NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة

كتير كان نفسى اتناك من صديقى وخايف انه يفضحنى كنت بذاكر معاه وحكيت له ان ممكن هو ينيك واحد صديقه بدون ما يعرف سالنى ازاى رحت انا قلت له على دوا منوم فى الصيدلية ممكن يحطه مع اى عصير ويخليه يشربه وبعد صاحبك ما ينام تحط على طيزه كريم سائل وتنيكه احلى نيكة بالهنا والشفا وفى وسط الحكاية استاذن منى ونزل يشترى حاجة بصيت عليه من الشباك لقيته رايح الصيدلية استخبيت حتى لا يرانى وبعدها بشوية رجع ومعاه علبتين عصير وعزم عليا بواحدة منهم وحاولت اتذاكى عليه وطلبت التانية فرفض باصرار شديد عرفت انه ابتدا ينفذ الحيلة وخطط انه ينيكنى وعلى الفور اخترعت حيله انى اشرب العصير بعيد عنه حتى لا يرانى وبالفعل استاذنت انى اعمل مكالمة خاصة بالموبايل خارج الغرفة فى البلكونة وعندما دخلت البلكونة تخلصت من العصير فى الشارع ورجعت بالعلبة فارغة وفهم صديقى انى شربتها بعدها جلست وكان صديقى ينظر لى بترقب شديد ويسالنى ان كنت انا حاسس بحاجة غير طبيعيه او محتاج ارتاح عنده شوية فى هذه الاثناء تظاهرت بالكسل والتراخى حتى يتوهم ان مفعول المنوم بدا يعمل واعلنت عن رغبتى فى النوم ولو لدقائق فوافق صديقى وقال لى اخلع ملابسك الخارجية حتى تاخذ راحتك فى النوم واخذنى الى السرير وسندنى حتى بدات التمثيليه وكانى مستغرق فى النوم ولزيادة الحبكة عملت صوت شخير وبدات نومى وانا نائم على بطنى حتى اسهل على صديقى انه ينيكنى وبدا صديقى بخفة يد يخلع عنى السليب تماما وغمر طيزى بالكريم السائل وانا احسه وبدا يضع زبه على طيزى واخذ يداعبها حتى بدا الهجوم الكبير وادخل صديقى زبره بداخلى وانا فى قمة الهيجان والمتعة كل هذا اتارى صديقى كان يدخل نص زبره فقط لانه بعدها ضغط عليا مرة اخرى فاذا بزبره يمتد طويلا بداخلى واسمع صوت بطنه يصطدم بظهرى من الخلف لتبدا بعد ذلك رحلة الالم اللذيذ كل هذ وانا صامت لا استطيع ان اعبر عن اى الم او اى متعة حتى اتلذذ بكل مايجدث وحتى اجعل صديقى يشعر بصدى كل مايفعله بى وبطيزى كل هذا وانا صامت حتى لا يشعر بى ويفضحنى وكانى اتنكت غصب عنى دون ان ادرى حتى احسست بصديقى اقترب من نهاية النياكة وقذف بداخلى كميات من اللبن كثيرة اخرج بعدها زبره من طيزى ومسح لى بمنديل ورقى حتى يدارى ما فعله بى واهما نفسه باننى لن اعرف شىء والبسنى السليب كما كان وبعد عشرة دقائق تظاهرت بالصحيان من النوم واعلنت له عن احساسى بالم شديد من تحت فقال لى ممكن يكون عندى البواسير استاذنت منه عائدا الى منزلى فرحان وسعيد بما حدث وقطرات اللبن تتساقط من طيزى وانا اتححسسها خلسة باصبعى دون ان يلاحظنى احد فى الشارع وتمنيت ان اعود مرة اخرى الى صديقى وارتمى فى حضنه حتى اخر العمر <a href="/cdn-cgi/l/email-protection" class="__cf_email__" data-cfemail="5327323e3c21323b2132203b3637132a323b3c3c7d303c3e">[emailprotected]</a>

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%