NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة حياه ديوث - السلسة الاولي - عشرة أجزاء 17/6/2022

  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
بداية حلوة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى، كاكا سو و אנוו כמאל
عاش كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تجنن يافنان منتظر الجديد على نار
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
تم أضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ازيكم يا جماعه عاملين ايه اتمني تكونو بخير
اولا دي اول مره ف حياتي اكتب قصه ومش هتكون قصه عاديه لا اوعدكم القصه هتعجبكم جدا لانها هيكون فيها التعريص والدياثه والساديه وكل انواه النيك والقصه هتبقي اكتر من سلسله والسلسله هنخليها 10 اجزاء ..
فاتمني منكم الدعم والردود عشان استمر
...
( المقدمه )
( احمد ) شاب عادي زي كتير من الشباب من غير شغل عندو عشرين سنه ساكن ف منطقه متوسطه في حى مش شعبي اوى مخلص دبلوم وطبعا بسبب ظروف البلد مش بيشتغل وبيقضي معظم وقتو قدام تليفونو علي الفيس وباقي اليوم ياما نايم يا اما بيتفرج ع التلفزيون يا اما علي القهوة
عايشين ف عماره 7 ادوار ملك ليهم سابهلهم ابوه بعد ما مات وعايشين من ايجارات الشقق اللي فيها
( الام مريم ) ست بيت عندها 44 سنه بس شكلها اصغر من سنها بكتير جسمها كيرفي بمعني الكلمه طيزها كبيرة جدا ومفرشحه بزازها متوسطه وسطها صغير بيضه زي القشطه بتقضي يومها علي التليفون والمطبخ لانها بتحب الطبخ وحياتها روتنيه جدا بعد ما جوزها مات وهي 35 سنه وصغرة
( الاخت سلوي ) 16 سنه بس كرباج طالعه لامها شبه ساره سلامه بس علي قصير ف تانيه ثانوي بس مش بتحب الدراسه اوووي بتقضي يومها زي ما بنقول وشباب المدرسه كلهم يتمنو بس يكلموها بس هي ولا في دماغها
وكانت الحياه في العيله دي عاديه جدا جدا زي اي اسره مصريه
اسف علي الاطاله ف المقدمه بس عاوزكم تعيشو الاحداث معايا وفي شخصيات كتير جدا هتظهر ف القصه علي مدار الاجزاء وهنعرفها

(الجزء الاول )
يصحي احمد علي صوت زعيق امو مع سلوي اختو وبيخرج بسرعه من الاوضه
احمد : في اي يا ماما في اي
ماما : مفيش زفت انا زهقت من العيشه دي
احمد : اهدي بس وفهميني
تخرج الام وهي متنرفزه وتسيبهم وتمشي
احمد : في اي يا زفته مزعله امك ليه
سلوي : مفيش يا احمد ولا حاجه
احمد : هو اي اللي مفيش هو انا كل لما اسال حد يقولي مفيش
سلوي : خش بس اللبس هدومك وتعالي اقلك
هنا احمد اكتشف انو كان نايم بالبوكسر بس وزبو باين تحتو قووي
رجع احمد اوضته لبس تيشرت كات وشورت بحر وراح لاخته الاوضه
احمد : سلوي
سلوي : ادخل يا احمد
احمد دخل وشاف اختو نايمه علي ضهرها علي السرير وماسكه التليفون ولابسه بيجامه لازقه علي جسمها اكنها مش لابسه حاجه
احمد : ها مالك مزعله ماما ليه
سلوي : بسبب المدرسه والامتحانات
احمد : فهميني اكتر
سلوي : بسبب المذاكره وكدا
احمد :طب يحيوانه مش تذاكري عشان امتحاناتك مهي ماما خايفه عليكي (وبيضربها علي كتفها ضربه خفيفه)
سلوي : اااه يخربيتك ايدك جامده
احمد : هو انا كدا ضربتك
سلوي : احيه امال كدا بتزغزغني
احمد : خلاص قوي صالحي ماما
وقاموا هما الاتنين وراحو اوضه امهم اللي كانت لابسه قميص نوم فوق الركبه اسود وتحتو اندر وبرا نفس اللون ويعتبر مش شفاف قووي
احمد : اي يا مزه لسه زعلانه
امو بتشوفهم وتديهم ضهرها عشان زعلانه
وهنا احمد عينو بتروح علي طيز اموو لاول مره فحياتو شاف قشطه جبلين متحركين ابيض من اللبن
سلوي تجري علي امها : خلاص بقي يا موزه متزعليش وتقرصها من دراعها
وهنا تهدا الام وتبتدي وصله ضحكه وهزار بين التلاته
بنتهي بان كل واحد راح اوضته
واحمد رجع اوضته وهو مش قادر ينسي منظر طيز امو وجسمها اللي خلاه يهيج ويبدء حوار بينو وبين نفسو
احمد : احااا انا ازاي ابص لامي كدا
نفسي : يبني عادي انت احسن من الغريب
احمد: غريب مين وزفت مين بس
نفسي : يبني امك لسه صغيرة وف عز شبايها
احمد: بس دي امي
نفسي : وده احسن لانك عمرك مهتفضح امك ولا هي هنفضح نفسها وسركم فيكم وهي ترتاح ونت ترتاح
احمد :لالالالا مستحيل
نفسي :خلاص يبقي تسيبها لحد الايام متولعها وتروح للغريب
احمد : هو ده ممكن يحصل
نفسي : ايوة لو انت ملحقتهاش
وهنا احمد دخله فدماغو فكره انو ينيك امو وهو احسن من الغريب
ويروح ف النوم من كتر التفكير ف انو ازاي هيوصل لامو مريم وميصحاش الا علي الساعه 4 العصر وامو بتصحيه عشان يتغدي
ماما : انت يا زفت اصحي كفايه نوم
احمد : يا ماما سيبني جسمي مكسر
ماما : قوم اتغدا
احمد : حاضر قايم اهو
ويقوم احمد بعد ما امو ادتو ضهرها وخارجه ومره واحده بتلف عشان تتاكد انو صحي ولا لا وعينها تيجي علي زبو اللي كان واقف وبارز قوووووي تحت الشورت لانو كان حوالي 24 سم وتبص علي احمد وتقولو يلا يا ابو جسم مكسر بنظره كلها خبث
وهنا احمد اكتشف ان زبوو واقف
احمد : طب اخرجي وانا جاي اهوو
ماما : متتاخرش يحبيبي 🤭
وهنا احمد زبط لبسو واستنا زبو ينام وخرج علي الحمام وغسل وشو وهو خارج وحاطط الفوطه بيمسح وشو خبط ف امو اللي كانت رايحه تشوفو
احمد : انا فوقت اهو فين الغدا
ماما : يلا
وراحو قعدو علي السفره هما التلاته واتغدو ومريم نزلت عشان كان وراها حصه الساعه خمسه ولبست بنطلون جينز ديق جدا مبين كل جسمها وتيشرت اسود ساده ونزلت وهنا احمد شاف كس اختو ف البنطلون هاج وبدء ينقل الاطباق مع امو للمطبخ اللي بدءت تغسلهم وكانت واقفه علي الحوض ولابسه برمودا ازرق وتحتو كلوت ابيض فتله وهنا احمد افتكر منظر طيز امو ف القميص لما شافها وهاج اكتر وابتد يفتكر حوارو مع نفسوو وهنا بدء خطه انو ينكها
وفضل كل شوية يناولها الاطباق ويلزق زبو ف طيزها 3 او 4 مرات لحد ما امو خدت بالها وقالتلو بس روح انت ارتاح وانا هكمل وهو هنا خاف لتكون امو شكت فراح الحمام لاقي كلوت امو اللي كانت لابسه تحت القميص لما صالحها هو واختو ولا اردايا مسك الكلوت وفضل يشم فيه ويلعب ف زبو لحد مجاب لبنو كلووو علي الكلوت وهنا امو خبطت علي الباب فرجع الكلوت مكانو بسرعه من غير ما يمسحو وغسل زبو وخرج راح اوضتو نام من التعب صحي الساعه 9 علي معاد العشا وامو كانت ف الحمام ولسه خارجه ولما شافتو بصتلو بصه كلها خبث وقالتلو اي جسمك لسه مكسر
وهنا عرف ان امو شافت لبنو اللي مغرق الكلوت
وهنا ينتهي الجزء الاول ....
اسف علي قله المشاهد الجنسيه بس دي البدايه والتقيل جاي ورا اتمني اشوف دعم بقي عشان كل اللي جاي ناااار ....



الجزء الثاني

وقفنا ف الجزء الاول لما احمد عرف ان امو شافت لبنو علي الكلوت بتاعها
احمد وقتها خاف ودخل اوضتو وبدء يفكر مع نفسو ياتري يكمل ولا لا وهنا بدء حوارو مع نفسو
انا : هو انا ايه اللي بنيلو دة
نفسي: بتعمل الصح
انا: صح اي بس انا امي ممكن تموتني
نفسي: يبني تموتك اي امك محرومه ومحتاجه اللي يريحها
انا: ماعتقدش
نفسي :لا اتاكد بدليل شافت لبنك علي كلوتها ومتكلمتش
انا : ممكن
نفسي: لا ده اكيد وعلي فكرة مش هتكون اول واحد يعمل كدا
انا : احااا ازاي هو في غيري بيهيج علي اموو
نفسي: كتتتييير جدا خش علي مواقع السكس والمنتديات وانت تعرف
احمد بدء الموضوع يشغل تفكيرو اكتر
ودخل علي مواقع سكس وشاف اولاد مع امهاتهم واخواتهم وشاف فيديوهات لاولاد بتتفرج علي امهاتهم وهنا احمد هاج جدا وتخيل اموو مع حد من صحابو وبيبص علي زبوو لاقي لبنو بينزل من غير ما يلمسو
وهنا عرف انو ديوث والفكرة دخلت دماغو وبدء يفكر ازاي يوصل للمتعه دي بس الاول لازم ينكها
عشان يقدر يعرص عليها ويتمتع
تاني يوم العصر صحي العصر
انا : ماما
ماما :........
انا : هو مفيش حد ولا اي
خرج احمد الصاله وملقاش حد وافتكر ان اختو عندها حصه بس برضو ملقاش اموو وفلحظه صمت سمع صوت اهات خفيفه خارجه من اوضته امو وبدء يتسحب وبيبص من خرم المفتاح بتاع الباب شاف اللي غير كل حياتوو امو نايمه علي ضهرها وبتتكلم ف التليفون وبتلعب ف كسها ..
احمد اتصدم وقتها ولا اراديا زبو وقف وبدء يلعب فزبو علي منظر امه اللي كانت هايجه وهو كمان هاج واندمج ونسي نفسوو وبدون شعور خبط الباب بركبته بدون قصد وهنا الام حست بحد برا واحمد جري علي اوضته يستخبا
والام عدلت نفسها وهدومها وخرجت تبص وراحت ناحيه اوضه احمد اللي كان عامل نفسو نايم وقربت منو تهزو عشان تتاكد حست بنفسسو عالي وعرفت انو مش نايم قربت منوو بعد ماتاكدت انو ابنها شافها وحست بدموعو وقربت وقالتلو
ماما : احمد
انا :
ماما رد عليا يا حبيبي
انا : نعم
ماما :مالك
انا :مفيش
ماما :لا في
انا :انا شفت كل حاجه
ماما: انهارت ف البكاء
انا: انتي كمان اللي زعلانه وبتعيطي
ماما: انا عارفه انك زعلان ومدايق كمان بس لازم تعرف ان اللي حصل ده غصب عني انا لسه صغيرة وحاولت كتير امنع نفسي بس مقدرتش يا ابني انا ست وليا احاسيس ومشاعر
انا :ازاي يا ماما تعملي كدا
ماما :يبني انا ليا احتيجاتي زي كل ست ولا انتي شايفني حجر مش بحس ( وانفجرت ف البكاء)
انا :(صعبت عليا امي ) متعيطيش يماما
واخدتها ف حضني وهي بقميص النوم اللي كان كاشف كل جسمها وصدرها لزق فيا وهنا حسيت بسخونه بتجري ف عروقي محستش بنفسي غير وانا بحط شفايفي علي شفايف امي وبنتوه ف بوسه وايدي بتلعب ف بزازها وايدي التانيه نزلت لحد كسها وبقيت اللعب في من فوق الكلوت اللي كان غرقان عسل وهنا اتاكدت ان ماما هايجه استغليت ده ودخلت ايدي من تخت الكلوت وبقيت اللعب فكسها وادخل صباعي واخرجو وهنا ماما خرجت عن صمتها ب اااه تحرك الصخر
ماما : بتعمل اي يا احمد
انا :ولا حاجه يماما بريحك بس
ماما: عيب يا احمد انا امك
انا :انا بحبك يا ماما
وف اللحظه دي نيمت ماما علي ضهرها وجبت الكلوت علي جمب ونزلت براسي بين رجليها وبدءت اللحس كسها بلساني اللي كان غرقان عسل وهنا ماما استسلمت تماما ليا وبدءت تزووم وتشخر وتطلع منها اهات
ماما : اححححح كمل اوعي توقف
انا : حاضر يقلبي اهووو
ماما : كماااااان الحس قوووي يكسمك
وبعد ما سمعت الكلمه دي تلقائيا لقيت نفسي باكل كسها مش بلحسوو
ماما : خخخخخخ احاااا اوووي
انا : عجبك لحسي يا ماما
ماما : قوووي يقلب ماما كمل
زودت لحس وبقيت بلحس بدخل صباعي ف كسها وهنا لقيت نافورة ضربت ف وشي وماما بدءت تترعش وينزل منها كميه عسل كبيرة
انا : اححح طعم عسلك حلوو قوووي يا ماما
ماما : الحسووو كلوو يكسمك
انا : هلحسوو يالبوة
وبدءت الحس كل عسلها لقيتها قلبتني علي ضهري وبدءت تمص زبي ولا اجدعها مومس ف الدنيا لدرجه اني كنت هنزلهم ف بوقها بس هي حست بكدا وبعدت عني ولقيتها نامت علي ضهرها
ماما : يلا ريح زبك فكسمك
بدات ادخل زبي ف كسمي واحده واحده
وهنا ظهرت الشرموطه اللي مستخبيه ف ماما
ماما :اوووي افشخ كسمك نيك اهري امك اللبوة
انا : بدخل اهوو يا ماما
ماما : متقوليش يا ماما
انا :اقلك اي طيب
ماما : انا شرموطه ومتناكه ولبوه
سمعت كلام ماما ووساختها هجت اكتر وبدءت انيك بعنف اكتر
انا : هنزل يالبوه
مااما : احححح هاتهم ف بوقي يكسمك
انا خرجت زبي بسرعه وماما خدتو تمص فيه لحد منزلت لبني كلووو ف بوقها وهي فضلت تمص وتلحس ف زبي لحد مشفطت كل اللبن اللي فيه ومخرجتش ولا نقطه من بوقها
واترمينا احنا الاتنين جمب بعض علي السرير
ماما : احمد اوعي حد يعرف اللي حصل ده
انا :مستحيل طبعا يا ماما
ماما : انا بحبك قوووي يا احمد انت عوضتني حجات كتير
انا : انا كمان بحبك يا ماما وممكن اعمل اي حاجه عشانك وعشان تكوني مبسوطه
وتوهنا ف بوسه رومنسايه لمده دقيقتين
ماما : قوم يلا ناخد دش قبل ماختك ترجع من الدرس
قامت ماما تاخد دش وخرجت لابسه عبايه علي اللحم وقالتلي قوم انت كمان خد دش وقمت اخد دش وانا قايم اديتها بعبوص ف طيزها حسيت ايدي هتتشفط لجوة بس محطتش ف دماغي حاجه وخدت دش وخرجت لاقيتها مجهزة اكل ولقيت اختي جت وقعدنا علي السفره كلنا كلنا واختي دخلت اوضتها وانا وماما فضلنا ف الصاله نتكلم
انا : ماما
ماما :نعم يا حبيبي
انا : انتي كنتي بتكلمي مين ف التليفون
ماما : مش مهم يا حبيبي وخلينا نبدء صفحه جديده
انا : يا ماما لازم نبقي صرحه مع بعض ومنخبيش عن بعض حاجه
ماما بتاخد نفس عميق
ماما : ماشي يا احمد هحكيلك ..

