NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو انا مش عارف اللي هقوله دا صح ولا لاء
بس الماستر اللي هو بيحب يعامل اللي معاه علي انه سليف و خاضع لاي حاجة و ملوش حق الاعتراض و بيستخدم ادوات تعزييب اغلب الاوقات

اما السادي فهو شحص محب العنف في العلاقة و بيعمل كل حاجة بعنف بس مش بيحب انه يسيطر لدرجة ان اللي معاه يكون خاضع ،
بيحب يعرف هو مبسوط او لاء
بيرخي شوية لما يلاقي اللي معاه مثلآ متألم بجد و مش مبسوط
و اخره في السرير و بعدين يرجع وضعه الطبيعي

• أتفق
التفاعلات: Mohahish
هو انا مش عارف اللي هقوله دا صح ولا لاء
بس الماستر اللي هو بيحب يعامل اللي معاه علي انه سليف و خاضع لاي حاجة و ملوش حق الاعتراض و بيستخدم ادوات تعزييب اغلب الاوقات

اما السادي فهو شحص محب العنف في العلاقة و بيعمل كل حاجة بعنف بس مش بيحب انه يسيطر لدرجة ان اللي معاه يكون خاضع ،
بيحب يعرف هو مبسوط او لاء
بيرخي شوية لما يلاقي اللي معاه مثلآ متألم بجد و مش مبسوط
و اخره في السرير و بعدين يرجع وضعه الطبيعي
فعلا قريب اوي السادي شخص عنيف في علاقته الجنسيه انما الماستر ممكن ميبقاش في علاقه بس كيفه يعذب الخاضع ليه

• أتفق
التفاعلات: أحمد عمار
اي الفرق بين
الماستر و السادي
والميستريس والمازوخية
واي اسباب كل واحدة فيهم
اقولك الفرق
الساديا .. دى حد بيتلزز بتعذيب الى قدامه سواء جنس او غيره .. معقد يعنى عايز علاج او عقاب او ايداع فى مصحة لانه خطر على الاخرين ..
المازوخى .. انسان قرر ان يتنازل عن انسانيته و يتقبل الاهانة و الاذلال .. محتاج يتعالج او يتم ايداعه فى مصحة لانه خطر على نفسه ..

المسترس و الماستر ... دى امور لها علاقة بالخضوع و السيطرة فى الجنس و ممكن غيره اعتقد مش شرط تعزييب بس اذلال
و اكيد كمان شئ غير سوى ..

اقولك الفرق
الساديا .. دى حد بيتلزز بتعذيب الى قدامه سواء جنس او غيره .. معقد يعنى عايز علاج او عقاب او ايداع فى مصحة لانه خطر على الاخرين ..
المازوخى .. انسان قرر ان يتنازل عن انسانيته و يتقبل الاهانة و الاذلال .. محتاج يتعالج او يتم ايداعه فى مصحة لانه خطر على نفسه ..

المسترس و الماستر ... دى امور لها علاقة بالخضوع و السيطرة فى الجنس و ممكن غيره اعتقد مش شرط تعزييب بس اذلال
و اكيد كمان شئ غير سوى ..
كلهم عاوزين مصحه ف الاخر اصلا

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
فى رأيي كلها امراض و عقد نفسيه

• أتفق
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: asaad2024, زبي مولع فشخ, Bootkoko و شخص آخر
فعلا قريب اوي السادي شخص عنيف في علاقته الجنسيه انما الماستر ممكن ميبقاش في علاقه بس كيفه يعذب الخاضع ليه
انا شايف كدا برضه 🤝🏻

• أتفق
التفاعلات: زبي مولع فشخ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نقاشات السادية لها قسم خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%