NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Bryan Garrett

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
إسمي "ريان" عمري 20 سنة ابيض شعري بني ممتلئ شوي مش دبدوب و مش عصاية من زمان كنت أحس أنني فتاة ولست رجل كنت أعرف في صميمي أن هناك شيئا خاطئ لكنني لم أكن أضهر هذا الأننا في مجتمع صارم من صغري أنا معجب بالأجانب و الثقافة الأجنبية حلمي أن اسكن في دولة أجنبية الأفعل ما أريده وفعلا قبل 6 اشهر سافرت على النرويج ، كانت من أحسن الفترات في حياتي مكنتش عارف كمية التخلف ايلي كنت عايش فيه فعلا الناس دول خدمو بلادهم بشكل جميل كل شيئ موجود إفعل ماتريده بشرط الأ تأذي أشخاص أخرين كان علي اخفف على عائلتي التكاليف عملت في مطعم وجبات سريعة و سكنت في سكن إشتراكي بيني و بين شاب أوكراني هرب من الحرب أسمه "أناتولي" عمره 20 سنة بنفس عمري و يشتغل حارس ليلي بمتحف جنب العمارة ايلي ساكنين فيها المهم في أول يوم جيت عشان اسكن معه كان في بالي أنني سأسكن مع شخص متشدد او من نفس بلدي او حتى شخص كبير في العمر مشكوك فيه لكنه عندما فتح الباب كان شاب أبيض بشرتو كالحليب و عيونو زرقاء و شعره اصفر ممتلئ شوية لما تشوفو تعطيه 16 سنة كان لطيفا جدا فتح الباب بإبتسامة مشرقة جميلة قائلا أهلا باللغة الأنجليزية طبعا سلمنا على بعض تحدثنا لساعة حول انفسنا و بلداننا وهو يدخن سيجارة و في يده كأس فودكا جالس على الكرسي مرتديا شورت قصير واضع رجل فوق رجل مازاد من وضوع أفخاده البيضاء الخالية من الشعر أما رامي فبقي مستلقي على الكنبة بقميص ابيض و شورت للركبة و ضوء الشارع البني الفارغ مستقر في وجهه.

أناتولي [ وفي وجه علامات ضجر ] : المهم ريان أتمنى لو ابقى معك أطول لاكنه علي الذهاب الى المتحف أعمل من 12 عشر ليلا الى السادسة صباحا و حراسته

ريان (خجلان شوية الأنه مش صاحبه ) : طبعا هل تريد مني مرافقتك للمتحف بما أنها الحاديه عشره ليلا

أناتولي : لا مفيش داعي اصلا المتحف جنب العمارة فقط 5 دقائق وهاأنت واصل بس شكرا على سؤالك

ريان ( وأنا حاسس نفسي ابله ناسي أن النرويج بلد أمان ) : آه طيب باي

خرج أناتولي من الشقة ومع إنغلاق الباب رحت للحمام شربت كاس ماء و رحت للنوم بس وانا رايح للكنبة عشان انام عيني لمحت خاتم جميل لونو كأنك السماء مع النجوم حسيت بقوة في الخاتم دا مش عادي خالص وكأنو يجبرك تلبسو مابعرف كيف اوصل الإحساس بس عارفين إحساس واحد في الصحراء شاف ببئر هو دا بالضبط اخذتو لبستو مع انو مش لي خفت اناتولي يقول شيئ بس أخذتو على كل لأحوال اقنعت نفسي أزيل الخاتم عن يدي قبل وصله ههه 😹🤦

المهم رحت نمت و حلمت أني في مكان مظلم وفي ضوء اخر النفق بقيت اتمشى لحد اخر النفق و لما وصلتو كأني سقطت في بئر عميقة بقيت أصرخ لحد ما فقت على صوت دراجة نارية تعبر الشارع الخالي شفت هاتفي والساعة كانت 3:00 حسيت بفمي جاف وقلبي يضرب وجسمي صار مبلولمن العرق المهم رحت للمطبخ اشرب كاس ماء وانا رايح للمطبخ حسيت بنفسي مش تمام صرت تقيل شوية طيزي صارت أكبر و الشورت ايلي كنت لابسه كان زانق عليا وصدري عندي صدر بس مكنتش مهتم وفتكرت انو النعاس إيلي يسبب هذا بس لما رحت للحمام فتح ازرار الشورت عشان اتبول بس ملقيتش زيي لقيت كس زي الفتاة انا هون قلبي بدا يضرب وسغلت الإنارة عشان اشوف المراية و هون شفت نفسي زي كدا ...

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Aol, el-korsan, روميو الجنتل 33 و 5 آخرين
بدايه جميلة واتمني تكملها

• حبيته
التفاعلات: Bryan Garrett
جميله كمل بس حاول تكبر الجزء

• عجبني
التفاعلات: Bryan Garrett
لماذا مثل هذه القصص الجميلة ليس لها تتمة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلمى القصه جمليه اووووى