NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هارد لك 🙂💔
عادي انا اصلنا انا كسبت جوله و هو جولتين بسبب اني اتلهت عن مسابقة وده غلط اوي بس عشان كنت باخد لقب نسونجي قديم من امنيه وبس بس انا اتعلمت درس من ماتش ومسابقه دي اني متلهيش عن خصمي وعن ماتش انا كنت كسبان فرق اتنين راح هو عمل عايه ريمونتادا وغلبني فارق 5 يسطا يعني 3.8 ليه

عادي انا اصلنا انا كسبت جوله و هو جولتين بسبب اني اتلهت عن مسابقة وده غلط اوي بس عشان كنت باخد لقب نسونجي قديم من امنيه وبس بس انا اتعلمت درس من ماتش ومسابقه دي اني متلهيش عن خصمي وعن ماتش انا كنت كسبان فرق اتنين راح هو عمل عايه ريمونتادا وغلبني فارق 5 يسطا يعني 3.8 ليه
انت كنت بترد متأخر فشخ
و بعدين يا راجل يعني اصبر لما الماتش يخلص و اطلب اللقب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس عادي اديني اتعلمت اهو بس مسابقة دي قربتني منكم كلكما قربتني من ادم وبعبع و صاحب مسابقة كان في ضهري و بيشجعني

بس عادي اديني اتعلمت اهو بس مسابقة دي قربتني منكم كلكما قربتني من ادم وبعبع و صاحب مسابقة كان في ضهري و بيشجعني
كلنا اخوات يسطا اومال انت فاكر اي 💙💙

• عجبني
التفاعلات: 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙
واحده جوزها قالها انا مسافر البلد عشان ابن عمي مـ.ـات ولازم اروح العزا....
وراح شرم قعد اسبوع مع نسوان وشرب و قضاها
واخر مليطه..
ورجع قالها قرايبي كلهم كانو بيسألو عليكي
و حريم العيله كلهم كان نفسهم يشوفوكي...

فضلت ساكته كده و سرحانه و مردتش عليه...
قالها انتي ساكته كده ليه شكلك مخبيه حاجه.

قالتله وانت مسافر نزلت اشتري حاجة بليل طلعوا عليا بلطـ.ـجيه ثبتوني وقالولي يا تغني يا نغتـ.ـصبك.

جوزها قالها بقي كل ده يحصلك و انا مش موجود؟

معلش يا حبيبتي...أنا عمري ما هسيبك لوحدك تاني أبدا...

المهم غنيتي ايه للبلطجيه؟؟؟

قالتله :

😂😂😂😂😂 يغتصبوها علشان الميت

• بيضحكني
التفاعلات: إبراهيم سالم
  • بيضحكني
التفاعلات: إبراهيم سالم
  • عجبني
  • حبيته

المواضيع المشابهة