NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عايزة اخد رايكم في حاجه
خطيبي دلوقتي عايز يجرب ينيكني
وانا مش موافقه خالص
هو حاليا عمال يقولي طيب نجرب من ورا طالما خايفه
عايزة اسال هل لو جربت من ورا دلوقتي هيأثر عليا في الجواز لما نيجي نتعامل من قدام ؟
هينيكك ويخلع يا هبله قولي له اسكت يا كسمك دا لو انتي مش عايزه انما لو عاوزه فقهولك خطيبك هيفضل خطيبك لحد ما ينيكك ويخلع وتقعدي جنب امك تعيطي

عايزة اخد رايكم في حاجه
وانا مش موافقه خالص
عايزة اسال هل لو جربت من ورا دلوقتي هيأثر عليا في الجواز لما نيجي نتعامل من قدام ؟
105c52000620b199e4a1c39087f16421

هو مالوش تأثير بس انتي ماتوافقيش

بما انك سألتي يعني انتي عندك رغبة تعملي معو لكن خايفة بعد الزواج . اكيد رح يأثر الجنس من ورا بعد الزواج . اصبري لحتى تتزوجو وتشبعي من قدام . حتى انو من ورا حرام .لو حاجتك الحنسية كبيرة .او بدك تجربي . اعملي جنس من ورا لكن مع شخص اخر بسرية . عشان ماتخربي زواجك وتلبي رغبتك
يعني من ورا حرام مع جوزها او خطيبها ومع غيره مش حرام وكمان مبرر انه ميخربش زواجها
طلعو الحرام والحلال من النقاش احنا هنا في ينفع ولا ماينفعش
لو هنبص عالحرام والحلال يبقي هنحرم حاجات كتيرر المفروض اننا شايفينها عادية

• حبيته
التفاعلات: فحل هايجان
عايزة اخد رايكم في حاجه
وانا مش موافقه خالص
هههههههه انتي خايفه يقصر عليكي من قدام ع اساس انك عندك امل اصلا انه هيكمل معاكي لو ناككك دا انتي جميله خالص وطيبه 😂😂😂😂 هو لو ناككك من ورا ممكن اصلا وانتي ف قمه شهوتك ومش دريانه يفتحك ويرميكي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايزة اخد رايكم في حاجه
وانا مش موافقه خالص
قضوها لعب و تفريش احسن

كنت خاطب واحده زمان و طلبت منى افتحها و مرضتش انا .. و فعلاً محصلش نصيب فى الأخر رغم اننا كنا متأكدين اننا هنكمل مع بعض .. ف استنى الشهر و ده و خلاص و بعد كده هتعرفو ان الموضوع مكانش مستاهل

انتى لو اتناكتى فى طيزك دلوقتى مش هاتعرفى تبطلى تبقى شرموطه

بدل فاضل شهر واحد يبقا ليه مستعجل ميستنا عالاقل اكتبوا كتابكم

اتلمى و استنى لما تتنيلوا تتجوزوا

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي و Omar Tamer

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%