NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

⍥ ȷබᓄ.

𝒫ℯ𝒶𝒸ℯ 𝒷ℯ 𝓊𝓅ℴ𝓃 𝓉𝒽ℯ 𝓁𝒾𝒻ℯ 𝒾𝓃 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
مترجم قصص مصورة
مشرف سابق
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طب لما ايرين اتعاقب على الابا"دة اللي عملها ...لي ايساما مخلناش نشوف راينر واني بيمو'تو وبياخدو نصيبهم زي ايرين ؟؟
لي راينر واني وكتايب الديا تتعامل كابطال لما هما اللي بدأو المجا'زر دي؟ حتى لو كانو مجبورين ...انا كل ما افتكر الحلقه اتغاظ اوي لاسباب كتير ...

حقيق نهايه غير عادله اطلاقا..عندك اني دي كانت بتمو'ت الجنود بطرق غير ادميه اساسا ...انا مش فاهم ازاي ليفاي صمم يمو'ت زيك ومصممش يقت'ل اني اللي قت'لت فرقته كلها
بعيدا عن اني بحب شخصياتهم انا بتكلم فالمنطق هو بظن حب ينهي الانمي بي حكمة الحرب لا تنتهي بس حقا هو فشل في تحقيق عي الفكرة

الناس اللي هنا عارفه اني اكتر واحد بطبل لاني وراينر والشباب بتوع الديا بس حقيقي دا مش عدل اطلاقا

نظرا انه ايساما طلع خسيس متحضنش وهو صغير
فإحنا هنعمل النهاية من تخايلاتنا اللي مبتخلصش وايرين وميكاسا اتجوزوا وخلفوا و عايشين حياة هادية بعد ما خلصوا ع العمالقه وتبا لجان ولشيبرز ميكاسا مع جان😂😂😂💔

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
طب لما ايرين اتعاقب على الابا"دة اللي عملها ...لي ايساما مخلناش نشوف راينر واني بيمو'تو وبياخدو نصيبهم زي ايرين ؟؟
لي راينر واني وكتايب الديا تتعامل كابطال لما هما اللي بدأو المجا'زر دي؟ حتى لو كانو مجبورين ...انا كل ما افتكر الحلقه اتغاظ اوي لاسباب كتير ...

حقيق نهايه غير عادله اطلاقا..عندك اني دي كانت بتمو'ت الجنود بطرق غير ادميه اساسا ...انا مش فاهم ازاي ليفاي صمم يمو'ت زيك ومصممش يقت'ل اني اللي قت'لت فرقته كلها
بعيدا عن اني بحب شخصياتهم انا بتكلم فالمنطق هو بظن حب ينهي الانمي بي حكمة الحرب لا تنتهي بس حقا هو فشل في تحقيق عي الفكرة

الناس اللي هنا عارفه اني اكتر واحد بطبل لاني وراينر والشباب بتوع الديا بس حقيقي دا مش عدل اطلاقا

فإحنا هنعمل النهاية من تخايلاتنا اللي مبتخلصش وايرين وميكاسا اتجوزوا وخلفوا و عايشين حياة هادية بعد ما خلصوا ع العمالقه وتبا لجان ولشيبرز ميكاسا مع جان😂😂😂💔
ون بيس عمك😂

• بيضحكني
التفاعلات: شاب وحدانى
  • بيضحكني
التفاعلات: السرطان

ممكن المؤلف حب يوضح اعتقاد من وجهة نظره ان مش الكل بيجازى عن افعاله او ان ممكن الحياة تديك فرصة تانية حتى لو كنت وصلت للقاع
انى و راينر مثلوا الفرصة التانية عكس صاحبهم بيرتولت للى مات و مقدرش يكمل حياته مع البنت للى حبها
التلاتة مرة بنفس الظروف و اجبروا على الحرب ، و التلاتة نهايتهم مختلفة عن بعض ، انى لقت فرصة تانية تكون عيلة و دا كان الشي للى اتحرمت منه طول حياتها، راينر لقى فرصة انه يسامح نفسه و يكفر عن كل قتلاه
ليفاى لقى فى انتقامه من زيك رد اعتبار لايروين للى شجعه يموت فى سبيل دا
ايرين مثل التضحية و الحماقة و القوة المفرطة
الصراحة انا بحب الانمى دا و ممكن مخلصش كلام عنه

معلش بس حد يشرح التعاويذ اللي مكتوبة دي 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: شاب وحدانى
ممكن المؤلف حب يوضح اعتقاد من وجهة نظره ان مش الكل بيجازى عن افعاله او ان ممكن الحياة تديك فرصة تانية حتى لو كنت وصلت للقاع
انى و راينر مثلوا الفرصة التانية عكس صاحبهم بيرتولت للى مات و مقدرش يكمل حياته مع البنت للى حبها
التلاتة مرة بنفس الظروف و اجبروا على الحرب ، و التلاتة نهايتهم مختلفة عن بعض ، انى لقت فرصة تانية تكون عيلة و دا كان الشي للى اتحرمت منه طول حياتها، راينر لقى فرصة انه يسامح نفسه و يكفر عن كل قتلاه
ليفاى لقى فى انتقامه من زيك رد اعتبار لايروين للى شجعه يموت فى سبيل دا
ايرين مثل التضحية و الحماقة و القوة المفرطة
الصراحة انا بحب الانمى دا و ممكن مخلصش كلام عنه
تعرف الافنز سوي نهاية فعلا لي الانمي بديلة 💔😂

• بيضحكني
التفاعلات: El-5dewy
كانوا منزلين مانجا تانية من رسم الفانز فيها ايرين و ميكاسا اتجوزوا و خلفوا 🥲
ع اساس اني اعرف مين ميكاسا دي 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: شاب وحدانى و ⍥ ȷබᓄ.

مش عارف الكاتب جه على النهاية واتعولق 😂
بس ون بيس اللي هيبقى اقوى بعد موت كايدو والبيج مام انصحك تشوفيه

مش عارف الكاتب جه على النهاية واتعولق 😂
بس ون بيس اللي هيبقى اقوى بعد موت كايدو والبيج مام انصحك تشوفيه
وان بيس الاول كن جميل حاليا صار حلب لي القصة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عودة
أعلى أسفل
0%