فلاش باك من سنه احمد كان بره البيت بيلعب كوره مع صحابو واختو بتذاكر عند صحبتها
باب البيت بيخبط
ماما :مين
كوثر :انا يا وليه افتحي
كوثر دي ست مطلقه من جوزها من 4 سنين بسبب شرمطتها ومعندهاش ولاد وماجره شقه في عمارتنا ف الدور التاني تحت مننا وفاتحه كوافير ف محل ف العماره اللي قصادنا اوصفلكم كوثر هي عندها ٣٤ سنه بس بطايه كدا حاجه اللهام شاهين ف عزها

ماما بتفتح الباب ولابسه روب علي اللحم
كوثر :اتاخرتي ليه يا مره
ماما : معلش يوليه كنت بظبط نفسي في الحمام
كوثر : ماهو باين يالبوة
ماما : خشي خشي
كوثر : ها نويتي علي اي
ماما : يا وليه قلتلك مقدرش اخرج مشاورينا دي الا كل اربع عشان العيال بيكونو بره الببت وبيرجعو متاخر
كوثر : اتصرفي يا لبوة ولا ده مش تاعبك
وهنا كوثر حطت ايديها علي كس امي
ماما : ده مولع يا كوثر
كوثر : طب اتصرفي والزبون اللي جاي ده جامد وهيريحك
ماما :هحاول اتصرف واجيلك بكره الخميس
كوثر : لا هتيجي مش هتحاولي انا كلمت الراجل وهو هيجي الساعه 4 العصر جاي وحطت ايديها علي كسمي تاني وقالتلها عشان يريحو
ماما : ححح خلاص يا شرموطه هاجي

نرجع من الفلاش باك ...
انا : احااا يا ماما
ماما : انتا طلبت مني الصراحه ف مترجعش تزعل بقي
انا : طب كملي وبعدين
(وكان باين علي تعابير وش احمد المتعه وامو لاحظت كدا ولما رجعت تحكي نزلت بايديها لزبو عشان تهيجوو)
ماما : ماشي هكمل
نرجع للفلاش باك ...
احمد رجع من الماتش بتاعو واختو رجعت من الحصه وعدي اليوم طبيعي وتاني يوم ..
ماما : يا اولاد يا سلوي يا احمد
احمد وسلوي : نعم يا ماما
ماما : تعالووو
احمد وسلوي :ايوة خير يا ماما
ماما : انا هنزل لطنط لكوثر جارتنا اللي تحتنا عشان هي تعبانه شويه هنزل اساعدها شويه انتو عارفين انها لوحديها ومممن اتاخر فمتقلقوش ماشي
احمد وسلوي : ماشي يا ماما
وهنا خرجت ماما وراحت ناحيت اوضتها وخدت معاها كيسه سوده ولبست عبايه بيتي واسعه شويه ونزلت لكوثر
ماما بتخبط علي شقه كوثر وكانت الساعه 2
كوثر :ما براحه ياللي بره هي الدنيا هتطير
فتحت كوثر الباب
ماما : لا النيكه اللي هتكير يكسمك
كوثر : احا جايه بدري ليه يا متناكه
ماما : كسي مولع يا لبوة وبعدين قلت عشان الحق اظبط نفسي
كوثر : ليه هي دخلتك يا متناكه
ماما : (بضحه كلها شرمطه) هيهيهيهيي ايوة
كوثر: خشي يكسمك
دخلت ماما وقفلت كوثر الباب
وماما راحت علي الحمام خدت دش وخرجت من الكيسه السوده بيبي دول مش هقول عنو غير انو مش مخبي حاجه اصلا ولبست فوق منو روب خفيف وخرجت من الحمام
كوثر :حمام الهنا يا عروسه
ماما : تسلمي ياللي بتريحي كسي
كوثر : هو انا بريحو يا لبوة
ماما : لا بس انتي اللي بتجيبي الازبار يا روحي
كوثر : هيهيهي ماشي يا متنااكه
بعد ساعه باب كوثر خبط وراحت تفتح
كوثر : ايوة مين
جابر :انا يا ست كوثر
اوصفلكم جابر راجل ف الاربعينيات بس ضلفه باب حيطه بمعني الكلمه معضل وجسمو حلوو واسمراني شويه وشكلو راجل واصل وغني جدا
كوثر :اهلا اهلا يا جابر باشا اتفضل
دخل جابر وقعد ف الصاله
جابر :امال فين اللي قولتيلي عليه يا كوثر
كوثر :ثواني وتكون جاهزة يا باشا
جابر : بس ياريت تكون حاجه حلوة المره دي
كوثر :هو انا جبتلك حاجه وحشه قبل كدا يا باشا
جابر : بصراحه محصلش
وفاللحظه دي بتدخل ماما بتسلم علي جابر وبتقعد جمب كوثر وجابر عينو بتنهش كل حته ف لحم ماما اللي كان بيبظ من الروب اصلا
وبدء الحوار
جابر : مش تعرفينا يا كوثر بالقمر ولا اي
كوثر :دي الست مريم حبيبتي قوي يا جابر باشا
جابر : عاشت الاسامي يا ست مريم
ماما : تسلم يا استاذ جابر
جابر : مبلاش بااشا دي ولا انتي هتعملي فرق زي كوثر
ماما : ماشي يا جابر
جابر : كوثر متقومي تعمليلي كوبايه قهوة علي نار هاديه
كوثر : من عنيا الاتنين يا باشا
قامت كوثر وجابر قعدت جمب ماما مكانها وقرب لماما وبدء يحسس علي جسمها
جابر : اي الحلاوة دي كلها يا مره
ماما : ميرسي دة من زوقك
جابر : متقلعي الروب ده الجو حر ولا انتي مكسوفه مني
ماما :....
جابر : هقلعك انا
وبدء جابر يقلع ماما الروب وهنا جابر برق ف ماما لما شافها بالبيبي دول
جابر :احااا اي ده اي الجمال ده
وبدون مقدمات بدء يبوس ف رقبت ماما ويمسك ف بزازها اللي كانت خارجه من الهدوم اصلا
ماما : ممممم براحه شوية
جابر : راحه اي بس اللي بشوف الجمال ده ميعرفش يمسك نفسو وف ثانيه قام جابر وقلع كل هدومو
ونزل يلحس بزاز ماما
ماما : مممممم احلس قوووي قطعهم
جابر : دنا هفشخ كسم بزازك يشرموطه
ماما : مممم احححح ايوة انا شرموطه قطعني
جابر هاج علي الاخر وسخن وشال ماما وداخل علي اوضه النوم لاقي كوثر ف وشو
كوثر : طب والقهوه
جابر : اشربيها انتي
ودخل جابر ورمي ماما علي السرير
وبدء يلحس كسها اللي مستحملتش واترعشت
ماما : ححححح يكسسي
جابر : دنا هفشخو يا متناكه
ماما : طب يلا دخلو مش قادره
جابر : لما تمصيه الاول يا متناكه
وخرج زبو من البوكسر اللي كان لابسو
ماما : احاااا اي ده كل ده زب
زب جابر كان تخين قوووي هو كان 20 سم بس تخين
جابر :اي رئيك يا شرموطه
ماما : يجنن يقلب الشرموطه
وبدءت ماما تمص ف زب جابر وتلحس ف بيضانو لحد مدخلت نص زبو ف بوقها لما حس جابر انو هيجيب نيم ماما علي ضهرها وبدء يحط زبو علي باب كسها
ماما :حححححححححح نااار
جابر : دنتي اللي كسك مهلبيه يمتناكه
وبدء يدخل زبو واحده واحده وماما بتشخر وتزوم وصوتها بقي عالي قووي
لحد مزب جابر دخل كلو وهنا ماما شهقت
ماما : احححح افشخ جاممد اووي قطعني
جابر : دنا هفشخ كسمك يا متناكه
ماما : ايوة افشخ اوي جامد اووووووووي
جابر : سمع الكلام ده وبقي يحفر فكسمي مش بينيك
لحد مقرب ينزل لبنوو بعد نص ساعه من النيك
جابر : هنزل انزل فين يا مومس
ماما :ف كسي ف كسي عاوزة احسهم جوايا
وهنا نزل بركان لبن ف كسمي اللي من كتر اللبن بقي كسمي ينقط
ومخرجش زبو اللي لما نام جوا كسمي واترمي جمبها
جابر : اححح بجد انتي جامده
ماما : يعني عجبتك
جابر : قوي قوي
وقام جابر وخد هدومو ودخل الحمام اخد دش ولبس ومشي
وهنا دهلت كوثر علي ماما اللي كانت مرميه علي السرير واللبن بينقط منها ومغرق الملايه
كوثر : اوباااا دنتي باين عليكي اتفشختي
ماما : دا هري كسي يا يا كوثر
كوثر : يعني انبسطي
ماما : جدا
كوثر : وهو كمان انبسط اوووي منك وقالي انو عايزك تاني سايبلك 300 جنيه
ماما : بصراحه انا اللي عاوزة زبو تاني
كوثر :زبو ولا فلوسو
ماما : يالبوة انتي عارفه اني بتناك لمتعتي والفلوس دي مش بتفرق معايا
كوثر : ماشي قومي بقي خدي دش عشان متتاخريش
قامت ماما خدت دش ورجعت
نرجع بقي من الفلاش باك ....
انا : اممم
ماما : مالك يا واد
انا : حححح
ماما : انتا عجبك يواد اللي حصل ده
انا : مش برد
ماما فهمت ان الموضوع عجبني فحبت تتاكد
وزودت لعب ف زوبري وهي بتقول
ماما : بس زبو كان بيفشخ فكسي قووي
انا : حححححح (وبنطر كل لبني ف ايد ماما )
ماما :اححححح شاطر يحبيبي قوم بقي خد دش
وهي بتبوسني من خدي
قمت خدت دش وهي كمان غسلت ايديها وقعدنا نتكلم واتفقنا انها هتصارحني بكل حاجه ومش هتخبي عني حاجه ومش هتعمل اي حاجه الا لما تقولي وانا كمان
واحنا بنتكلم الباب خبط ...
انتظروني ف الجزء الثالث عشان نشوف باقي المفاجأات ....


