NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سبيه وش ده كدا عايز جسمك وممكن يسيبك لو خد غرضه منك

مش المشكلة انه يخلع
المشكلة ان فى لما تحصل مشاكل بعد الجواز هيكسر عينك بالموضوع دا
فبلاش وليلة الدخلة ابقو خلصوا على بعض

انا جربت مع خطيبي ودلوقتى بقا عامل زى الدبلة ف ايدى اى حاجة بحتاجها بعرف اجيبها بطريقتى😉

• عجبني
التفاعلات: foadalfoad و Mohamed fox
انا جربت مع خطيبي ودلوقتى بقا عامل زى الدبلة ف ايدى اى حاجة بحتاجها بعرف اجيبها بطريقتى😉
واضح انك عندك اخلاص لخطيبك 😉

عملت كدة مع مراتي بعد كتب الكتاب بس

بصى فى حاجة مهمه لازم تتولى عليها انتى شايفه ايه منه فى تصرفاته معاكى فى فترة الخطوبه كل واحد بيحاول يبين انه احسن حد و مفيش حد احسن منه وكل واحد بيحاول يظهر فى احسن صورة وشكل و تصرف
بس لو مكنش كده هتلاقى غصب عنه بيظهر منه تصرف او موقف يبين حقيقته و انه كان بيمثل و مش فى الصورة الى بيحاول يبينها
انتى الى تقدرى تحكمى على ده و تقدرى تقولى هيتصرف ازاى بعد كده
انا باقولك كده لانى انا فعلا نمت و مارست الجنس مع مراتى قبل ما نتجوز

اوعي توافقي ده عرص لو طال اللي عاوزه هيخلع
عايزة اخد رايكم في حاجه
خطيبي دلوقتي عايز يجرب ينيكني
وانا مش موافقه خالص
هو حاليا عمال يقولي طيب نجرب من ورا طالما خايفه
عايزة اسال هل لو جربت من ورا دلوقتي هيأثر عليا في الجواز لما نيجي نتعامل من قدام ؟

انا شايف انه لأ و طلاما فاضل شهر ع الفرح ففكك خالص و امشي بمبدأ شوق ولا تدوق 😂
و اعملوا الانتو عايزينه بعد كتب الكتاب 👋

بالعكس استمري معاه
خليه يفتح كسك وطيزك تمتعي انتي معاه
حسسيه انك حابه تتحررين معاه ومع غيره

طلاما عاوز يجرب معاكي قبل الجواز صدقيني هيعوز يخلع وطلاما الفرح قرب خو هتلاقي زينا عادي زي اي شب عاوز يجرب فاهماني بس بلاش عشان ميحصلش حاجة او يقولك مثلا ازاي تقبلب ومتقبليش وكدة
اسمعي نصيحة اخوكي انتي شوقي ولا تدوقي يعني مثلا مرة تبوسيه مرة لا مرة قولي كلمة حلوة ومرة لا لكن متنجروش للنيك لانه هياخد ع كدة وف النهاية *** يتمملكو ع خير وتنامو مع بعض ف الحلال

متوفقيش. اصلن

لا مش حياثر
لكن خطيبك مش حيتجوزك

لو جربتي حاليا معاه هتفقدي جزء من متعة الجواز والاهم من كل دا ان ممكن ف اقل مشكله بينكم يعايرك انك سلمتي نفسك له... النفوس بتتغير مع الوقت فالاحسن تخليكي رافضه لحد الجواز وبعد كدا اعملوا اللي تحبوه ف بعض

عايزة اخد رايكم في حاجه
خطيبي دلوقتي عايز يجرب ينيكني
وانا مش موافقه خالص
هو حاليا عمال يقولي طيب نجرب من ورا طالما خايفه
عايزة اسال هل لو جربت من ورا دلوقتي هيأثر عليا في الجواز لما نيجي نتعامل من قدام ؟
كل ده هري انتي لو خطيبتي و قولتي لا هخونك اشطا وًده خطيبكً يعني اختيارك وًكلنا خطبنا وًكنا بنلعب في الخطوبه عادي اسمه حب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مدام فاضل شهر ع الفرح انتظرى و بلاش تجربي من ورا

ببلاش احسن لأنه لو جاب فيكي مش هتعرفي تبطلي تاخدي من ورى تاني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%