لو اني اشك من كلامك انك ما تعرفش تركز ف حياتك و بس .. يمكن توصل لحاجه😂😂 اوحش ابتلاء ف الدنيا انك تكون فاكر انك محور الكون و محلل للناس و الذكي اللي مفيش منه هههههههههههه .. نصيحتي ليك ركز ف حياتك و متركزش مع غيرك و تنتقض شخص قدام الناس ..
معلش

لو ضايقتك انا اسف بس انتي لسه صغيره فعشان كدا بكلمك
لا متتاسفش بس انت عندك حق فى كل كلمة بس ياريت لو عايز تنصح حد بلاش بالطريقه دى لأنك هتجرحه خصوصا انك متعرفش ظروفه

• عجبني
التفاعلات: شهم وراجل مبتغيرش
لا متتاسفش بس انت عندك حق فى كل كلمة بس ياريت لو عايز تنصح حد بلاش بالطريقه دى لأنك هتجرحه خصوصا انك متعرفش ظروفه
حاضر تمام

• عجبني
التفاعلات: Sara De Ana
خليك شجاع ووجه كلمه لا اي حد هنا
ولو مش قادر ابعتلي خاص وانا امنشن له
من غير ما يعرف مين
يلا وعرفونا علي نفسكم
كلامي موجه لأول حب فحياتي
فالأخر طلعت متستهلش لحظة من لحظات تفكيري فيها .غدر .كدب .تغيير جلود .نفاق .تقول أنت أول حب في حياتي.وقالت الكلمة دي لأكتر من واحد.وربنا كريم .**** صبرنا.منكرش لسه الحب مفارقش قلبي .عشان دة أول حب فحياتي .من الصعب تشفى الجراح لكن الحمد لله.
لو كان خيرا لبقى.
واي حد يشوف مناشيري حيشوف لمحات وصفحات مؤلمة من حياتي
وبرغم كل دة لسه عايشين بفضل ****

ديما ردودك ماشاء ****.
انا مبدخلش كتير بس .
ارتاح لما ادخل والاقي ناس يطمنو القلب زييكم . الدنيا لسه بخير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%