الجزء الثالث

وقفنا ف الجزء اللي فات علي خبط الباب
ماما :انا هقوم افتح اشوف مين
انا : ماشي
دخلت المطببخ اكل اي سندوتش لاني كنت جعان هموت وبعد عشر دقايق خرجت الصاله لقيت ماما قاعده مع واحده ست وبتسلم عليها والست دي بتقوم وتمشي
انا :مين دي يا ماما
ماما : دي فريده صحبتي
اوصفلكم فريده دي عباره عن عود فرنساوي عندها 40 سنه طيز متوسطه بزازها كبيرة تشوفها متقولش 40 سنه
انا :بس انا اول مره اشوفها
ماما : اه يا حبيبي منا بقالي فتره مشفتهاش
عديت الموضوع ومحطتش ف دماغي
ف اللحظه دي اختي دخلت علينا وراحت هي وماما يجهزو الغدا
وخرجو وحطو الاكل علي السفره وبدءنا ناكل ونضحك ونهزر وانا ف دماغي بفكر في اللي حصل واللي عرفتو
وحياتي اللي اتبدلت ١٨٠ درجه خلصنا اكل وقلت لماما انا هنزل اقعد مع صحاببي شوية علي القهوة
ماما : متتاخرش يحبيبي (وبتغمزلي )
انا :حاضر يا ست الكل
نزلت وانا نازل اتصلت علي كريم وعلي ودول اعز اصحاب ليا وكانو من سني بس كانو هما الاتنين بيلعبو حديد وجسمهم مظبوط قوي ومعضل
كريم بيشتغل في ورشه خشب بتاعت ابوه واوقات بيسوق توكتوك وعلي بيشتغل ف كافيه
قابلتهم علي القهوة
كريم وعلي : عاش من شافك يا وحش
انا : حبايبي وحشني ياد انت وهو
كريم : وحشناك كنت اتصلت
انا : غصب عني مشاغل الدنيا
علي : ليه اتجوزت يكسمك
وبدءنا وصلت ضحك وهزار وولعنا سجاير
روحت البيت علي الساعه ١٠ بالليل دخلت لقيت نور البيت كلو مطفي الا اوضه ماما قربت من الباب وخبط عليها
ماما : ادخل يا احمد
انا دخلت وهنا شفت مش ماما لا دي ممثله افلام بورنو لابسه اندر لونو اسود وبرا لونها ابيض وقاعده علي التسريحه بتسرح شعرها اللي واصل لنض ضهرها وبتغني
انا : يا سيدي يا سيدي علي الروقان
ماما : اتلم يا واد
انا : هو حد يشوفك ويقدر يتلم
ماما :( بضحكه كلها عهر )يا بكاش
انا : مقدرش اكدب عليكي .. قوليلي بقي بتتزوقي لمين يا عروسه
ماما :عروسه هيهيههيي ليك يا جوزي
انا : احاا ليا هو انا مش دخلت عليكي الصبح وضحكت
ماما : اه بس انا مشبعتش بصراحه ومحتجاك تاني
انا : طب هي سلوي فين
ماما : سلوي في سابع نومه
انا قربت منها وحضنتها من ضهرها وفضلت احسس علي بزازها وبشم في شعرها وببوسها من رقبتها
ماما : انت اتعلمت كل ده فين يا واد
انا : من النت يروحي
ماما: ( وهي بتزووم ) ااه
انا : ااه وجع ولا دلع يا قلبي
ماما : دلع يحبيبي
وكل ده وانا بقفش في بزازها وحلمات بزازها
انا : ادلعي يروحي
ولفيتها نحيتي ونزلت ابوس في شفايفها اللي كانت منفوخه شوية وماما طلعت خبره اكتر مني في البوس وفضلت تمص وتبوس ف شفايفي وتشفط لساني
وانا هجت علي الاخر وقمت قلعت ملط وزبي ظهر وهي شافتو هجمت عليه وفضلت تمصو كانها جعانه بقالها ٥ ايام مكلتش وتلعب فبضاني وانا بشد دماغها عليا ولما حسيت نفسي هجيب قومتها وخدتها فحضني ودخلنا وصلت بوس تاني وايدي بتتحرك علي شفايف كسها من فوق الكلوت
ماما : حححح كسي مولع
انا : حاسس يا لبوتي
ماما : طيب متطفيه بقي
انا : شديتها من ايدها ورحنا علي السرير
ونيمتها علي ضهرها وجبتلها الاندر علي جمب وفضلت الحس ف كسها واحرك صباعي علي خرم طيزها اللي دخل بسهوله جدا
وقمت وبليت زبي من عسل كسها ووقفت زبي علي باب كسها وبقيت افرش فيها وهي هاجت
ماما : حححححح دخل بقي
وانا ولا سامع وكملت تفريش يجي ٥ دقايق لحد مجابت عسلها
ماما : اوووف دخل زبك بقي يبن المتناكه وارحمني
انا سمعت الكلمه دي وبدءت معاها وصله نيك وبدءت ادخل زبي واخرج بسرعه
ماما : اي اي اي براحه
انا : بيوجعك
ماما : قوووي
انا : خلاص هخرجوو
ماما : اوعي تخرجو هموتك
انا كملت نيك فيها
واثناء منا بنيكها
ماما : اووووي يا مجدي
انا ف عقلي مين مجدي ده محطتش ف دماغي وفضلت انيك وارزع ف كسها
انا : عاجببك
ماما : ولعني
انا : مين مجدي ده ( وانا شغال بنيكها وبلعب ف بزازها عشان تهيج
ماما : هو ده وقته يكسمك حححح
انا :صح يا لبوه
وفضلت انيك فيها ربع ساعه لحد محسيت نفسي هجيب
انا : هجيب با ماما
ماما : هاتهم علي بزازي
خرجت زبي ونطرتهم علي بزازها وهي بقت تمسك بزازها وتقربها لبقها وتلحس اللبن وانا ارتميت جمبها بنهج وعرقان دي اول مره فحياتي انيك اصلا ويوم ما انيك .. انيك مرتين ف يوم واحد وكمان واحده بالجسم ده تقيله عليا برضو
بعد مخلصنا دخلنا سوا ناخد دش مع بعض وخرجنا وقعدنا في الصاله مع بعض
انا :ماما
ماما :نعم يا حبيبي
انا :عاوز اعرف انتي اي حكايتك مع كوثر من الاول بالتفصيل
او مع النيك اساسا
ماما :هتفرق يعني
انا :بالنسبالي هتفرق كتير جدا
ماما بتاخد نفسها وبتقول
ماما :هحكيلك كل حاجه انا خلاص علاقتنا مع بعض مينفعش نخبي علي بعض حاجه
انا اشطا احكي يا موزة (وضربتها ضربه خفيقه علي بزازها)
ماما رجعت بضهرها علي الكنبه وبدءت تحكي
فلاش باك بعد موت ابويا بسنه
ماما قاعد مع كوثر ..
كوثر : مش كفياكي بقي حزن يا ام احمد
ماما : اعمل اي يعني يا كوثر
كوثر الحزن ف القلب يا حببتي ونتي لسه صغيرة
ماما اه يا كوثر صغيرة واترملت بدري
كوثر معلش يا حببتي
ماما خير بقي
كوثر يلا بقي شدي حيلك وانا اجبلك عريس
ماما ههههه عريس اي بس يا منيله اللي يرضا بواحده معاها عيلين زيي
كوثر يخربيتك يا مريم دنتي مليون واحد يتمناكي
ماما يتمناني علي اي ياختي بلا نيله
كوثر يتمناكي علي ده ( وشاورت علي جسم ماما )
ماما سرحت شويه فنفسها
كوثر : نتي رحتي فين يا وليه
ماما :هاهه معاكي
كوثر :معايا فين بس دنتي رحتي دنيا تانيه انا بقالي ساعه بكلمك
ماما : تفتكري في حد ممكن يرضي يتجوزني وازاي هقنع اولادي بكدا دي صعبه
كوثر : من ناحيه هنلاقي اللي يتجوزك فهما كتير اما ولادك هنلاقيلها حل متخافيش
وهنا كوثر سابت امي ف نارها وتفكيرها انها لسه مرغوبة ونزلت شقتها
بعد اسبوع امي نزلت لكوثر
ماما بتخبط علي كوثر
كوثر :ايوة جايه اهوو هو انا هطير
ماما : ازيك يا كوثر
كوثر :مريم عامله اي وحشاني كتير
ماما :لو وحشاكي كنتي سالتي يا واطيه
دخلت ماما شقه كوثر اللي تقريبا كانت لابسه العبايه علي اللحم ومفيش اي حاجه تحتها وامي لاحظت كدا
ماما :جرا اي يا واطيه مسالتيش من اخر مره كنت عندك فيها
كوثر :معلش بقي غصب عني انتي عارفه الكوافير وشغلو
ماما : معلش يحببتي **** معاكي
كوثر :تسلمي يحببتي
ماما :انا عوزاكي في موضوع
كوثر :عنيا يقلبي
ماما :انا فكرت ف موضوع الجواز ده ولقيت اني صعب اعيش لوحدي فعلا
كوثر : عين العقل يا حببتي والعرسان كتير
ماما :فين يختي دول
كوثر :اي رئيك انا هقترح عليكي حاجه كدا
ماما:قولي يختي اشجيني
كوثر : انتي بتتريقي يا وليه
ماما : هههههه لالا بس قولي
كوثر :انتي طبعا خايفه علي اولادك ومحتاجه برضو انك تتجوزي
ماما :بالظبط
كوثر :خلاص لقيتها انا اعرف ناس كتير ممكن يتجوزو عرفي ويطلقو بعد شهر اسبوع وهكذا
ماما : قصدك اني اتجوز عرفي
كوثر : فكري في الموضوع الاول كويس انتي محتاجه راجل ف حياتك وبرضو مش عاوزة تخسري اولادك
ماما : ايوة بس ازاي يا كوثر اللي بتقوليه ده
كوثر : يستي ده احسن حل عشان تحافظي علي حياه ولادك
ماما : سيبني افكر
كوثر :خدي وقتك
ماما خرجت من عند كوثر ودماغها مش مبطله تفكير في كلامها لحد ما فعلا بقت مش مستحمله الوحده ومحتاجه راجل ف حياتها وبعد شهر تفكير قررت انها توافق علي كلام كوثر وفعلا راحتلها البيت
كوثر : حبييبتي اتفضلي
ماما :يزيد فضلك يا روحي
كوثر : تشربي اي شاي ولا حاجه تاني
ماما: لا قهوة عشان الموضوع اللي جيالك في عاوز تركيز وصحصحه
كوثر : عنيا يا قمر
ودخلت كوثر وعملت القهوة وخرجت لماما
كوثر :اتفضلي يا قلبي
ماما :تسلم ايدك يروحي
كوثر : ها خير
ماما : انا فكرت فكلامك وموافقه
كوثر : قاطتعها لولولولولولوي مبروك يعروسه
ماما :اهدي يخربيتك هتفضحيني
كوثر : مالك بس كلو محلول
ماما : ازاي بس هتجوز فين ومين
كوثر : قلتلك كلو محلول العريس موجود والمكان انا مستعده اخليكم تتقابلو هنا ف شقتي عشان تتبسطي يا ستي
ماما : طب مين العريس
كوثر بما انها كوافير وشرموطه كبيرة وتعرف رجاله كتير
كوثر :انا اعرف واحد اسمو جمال عندو 45 سنه وبيدور علي عروسه زي ظروفك كدا عشان اولادو ومراتو برضو هكلمو دلوقت وافاتحو ف الموضوع
وفعلا موثر مسكت تليفونها ودخلت اوضتها وبعد نص ساعه خرجت لماما وقالتلها
كوثر :مبروك يعروسة كلو تمام والاسبوع الجاي هنتقابل هنا انا وانتي وهو وهياجر اتنين شهود يشهدو علي عقد الجواز بتاعكم وانتي حاولي تفضي نفسك بقي كام يوم عشان تقضيهم هنا معا عريسك
ماما : كام يوم ازاى والاولاد هقلهم اي وهسيبهم مع مين
كوثر : قوليلهم اي حاجه رايحه تزوري اختك ف المنصورة عشان تعبانه مثلا وانا هبقي اخلي بالي منهم وكل يوم هطلعلهم واجهزلهم اكل متقلقيش عشان تتبسطي يا عروسه (وضحكه ضحكه شرمطه )
ماما :ماشي يارب تعدي مستورة بقي
كوثر متقلقيش يا وليه قلتلك
فات اسبوع ومريم ظبطت كل حاجه وقالت لعيالها انها هتروح تقعد كام يوم عند خالتهم سمر في المنصورة عشان تعبانه ووصت كوثر عليهم هتخلي بالها منهم
وف اليوم المنتظر لبست مريم عبايه سودة ديقه علي الوسط واخدت كام عبايه علي كام قميص نوم وحطتهم ف شنطه وودعت ولادها ونزلت شويه الشارع وولادها واقفين ف البلكونه ولما دخلو طلعت هي شقه كوثر ولقيت اتنين شهود وكوثر وجمال اوصفلكم جمال هو راجل عادي فاتح محل ملابس سنو 45 سنه جسمو عادي عندو كرش صغير بس مش باين عليه السن قووي
اول مدخلت سلمت عليهم وقعدت جمب كوثر
كوثر : اهلا اهلا بعروستنا القمر
ماما : (ردت بكسوف )اهلا
جمال : اهلا بعروستنا اهلا
بعد ساعه كلام وتعارف والحجات دي كتبو العقد والشهود مضوو ومشيو وفضلت كوثر ومريم وجمال
كوثر : مبروك يا عرايس
جمال : **** يبارك فيكي يا كوكي
ماما : **** يبارك فيكي يا حببتي
كوثر طب اسيبكم انا وهنزل ابات عند واحده صحبتي وبكره بالليل هاجي ابص عليكم بصه وامشي تاني متقلقوش (هيهيهيهيهي)
نزلت كوثر وبدء الحوار بين جمال وماما
جمال : مبروك يا مريم
ماما : **** يبارك فيك يا استاذ جمال
جمال : استاذ اي بس في واحده تقول لجوزها يا استاذ
ماما : معلش اسفه
جمال :ولا يهمك يا قمر
جمال : اي مش هتقومي تاخدي دش ولا اي
ماما : طب هقوم انا اخد دش مش هتاخر
جمال : خدي وقتك يا قمر
دخلت ماما تاخد دش وجمال قاعد ف الصاله وطلع حبايه من جيبو وشربها بشويه ميه ولف كام سيجاره حشيش وبدء يشرب والوقت ده ماما كانت خارجه من الحمام ولابسه رووووب طويل مغطي كل جسمها وشعرها مفرود علي ضهرها وحاطه ميكب خفيف مخلي شكلها سيكسي اوووؤ
جمال :اوبااا اي الجمال دة يا عروسه
ماما : ....
جمال : و**** حاسس اني دي اول جوازه ليا واني لسه ولد ولود هههه
ماما : ميرسي ده من زوقك يا جمال
جمال قرب من ماما وقعدها جمبو علي الانتريه وخد نفس من السيجاره ونفخ الدخان ف وش ماما
ماما: (بتكح ) اي ده يجمال اي الريحه دي
جمال : دي الريحه اللي هتبسطنا يقلبي خدي اشربي
ماما : لالالا مش بشرب الحجات دي
جمال: جربي بس
ماما خدت نفس والتاني وفضلت تكح وجمال اداها نفس تاني ماما بدءت دماغها تتقتل وجمال وقف ماما وقرب منها وبدء يحسس علي جسمها وماما ساكته
وراح مقرب من شفايفها واخدها ف بوسه من الشفايف وبعدها قلعها الروب
جمال : اوووووبا اي ده كلوووووووو
ماما كانت لابسه تحت الروب قميص نوم احمر شفاف مخرم من كل حته وتحت منوو لابسه اندر وبرا لونهم احمر برضو جمال اول ما شافها مقدرش يمسك نفسوو
وراح نازل علي بزازها يرضع فيهم زي العيل الصغير وهنا ماما بدءت توحوح وتطلع منها اهات خفيفه جمال حس ان ماما بدءت تسخن وراح نازل بايدو علي كسها اللي كان غرقان من عسل كسها وخد شويه من عسلها علي صباعو وحط صباعو علي بوق ماما اللي فضلت تلحس وتمص في صباعو
جمال : ان محظوظ قوووي بيكي يا مريم
يخربيت جمال جسمك الفاجر ده
جمال شال ماما ودخل بيها الاوضه ونيمها علي السرير ورفع القميص لفوق لحد بطنها وجاب الكلوت علي جمب وفضل يلحس ف كسها وهنا ظهرت
ماما : حححححححححح براحه
جمال : هو احنا لسه عملنا حاجه
ماما : اوووف مش قادره
جمال : قرب من شفايف ماما وخدها بوسه وصباعو بيلعب ف كسها اللي ولع من كتر اللحس
وخد وضع 69 وهي فضلت ترضع وتمص زبو وهو بيلعب فكسها لحد منزلت عسلها وقام وعدل نفسو وحط زبوو علي باب كسها وفضل يفرش في
ماما : ااااه مش قادره
جمال :يعني عاوزة اي
ماما : دخلو
جمال : ادخل اي
ماما : دخل زبك ف كسي
وهنا جمال بدء يدخل زبو ويخرجوو براحه
ماما : اي اي اي مش قاااااادرة
جمال حس بهيجان ماما وبدء يسرع النيك
ماما : اااه بيوجع يجمال براحه
وجمال ولا هنا وشغال فشخ ف كسمي اللي جابت للمره التانيه علي زب جمال
ماما :(وهي بتترعش ) احححححححح
جمال بعد وصله نيك نص ساعه ف كسمي
جمال : هنزل يشرموطه
ماما : نزل علي بزاز الشرموطه هاتهم علي بزازي
جمال خرج زبو من كسمي وبدء يضرب كسها شوبه
وراح منزلهم علي بزازها ونام جمبها وهو حاضنها وقلها اتبسطي
ماما :(وهي بتنهج ) اوووي اووي
جمال : طب قومي ناخد شور عشان نكمل
وشال ماما علي ايديه ودخلو الحمام وفضل يدعك فجسمها ويمشي ايديه علي طيزها وبدء يدخل صباعو في طيزها براحه وماما حست بوجع
ماما : اي اي يا جمال بتعمل اي
جمال : اصبري بس يقلبي هريحك
ماما : احححح طب براحه شوية
جمال بدء يدهن صباعو صابون ويدخلو ف طيز ماما لحد مطيزها اتعودت علي صباعو وبعد كدا دخل صباعين وبعدين تلاته لحد مقرب راس زبو من خرم طيزها وبدء يدخلو واحده واحده لحد مدخلت راسوو
ماما : اححححح بيحرق قووي
جمال : معلش يقلبي في الاول بس وبعد كدا هتتمتعي قوي
وبدء جمال يزود ويدخل نص زبو لحد مدخل زبو كلو في طيزها وماما هنا تحس انها ارتاحت وبدء جمال يدخل ويخرج ف طيزها اللي بقت شايله كل زبوو
جمال : ها اي رئيك
ماما : جميل قوووي يا حبيبي
جمال :يعني مبسوطه
ماما : جدا جدا
جمال :طب خدي ف طيزك يا متناكه
ماما : احححح جامدا جامد
جمال : انتي اي
ماما : انا متناكه
جمال : واي كمان
ماما : وشرموطه افشخ شرموطتك
جمال : خدي يكسمك دنا هفشخك وسرع جمال النيك
وف الوقت ده جمال نزل شلال لبن ف طيز امي واللحظه نفسها امي نزلت عسل كسها
وخدو شاور وخرجو اتعشو ونامو ملط زي ما هما مصحيوش الا علي كوثر اللي كانت واقفه علي باب الاوضه وبتخبط
ماما : اصحا يجمال كوثر شكلها جت وبتخبط انا هقوم اللبس
قام جمال بسرعه ولبس ترينج علي اللحم وماما كمان لبست بيجامه علي اللحم وفتح جمال لكوثر
كوثر : اي ده كلوو نوم انا بقالي ساعه بخبط
دخل جمال الحمام وراخت كوثر ناحيه ماما
ماما : معلش يا كوثر
كوثر : مش مهم المهم طمنيني
ماما : اطمنك علي اي
كوثر : احيه يا وليه اتبسطي امبارح ولا اي
ماما :( بكسوف ) قووووي
كوثر : مبروك يا حببتي
ماما : عقبالك يختي
كوثر : ومين قلك اني مش متجوزه
ماما : بجد
كوثر : اه اتجوزت يمكن 6 مرات واطلقت
ماما : 6 يخربيتك كتير
كوثر : اتنيلي هو في احسن من الزب وكل شويه تجربي واحد يا موكوسه
وهنا خرج جمال من الحمام وسلم علي كوثر اللي سلمت ومشيت علي طول
كوثر : استاذن انا بقي واسيبكم يا حبايبي
ماما : ما لسه بدري
كوثر: لا عشان تتبسطو يومين
ماما وجمال : ماشي يا كوثر
وخرجت كوثر وجمال هجم علي ماما
ماما : اهدا يجمال في اي
جمال : مش قادر وحشتيني قوووي
ماما : هو انا لحقت اوحشك يا راجل
جمال : نتي وحشاني ونتي في حضني اصلا
ماما : يا كداب
جمال : مقدرش اكدب عليكي
وشد بنطلون ماما قلعولها ورفعها علي السفره ونزل لحس ف كسها
ماما : يخربيتك يا راجل براحه
جمال : كسك يجنن يا لبوة
ماما : حححححححح طيب قطعو بقي اللي مولعني ده
جمال : دنا هقطع كسمك يا متناكه
وفضل يعض زنبور ماما اللي صوتها بقا جايب اخر الشقه قام جمال شايلها وقالها تعالي الاوضه هتفضحينا يا متناكه
جمال نزل ماما علي السرير وبدون اي مقدمات حط زبو علي كسها وبدء يدخلوو ويخرجو
ماما : اي اي بيوجع يجمال
جمال : يعني اخرجووو
ماما : لالا اوعي تخرجووو
جمال :طب خدي يالبوة اهووو
ماما : هات يقلب اللبوة
واستمر الوضع تلت ساعه لحد منزل جمال وماما كمان نزلت وقامو خدو دش
فات اسبوع على جوازهم وكان جمال كل يوم ينيك ماما مرتين تلاته لحد ما جمال قال انا لازم ارجع لبيتي مش هينفع اتاخر اكتر من كدا وقطعو الورقتين وظي كانت اول مره لما تتناك بعد موت بابا وبقت ماما كل لما تحتاج ترتاح تكلم كوثر وتجبلها راجل يتجوزها يومين تلاته ويقطعو الورقتين لحد ما جه يوم وحصل اللي ماما مكنتش تتمناه ..
وهنا يخلص الجزء الثالث استنوني ف الجزء الرابع عشان هنا هتظهر حجات كتير وشخصيات اكتر والمتعه هتزيد اتمني الدعم


