NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

slave dan

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
ازاي اتجاوز فكره اني خسرت حد بحبه ويمكن خسرته علطول ازاي اتأقلم مع الوجع الي ماشي معايا من الصبح خسرته ف اشد وقت كنت فحاجه انو يكون جمبي 😅💔

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans و دائما فى النفس شىء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهم حاجه خد وقتك في الزعل علشان تعرف تكمل حياتك بعد كدا

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans
اهم حاجه خد وقتك في الزعل علشان تعرف تكمل حياتك بعد كدا
مينفعش ازعل انا داخل علي امتحانات وسنه تخرج والموضوع بايخ فعلا مكنش وقته الخسراه دي حاسس بحرقه

• عجبني
مينفعش ازعل انا داخل علي امتحانات وسنه تخرج والموضوع بايخ فعلا مكنش وقته الخسراه دي حاسس بحرقه
يا اسطي محدش تزعل عليه غير لو من أهلك غير كدا كلنا فترات في حياه بعض اهم حاجه متكابرش وتقول أنا كويس ومش زعلان خد وقتك في الزعل

• عجبني
ازاي اتجاوز فكره اني خسرت حد بحبه ويمكن خسرته علطول ازاي اتأقلم مع الوجع الي ماشي معايا من الصبح خسرته ف اشد وقت كنت فحاجه انو يكون جمبي 😅💔
ياااه كتير اول واحده اسمها رنا بس لسا برخم عليها علشان انا رخم

• عجبني
يا اسطي محدش تزعل عليه غير لو من أهلك غير كدا كلنا فترات في حياه بعض اهم حاجه متكابرش وتقول أنا كويس ومش زعلان خد وقتك في الزعل
شكرا❤️‍🩹

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
عاتبه وارجع له تانى وشوف سبب الزعل طالما لله هترجع تانى لو مصلحة هتتقطع لوحدها وشوف ايه اللى زعلك وانساه وتجاوز
مظنش ينفع انا مش قادر ادخل اكلمها حاسس بضيق وخنقه حاسس اني هونت عليها اوي اني مليش لازمه رغم ان مش دي طباعي و**** واول مره احس كده بس حاسس بكسره خاطر😅

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans و دائما فى النفس شىء
اذا كانت هنا فى المنتدى يبقى بلاش لانها اكيد بتفضفض بس لكن لو تعرفها بره المنتدى حاول تقابلها لانك هتكون فى قلبها اما فى المنتدى منهم من هى محترمة ومتخفيه ونمنهم ما دون ذلك فحاول الا تتعلق بمن فى المنتدى منهم من تشعر بالوحده ومنهم من هو مريض وكذلك الرجال
ومنهم من دخل لينتقم من مشاكل نفسية او جنسية
ومنهم من دخل ليبتز سواء بسواء
لا ابدا هي كانت ملاك حرفيا
بس خلاص معدش ينفع

• عجبني
التفاعلات: دائما فى النفس شىء و Ahmed al brans
كله مع الوقت بيعدي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%