NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو سمحتم لو في تعليق يكون بحترام وبدون شتايم
مبروكه عليك
شكلها نضيفه

عملت دة دبسكورد وكنت بجمع جروب بالعشرين دكر مرو واحدة ونشوف مين اخر واحد حينزل عليها وانا بنيكها يكسب معاها سهرة
طيب ما تيجي نجرب 😅

حححححبيبى.. بكل احترام وبدون شتايم طبعا.. خطيبتك دى جااامده اوووى.. اوووى واحححلى من الملبن كمان.. وطبعا عايزه....؟؟ ضرورى وبأى طريقه يعنى وعلطول بجسمها الناااار ده.. يريت تيجى خاص نتواصل ونكلم ومستنييكك ضرورى ويريت دلوقتى. ححححح

ممممممم.. ياسلااام يافايزه لو تبقى عايزه.. ححححح.. تعالى نكلم سوا خاص ضرورى. مستنييكك دلوقتى ويريت كمان بسرعه وهنتمتع مع بعض واهمتك اححححلى واعلى متعه طبعا. تعالى خاص وهقولك نتواصل علطول بسرعه ازاى هنبقى مع بعض علطول مستنييكك اوى لو دلوقتى. حححححح. تعالى يلا..

اوفففففففف... شكلها فعلا وخداه من ورا كتير... ومفتوحه من بدرى ومهريه من ورا اوووى.. بس برضه تجنن وتهيج اوى على فكره يعنى
مستنييكك خاص ضرورة زى مقولتلك ويريت دلوقتى ححححح

• عجبني
التفاعلات: Dr.wegz
حلوة وعاوزة تتركب

اوفففففففف... شكلها فعلا وخداه من ورا كتير... ومفتوحه من بدرى ومهريه من ورا اوووى.. بس برضه تجنن وتهيج اوى على فكره يعنى
مستنييكك خاص ضرورة زى مقولتلك ويريت دلوقتى ححححح
لا هيا مبتخدش من ورا غير مني 🙅 ولسه مفتحتهاش مستنين الجواز ♥

لا هيا مبتخدش من ورا غير مني 🙅 ولسه مفتحتهاش مستنين الجواز ♥
لا معلش يعنى بس فعلا سكل خورم طيزها مهرى شويه وباين اوى انها اتناكت فى طيزها.. ومع ذلك ولا يهمك ياحبيبى.. وابقى افتكرنى معاك برضه فى الجواز يعنى.. طيزها جميله فعلا ومتتنسيش برضه يعنى ومستنييكك تيجى خاص نكلم سوا زى مقولتلك عليها وعلى جسمها وطيزها شويه يعنى. مستنييكك

• عجبني
لا معلش يعنى بس فعلا سكل خورم طيزها مهرى شويه وباين اوى انها اتناكت فى طيزها.. ومع ذلك ولا يهمك ياحبيبى.. وابقى افتكرنى معاك برضه فى الجواز يعنى.. طيزها جميله فعلا ومتتنسيش برضه يعنى ومستنييكك تيجى خاص نكلم سوا زى مقولتلك عليها وعلى جسمها وطيزها شويه يعنى. مستنييكك
ايوه ما انا بقولك انا اللي فاتح طيزها

• عجبني
التفاعلات: الدير الفتاكك
ممكن نتكلم تلجرام او اي حاجه لو تحب؟

عملت دة دبسكورد وكنت بجمع جروب بالعشرين دكر مرو واحدة ونشوف مين اخر واحد حينزل عليها وانا بنيكها يكسب معاها سهرة
فين الجروب ده ممكن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ا

احلي طيز واحلي كس تتهني بيهم ياصديقي وعقبال ما نشوفك وانت بتنيكها

• عجبني
  • عجبني
ايوه ما انا بقولك انا اللي فاتح طيزها
مممممم... بس اقصد واخده فى طيزها كتير يعنى.. وبصراحه ومتزعلش يعنى.. انا نفسى انيكها فعلا فى طيزها دى بأى طريقه لو حتى زوبر او زوبرين بس حتى يعنى.. بجد طيزها ممتعه اوى وكلها شهوه فعلا.. وتعالى خاص احسن بقى زى مقولتلك الكلام يبقى بينا بس يعنى.. ولا ايه رايك؟ حححححح

ا

احلي طيز واحلي كس تتهني بيهم ياصديقي وعقبال ما نشوفك وانت بتنيكها
حبيبي شكراً لردك الراقي ♥️

• حبيته
التفاعلات: Cr7 10
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%