الجزء الرابع

وقفنا ف الجزء اللي فات عند الفلاش باك لما ماما كانت بتحكيلي هي بدءت ازاي
وهنا حصل اللي ماما مكنتش تتمناه
ماما : كوثر انا تعبانه علي اخري شوفيلي راجل اتجوزو يومين كسي مولع
كوثر : معلش يا مريم مفيش قدامي حد صدقيني
ماما : احا ولا حد من اللي اتجوزتهم قبل كدا
كوثر : لا للاسف لو في انا مش هخبي عليكي
ماما : انا هايجه يا كوثر اي الحل
كوثر : بصي انا عندي ضيف جاي عندي بالليل
هشوفو لو يجيب واحد معاه ليكي اي رئيك
ماما من كتر الهيجان وبقالها فتره ما دقتش طعم الزب وافقت بدون تفكير
ماما : موافقه موافقه
كوثر :اشطا ثواني هعمل تليفون
واكلمت ف التليفون 5 دقايق ورجعت لماما وقالتلها
كوثر : دكري هيجيب صاحبو معاه وهيجو الساعه 8
ماما وهي فرحانه : اخيرا
كوثر يلا روحي ظبطي نفسك فوق عشان مش باقي غير ساعتين
طلعت ماما ظبطت نفسها ولابست عبايه ونزلت لكوثر وفضلو يرغو شويه لحد ما جات الساعه 8 وربع وباب شقه كوثر خبط
كوثر فتحت الباب ودخل راجلين واحد اسمو حسن وده كان جاي لكوثر والتاني اسمو عز وده اللي جاي لماما سلمو ودخلو الصالون سلمو علي ماما وبدءو تعارف ورغو شويه
عز : احا يكوثر دي جامده اوي
كوثر : مش قلتلك هتعجبك
عز : انا مكنتش فاكرها كدا
ماما : امال فاكرني ازاي يعنيا
عز : مقصدش يا ست الستات
حسن : بقلك يا عز متاخد كوثر وتسيبلي البطل دي هههه
كوثر :وحيات امك
حسن : بهزر يا قلبي وانا اقدر استغنا
وقام عز شغل اغنيه وقامت ماما وكوثر وبدءو يرقصو ويهزو ويروحو ناحيه الرجاله
عز مستحملش وقام حاضن ماما قدام حسن وكوثر فضل يبوس فيها ويقفش ف بزازها وكوثر وحسن قعدو يتفرجو ويضحكو علي هيجان عز وماما اللى كانت مولعه علي الاخر وبتحضن وتبوس ف عز
عز : يلا بقي
ماما : يلا يا روحي
ودخلو الاوضه وسابو حسن وكوثر بره ف معركه وبدءت امي وعز معركه تاني في الاوضه
عز : يخربيت جسمك فاجر اووي يا مره
ماما : جسمي بس
عز :كلك علي بعضك فاجرة يا شرموطه
ماما : اخنا هنقضيها كلاك ولا اي
قام عز وهجم علي ماما ونزل علي كسها يلحس في
ماما : اححححح الحس جامد اوي
عز :دنا هفشخك كسك ده يا متناكه هقطعو
ماما : قطعو يا قلب المتناكه
عز بدء يلحس وماما بدءت تزومم ووصوتها بقي عالي قوي ومره واحده اترعشت ونزلت عسلها علي وش حسن اللي سابها تهدا وبعد دقيقه بالظبط ماما هديت ونطت علي حسن تلحس عسله من وشو زي الكلب اللي بيلحس ف عضمايه وبعد مخلصت نزلت علي زبوو وفضلت تمص فيه وتلعب فبضانو
ماما :احااا كل ده زب يخربيتك
عز : يعني عحبك يا لبوة
ماما :الا عجبني يروحي
وقرب عز زبو من كس ماما وبدء يفرش ف كسها شوية وبعدين ماما هاجت علي الاخر
عز : انا نفسي انيكك من طيزك الكبيرة دي يا لبوة
ماما : انا كلي ملكك يا دكري
عز نيم ماما ف وضع الدوجي وبل زبو من ريقوو وبدء يدخل زبو ف طيزها واحده واحده وايدو بتلعب ف كسها وماما سخنت وبدءت تطلع اهات عاليه جدا وعز بدء يسرع في النيك واستمرو كدا ربع ساعه
وفجاءه دخلت كوثر وحسن وهما ملط ووقفو علي الباب
كوثر :يخربيتكم انتو لسه مخلصتوش
عز : احاا وهو اللبن ده يتشبع منووو
ماما : احيه يا كوثر ده خلص علياا اممممم
وعز سرع نيك وراح ناطر كل لبنو ف طيزها وامي جابت عسلها وعز مخرجش زبو من طيزها الا لما صفا كل اللبن جواها وطيزها بقت تنقط لبن قامو خدو دش ورجعو كلهم اكلو جمبري وسمك كانو طالبينو ديلفري وبدءو حفله نيك تاني وحسن قال لعز انو عاوز يجرب امي عز رفض وقلو لا المره الجايه جربها براحتك لكن المره دي سيبني اتمتع بيها وبدءو جوله نيك تاني وخلصو والرجاله مشيت مبسوطه وقبل ما يمشو حسن وعز خدو رقم امي ...
وامي وكوثر اتفشخو واتبسطو جدا ودخلو الحمام خدو دش وخرجو قعدو ف الصاله
ماما : احيه يا كوثر ده ورم كسي
كوثر : يعني اتبسطي يا لبوة
ماما : اوووي اوووي اوووي بصراحه
كوثر : خلاص الموضوع ده يفضل سر بينا
ماما : يعني انا هفضح نفسي يا شرموطه
وخرجت ماما من عند كوثر
نرجع من الفلاش بااااك
انا : احااا يا ماما انا نزلت من غير ما المس زبي
ماما : يبقي اتبسطت يروح امك
انا : اه
ماما : انا كدا حكتلك كل حاجه ازاي حصلت
انا : يعني دي كل حاجه يا ماما
ماما : لا دي كانت البدايه بصراحه يا حبيبي
لكن في رجاله تاني انا نمت معاهم وواحده واحده ومع الوقت هتعرف كل حاجه ف وقتها يحبيبي
انا : ماشي يا ماما
وهنا سلوي خرجت من الاوضه وتقريبا مكانتش تعرف اني ف البيت لانها هرجت لابسه قميص نوم قصير جدا يعتبر طيزها باينه منو وشفاف جدا ومكشوف
انا شفتها وبلمت ف جسمها اللي كان قشطه بمعني الكلمه وزبي بدء يقف من تاني وهي شافتني جريت علي الاوضه وماما لاحظت نظرتي لسلوي وبصت علي زبي لقيتو واقف
ماما : احمد
انا :...
ماما :يا زفت
انا : هاهه نعم يا ماما
ماما : نعم اي بس انا بقالي ساعه بنده عليك ونت ولا هنا
انا : لا معاكي
ماما عدت الموضوع ومتكلمتش بس عرفت اني هايج علي سلوي ..
واتفقنا انا وماما اننا مش هنخبي علي بعض اي حاجه وانها هتقولي كل حاجه هتعملها وناويه تعملها قولتلها ماشي وسيبتها دخلت خدت دش وخرجت لاقيتها بتلبس وبقلها رايحه فين يا ماما
ماما : رايحه لطنطك كوثر ( غمزت من تحت لتحت ) لان سلوي كانت واقفه
انا : ماشي يا حببتي
ماما نزلت لكوثر وانا عارف ومتاكد انها نازله تتناك بس مشغلتش تفكيري لاني كنت مشغول بالتفكير ف سلوي وجسمها وازاي اوصلها وانيكها والوقت ده سلوي دخلت الحمام تاخد دش فانا جريت علي المطبخ اللي كان في شباك صغير كدا بيبص علي الحمام وبدءت اتفرج علي سلوي وهي بتقلع هدومها حته حته ولما بقت ملط ظهرلي كسها ويا عيني علي الجمال اللي شفتوو كسها صغير ولون وردي وشفايفو حاجه كريز كدا وصدرها اللي قد البرتقانه بس فاجر سخنت وزبي وقف وبدءت اتفرج عليها وهي بتدعك جسمها واتا بلعب ف بتاعي وبدون قصد وانا واقف علي الكرسي رجلي خبطت وعملت صوت وهنا سلوي لفت وبصت لفوق وشافتني وانا ف ثانيه كنت جريت علي اوضتي وقفلت علي نفسي وهي خرجت من الحمام ودخلت اوضتها
ف نفس الوقت ماما ف شقه كوثر
ماما : هو اتاخر كدا ليه
كوثر :متهدي يا مولعه زمانو جاي
ماما : يبت مش عاوزة اتاخر علي الولاد
كوثر : اصبري وزمانو جاي يختي
ماما كانت لابسه روب ابيض شفاف مربعات مخرمه وتحت منو اندر وسنتين لونهم بمبي بس
وكوثر كانت لابسه قميص نوم مش مغطي اي حاجه اصلا لونو بنفسجي وتحتو اندر اسود وكلوت احمر
ماما : يوووه
وبدءت تلعب ف كسها بايدها ورجعت بدماغها لورا وراخت ف دنيا تانيه كوثر بصت عليها لقيتها مولعه كدا قربت من شفايفها وخدتها ف بوسه طويله وكوثر شالت ايد امي وحط ايدها هي وبدءت تلعب ف كسمي جامد لحد ما الباب خبط والاتنين فاقو من اللي هما في وقامت كوثر تفتح الباب واللي كان علي الباب
كوثر : جايه اهوو (وبتبص من العين السحريه للباب)
كان علي الباب عم سعيد
اوصفلكم عم سعيد
عم سعيد ده راجل صعيدي بس عايش ف منطقتنا وفاتح محل خضار كبير اول شارعنا عندو بتاع 49 سنه او 48 بس فحل بمعني الكلمه جسمو ضخم وعندو كرش متوسط كدا ومستفحل
كوثر : اتفضل اتفضل يا معلم سعيد
ودخل سعيد سلم علي كوثر وسلم علي امي
عم سعيد : ازيك يا ام احمد
ماما : بخير يا معلم انت عامل اي
عم سعيد : بخير يا ست الكل
كوثر : تشرب اي يا معلم
عم سعيد : اي حاجه من ايديك يا قمر
ودخلت كوثر المطبخ وبدء تعمل القهوة لعم سعيد
وماما وعم سعيد ف الصاله بيتكلمو
عم سعيد : بس انا مكنتش اعرف ان انتي ليكي ف السكه دي يا ست ام احمد
ماما : انا مليش ف سكك يا معلم سعيد ولا حاجه ووشها قلب وعم سعيد لاحظ كدا وحس انو عك الدنيا وحب يصلح اللي نيلو
عم سعيد : مقصدش يا ست الكل اللي انتي فهمتيه ده
ماما : خلاص يمعلم حصل خير
وقرب عم سعيد من ماما وقعدها جمبها متزعليش حقك عليا يا ست الكل وباس دماغها وحط ايدو علي كتفها وامي ابتدت تفك وتروق وطلع عم سعيد من جيب الجلابيه سجارتين حشيش ملفوفيش وولع واحده ونفخ الدخان ف وش امي امي طبعا متعودة عليه
وخد نفسين وادا امي السيجاره اللي شربت ولا اجدعها حشاشه
عم سعيد :طب وربنا معلمه
ماما بتشد من السجاره نفس وبتنفخ ف وش عم سعيد وبتديلو السيجاره خدها عم سعيد وخد نفس جامد قوي وقرب من شفايف ماما ونفخ الدخان ف بوقها وماما رجعتهولو تاني وبدءو بعدها بوسه كلها احساس ومص ولحس ف الشفايف كوثر دخلت عليهم وحطت القهوة علي الطرابيزة
كوثر : احااا انتوو بدءتو من غيري ولا اي
عم سعيد : داحنا بنسخن بس
قام عم سعيد بيشرب ف القهوة وكوثر هجمت علي ماما وبدءو يقفشو ف بعض ويبوسو بعض وسعيد قاعد بيتفرج وهو بيشرب سيجاره الحشيش والقهووة علي ماهو خلص كانو الاتنين جابو اخرهم وسخنوو علي الاخر قام قالع الجلابيه وقلع كل هدومو وظهر زبو اللي شبه بتوع افلام السكس السود حاجه كدا ضخمه وطويله واثناء ما الاتنين بيبوسو ف بعض قام عم سعيد وحط زبو وسطهم وهما اول ما شافوة هجمو علي زبوو وبضانو مص ولحس وامي مسكت زب عم سعيد وبقت بتلعبو بلع والاتنين يبدلو علي زبو وبضانو
لحد محس انو هيجيب قام سحب زبو ونيم امي علي ضهرها وكوثر طلعت بكسها علي وش امي اللي بقت تلحسوو وعم سعيد بقي يفرش ف كسمي وبدء يدخلوو واحده واحده لحد مدخل نصوو امي اتشنجت قام عم سعيد عرف انها جابت وخرج زبوو لحد ما امي هديت وراح مدخل زبو تاني وفضل ينيك براحه
ماما : حححححح برااااحه هتفشخ كسي
عم سعيد : راحه اي يا لبوة انا عمري ما نكت كس زي كسك ده
ماما : ولا انا عمري ما دوقت زب زي الفاجر ده ارزع جامد بقي
وبقي عم سعيد يرزع زبو ف كسمي جامد اللي كانت بتاكل ف كس كوثر عم سعيد حس انو هيجيب ف سحب زبو من كسمي وجاب كوثر ف وضع الدوجي وماما نايمه تحتها وبقي يدخل زبو شويه فكسمي وطيزها وشويه فكس كوثر وطيزها واستمر كدا يجي 10 دقايق لحد محس انو هيجيب
عم سعيد : انا هجيب يا شراميط اجيب فين
كوثر : فكسي فكسي بسرعه ححححح
ونطر عم سعيد كميه لبن رهيبه غرقت كس كوثر واللي نزل منها علي امي غرقها هي كمان وقام سعيد وخد كوثر علي جمب وحط ايدو ف جيب الجلابيه وطلع فلوس اداها لكوثر ولبس ومشي وامي كانت لسه مرميه علي الارض واللبن مغرق جسمها كوثر دخلت خدت دش وخرجت قالت لامي قومي خدي دش قامت امي خدت دش وخرجت كووثر طلعت الفلوس
كوثر : خدي يا ام احمد
ماما : اي دول
كوثر : دول 250 جنيه حقك ف النيكه دي
ماما : بس انا مش محتاجه فلوس يا كوثر
كوثر : اتعلمي يا هبله مينفعش تعملي الحاجه دي من غير فلوس والا هتبقي رخيصه وهتتفضحي
ماما : يعني اتناك واتكيف واخد فلوس هيهيهيهي
كوثر : انتي بس خليكي معايا وهتشوفي اللي عمرك ما شوفيته
وسابتها ماما بعد مخدت الفلوس وطلعت
انا : حمدلله علي السلامه
ماما :**** يسلمك يقلبي
انا : اتاخرتي كدا ليه
ماما : هي اختك هنا
انا : ايوة
ماما : طب اصبري وهبقي احكيلك بعدين
دخلت ماما تنام وانا قررت اخش لسلوي وخبط علي الباب
سلوي : مين
انا : انا احمد يا سلوي
سلوي : ادخل
دخلت ولقيت سلوي نايمه علي السرير ولابسه بيجامه علي رسمه سبونج بوب علي صدرها نص كوم وبنطلون برمودة هي شافتني وسابت التليفون وبصلتي
سلوي : خير
انا : متزعليش حقك عليا
سلوي : مزعلش من اي بالظبط من انك اخويا وبتبص علي اختك وهي بتستحمي ف الحمام
انا هنا عيني دمعت شوية وهي كمان بدءت تدمع قربت منها بعد ما مسحت عيوني وحطيت ايدي علي كتفها وطبطت عليها وقلتلها متزعليش حقك عليا وبوست دماغها حسيت جسمها سخن قووي يمكن جسمها سخن من جسمي لما لمس جسمها حسيتها هديت شوية قربت اكتر وبوستها من خدها مخلاص بقي يا زفته بقالي ساعه براضي فيكي
حسيت سلوي مش معايا اصلا واللي عرفتو بعد كدا ان زبي كان واقف علي اخروو تحت البنطلون وهي شافتو وكانت بتبص عليه وانا زبي عمال يحك ف فخادها
قربت منها وبوستها بوسه خفيفه من شفايفها لقيتها مستسلمه خااالص
قلت بقي دي فرصتي وخدت شفايفها فبوسه طويلة جدا وحطيت ايدي علي كسها من فوق البرمودا لقيتها غرقااانه بمعني الكلمه عرفت انا هاجت علي الاخر فضلت ابوس واللعب ف كسها بايد لحد مدخلت ايدي من تحت الكلوت بعد منزلت البرمودا لحد تحت ركبها ونزلت بشفايفي الحس كسها اللي كان ليه طعم وريحه خلوني اهيج وفضلت كدا 3 دقايق الحس ف كسها واللعب بايدي علي بزازها لحد منزلت كميه عسل علي وشي غرقتني وهي هنا فاقت
انا قلت الحق نفسي
انا : ينفع كدا تغرقي وشي اخرج ازاي انا بقي
سلوي : احيه ايه اللي احنا عملناه ده
انا : هو ده وقت عملنا اي ونيلنا اي وشي غرق يا جزمه
حسيت سلوي هديت شويه بعد ما لبستها هدومها
انا قربت منا وقلتلها متزعليش مني ولا من نفسك يا سلوي انا عارف انك بنت وبتحسي وعاوزة حجات من دي وانا ف الاول والاخر اخوكي يعني ده هيفضل سر بينا متهافيش يعني وانا بقول انا احسن من الغريب لانك ممكن تضعفي مع حد بره فانا بقول تبقي ما بينا احسن ولا انتي اي رئيك يا حببتي
سلوي خدت نفس عميق وحسيتها ارتاحت بعد كلامي قريت منها بوستها من دماغها وقلتلها روحي خدي دش يا قلبي ابتسمت ابتسامه خفيفه وحاولت تداريها معرفتش خرجت وسبتها روحت خدت شور ونزلت القهوة واتصلت ب كريم وعلي وجولي قعدنا شوية شربنا شاي وكولا ولعبنا شوية ضومنه وهزرنا وضحكنا
كريم : جرا اي يا عم احمد بطلنا نشوفك اليومين دول خالص
انا : اهوو موجود يا كريم
كريم : موجود فين ولا شقطلك واحده وبتقعد ف البيت تنيكها فيها في التليفون
انا وانا بضحك
انا : لا يا خول بس زهق مش اكتر
كريم : انا اتعرفت علي بنت انما اي ملبن ساكنه اول شارعنا وكل يوم بقابلها بالتوكتوك وبقفش فيها لحد ما هريتها
انا وعلي ف نفس واحد يبن المحظوظه
فضلنا نرغي شوية ف النيك وشوية ف حياتنا وشوية ف الشغل لخد ما ببص ف الساعه لقيتها 7 بالليل وكل واحد روح بيتهم وانا روحت ودخلت ندهت علي ماما لقيتها ف الحمام بتستحمي وقالتلي ان سلوي ف الدرس لسه نازله من 10 دقايق فرحت ولقيت نفسي بقلع كل هدومي وبدخل علي ماما الحمام اللي كان شكل جسمها تحت الدش والمايه نازله عليه يهيج الحجر دهلت عليها وقربت منها وحضنتها من ضهرها براحه
ماما : يخربيتك خضتني
انا : معلش اصلي تعبان قوووي
ماما: لا بلاش النهرده لاحسن انا مش قادره اقف علي رجليا اصلا
انا : ليه يعني هو كان جامد ولا اي
ماما : مين ده يا واد
انا : اللي قابلتيه عند كوثر النهارده
ماما : ده كان جامد قوووي يا واد فشخلي كسي
انا : هو مين بقي المحظوظ اللي فشخ الكس ده (وحطيت ايدي علي كسها )
ماما : المعلم سعيد بتاع محل الفاكهه اللي اول الشارع
انا هجت قووي لما عرفت الشخص وقولتلها طب وعمل معاكي اي ... ماما فهمت اني بحب اشوفها بتتناك واسمع وكدا
ماما : ده فشخ كس امك يا احمد خلي كسي مولع
انا : ححححح ( سبت ماما وقعدت علي قعده الحمام وفضلت اللعب ف زبي )
كملي يا ماما كملي
ماما لقيتني هايج ف قعدت علي البانيو وحطت ايدها علي كسها
ماما : بص عمل اي ف كس ممتك حببيتك فشخوو
دخل زبوو كلو للاخر
خلاني كنت هموت
انا قربت من كسها وبقيت الحسو وانا بلعب ف زبي وهي بتحكيلي عم سعيد عمل فيها اي لحد مهي نزلت عسلها وانا نزلت لبني وخدنا دش مع بعض وخرجنا من الحماموقعدنا في الصاله
ماما : انت بتهيج لما تعرف ان الرجاله بتنكني
انا سكت ومردتش وبصيت في الارض ماما فهمت اني مكسوف وقريت مني وقالتلي متتكسفش يا حبيبي دي ميولك وانا فهماك كويس وبعدين احنا اتفقنا علي الصراحه ارتحت من كلامها وقولتلها ايوة
قالتلي وانا هحاول علي قد مقدر اني احكيلك كل اللي بيحصل عشان اريحك يا قلبي
انا : (بسرعه وبدون مقدمات ) لاااا انا عاوز اشوفك حقيقي مش بس تحكيلي
ماما : طب ودي هعملهالك ازاي يروح امك
انا : معرفش بقي
ماما : طب اصبر ومش تستعجل وانا هحاول اظبطها
انا فرحت بكلام ماما وقولتلها انا هخش انام شوية ويدوب وقفت راح الباب مخبط ...
وهنا ينتهي الجزء الرابع من قصتنا استنوني ف الاجزاء الجايه يجماعه انا مش لاقي دعم فهوقف نشر شوية لحد ما الدعم يرجع

