NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Abbbb

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي كنا بنتكلم من اسبوع بليل وسخنا ف الكلام وعملنا علاقه صوت بعدها ندمنا وخلاص مش هنعمل كده تاني وهيا كانت زعلانه .

امبارح كررنا العلاقه وعملنا ٣ مرات وطلبت مني تشوف زبري وكده وبعد ما نزلت ٣ مرات تقولي انت شيطان وانت ليه بتعمل معايا كده وانا مش عايزه اكلمك وزعلانه وانا كمان زعلان مش حابب اعمل كده بس بنسخن ع بعض .

دلوقتي هيا رافضه الكلام معايا خالص وعايزه تبعد

• بيضحكني
التفاعلات: اجمل فراق
دلوقتي كنا بنتكلم من اسبوع بليل وسخنا ف الكلام وعملنا علاقه صوت بعدها ندمنا وخلاص مش هنعمل كده تاني وهيا كانت زعلانه .

امبارح كررنا العلاقه وعملنا ٣ مرات وطلبت مني تشوف زبري وكده وبعد ما نزلت ٣ مرات تقولي انت شيطان وانت ليه بتعمل معايا كده وانا مش عايزه اكلمك وزعلانه وانا كمان زعلان مش حابب اعمل كده بس بنسخن ع بعض .

شويه وهتهدا وترجعوا تتكلموا عادي بس نصيحه بطل الموضوع ده عشان هيتطور كمان لما تروح عندها وممكن تتقفشوا ويحصل مشاكل كتير يا إما تكتب الكتاب عشان يبقي الدنيا سهله شويه

معاها حق
اكيد انت الي هيجان حبة فبلاش هي بتحبك و بتتحاوب و تندم
اديكو عملتو حاجة مرك بلاش التكرار

يسطا هي شرموطه اصلا مدام سبتلك نفسه من الاول وانتو مخطوبين واكيد لو كانت مخطوبه قبل كده اتشرطط برضو ف انت معاك خبره في الشرمط

يا برنس انت بقالك كام شهر بتنزل موضوع خطيبتك ده هي أنهي واحده فيهم بالظبط ولا كلهم بتنام معاهم

يا برنس انت بقالك كام شهر بتنزل موضوع خطيبتك ده هي أنهي واحده فيهم بالظبط ولا كلهم بتنام معاهم
خطيبتي الاولي فسخت برغم كنا بنحب بعض بس ظروف اكبر مني ومنها وانفصلنا بكل احترام لسه خاطب من شهر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خطيبتي الاولي فسخت برغم كنا بنحب بعض بس ظروف اكبر مني ومنها وانفصلنا بكل احترام لسه خاطب من شهر
وبتعمل ايه لما بتروحلها وخطيبتك الأولى لسه بتفتحلك كام وهي بتستحمي وبتغير هدومها

لا هى حاجة من اتنين اما انها بترسم علشان انت متفقدش الثقة فيها وكده او ان زبرك كان مخيب لاملها وانا ارجح الاحتمال الاول
مهى جابت تلت مرات واتبسطت بس بعدها فكرت فى نظرها قدامك وانك ممكن تشك فيها وانها بتعمل كده مع غيرك او عملتها قبلك فلازم ترسم عليك الدور واللحظة وازاى عملت كدة وان انتى الشيطان يعنى غاوتها مش هى مشتركة لا انت اللى غاوتها شغل نسوان متقلقش يعنى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%