NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سمير 🍆🔥

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المفروض ان احنا قرينا فاتحه بعلم اهلها واهلي
وبقينا نخرج واهلها عارفين عادي ف يوم واحنا خارجين ف العربيه بوستها والبوسه سحبت بوسه في الشفايف ومره واحده لقيتها بقت فوقي بجسمها عاوز اعرف المفروض اكمل ولا اتكلم معاها ولا اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم و AHMEDSALEM2
ده هي اللي مستعجله😂

• بيضحكني
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها، Flash99 و mido tito
ده هي اللي مستعجله😂
الموضوع معايا مش استعجال انا لو ع البوسه ف عارف اني غلطان عشان جات مستعجل مع الشخص الغلط
انا مش عارف هي متعوده علي كده بقي ولا دا حب ولا ايه ومحتار حتي كلامنا بقي قليل وشبه هنسيب بعض من اليوم دا لاننا متكلمناش عن اللي حصل فيه بس بوستها مكنتش بتقول انها اول مره دي كانت بتعض علي شفايفي بسنانها

الموضوع معايا مش استعجال انا لو ع البوسه ف عارف اني غلطان عشان جات مستعجل مع الشخص الغلط
انا مش عارف هي متعوده علي كده بقي ولا دا حب ولا ايه ومحتار حتي كلامنا بقي قليل وشبه هنسيب بعض من اليوم دا لاننا متكلمناش عن اللي حصل فيه بس بوستها مكنتش بتقول انها اول مره دي كانت بتعض علي شفايفي بسنانها
انت بقي تعرفها اكتر ممكن تكون عارفه ازاي بس مجربتش و ممكن تكون جربت اسألها حاجات جنسية و لو لقيتها عارفه تفاصيل و حاجات كتير تبقي جربت

• أتفق
التفاعلات: mido tito
انت بقي تعرفها اكتر ممكن تكون عارفه ازاي بس مجربتش و ممكن تكون جربت اسألها حاجات جنسية و لو لقيتها عارفه تفاصيل و حاجات كتير تبقي جربت
بتتكلم معايا ف الفون مثلا بليل علي لبس البيت وشافت مره ع الاكونت عندي بيدچ محل لانچري بتاع واحد صاحبي بتقولي بتتفرج عليه ليه قولتلها بتاع صاحبي مش اكتر لقيتها بتقولي طيب وريني كده الحاجات اللي عنده وقالتلي دا بلدي وفتحت بيدچ محل تاني وبقت توريني قمصان نوم وبيبي دول واند وبرا وتقولي طيب ايه رايك في دا طيب اجيب دول انا مش عارف بقي اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: AHMEDSALEM2
بتتكلم معايا ف الفون مثلا بليل علي لبس البيت وشافت مره ع الاكونت عندي بيدچ محل لانچري بتاع واحد صاحبي بتقولي بتتفرج عليه ليه قولتلها بتاع صاحبي مش اكتر لقيتها بتقولي طيب وريني كده الحاجات اللي عنده وقالتلي دا بلدي وفتحت بيدچ محل تاني وبقت توريني قمصان نوم وبيبي دول واند وبرا وتقولي طيب ايه رايك في دا طيب اجيب دول انا مش عارف بقي اعمل ايه
ممكن تكون هورني مش اكتر يعني بلاش تاخد فكره واحده انها عملت قبل كده و زي ما قولتلك بيبان

• أتفق
التفاعلات: mido tito
ممكن تكون هورني مش اكتر يعني بلاش تاخد فكره واحده انها عملت قبل كده و زي ما قولتلك بيبان
طيب وكلامنا اللي بقي قليل دا مش من ناحيتي او من ناحيتها دا لوحدنا كدا

يعم كلمها انت عادي هتتكلم او خلي مثلا حد انت بتثق فيه يكلمها تبقي بنت

وبقينا نخرج واهلها عارفين عادي ف يوم واحنا خارجين ف العربيه بوستها والبوسه سحبت بوسه في الشفايف ومره واحده لقيتها بقت فوقي بجسمها عاوز اعرف المفروض اكمل ولا اتكلم معاها ولا اعمل ايه
انت حابب كدا طيب

عادي

المسكينة عاشت حياتها محرومة من العطف والحنان. تكمل وتحضنها وتطلب منها تستنى لما يتم الجوازة

😂😂😂😂😂
كأنك فتحتلها القفص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص انا قريت التعليقات وردودك
مش هقولك انا مفيش مني وفشيخ وخد مني نصيحه انا بس هقولك مجرد رأي
موضوع ممكن تكون مجربه ده مش بالسهل كده تعرفه بس هي باين انها فرى يعني ياما حباك اوي اوي ف بتتكلم معاك عادى او ان هي زى ما قولتلك فرى والموضوع ايزي
الافضل تكلمها وترجعوا تاني عادى ومع الوقت كل حاجه بتتفهم يمكن هي شهوانيه عادى

كتير الأفلام الي البنات بتتفرج عليها مخليها هايجة
مش شرط تكون خبرة عمليه يعني

عشان كدا اتعملت ضوابط الخطبة عشان متفتحش مجال للشيطان انه يخلي عقلك يودي ويجيب
دي قراية فاتحة مش كتب كتاب عشان نقول انها بقت مراتك رسمي وكل حاجة تقدر تعملها حلال
واوعى تفتح سكة ان حد يكلمها ثقة ويجر معاها سكة لانه حتى لو منجحش وطلعت محترمة هيخلي عندك شك ان ممكن يكون في حاجة اصلا في السر ما بالك لو نجح بقى
عندك حل من اتنين ملهومش تالت
تكلمها تتاسفلها على اللي حصل وأنها مش هتتكرر غير لما تتجوزو لو انت واثق فيها وتنسى الموضوع دا خالص وتكمل حياتك عادي بس تكون فعلا تقدر تغلب احساس الشك دا
يا تكلمها تقولها كل شئ قسمة ونصيب لو مش هتعرف تغلب الشك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%