فنان بجد متحرمناش من ابداعك
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
قصة جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ازيكم يا جماعه عاملين ايه اتمني تكونو بخير
اولا دي اول مره ف حياتي اكتب قصه ومش هتكون قصه عاديه لا اوعدكم القصه هتعجبكم جدا لانها هيكون فيها التعريص والدياثه والساديه وكل انواه النيك والقصه هتبقي اكتر من سلسله والسلسله هنخليها 10 اجزاء ..
فاتمني منكم الدعم والردود عشان استمر
...
( المقدمه )
( احمد ) شاب عادي زي كتير من الشباب من غير شغل عندو عشرين سنه ساكن ف منطقه متوسطه في حى مش شعبي اوى مخلص دبلوم وطبعا بسبب ظروف البلد مش بيشتغل وبيقضي معظم وقتو قدام تليفونو علي الفيس وباقي اليوم ياما نايم يا اما بيتفرج ع التلفزيون يا اما علي القهوة
عايشين ف عماره 7 ادوار ملك ليهم سابهلهم ابوه بعد ما مات وعايشين من ايجارات الشقق اللي فيها
( الام مريم ) ست بيت عندها 44 سنه بس شكلها اصغر من سنها بكتير جسمها كيرفي بمعني الكلمه طيزها كبيرة جدا ومفرشحه بزازها متوسطه وسطها صغير بيضه زي القشطه بتقضي يومها علي التليفون والمطبخ لانها بتحب الطبخ وحياتها روتنيه جدا بعد ما جوزها مات وهي 35 سنه وصغرة
( الاخت سلوي ) 16 سنه بس كرباج طالعه لامها شبه ساره سلامه بس علي قصير ف تانيه ثانوي بس مش بتحب الدراسه اوووي بتقضي يومها زي ما بنقول وشباب المدرسه كلهم يتمنو بس يكلموها بس هي ولا في دماغها
وكانت الحياه في العيله دي عاديه جدا جدا زي اي اسره مصريه
اسف علي الاطاله ف المقدمه بس عاوزكم تعيشو الاحداث معايا وفي شخصيات كتير جدا هتظهر ف القصه علي مدار الاجزاء وهنعرفها

(الجزء الاول )
يصحي احمد علي صوت زعيق امو مع سلوي اختو وبيخرج بسرعه من الاوضه
احمد : في اي يا ماما في اي
ماما : مفيش زفت انا زهقت من العيشه دي
احمد : اهدي بس وفهميني
تخرج الام وهي متنرفزه وتسيبهم وتمشي
احمد : في اي يا زفته مزعله امك ليه
سلوي : مفيش يا احمد ولا حاجه
احمد : هو اي اللي مفيش هو انا كل لما اسال حد يقولي مفيش
سلوي : خش بس اللبس هدومك وتعالي اقلك
هنا احمد اكتشف انو كان نايم بالبوكسر بس وزبو باين تحتو قووي
رجع احمد اوضته لبس تيشرت كات وشورت بحر وراح لاخته الاوضه
احمد : سلوي
سلوي : ادخل يا احمد
احمد دخل وشاف اختو نايمه علي ضهرها علي السرير وماسكه التليفون ولابسه بيجامه لازقه علي جسمها اكنها مش لابسه حاجه
احمد : ها مالك مزعله ماما ليه
سلوي : بسبب المدرسه والامتحانات
احمد : فهميني اكتر
سلوي : بسبب المذاكره وكدا
احمد :طب يحيوانه مش تذاكري عشان امتحاناتك مهي ماما خايفه عليكي (وبيضربها علي كتفها ضربه خفيفه)
سلوي : اااه يخربيتك ايدك جامده
احمد : هو انا كدا ضربتك
سلوي : احيه امال كدا بتزغزغني
احمد : خلاص قوي صالحي ماما
وقاموا هما الاتنين وراحو اوضه امهم اللي كانت لابسه قميص نوم فوق الركبه اسود وتحتو اندر وبرا نفس اللون ويعتبر مش شفاف قووي
احمد : اي يا مزه لسه زعلانه
امو بتشوفهم وتديهم ضهرها عشان زعلانه
وهنا احمد عينو بتروح علي طيز اموو لاول مره فحياتو شاف قشطه جبلين متحركين ابيض من اللبن
سلوي تجري علي امها : خلاص بقي يا موزه متزعليش وتقرصها من دراعها
وهنا تهدا الام وتبتدي وصله ضحكه وهزار بين التلاته
بنتهي بان كل واحد راح اوضته
واحمد رجع اوضته وهو مش قادر ينسي منظر طيز امو وجسمها اللي خلاه يهيج ويبدء حوار بينو وبين نفسو
احمد : احااا انا ازاي ابص لامي كدا
نفسي : يبني عادي انت احسن من الغريب
احمد: غريب مين وزفت مين بس
نفسي : يبني امك لسه صغيرة وف عز شبايها
احمد: بس دي امي
نفسي : وده احسن لانك عمرك مهتفضح امك ولا هي هنفضح نفسها وسركم فيكم وهي ترتاح ونت ترتاح
احمد :لالالالا مستحيل
نفسي :خلاص يبقي تسيبها لحد الايام متولعها وتروح للغريب
احمد : هو ده ممكن يحصل
نفسي : ايوة لو انت ملحقتهاش
وهنا احمد دخله فدماغو فكره انو ينيك امو وهو احسن من الغريب
ويروح ف النوم من كتر التفكير ف انو ازاي هيوصل لامو مريم وميصحاش الا علي الساعه 4 العصر وامو بتصحيه عشان يتغدي
ماما : انت يا زفت اصحي كفايه نوم
احمد : يا ماما سيبني جسمي مكسر
ماما : قوم اتغدا
احمد : حاضر قايم اهو
ويقوم احمد بعد ما امو ادتو ضهرها وخارجه ومره واحده بتلف عشان تتاكد انو صحي ولا لا وعينها تيجي علي زبو اللي كان واقف وبارز قوووووي تحت الشورت لانو كان حوالي 24 سم وتبص علي احمد وتقولو يلا يا ابو جسم مكسر بنظره كلها خبث
وهنا احمد اكتشف ان زبوو واقف
احمد : طب اخرجي وانا جاي اهوو
ماما : متتاخرش يحبيبي 🤭
وهنا احمد زبط لبسو واستنا زبو ينام وخرج علي الحمام وغسل وشو وهو خارج وحاطط الفوطه بيمسح وشو خبط ف امو اللي كانت رايحه تشوفو
احمد : انا فوقت اهو فين الغدا
ماما : يلا
وراحو قعدو علي السفره هما التلاته واتغدو ومريم نزلت عشان كان وراها حصه الساعه خمسه ولبست بنطلون جينز ديق جدا مبين كل جسمها وتيشرت اسود ساده ونزلت وهنا احمد شاف كس اختو ف البنطلون هاج وبدء ينقل الاطباق مع امو للمطبخ اللي بدءت تغسلهم وكانت واقفه علي الحوض ولابسه برمودا ازرق وتحتو كلوت ابيض فتله وهنا احمد افتكر منظر طيز امو ف القميص لما شافها وهاج اكتر وابتد يفتكر حوارو مع نفسوو وهنا بدء خطه انو ينكها
وفضل كل شوية يناولها الاطباق ويلزق زبو ف طيزها 3 او 4 مرات لحد ما امو خدت بالها وقالتلو بس روح انت ارتاح وانا هكمل وهو هنا خاف لتكون امو شكت فراح الحمام لاقي كلوت امو اللي كانت لابسه تحت القميص لما صالحها هو واختو ولا اردايا مسك الكلوت وفضل يشم فيه ويلعب ف زبو لحد مجاب لبنو كلووو علي الكلوت وهنا امو خبطت علي الباب فرجع الكلوت مكانو بسرعه من غير ما يمسحو وغسل زبو وخرج راح اوضتو نام من التعب صحي الساعه 9 علي معاد العشا وامو كانت ف الحمام ولسه خارجه ولما شافتو بصتلو بصه كلها خبث وقالتلو اي جسمك لسه مكسر
وهنا عرف ان امو شافت لبنو اللي مغرق الكلوت
وهنا ينتهي الجزء الاول ....
اسف علي قله المشاهد الجنسيه بس دي البدايه والتقيل جاي ورا اتمني اشوف دعم بقي عشان كل اللي جاي ناااار ....



