NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واحده صاحبتي عازماني اروح الديسكو نسهر فيه شويه بس انا خايفه حد ياخدني اعمل حاجه معاه وانا مش بحب كده الا برضاي ومش وقته اصلا اعمل علاقه وصاحبتي عارفه ناس زي كده فخايفه تعرفني عليهم وكمان ممكن اشرب بيبسي مثلا ولا هناك كله خمره ؟

اروح الديسكو ولا مرحش ؟
معلش بقا كدا انا عاوز اعرف الديسكو فين 😂😅

الصراحه هي اكتيفتي كويسه، روحي من باب التغيير و بالذات انا روحته و عجبني جدا جدا جدا

• بيضحكني
التفاعلات: Nancy Ramez
  • عجبني
التفاعلات: .الفرعون الصغير الكبير.
واحده صاحبتي عازماني اروح الديسكو نسهر فيه شويه بس انا خايفه حد ياخدني اعمل حاجه معاه وانا مش بحب كده الا برضاي ومش وقته اصلا اعمل علاقه وصاحبتي عارفه ناس زي كده فخايفه تعرفني عليهم وكمان ممكن اشرب بيبسي مثلا ولا هناك كله خمره ؟

اروح الديسكو ولا مرحش ؟
روحى عادي و اطلبي اللي انتي عايزاه و علي حسب الموود معاكي لو اتعرفتي علي حد و عجبك و الدنيا معاكي تمام كملى لو مش علي هواكي بلاش و اوعي تعلي دماغك اوى علشان تفضلي مبسوطة و في نفس الوقت متحكمة في نفسك
انا بعمل كدا بصراحة

اروح الديسكو ولا مرحش ؟
متشربيش خمره علشان لو سكرتي ممكن حد يستغل ده وياخدك في حمام الديسكو ده بيحصل كتيير

اروح الديسكو ولا مرحش ؟
مش لازم تشربى خمرة و لا بيرة ... بمزاجك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مدام انتي بتاعت بيبسي متروحيش هناك
هتقلي من نفسك وهيبقي شكلك وحش وأنتي شكلك مالكيش في الأماكن دي
الأماكن دي ليها ناسها

• أتفق
التفاعلات: ماستر ابراهيم
لو عايزة شألطه وعربده روحي انما لو مكان تقضي فيه وقت ماتروحيش وبرده ممكن ماتشربيش خمرة بس المكان كله بيبقى عربدة وحك وخصوصا انك بتقولي رايحة مع صاحبتك يعني وش هتلاقي ميت واحد يترمي عليكي

اروح الديسكو ولا مرحش ؟
عادي جدا روحي انبسطى و ارقصي و اشربي مشروب سوفت ريدبول او اي عصير مثلا
مش لازم هارد
بس لو مش واثقه ف صاحبتك بلاش تروحي

متشربيش خمره علشان لو سكرتي ممكن حد يستغل ده وياخدك في حمام الديسكو ده بيحصل كتيير
انت مروحتش متهبدش ....

• عجبني
التفاعلات: fares07
اكيد لا صاحبتك راسمة عليكي .. انا تنتاكو سوا .. او في حدا حينكك مكانها.
الديسكو للاسف شعبي جدا.. وشحاده تيبس

انا روحت واحد ف الزمالك و كان حلو بس اعمل حسابك ف ٥٠٠ تتصرف هناك
فين في الزمالك ولما روحت عملت ايه وفي شغل واحده تعجبك تدخل تتكلم معاها وهي تبقي عادي ولا تعمل الشريفه اللى مش بتكلم ولاد ؟

محسساني انك بتخدي رأينا تروحي الدرس ولا لا
عمتا مكان زي دا معروف مين اللي بيدخله

انا راي تسيبك من الديسكو وتيجي معايا

فين في الزمالك ولما روحت عملت ايه وفي شغل واحده تعجبك تدخل تتكلم معاها وهي تبقي عادي ولا تعمل الشريفه اللى مش بتكلم ولاد ؟
روحت من باب التجربه مش اكتر و الدنيا فيري مش زي ما انت فاكر. روحت قعد ارقص و كانت مليطه

لو قلقانه و حاسه انك هتندمي ماتعمليش حاجه تندمي عليها

روحي وخديني معاكي وأنا هاتفرج بس بأدب 😂

اروح الديسكو ولا مرحش ؟
متروحيش

اروح الديسكو ولا مرحش ؟
هو كل الديسكو اكيد هيحاول معاكي بس محديش هيخاليكي تعملى حاجة غصب عنك و ممكن تشريي بيبسي بس ٩٩٪ خمرة و بيرا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%