NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لسة واحدة طالبة طب مقبوض عليها انهاردة في مدينة نصر عملت علاقة مع صاحبها و طلبت منه الجواز رفض فقتلته

اذا بجد حبيبك و خطيبك اعتقد انه عادي ممارسة الجنس. و الجواب ع سوالك عادي من ورا ما تفرق من قدام. بس كتجربه شخصيه اذا الراجل جرب طيزك مش راح ينيك كسك بعدها لانو بيحب الضيق
اين انتى ناو

انا اكيد هيبقي ليا دور مش هستسلم يعني
انت سألت ومش عايزه تسمعي اي جواب غير اللي انت عايزاه -انت عايزه تعمي سكس من ورا -

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و magamego
انت عايزه بس تسمعي الجواب اللي يريحك - الكل بقولك مبلاش تخليه وانت مصره عاللي ببالك - اعملي اللي انت عايزاه

لو وصلت الدرجه دي وواثقه فيه انه مش هيخلع بعد كده وانتي كمان نفسك تجربتي جربي مش هيضرك بس هو غلط اساسا مخطوبين ويوصل انه يطلب كده

زوبري اتا احلى

المرفقات

1.1 MB · المشاهدات: 20
عايزة اخد رايكم في حاجه
خطيبي دلوقتي عايز يجرب ينيكني
وانا مش موافقه خالص
هو حاليا عمال يقولي طيب نجرب من ورا طالما خايفه
عايزة اسال هل لو جربت من ورا دلوقتي هيأثر عليا في الجواز لما نيجي نتعامل من قدام ؟
لا طبعا مش ف تاسير

بصي هقولك وجهة نظري
انتي تقرببا بتحييه ونفسك تجربي معاه كل حاجه ودلوقتي قبل بكره
بس هقولك نصيحه لو انتي عايزه تعيشي محترمه وتكون علاقتك مع جوزك بس ومتكونيش مكسوره قدامه ف اي وقت يبقي ترفضي العلاقه دلوقتي وتصبري لبعد الجواز
انما لو انتو عندكم افكار تحرر وعايزين تعيشو حياتكم وهو مش هيمانع اي علاقه ليكي وانتي مش هتمانعي اي علاقه ليه (الكلام دا ليعد الجواز مش دلوقتي) يبقي تعملو اللي انتو عايزينه

بلاش وفاضل شهر مش سنين يعني وقاومي شهوتك عشان متخسريش نفسك طول عمرك

انتى عاوزة و موافقة كلنا عارفين دا بس اياكي يلمسك لانه هيخلع و يقولك انتي سلمتيلي نفسك و هتعملي كدا مع غيري.. و طبعا انتي هتقوليلي انتى واثقة فيه. هقولك كان غيرك اشطر و مكنش حد غلب

عايزة اخد رايكم في حاجه
وانا مش موافقه خالص
عايزة اسال هل لو جربت من ورا دلوقتي هيأثر عليا في الجواز لما نيجي نتعامل من قدام ؟
اظن انتي وافقي فعلا .....صح ؟؟

انا اخويا مع خطتيبته كان بينكها من طيزها قبل الجواز والوقتي متجوزين وعندهم بنت وطيزها كبرت اكتر

• حبيته
التفاعلات: فحل هايجان
بلاش علشان لو خد الي هوا عاوزه ممكن يسيبك و يبقي كاسر عينك خليه كدا هايج عليكي لعاية اما تجوزيه و ينيك براحته ليل و نهار و قدام ورا زي ما هوا عايز

عايزة اخد رايكم في حاجه
وانا مش موافقه خالص
انسان ناقص ومش عايز غير جسمك
لا توافقي ورا ولا قدام طبعاً

بصي انا هقولك نصيحه اخويه انتي بتقولي فاضل شهر ع الفرح فالاحسن انك تفضلي ثابته ع موقفك وتقوليله كمان شهر يعمل اللي هو عاوزه بس بلاش دلوقتي علي الاقل هتفضلي محافظه ع صورتك قدامه

عايزة اخد رايكم في حاجه
وانا مش موافقه خالص
بعد كتب الكتاب حتى و لو ناك من كسك

بلاش خلي كل حاجة في وقتها لما تكوني زوجته علشان ميكرهكيش ويفكر انك سهلة معه ومع غيره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%