الجزء الثاني

وقفنا ف الجزء الاول لما احمد عرف ان امو شافت لبنو علي الكلوت بتاعها
احمد وقتها خاف ودخل اوضتو وبدء يفكر مع نفسو ياتري يكمل ولا لا وهنا بدء حوارو مع نفسو
انا : هو انا ايه اللي بنيلو دة
نفسي: بتعمل الصح
انا: صح اي بس انا امي ممكن تموتني
نفسي: يبني تموتك اي امك محرومه ومحتاجه اللي يريحها
انا: ماعتقدش
نفسي :لا اتاكد بدليل شافت لبنك علي كلوتها ومتكلمتش
انا : ممكن
نفسي: لا ده اكيد وعلي فكرة مش هتكون اول واحد يعمل كدا
انا : احااا ازاي هو في غيري بيهيج علي اموو
نفسي: كتتتييير جدا خش علي مواقع السكس والمنتديات وانت تعرف
احمد بدء الموضوع يشغل تفكيرو اكتر
ودخل علي مواقع سكس وشاف اولاد مع امهاتهم واخواتهم وشاف فيديوهات لاولاد بتتفرج علي امهاتهم وهنا احمد هاج جدا وتخيل اموو مع حد من صحابو وبيبص علي زبوو لاقي لبنو بينزل من غير ما يلمسو
وهنا عرف انو ديوث والفكرة دخلت دماغو وبدء يفكر ازاي يوصل للمتعه دي بس الاول لازم ينكها
عشان يقدر يعرص عليها ويتمتع
تاني يوم العصر صحي العصر
انا : ماما
ماما :........
انا : هو مفيش حد ولا اي
خرج احمد الصاله وملقاش حد وافتكر ان اختو عندها حصه بس برضو ملقاش اموو وفلحظه صمت سمع صوت اهات خفيفه خارجه من اوضته امو وبدء يتسحب وبيبص من خرم المفتاح بتاع الباب شاف اللي غير كل حياتوو امو نايمه علي ضهرها وبتتكلم ف التليفون وبتلعب ف كسها ..
احمد اتصدم وقتها ولا اراديا زبو وقف وبدء يلعب فزبو علي منظر امه اللي كانت هايجه وهو كمان هاج واندمج ونسي نفسوو وبدون شعور خبط الباب بركبته بدون قصد وهنا الام حست بحد برا واحمد جري علي اوضته يستخبا
والام عدلت نفسها وهدومها وخرجت تبص وراحت ناحيه اوضه احمد اللي كان عامل نفسو نايم وقربت منو تهزو عشان تتاكد حست بنفسسو عالي وعرفت انو مش نايم قربت منوو بعد ماتاكدت انو ابنها شافها وحست بدموعو وقربت وقالتلو
ماما : احمد
انا :
ماما رد عليا يا حبيبي
انا : نعم
ماما :مالك
انا :مفيش
ماما :لا في
انا :انا شفت كل حاجه
ماما: انهارت ف البكاء
انا: انتي كمان اللي زعلانه وبتعيطي
ماما: انا عارفه انك زعلان ومدايق كمان بس لازم تعرف ان اللي حصل ده غصب عني انا لسه صغيرة وحاولت كتير امنع نفسي بس مقدرتش يا ابني انا ست وليا احاسيس ومشاعر
انا :ازاي يا ماما تعملي كدا
ماما :يبني انا ليا احتيجاتي زي كل ست ولا انتي شايفني حجر مش بحس ( وانفجرت ف البكاء)
انا :(صعبت عليا امي ) متعيطيش يماما
واخدتها ف حضني وهي بقميص النوم اللي كان كاشف كل جسمها وصدرها لزق فيا وهنا حسيت بسخونه بتجري ف عروقي محستش بنفسي غير وانا بحط شفايفي علي شفايف امي وبنتوه ف بوسه وايدي بتلعب ف بزازها وايدي التانيه نزلت لحد كسها وبقيت اللعب في من فوق الكلوت اللي كان غرقان عسل وهنا اتاكدت ان ماما هايجه استغليت ده ودخلت ايدي من تخت الكلوت وبقيت اللعب فكسها وادخل صباعي واخرجو وهنا ماما خرجت عن صمتها ب اااه تحرك الصخر
ماما : بتعمل اي يا احمد
انا :ولا حاجه يماما بريحك بس
ماما: عيب يا احمد انا امك
انا :انا بحبك يا ماما
وف اللحظه دي نيمت ماما علي ضهرها وجبت الكلوت علي جمب ونزلت براسي بين رجليها وبدءت اللحس كسها بلساني اللي كان غرقان عسل وهنا ماما استسلمت تماما ليا وبدءت تزووم وتشخر وتطلع منها اهات
ماما : اححححح كمل اوعي توقف
انا : حاضر يقلبي اهووو
ماما : كماااااان الحس قوووي يكسمك
وبعد ما سمعت الكلمه دي تلقائيا لقيت نفسي باكل كسها مش بلحسوو
ماما : خخخخخخ احاااا اوووي
انا : عجبك لحسي يا ماما
ماما : قوووي يقلب ماما كمل
زودت لحس وبقيت بلحس بدخل صباعي ف كسها وهنا لقيت نافورة ضربت ف وشي وماما بدءت تترعش وينزل منها كميه عسل كبيرة
انا : اححح طعم عسلك حلوو قوووي يا ماما
ماما : الحسووو كلوو يكسمك
انا : هلحسوو يالبوة
وبدءت الحس كل عسلها لقيتها قلبتني علي ضهري وبدءت تمص زبي ولا اجدعها مومس ف الدنيا لدرجه اني كنت هنزلهم ف بوقها بس هي حست بكدا وبعدت عني ولقيتها نامت علي ضهرها
ماما : يلا ريح زبك فكسمك
بدات ادخل زبي ف كسمي واحده واحده
وهنا ظهرت الشرموطه اللي مستخبيه ف ماما
ماما :اوووي افشخ كسمك نيك اهري امك اللبوة
انا : بدخل اهوو يا ماما
ماما : متقوليش يا ماما
انا :اقلك اي طيب
ماما : انا شرموطه ومتناكه ولبوه
سمعت كلام ماما ووساختها هجت اكتر وبدءت انيك بعنف اكتر
انا : هنزل يالبوه
مااما : احححح هاتهم ف بوقي يكسمك
انا خرجت زبي بسرعه وماما خدتو تمص فيه لحد منزلت لبني كلووو ف بوقها وهي فضلت تمص وتلحس ف زبي لحد مشفطت كل اللبن اللي فيه ومخرجتش ولا نقطه من بوقها
واترمينا احنا الاتنين جمب بعض علي السرير
ماما : احمد اوعي حد يعرف اللي حصل ده
انا :مستحيل طبعا يا ماما
ماما : انا بحبك قوووي يا احمد انت عوضتني حجات كتير
انا : انا كمان بحبك يا ماما وممكن اعمل اي حاجه عشانك وعشان تكوني مبسوطه
وتوهنا ف بوسه رومنسايه لمده دقيقتين
ماما : قوم يلا ناخد دش قبل ماختك ترجع من الدرس
قامت ماما تاخد دش وخرجت لابسه عبايه علي اللحم وقالتلي قوم انت كمان خد دش وقمت اخد دش وانا قايم اديتها بعبوص ف طيزها حسيت ايدي هتتشفط لجوة بس محطتش ف دماغي حاجه وخدت دش وخرجت لاقيتها مجهزة اكل ولقيت اختي جت وقعدنا علي السفره كلنا كلنا واختي دخلت اوضتها وانا وماما فضلنا ف الصاله نتكلم
انا : ماما
ماما :نعم يا حبيبي
انا : انتي كنتي بتكلمي مين ف التليفون
ماما : مش مهم يا حبيبي وخلينا نبدء صفحه جديده
انا : يا ماما لازم نبقي صرحه مع بعض ومنخبيش عن بعض حاجه
ماما بتاخد نفس عميق
ماما : ماشي يا احمد هحكيلك ..

فلاش باك من سنه احمد كان بره البيت بيلعب كوره مع صحابو واختو بتذاكر عند صحبتها
باب البيت بيخبط
ماما :مين
كوثر :انا يا وليه افتحي
كوثر دي ست مطلقه من جوزها من 4 سنين بسبب شرمطتها ومعندهاش ولاد وماجره شقه في عمارتنا ف الدور التاني تحت مننا وفاتحه كوافير ف محل ف العماره اللي قصادنا اوصفلكم كوثر هي عندها ٣٤ سنه بس بطايه كدا حاجه اللهام شاهين ف عزها

ماما بتفتح الباب ولابسه روب علي اللحم
كوثر :اتاخرتي ليه يا مره
ماما : معلش يوليه كنت بظبط نفسي في الحمام
كوثر : ماهو باين يالبوة
ماما : خشي خشي
كوثر : ها نويتي علي اي
ماما : يا وليه قلتلك مقدرش اخرج مشاورينا دي الا كل اربع عشان العيال بيكونو بره الببت وبيرجعو متاخر
كوثر : اتصرفي يا لبوة ولا ده مش تاعبك
وهنا كوثر حطت ايديها علي كس امي
ماما : ده مولع يا كوثر
كوثر : طب اتصرفي والزبون اللي جاي ده جامد وهيريحك
ماما :هحاول اتصرف واجيلك بكره الخميس
كوثر : لا هتيجي مش هتحاولي انا كلمت الراجل وهو هيجي الساعه 4 العصر جاي وحطت ايديها علي كسمي تاني وقالتلها عشان يريحو
ماما : ححح خلاص يا شرموطه هاجي

نرجع من الفلاش باك ...
انا : احااا يا ماما
ماما : انتا طلبت مني الصراحه ف مترجعش تزعل بقي
انا : طب كملي وبعدين
(وكان باين علي تعابير وش احمد المتعه وامو لاحظت كدا ولما رجعت تحكي نزلت بايديها لزبو عشان تهيجوو)
ماما : ماشي هكمل
نرجع للفلاش باك ...
احمد رجع من الماتش بتاعو واختو رجعت من الحصه وعدي اليوم طبيعي وتاني يوم ..
ماما : يا اولاد يا سلوي يا احمد
احمد وسلوي : نعم يا ماما
ماما : تعالووو
احمد وسلوي :ايوة خير يا ماما
ماما : انا هنزل لطنط لكوثر جارتنا اللي تحتنا عشان هي تعبانه شويه هنزل اساعدها شويه انتو عارفين انها لوحديها ومممن اتاخر فمتقلقوش ماشي
احمد وسلوي : ماشي يا ماما
وهنا خرجت ماما وراحت ناحيت اوضتها وخدت معاها كيسه سوده ولبست عبايه بيتي واسعه شويه ونزلت لكوثر
ماما بتخبط علي شقه كوثر وكانت الساعه 2
كوثر :ما براحه ياللي بره هي الدنيا هتطير
فتحت كوثر الباب
ماما : لا النيكه اللي هتكير يكسمك
كوثر : احا جايه بدري ليه يا متناكه
ماما : كسي مولع يا لبوة وبعدين قلت عشان الحق اظبط نفسي
كوثر : ليه هي دخلتك يا متناكه
ماما : (بضحه كلها شرمطه) هيهيهيهيي ايوة
كوثر: خشي يكسمك
دخلت ماما وقفلت كوثر الباب
وماما راحت علي الحمام خدت دش وخرجت من الكيسه السوده بيبي دول مش هقول عنو غير انو مش مخبي حاجه اصلا ولبست فوق منو روب خفيف وخرجت من الحمام
كوثر :حمام الهنا يا عروسه
ماما : تسلمي ياللي بتريحي كسي
كوثر : هو انا بريحو يا لبوة
ماما : لا بس انتي اللي بتجيبي الازبار يا روحي
كوثر : هيهيهي ماشي يا متنااكه
بعد ساعه باب كوثر خبط وراحت تفتح
كوثر : ايوة مين
جابر :انا يا ست كوثر
اوصفلكم جابر راجل ف الاربعينيات بس ضلفه باب حيطه بمعني الكلمه معضل وجسمو حلوو واسمراني شويه وشكلو راجل واصل وغني جدا
كوثر :اهلا اهلا يا جابر باشا اتفضل
دخل جابر وقعد ف الصاله
جابر :امال فين اللي قولتيلي عليه يا كوثر
كوثر :ثواني وتكون جاهزة يا باشا
جابر : بس ياريت تكون حاجه حلوة المره دي
كوثر :هو انا جبتلك حاجه وحشه قبل كدا يا باشا
جابر : بصراحه محصلش
وفاللحظه دي بتدخل ماما بتسلم علي جابر وبتقعد جمب كوثر وجابر عينو بتنهش كل حته ف لحم ماما اللي كان بيبظ من الروب اصلا
وبدء الحوار
جابر : مش تعرفينا يا كوثر بالقمر ولا اي
كوثر :دي الست مريم حبيبتي قوي يا جابر باشا
جابر : عاشت الاسامي يا ست مريم
ماما : تسلم يا استاذ جابر
جابر : مبلاش بااشا دي ولا انتي هتعملي فرق زي كوثر
ماما : ماشي يا جابر
جابر : كوثر متقومي تعمليلي كوبايه قهوة علي نار هاديه
كوثر : من عنيا الاتنين يا باشا
قامت كوثر وجابر قعدت جمب ماما مكانها وقرب لماما وبدء يحسس علي جسمها
جابر : اي الحلاوة دي كلها يا مره
ماما : ميرسي دة من زوقك
جابر : متقلعي الروب ده الجو حر ولا انتي مكسوفه مني
ماما :....
جابر : هقلعك انا
وبدء جابر يقلع ماما الروب وهنا جابر برق ف ماما لما شافها بالبيبي دول
جابر :احااا اي ده اي الجمال ده
وبدون مقدمات بدء يبوس ف رقبت ماما ويمسك ف بزازها اللي كانت خارجه من الهدوم اصلا
ماما : ممممم براحه شوية
جابر : راحه اي بس اللي بشوف الجمال ده ميعرفش يمسك نفسو وف ثانيه قام جابر وقلع كل هدومو
ونزل يلحس بزاز ماما
ماما : مممممم احلس قوووي قطعهم
جابر : دنا هفشخ كسم بزازك يشرموطه
ماما : مممم احححح ايوة انا شرموطه قطعني
جابر هاج علي الاخر وسخن وشال ماما وداخل علي اوضه النوم لاقي كوثر ف وشو
كوثر : طب والقهوه
جابر : اشربيها انتي
ودخل جابر ورمي ماما علي السرير
وبدء يلحس كسها اللي مستحملتش واترعشت
ماما : ححححح يكسسي
جابر : دنا هفشخو يا متناكه
ماما : طب يلا دخلو مش قادره
جابر : لما تمصيه الاول يا متناكه
وخرج زبو من البوكسر اللي كان لابسو
ماما : احاااا اي ده كل ده زب
زب جابر كان تخين قوووي هو كان 20 سم بس تخين
جابر :اي رئيك يا شرموطه
ماما : يجنن يقلب الشرموطه
وبدءت ماما تمص ف زب جابر وتلحس ف بيضانو لحد مدخلت نص زبو ف بوقها لما حس جابر انو هيجيب نيم ماما علي ضهرها وبدء يحط زبو علي باب كسها
ماما :حححححححححح نااار
جابر : دنتي اللي كسك مهلبيه يمتناكه
وبدء يدخل زبو واحده واحده وماما بتشخر وتزوم وصوتها بقي عالي قووي
لحد مزب جابر دخل كلو وهنا ماما شهقت
ماما : احححح افشخ جاممد اووي قطعني
جابر : دنا هفشخ كسمك يا متناكه
ماما : ايوة افشخ اوي جامد اووووووووي
جابر : سمع الكلام ده وبقي يحفر فكسمي مش بينيك
لحد مقرب ينزل لبنوو بعد نص ساعه من النيك
جابر : هنزل انزل فين يا مومس
ماما :ف كسي ف كسي عاوزة احسهم جوايا
وهنا نزل بركان لبن ف كسمي اللي من كتر اللبن بقي كسمي ينقط
ومخرجش زبو اللي لما نام جوا كسمي واترمي جمبها
جابر : اححح بجد انتي جامده
ماما : يعني عجبتك
جابر : قوي قوي
وقام جابر وخد هدومو ودخل الحمام اخد دش ولبس ومشي
وهنا دهلت كوثر علي ماما اللي كانت مرميه علي السرير واللبن بينقط منها ومغرق الملايه
كوثر : اوباااا دنتي باين عليكي اتفشختي
ماما : دا هري كسي يا يا كوثر
كوثر : يعني انبسطي
ماما : جدا
كوثر : وهو كمان انبسط اوووي منك وقالي انو عايزك تاني سايبلك 300 جنيه
ماما : بصراحه انا اللي عاوزة زبو تاني
كوثر :زبو ولا فلوسو
ماما : يالبوة انتي عارفه اني بتناك لمتعتي والفلوس دي مش بتفرق معايا
كوثر : ماشي قومي بقي خدي دش عشان متتاخريش
قامت ماما خدت دش ورجعت
نرجع بقي من الفلاش باك ....
انا : اممم
ماما : مالك يا واد
انا : حححح
ماما : انتا عجبك يواد اللي حصل ده
انا : مش برد
ماما فهمت ان الموضوع عجبني فحبت تتاكد
وزودت لعب ف زوبري وهي بتقول
ماما : بس زبو كان بيفشخ فكسي قووي
انا : حححححح (وبنطر كل لبني ف ايد ماما )
ماما :اححححح شاطر يحبيبي قوم بقي خد دش
وهي بتبوسني من خدي
قمت خدت دش وهي كمان غسلت ايديها وقعدنا نتكلم واتفقنا انها هتصارحني بكل حاجه ومش هتخبي عني حاجه ومش هتعمل اي حاجه الا لما تقولي وانا كمان
واحنا بنتكلم الباب خبط ...
انتظروني ف الجزء الثالث عشان نشوف باقي المفاجأات ....


