NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب خبر هام وعاجل جدا جدا الى كل عشاق مارفل

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
لول نييييك لما تلاقوا المواضيع اتنقلت باسمي في الاكونت دا ساعتها هنعرف مين الصح من الغلط ....اظن عادله اهيه

مش مهتم برايك اطلاقا ريح وانزل انت كمان من علي المسرح اااه نسيت صح دا الموضوع فيه نسواااان امممم قلتلي

لا عيش يامعلم اهي عندك اهيه صباحك فل
وانت الي هتنزلي علي المسرح و انت اساسا مش معزوم واما بالنسبة للنسوان الي بتكلم عليهم دول ارجل منك علي الاقل مش مغرورين زيك و مفكرين نفسك مفيش منهم اتنين

دة دليل انك الشخص الغلط ✌️✌️

ال

جبت الخلاصة .....ميكل مهما كان كان بتقبل أي راي وبيتناقش. إنما دة اتزنق. دخلنا في أسلوب الصعوبانية وماشي
انا مش فاهم بردوو ايه المشكلة. هو او مش هو
انا هعمل اكونت تانى ب اسمه.. محدش له حاجة عند حد..
١٠٠ مرة اقولك كبرى دماغك يابنتى.. مفيش فايدة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: UnIdEnTItY
لول نييييك لما تلاقوا المواضيع اتنقلت باسمي في الاكونت دا ساعتها هنعرف مين الصح من الغلط ....اظن عادله اهيه
مش مستاهلة.. انت كمل كتابة واطلب تتدمج ف رأس الموضوع

رووق يانجم.. ياتقول كلمة عدلة ياتسكت
مش كمالة خناقات
بقولك اي محدش يغلط في رودي و لا يتكلم معاها وحش هيا مغلطتش في حد هنا ولا زعلت حد بكلمة غير كدا محدش يتكلم

ياسطااااا واقعين مع شخص غلط نيييييك ومصممين يكملو 😅
كبر دماغك انت كمان ياعم..
قولى بقى حوارتك خلصت ولا لسه ؟؟

احبك وانت قارى 😂😂😂😂😂
متهدي ي عم انت
نسوان اي وخرا اي و بعدين كل اللي هنا ويعرفو رودي هيقولوا انها اختنا حتي لو اختلفنا معاها مش كدا ي صاحبي

وانت الي هتنزلي علي المسرح و انت اساسا مش معزوم واما بالنسبة للنسوان الي بتكلم عليهم دول ارجل منك علي الاقل مش مغرورين زيك و مفكرين نفسك مفيش منهم اتنين
🥁🥁🥁🥁 امسك دي وقعت منك وانت بتتكلم

كمل كمل سامعينك

محدش يتكلم ياشباب سيبوه يكمل

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri و Range Rover
اهدى يااعم. انت بش عشان متعرفش روودى. @مجنونة مطرقعة 😁😁 .. دى فرفروشة بس يمكن حصل سؤء تفاهم
هى متسرعة حبتين بس..
أهدى بقى عشان بعت اجيب ساقع وزمانه جااى وعيب تشتم نفسك ياحج مايكل
هو انا غلط في حد بالعكس أنا مغلوط فيها ومش عارفة ارد

• عجبني
التفاعلات: Range Rover
بقولك اي محدش يغلط في رودي و لا يتكلم معاها وحش هيا مغلطتش في حد هنا ولا زعلت حد بكلمة غير كدا محدش يتكلم
نشوف راى الادارة ونرجع نرد عليك يا.... يانجم

🥁🥁🥁🥁 امسك دي وقعت منك وانت بتتكلم

كمل كمل سامعينك

محدش يتكلم ياشباب سيبوه يكمل
محدش ماسكني علشان يسيبني و الطبلة دي مش محتاجها علشان لو محتاجها انا عارف هطبل عليك في انهي حتة

بردوا مصممين تكملوا
انا ماشية

• عجبني
خلصتوا صيياح ؟؟ مستنيكو لما تتاكدوا وتعرفوا اذا كنت مايكل ولا لا وساعتها هرجع ارد عليكم .... انما كدا مش هنخلص وحرق علي الفاضي وانا عندي حياه فهروح اشوف حياتي تكونو خلصتوا

يخربيت ام الطبله الي بتكعبل فيها كل شويه 0...ياجماعه الللي وقع منه الطبله ياريت يخلي باله من حاجاته

يالا ليلتكم فل ( ايموجي قلب ) علشان مكسل ادور علي ايموجي القلب

• بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri و UnIdEnTItY
متهدي ي عم انت
نسوان اي وخرا اي و بعدين كل اللي هنا ويعرفو رودي هيقولوا انها اختنا حتي لو اختلفنا معاها مش كدا ي صاحبي
يامحمود باشا انا اعرف روودى من اول يوم دخلت هنا وعارف دماغها.. الرك مش عليها ولا اى كلام منى يمسها بشئ..
اتا بتكلم ع اللى بيحكها وعامل دور الشهم الشجاع.. واصلا محدش كلمها بحاجة وحشة وراجع الكلام

محدش ماسكني علشان يسيبني و الطبلة دي مش محتاجها علشان لو محتاجها انا عارف هطبل عليك في انهي حتة
ياسطا انا قادر اني ارد واالللله بس حرفيا انا مش شايفك علشان ارد عليك فخلص صياح براحتك يالا سلامو عليكووووو

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى أسفل
0%