NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

سادية خالتي الشرموطة وازاي خلتني عبدها ( المشاهدين 6)

user502516

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
2 يناير 2026
المشاركات
8
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
19
نقاط
105
قصتي بتبداء لما كان عندي 18 سنة وكنا مسافرين مصيف مع العيلة اللي بتتكون من خالتي الكبيرة شيماء وبنتها سارة وخالتي اسماء وعيالها احمد ومنة وانا وامي نرمين
اجرنا شقة فيها ٣ غرف في الغردقة كل عيلة في غرفة اول ما وصلنا انا كنت مرهق جدا ودخلت انام في الغرفة والباقي كانو متحمسين ونزلو يروحو البحر فقررت اخد راحتي وانام بالبوكسر زي ما بنام في بيتي بما ان كلهم نزلو انا جسمي مربرب شوية بشرتي بيضا طيزي وبزازي كبار و بحب اكون انثوي وخرمي واسع عشان بلعب فيه بالديلدو كتير مهتمتش وقلعت هدومي ونمت شوية وحسيت بإيد بتحسس على جسمي كلو براحة وشوية والايد بدأت تحسس على طيزي ونزلت البوكسر سنى بدأت اخاف شوية بعدها الايد دخلت جوة البوكسر كل ده وانا عامل نفسي نايم وخايف ابص اشوف مين بعدها الايد اتشالت وادتني سبانكاية خفيفة وسمعت باب الغرفة بتقفل تاني قمت وانا مرعوب ومش عارف مين اللي عمل كدة فضلت قاعد نص ساعة على السرير بعدها قمت لبست ودخلت الحمام اتشطف جيت بخرج لقيت خالتي شمياء واقفة ومبتسمالي ابتسامة شر وقالتي عامل ايه سمعت انك تعبان وانا متوتر قولتلها لا عادي انا بس كنت محتاج انام واديني فقت اهو قالتلي طيب وراحت مطبطبة على صدري ودخلت الحمام وانا خرجت ومش فاهم تصرفها الغريب ده وعدى اليوم كلو طبيعي تاني يوم صحينا نزلنا كلنا البحر بدري وانا تعبت على الضهر وقولت اروح اريح لقيت خالتي شيماء بتقولي خدني معاك انا تعبانة انا كمان والباقي فضلو قاعدين طلعنا الشقة جيت اخش الحمام لقتها دخلت هيا قولتلها طب لما تخلصي عرفيني عشان اخش قالتلي تعالى ياض انت هتتكسف مني وشدتني من ايدي دخلتني بالعافية الحمام وقفلت الباب بالترباس من جوة وانا مستغرب وخايف وهايج في نفس الوقت وابتدت تقلع وهيا مدياني ضهرها وانا هجت اكتر وبتاعي وقف وكنت مكسوف اقلع وهيا بقت ملط لفيت بصتلي وضحكت قالتلي اى مكسوف يخبيتها ولا مستنيني اقلعك متخلص اقلع قلعت التيشرت ومرضتش اقلع الشورت لأني مش لابس بوكسر لقتها شدتني وراحت منزلهولي بالعافية وانا مخضوض ومكسوف وهيا قاعدة بتضحك وبصة على طيزي وبتقولي عشان كدة مكنتش عايز تقلع لا بس ملبن وراحت ضرباني بكف ايديها على طيزي جامد وانا اتفاجئت وصوتت وهيا لسة بتضحك قولتلها انتي عملتي كدة لي قالتلي انا لسة معملتش حاجة يا لبوة وراحت ضرباني تاني وانا بدأت اخاف منها هيا بشرتها قمحي شعرها اسود وطويل بزازها كبيرة وطيازها كبيرة اوي عندها كرش خفيف دايما مهتمة بنفسها وبجسمها وكانت اطول مني فجأة قالتلي متخافش اسمع كلامي بس وهننبسط انا وهيا قاعدة بتحسس على طيزي وراحت ضرباني اربع سبانكات ورا بعض قولتلها خلاص كفاية مش قادر راحت ضاحكة وقالتلي عايزني ابطل انزل بوس رجلي ومص صوابع رجلي زي الكلب انا من الصدمة سألتها انتي قصدك اي قالتلي زي ما سمعت وإلا مش هوقف وقربت مني حضنتي بجنبها وايدها نازلة على ضهري وضربتني سبانك تاني انا واقف قدامها خول معنديش رجولة وخايف منها ونزلت قعدت على ركبتي بقا وشي قدام كسها وهيا بصالي من فوق ومبتسمة وفضلت قاعد كدة بفكر ابوس رجلها ولا لا راحت ضرباني بالقلم على وشي وزعقت فيا جامد انزل يبن المتناكة الحس رجلي بعد القلم نزلت من غير ما افكر الحس وش رجلها قعدت الحس