الجزء الثالث

وقفنا ف الجزء اللي فات علي خبط الباب
ماما :انا هقوم افتح اشوف مين
انا : ماشي
دخلت المطببخ اكل اي سندوتش لاني كنت جعان هموت وبعد عشر دقايق خرجت الصاله لقيت ماما قاعده مع واحده ست وبتسلم عليها والست دي بتقوم وتمشي
انا :مين دي يا ماما
ماما : دي فريده صحبتي
اوصفلكم فريده دي عباره عن عود فرنساوي عندها 40 سنه طيز متوسطه بزازها كبيرة تشوفها متقولش 40 سنه
انا :بس انا اول مره اشوفها
ماما : اه يا حبيبي منا بقالي فتره مشفتهاش
عديت الموضوع ومحطتش ف دماغي
ف اللحظه دي اختي دخلت علينا وراحت هي وماما يجهزو الغدا
وخرجو وحطو الاكل علي السفره وبدءنا ناكل ونضحك ونهزر وانا ف دماغي بفكر في اللي حصل واللي عرفتو
وحياتي اللي اتبدلت ١٨٠ درجه خلصنا اكل وقلت لماما انا هنزل اقعد مع صحاببي شوية علي القهوة
ماما : متتاخرش يحبيبي (وبتغمزلي )
انا :حاضر يا ست الكل
نزلت وانا نازل اتصلت علي كريم وعلي ودول اعز اصحاب ليا وكانو من سني بس كانو هما الاتنين بيلعبو حديد وجسمهم مظبوط قوي ومعضل
كريم بيشتغل في ورشه خشب بتاعت ابوه واوقات بيسوق توكتوك وعلي بيشتغل ف كافيه
قابلتهم علي القهوة
كريم وعلي : عاش من شافك يا وحش
انا : حبايبي وحشني ياد انت وهو
كريم : وحشناك كنت اتصلت
انا : غصب عني مشاغل الدنيا
علي : ليه اتجوزت يكسمك
وبدءنا وصلت ضحك وهزار وولعنا سجاير
روحت البيت علي الساعه ١٠ بالليل دخلت لقيت نور البيت كلو مطفي الا اوضه ماما قربت من الباب وخبط عليها
ماما : ادخل يا احمد
انا دخلت وهنا شفت مش ماما لا دي ممثله افلام بورنو لابسه اندر لونو اسود وبرا لونها ابيض وقاعده علي التسريحه بتسرح شعرها اللي واصل لنض ضهرها وبتغني
انا : يا سيدي يا سيدي علي الروقان
ماما : اتلم يا واد
انا : هو حد يشوفك ويقدر يتلم
ماما :( بضحكه كلها عهر )يا بكاش
انا : مقدرش اكدب عليكي .. قوليلي بقي بتتزوقي لمين يا عروسه
ماما :عروسه هيهيههيي ليك يا جوزي
انا : احاا ليا هو انا مش دخلت عليكي الصبح وضحكت
ماما : اه بس انا مشبعتش بصراحه ومحتجاك تاني
انا : طب هي سلوي فين
ماما : سلوي في سابع نومه
انا قربت منها وحضنتها من ضهرها وفضلت احسس علي بزازها وبشم في شعرها وببوسها من رقبتها
ماما : انت اتعلمت كل ده فين يا واد
انا : من النت يروحي
ماما: ( وهي بتزووم ) ااه
انا : ااه وجع ولا دلع يا قلبي
ماما : دلع يحبيبي
وكل ده وانا بقفش في بزازها وحلمات بزازها
انا : ادلعي يروحي
ولفيتها نحيتي ونزلت ابوس في شفايفها اللي كانت منفوخه شوية وماما طلعت خبره اكتر مني في البوس وفضلت تمص وتبوس ف شفايفي وتشفط لساني
وانا هجت علي الاخر وقمت قلعت ملط وزبي ظهر وهي شافتو هجمت عليه وفضلت تمصو كانها جعانه بقالها ٥ ايام مكلتش وتلعب فبضاني وانا بشد دماغها عليا ولما حسيت نفسي هجيب قومتها وخدتها فحضني ودخلنا وصلت بوس تاني وايدي بتتحرك علي شفايف كسها من فوق الكلوت
ماما : حححح كسي مولع
انا : حاسس يا لبوتي
ماما : طيب متطفيه بقي
انا : شديتها من ايدها ورحنا علي السرير
ونيمتها علي ضهرها وجبتلها الاندر علي جمب وفضلت الحس ف كسها واحرك صباعي علي خرم طيزها اللي دخل بسهوله جدا
وقمت وبليت زبي من عسل كسها ووقفت زبي علي باب كسها وبقيت افرش فيها وهي هاجت
ماما : حححححح دخل بقي
وانا ولا سامع وكملت تفريش يجي ٥ دقايق لحد مجابت عسلها
ماما : اوووف دخل زبك بقي يبن المتناكه وارحمني
انا سمعت الكلمه دي وبدءت معاها وصله نيك وبدءت ادخل زبي واخرج بسرعه
ماما : اي اي اي براحه
انا : بيوجعك
ماما : قوووي
انا : خلاص هخرجوو
ماما : اوعي تخرجو هموتك
انا كملت نيك فيها
واثناء منا بنيكها
ماما : اووووي يا مجدي
انا ف عقلي مين مجدي ده محطتش ف دماغي وفضلت انيك وارزع ف كسها
انا : عاجببك
ماما : ولعني
انا : مين مجدي ده ( وانا شغال بنيكها وبلعب ف بزازها عشان تهيج
ماما : هو ده وقته يكسمك حححح
انا :صح يا لبوه
وفضلت انيك فيها ربع ساعه لحد محسيت نفسي هجيب
انا : هجيب با ماما
ماما : هاتهم علي بزازي
خرجت زبي ونطرتهم علي بزازها وهي بقت تمسك بزازها وتقربها لبقها وتلحس اللبن وانا ارتميت جمبها بنهج وعرقان دي اول مره فحياتي انيك اصلا ويوم ما انيك .. انيك مرتين ف يوم واحد وكمان واحده بالجسم ده تقيله عليا برضو
بعد مخلصنا دخلنا سوا ناخد دش مع بعض وخرجنا وقعدنا في الصاله مع بعض
انا :ماما
ماما :نعم يا حبيبي
انا :عاوز اعرف انتي اي حكايتك مع كوثر من الاول بالتفصيل
او مع النيك اساسا
ماما :هتفرق يعني
انا :بالنسبالي هتفرق كتير جدا
ماما بتاخد نفسها وبتقول
ماما :هحكيلك كل حاجه انا خلاص علاقتنا مع بعض مينفعش نخبي علي بعض حاجه
انا اشطا احكي يا موزة (وضربتها ضربه خفيقه علي بزازها)
ماما رجعت بضهرها علي الكنبه وبدءت تحكي
فلاش باك بعد موت ابويا بسنه
ماما قاعد مع كوثر ..
كوثر : مش كفياكي بقي حزن يا ام احمد
ماما : اعمل اي يعني يا كوثر
كوثر الحزن ف القلب يا حببتي ونتي لسه صغيرة
ماما اه يا كوثر صغيرة واترملت بدري
كوثر معلش يا حببتي
ماما خير بقي
كوثر يلا بقي شدي حيلك وانا اجبلك عريس
ماما ههههه عريس اي بس يا منيله اللي يرضا بواحده معاها عيلين زيي
كوثر يخربيتك يا مريم دنتي مليون واحد يتمناكي
ماما يتمناني علي اي ياختي بلا نيله
كوثر يتمناكي علي ده ( وشاورت علي جسم ماما )
ماما سرحت شويه فنفسها
كوثر : نتي رحتي فين يا وليه
ماما :هاهه معاكي
كوثر :معايا فين بس دنتي رحتي دنيا تانيه انا بقالي ساعه بكلمك
ماما : تفتكري في حد ممكن يرضي يتجوزني وازاي هقنع اولادي بكدا دي صعبه
كوثر : من ناحيه هنلاقي اللي يتجوزك فهما كتير اما ولادك هنلاقيلها حل متخافيش
وهنا كوثر سابت امي ف نارها وتفكيرها انها لسه مرغوبة ونزلت شقتها
بعد اسبوع امي نزلت لكوثر
ماما بتخبط علي كوثر
كوثر :ايوة جايه اهوو هو انا هطير
ماما : ازيك يا كوثر
كوثر :مريم عامله اي وحشاني كتير
ماما :لو وحشاكي كنتي سالتي يا واطيه
دخلت ماما شقه كوثر اللي تقريبا كانت لابسه العبايه علي اللحم ومفيش اي حاجه تحتها وامي لاحظت كدا
ماما :جرا اي يا واطيه مسالتيش من اخر مره كنت عندك فيها
كوثر :معلش بقي غصب عني انتي عارفه الكوافير وشغلو
ماما : معلش يحببتي **** معاكي
كوثر :تسلمي يحببتي
ماما :انا عوزاكي في موضوع
كوثر :عنيا يقلبي
ماما :انا فكرت ف موضوع الجواز ده ولقيت اني صعب اعيش لوحدي فعلا
كوثر : عين العقل يا حببتي والعرسان كتير
ماما :فين يختي دول
كوثر :اي رئيك انا هقترح عليكي حاجه كدا
ماما:قولي يختي اشجيني
كوثر : انتي بتتريقي يا وليه
ماما : هههههه لالا بس قولي
كوثر :انتي طبعا خايفه علي اولادك ومحتاجه برضو انك تتجوزي
ماما :بالظبط
كوثر :خلاص لقيتها انا اعرف ناس كتير ممكن يتجوزو عرفي ويطلقو بعد شهر اسبوع وهكذا
ماما : قصدك اني اتجوز عرفي
كوثر : فكري في الموضوع الاول كويس انتي محتاجه راجل ف حياتك وبرضو مش عاوزة تخسري اولادك
ماما : ايوة بس ازاي يا كوثر اللي بتقوليه ده
كوثر : يستي ده احسن حل عشان تحافظي علي حياه ولادك
ماما : سيبني افكر
كوثر :خدي وقتك
ماما خرجت من عند كوثر ودماغها مش مبطله تفكير في كلامها لحد ما فعلا بقت مش مستحمله الوحده ومحتاجه راجل ف حياتها وبعد شهر تفكير قررت انها توافق علي كلام كوثر وفعلا راحتلها البيت
كوثر : حبييبتي اتفضلي
ماما :يزيد فضلك يا روحي
كوثر : تشربي اي شاي ولا حاجه تاني
ماما: لا قهوة عشان الموضوع اللي جيالك في عاوز تركيز وصحصحه
كوثر : عنيا يا قمر
ودخلت كوثر وعملت القهوة وخرجت لماما
كوثر :اتفضلي يا قلبي
ماما :تسلم ايدك يروحي
كوثر : ها خير
ماما : انا فكرت فكلامك وموافقه
كوثر : قاطتعها لولولولولولوي مبروك يعروسه
ماما :اهدي يخربيتك هتفضحيني
كوثر : مالك بس كلو محلول
ماما : ازاي بس هتجوز فين ومين
كوثر : قلتلك كلو محلول العريس موجود والمكان انا مستعده اخليكم تتقابلو هنا ف شقتي عشان تتبسطي يا ستي
ماما : طب مين العريس
كوثر بما انها كوافير وشرموطه كبيرة وتعرف رجاله كتير
كوثر :انا اعرف واحد اسمو جمال عندو 45 سنه وبيدور علي عروسه زي ظروفك كدا عشان اولادو ومراتو برضو هكلمو دلوقت وافاتحو ف الموضوع
وفعلا موثر مسكت تليفونها ودخلت اوضتها وبعد نص ساعه خرجت لماما وقالتلها
كوثر :مبروك يعروسة كلو تمام والاسبوع الجاي هنتقابل هنا انا وانتي وهو وهياجر اتنين شهود يشهدو علي عقد الجواز بتاعكم وانتي حاولي تفضي نفسك بقي كام يوم عشان تقضيهم هنا معا عريسك
ماما : كام يوم ازاى والاولاد هقلهم اي وهسيبهم مع مين
كوثر : قوليلهم اي حاجه رايحه تزوري اختك ف المنصورة عشان تعبانه مثلا وانا هبقي اخلي بالي منهم وكل يوم هطلعلهم واجهزلهم اكل متقلقيش عشان تتبسطي يا عروسه (وضحكه ضحكه شرمطه )
ماما :ماشي يارب تعدي مستورة بقي
كوثر متقلقيش يا وليه قلتلك
فات اسبوع ومريم ظبطت كل حاجه وقالت لعيالها انها هتروح تقعد كام يوم عند خالتهم سمر في المنصورة عشان تعبانه ووصت كوثر عليهم هتخلي بالها منهم
وف اليوم المنتظر لبست مريم عبايه سودة ديقه علي الوسط واخدت كام عبايه علي كام قميص نوم وحطتهم ف شنطه وودعت ولادها ونزلت شويه الشارع وولادها واقفين ف البلكونه ولما دخلو طلعت هي شقه كوثر ولقيت اتنين شهود وكوثر وجمال اوصفلكم جمال هو راجل عادي فاتح محل ملابس سنو 45 سنه جسمو عادي عندو كرش صغير بس مش باين عليه السن قووي
اول مدخلت سلمت عليهم وقعدت جمب كوثر
كوثر : اهلا اهلا بعروستنا القمر
ماما : (ردت بكسوف )اهلا
جمال : اهلا بعروستنا اهلا
بعد ساعه كلام وتعارف والحجات دي كتبو العقد والشهود مضوو ومشيو وفضلت كوثر ومريم وجمال
كوثر : مبروك يا عرايس
جمال : **** يبارك فيكي يا كوكي
ماما : **** يبارك فيكي يا حببتي
كوثر طب اسيبكم انا وهنزل ابات عند واحده صحبتي وبكره بالليل هاجي ابص عليكم بصه وامشي تاني متقلقوش (هيهيهيهيهي)
نزلت كوثر وبدء الحوار بين جمال وماما
جمال : مبروك يا مريم
ماما : **** يبارك فيك يا استاذ جمال
جمال : استاذ اي بس في واحده تقول لجوزها يا استاذ
ماما : معلش اسفه
جمال :ولا يهمك يا قمر
جمال : اي مش هتقومي تاخدي دش ولا اي
ماما : طب هقوم انا اخد دش مش هتاخر
جمال : خدي وقتك يا قمر
دخلت ماما تاخد دش وجمال قاعد ف الصاله وطلع حبايه من جيبو وشربها بشويه ميه ولف كام سيجاره حشيش وبدء يشرب والوقت ده ماما كانت خارجه من الحمام ولابسه رووووب طويل مغطي كل جسمها وشعرها مفرود علي ضهرها وحاطه ميكب خفيف مخلي شكلها سيكسي اوووؤ
جمال :اوبااا اي الجمال دة يا عروسه
ماما : ....
جمال : و**** حاسس اني دي اول جوازه ليا واني لسه ولد ولود هههه
ماما : ميرسي ده من زوقك يا جمال
جمال قرب من ماما وقعدها جمبو علي الانتريه وخد نفس من السيجاره ونفخ الدخان ف وش ماما
ماما: (بتكح ) اي ده يجمال اي الريحه دي
جمال : دي الريحه اللي هتبسطنا يقلبي خدي اشربي
ماما : لالالا مش بشرب الحجات دي
جمال: جربي بس
ماما خدت نفس والتاني وفضلت تكح وجمال اداها نفس تاني ماما بدءت دماغها تتقتل وجمال وقف ماما وقرب منها وبدء يحسس علي جسمها وماما ساكته
وراح مقرب من شفايفها واخدها ف بوسه من الشفايف وبعدها قلعها الروب
جمال : اوووووبا اي ده كلوووووووو
ماما كانت لابسه تحت الروب قميص نوم احمر شفاف مخرم من كل حته وتحت منوو لابسه اندر وبرا لونهم احمر برضو جمال اول ما شافها مقدرش يمسك نفسوو
وراح نازل علي بزازها يرضع فيهم زي العيل الصغير وهنا ماما بدءت توحوح وتطلع منها اهات خفيفه جمال حس ان ماما بدءت تسخن وراح نازل بايدو علي كسها اللي كان غرقان من عسل كسها وخد شويه من عسلها علي صباعو وحط صباعو علي بوق ماما اللي فضلت تلحس وتمص في صباعو
جمال : ان محظوظ قوووي بيكي يا مريم
يخربيت جمال جسمك الفاجر ده
جمال شال ماما ودخل بيها الاوضه ونيمها علي السرير ورفع القميص لفوق لحد بطنها وجاب الكلوت علي جمب وفضل يلحس ف كسها وهنا ظهرت
ماما : حححححححححح براحه
جمال : هو احنا لسه عملنا حاجه
ماما : اوووف مش قادره
جمال : قرب من شفايف ماما وخدها بوسه وصباعو بيلعب ف كسها اللي ولع من كتر اللحس
وخد وضع 69 وهي فضلت ترضع وتمص زبو وهو بيلعب فكسها لحد منزلت عسلها وقام وعدل نفسو وحط زبوو علي باب كسها وفضل يفرش في
ماما : ااااه مش قادره
جمال :يعني عاوزة اي
ماما : دخلو
جمال : ادخل اي
ماما : دخل زبك ف كسي
وهنا جمال بدء يدخل زبو ويخرجوو براحه
ماما : اي اي اي مش قاااااادرة
جمال حس بهيجان ماما وبدء يسرع النيك
ماما : اااه بيوجع يجمال براحه
وجمال ولا هنا وشغال فشخ ف كسمي اللي جابت للمره التانيه علي زب جمال
ماما :(وهي بتترعش ) احححححححح
جمال بعد وصله نيك نص ساعه ف كسمي
جمال : هنزل يشرموطه
ماما : نزل علي بزاز الشرموطه هاتهم علي بزازي
جمال خرج زبو من كسمي وبدء يضرب كسها شوبه
وراح منزلهم علي بزازها ونام جمبها وهو حاضنها وقلها اتبسطي
ماما :(وهي بتنهج ) اوووي اووي
جمال : طب قومي ناخد شور عشان نكمل
وشال ماما علي ايديه ودخلو الحمام وفضل يدعك فجسمها ويمشي ايديه علي طيزها وبدء يدخل صباعو في طيزها براحه وماما حست بوجع
ماما : اي اي يا جمال بتعمل اي
جمال : اصبري بس يقلبي هريحك
ماما : احححح طب براحه شوية
جمال بدء يدهن صباعو صابون ويدخلو ف طيز ماما لحد مطيزها اتعودت علي صباعو وبعد كدا دخل صباعين وبعدين تلاته لحد مقرب راس زبو من خرم طيزها وبدء يدخلو واحده واحده لحد مدخلت راسوو
ماما : اححححح بيحرق قووي
جمال : معلش يقلبي في الاول بس وبعد كدا هتتمتعي قوي
وبدء جمال يزود ويدخل نص زبو لحد مدخل زبو كلو في طيزها وماما هنا تحس انها ارتاحت وبدء جمال يدخل ويخرج ف طيزها اللي بقت شايله كل زبوو
جمال : ها اي رئيك
ماما : جميل قوووي يا حبيبي
جمال :يعني مبسوطه
ماما : جدا جدا
جمال :طب خدي ف طيزك يا متناكه
ماما : احححح جامدا جامد
جمال : انتي اي
ماما : انا متناكه
جمال : واي كمان
ماما : وشرموطه افشخ شرموطتك
جمال : خدي يكسمك دنا هفشخك وسرع جمال النيك
وف الوقت ده جمال نزل شلال لبن ف طيز امي واللحظه نفسها امي نزلت عسل كسها
وخدو شاور وخرجو اتعشو ونامو ملط زي ما هما مصحيوش الا علي كوثر اللي كانت واقفه علي باب الاوضه وبتخبط
ماما : اصحا يجمال كوثر شكلها جت وبتخبط انا هقوم اللبس
قام جمال بسرعه ولبس ترينج علي اللحم وماما كمان لبست بيجامه علي اللحم وفتح جمال لكوثر
كوثر : اي ده كلوو نوم انا بقالي ساعه بخبط
دخل جمال الحمام وراخت كوثر ناحيه ماما
ماما : معلش يا كوثر
كوثر : مش مهم المهم طمنيني
ماما : اطمنك علي اي
كوثر : احيه يا وليه اتبسطي امبارح ولا اي
ماما :( بكسوف ) قووووي
كوثر : مبروك يا حببتي
ماما : عقبالك يختي
كوثر : ومين قلك اني مش متجوزه
ماما : بجد
كوثر : اه اتجوزت يمكن 6 مرات واطلقت
ماما : 6 يخربيتك كتير
كوثر : اتنيلي هو في احسن من الزب وكل شويه تجربي واحد يا موكوسه
وهنا خرج جمال من الحمام وسلم علي كوثر اللي سلمت ومشيت علي طول
كوثر : استاذن انا بقي واسيبكم يا حبايبي
ماما : ما لسه بدري
كوثر: لا عشان تتبسطو يومين
ماما وجمال : ماشي يا كوثر
وخرجت كوثر وجمال هجم علي ماما
ماما : اهدا يجمال في اي
جمال : مش قادر وحشتيني قوووي
ماما : هو انا لحقت اوحشك يا راجل
جمال : نتي وحشاني ونتي في حضني اصلا
ماما : يا كداب
جمال : مقدرش اكدب عليكي
وشد بنطلون ماما قلعولها ورفعها علي السفره ونزل لحس ف كسها
ماما : يخربيتك يا راجل براحه
جمال : كسك يجنن يا لبوة
ماما : حححححححح طيب قطعو بقي اللي مولعني ده
جمال : دنا هقطع كسمك يا متناكه
وفضل يعض زنبور ماما اللي صوتها بقا جايب اخر الشقه قام جمال شايلها وقالها تعالي الاوضه هتفضحينا يا متناكه
جمال نزل ماما علي السرير وبدون اي مقدمات حط زبو علي كسها وبدء يدخلوو ويخرجو
ماما : اي اي بيوجع يجمال
جمال : يعني اخرجووو
ماما : لالا اوعي تخرجووو
جمال :طب خدي يالبوة اهووو
ماما : هات يقلب اللبوة
واستمر الوضع تلت ساعه لحد منزل جمال وماما كمان نزلت وقامو خدو دش
فات اسبوع على جوازهم وكان جمال كل يوم ينيك ماما مرتين تلاته لحد ما جمال قال انا لازم ارجع لبيتي مش هينفع اتاخر اكتر من كدا وقطعو الورقتين وظي كانت اول مره لما تتناك بعد موت بابا وبقت ماما كل لما تحتاج ترتاح تكلم كوثر وتجبلها راجل يتجوزها يومين تلاته ويقطعو الورقتين لحد ما جه يوم وحصل اللي ماما مكنتش تتمناه ..
وهنا يخلص الجزء الثالث استنوني ف الجزء الرابع عشان هنا هتظهر حجات كتير وشخصيات اكتر والمتعه هتزيد اتمني الدعم