وهيا قعدت على القعدة بتاعت الحمام وحطت رجل على رجل وصدرت رجلها في وشي وهى بتبتسم ابتسامة شيطانية وبتقولي مص صوابع رجلي يا خول صوباع صوباع رحتلها على ايدي ورجلي وقعدت امصمص صوابع رجلها كلها بعدها قامت وشدتني من شعري وخلتني امشي على ايدي ورجلي وخرجنا من الحمام وهيا شداني من شعري وانا ماشي وراها زي الكلب روحنا اوضتهاقفلت الباب وشدت دماغي وحشرت وشي كله في طيزها وقعدت ترجها على وشي وانا بلحس خرمها وبلعب جواه بالساني بعدها لفيت وشها نحيتي وتفت عليا وضربتني بالقلم كذة مرة على وشي بعدها زقتني على السرير وانا كل ده خايف وعمال بترجاها توقف وهيا ولا سمعاني سبتني على السرير وراحت فتحت شنطتها ولقتها بتطلع كرباج انا خفت اوي وعيوني دمعت وقولتلها ونبي خلاص هعملك اللي انتي عايزاه وهيا مبتسمة ومش مدية لكلامي اهتمام حاولت اقوم اجري على الباب بس كانت اسرع مني واقوى مني ومسكتني رمتني على السرير تاني وراحت نازلة على ضهري بالكرباج وانا اتوجعت جامد وصوت اه اهههه خلاص كفاية راحت هيا نازلة بالضربة التانية على ضهري وهيا بتشتمني بس يا خول يا عرص يا متناك وانا بدأت افرفر تحتها راحت حاطة رجلها على ضهري ثبتتني على السرير ونزلت بالكرباج على طيزي بأقوى حاجة عندها وانا شغال اه اه براحة مش قادر خلاص كفاية وعمال اتلوى زي الشرموطة من الوجع وهيا في عالم تاني وبتقولي يخربيتك طيزك حلوة اوي انت بتاعي من انهاردة خلاص انت هتبقا عبدي وانا بقولها موافق ماشي هبقا عبدك بس براحة خلاص بجد مش قادر وهيا اتعصبت وشخرتلي موافق مين يكسمك ده غصب عنك وضربتني بالكرباج تاني كذا مرة ورا بعض على طيزي وعلى ضهري لحد جسمي لما بقا احمر وطيزي جابت ددمم راحت سابتني وفتحت شنطة تاني طلعت منها زب صناعي ولبسته وجابت مزلق حطته عليه وانا ببصلها وبقولها انتي هتعملي ايه ارحميني ارجوكي راحت لطشاني بالقلم وقايلالي اخرس يبن الاحبة ومتفتحش بقك تاني غير لما اقولك وحطت المزلق عند خرمي وبدأت تلعب فيه بصباعها وتدخل وتخرج وصوبعين وتلاتة لحد ما دخلت كف ايدها كله وانا بدأت استمتع وشالت ايديها وبدأت تدخل راس الزوبر الصناعي واحدة واحدة وانا بقول اه اه براااااااحة اهههه مش قادر وفضلت تلعب براسه واحدة واحدة ومرة واحدة رزعتهولي جامد لأخر طيزي اههههههه بموت مش قااااااادر اه وخرجته ودخلته تاني براحة وعدلت جسمي في وضع الدوجي وبقت تدخله وتخرجه وانا بقيت مبسوط على الاخر ومستمتع وهيا شغالة تضربني سبانك وفي نفس الوقت بتنكني بزبها ونامت ببزازها على ضهري وبتهمس في ودني عجبك زبي يااا شرموط وانا برد عليها بصوت مبحوح اههه اوي عجبني اوي
هو اي اللي عجبك يخول😉
زبك يا خالتي اه🥵💦
مسمهاش خالتك يبن الشرموطة اسمها ستك اللي هتطلع دينمك بعد كدة وهتبقا عبد عندها وخول تحت رجلها🤫
اه حاضر يا ستي تحت امرك🥺
ده كدة كدة يبن الشرموطة
وقعدت ترزع في طيزي جامد اوي
اه اه براحة انتي هجتي لي كدة😖
طيزك حلوة اوي يخول🤤
اعتبريها ملكك يا ملكة من انهاردة🥹
عجبتني يا كسمك تعالى الحس كسي بقا
حاضر ونامت على السرير وشدتني من شعري ناحية كسها وبدأت العب بالساني جامد جواها وادخل صوابعي وهيا هاجت على الاخر وجابتهم
انتي جبتيهم بسرعة اوي
عشان اول مرة انيك خول بالحلاوة دي يخربيت جمال كسمك
وشدتني عليها وقعدنا نبوس في بق بعض ونلحس لسان بعض جامد وفي الاخر نمت في حضنها وهيا تحت وانا فوق وايدها على طيزي رقعتني اخر سبانكاية🥵🔥🍆
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه تهيج الحجر
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%