الجزء الرابع

وقفنا ف الجزء اللي فات عند الفلاش باك لما ماما كانت بتحكيلي هي بدءت ازاي
وهنا حصل اللي ماما مكنتش تتمناه
ماما : كوثر انا تعبانه علي اخري شوفيلي راجل اتجوزو يومين كسي مولع
كوثر : معلش يا مريم مفيش قدامي حد صدقيني
ماما : احا ولا حد من اللي اتجوزتهم قبل كدا
كوثر : لا للاسف لو في انا مش هخبي عليكي
ماما : انا هايجه يا كوثر اي الحل
كوثر : بصي انا عندي ضيف جاي عندي بالليل
هشوفو لو يجيب واحد معاه ليكي اي رئيك
ماما من كتر الهيجان وبقالها فتره ما دقتش طعم الزب وافقت بدون تفكير
ماما : موافقه موافقه
كوثر :اشطا ثواني هعمل تليفون
واكلمت ف التليفون 5 دقايق ورجعت لماما وقالتلها
كوثر : دكري هيجيب صاحبو معاه وهيجو الساعه 8
ماما وهي فرحانه : اخيرا
كوثر يلا روحي ظبطي نفسك فوق عشان مش باقي غير ساعتين
طلعت ماما ظبطت نفسها ولابست عبايه ونزلت لكوثر وفضلو يرغو شويه لحد ما جات الساعه 8 وربع وباب شقه كوثر خبط
كوثر فتحت الباب ودخل راجلين واحد اسمو حسن وده كان جاي لكوثر والتاني اسمو عز وده اللي جاي لماما سلمو ودخلو الصالون سلمو علي ماما وبدءو تعارف ورغو شويه
عز : احا يكوثر دي جامده اوي
كوثر : مش قلتلك هتعجبك
عز : انا مكنتش فاكرها كدا
ماما : امال فاكرني ازاي يعنيا
عز : مقصدش يا ست الستات
حسن : بقلك يا عز متاخد كوثر وتسيبلي البطل دي هههه
كوثر :وحيات امك
حسن : بهزر يا قلبي وانا اقدر استغنا
وقام عز شغل اغنيه وقامت ماما وكوثر وبدءو يرقصو ويهزو ويروحو ناحيه الرجاله
عز مستحملش وقام حاضن ماما قدام حسن وكوثر فضل يبوس فيها ويقفش ف بزازها وكوثر وحسن قعدو يتفرجو ويضحكو علي هيجان عز وماما اللى كانت مولعه علي الاخر وبتحضن وتبوس ف عز
عز : يلا بقي
ماما : يلا يا روحي
ودخلو الاوضه وسابو حسن وكوثر بره ف معركه وبدءت امي وعز معركه تاني في الاوضه
عز : يخربيت جسمك فاجر اووي يا مره
ماما : جسمي بس
عز :كلك علي بعضك فاجرة يا شرموطه
ماما : اخنا هنقضيها كلاك ولا اي
قام عز وهجم علي ماما ونزل علي كسها يلحس في
ماما : اححححح الحس جامد اوي
عز :دنا هفشخك كسك ده يا متناكه هقطعو
ماما : قطعو يا قلب المتناكه
عز بدء يلحس وماما بدءت تزومم ووصوتها بقي عالي قوي ومره واحده اترعشت ونزلت عسلها علي وش حسن اللي سابها تهدا وبعد دقيقه بالظبط ماما هديت ونطت علي حسن تلحس عسله من وشو زي الكلب اللي بيلحس ف عضمايه وبعد مخلصت نزلت علي زبوو وفضلت تمص فيه وتلعب فبضانو
ماما :احااا كل ده زب يخربيتك
عز : يعني عحبك يا لبوة
ماما :الا عجبني يروحي
وقرب عز زبو من كس ماما وبدء يفرش ف كسها شوية وبعدين ماما هاجت علي الاخر
عز : انا نفسي انيكك من طيزك الكبيرة دي يا لبوة
ماما : انا كلي ملكك يا دكري
عز نيم ماما ف وضع الدوجي وبل زبو من ريقوو وبدء يدخل زبو ف طيزها واحده واحده وايدو بتلعب ف كسها وماما سخنت وبدءت تطلع اهات عاليه جدا وعز بدء يسرع في النيك واستمرو كدا ربع ساعه
وفجاءه دخلت كوثر وحسن وهما ملط ووقفو علي الباب
كوثر :يخربيتكم انتو لسه مخلصتوش
عز : احاا وهو اللبن ده يتشبع منووو
ماما : احيه يا كوثر ده خلص علياا اممممم
وعز سرع نيك وراح ناطر كل لبنو ف طيزها وامي جابت عسلها وعز مخرجش زبو من طيزها الا لما صفا كل اللبن جواها وطيزها بقت تنقط لبن قامو خدو دش ورجعو كلهم اكلو جمبري وسمك كانو طالبينو ديلفري وبدءو حفله نيك تاني وحسن قال لعز انو عاوز يجرب امي عز رفض وقلو لا المره الجايه جربها براحتك لكن المره دي سيبني اتمتع بيها وبدءو جوله نيك تاني وخلصو والرجاله مشيت مبسوطه وقبل ما يمشو حسن وعز خدو رقم امي ...
وامي وكوثر اتفشخو واتبسطو جدا ودخلو الحمام خدو دش وخرجو قعدو ف الصاله
ماما : احيه يا كوثر ده ورم كسي
كوثر : يعني اتبسطي يا لبوة
ماما : اوووي اوووي اوووي بصراحه
كوثر : خلاص الموضوع ده يفضل سر بينا
ماما : يعني انا هفضح نفسي يا شرموطه
وخرجت ماما من عند كوثر
نرجع من الفلاش بااااك
انا : احااا يا ماما انا نزلت من غير ما المس زبي
ماما : يبقي اتبسطت يروح امك
انا : اه
ماما : انا كدا حكتلك كل حاجه ازاي حصلت
انا : يعني دي كل حاجه يا ماما
ماما : لا دي كانت البدايه بصراحه يا حبيبي
لكن في رجاله تاني انا نمت معاهم وواحده واحده ومع الوقت هتعرف كل حاجه ف وقتها يحبيبي
انا : ماشي يا ماما
وهنا سلوي خرجت من الاوضه وتقريبا مكانتش تعرف اني ف البيت لانها هرجت لابسه قميص نوم قصير جدا يعتبر طيزها باينه منو وشفاف جدا ومكشوف
انا شفتها وبلمت ف جسمها اللي كان قشطه بمعني الكلمه وزبي بدء يقف من تاني وهي شافتني جريت علي الاوضه وماما لاحظت نظرتي لسلوي وبصت علي زبي لقيتو واقف
ماما : احمد
انا :...
ماما :يا زفت
انا : هاهه نعم يا ماما
ماما : نعم اي بس انا بقالي ساعه بنده عليك ونت ولا هنا
انا : لا معاكي
ماما عدت الموضوع ومتكلمتش بس عرفت اني هايج علي سلوي ..
واتفقنا انا وماما اننا مش هنخبي علي بعض اي حاجه وانها هتقولي كل حاجه هتعملها وناويه تعملها قولتلها ماشي وسيبتها دخلت خدت دش وخرجت لاقيتها بتلبس وبقلها رايحه فين يا ماما
ماما : رايحه لطنطك كوثر ( غمزت من تحت لتحت ) لان سلوي كانت واقفه
انا : ماشي يا حببتي
ماما نزلت لكوثر وانا عارف ومتاكد انها نازله تتناك بس مشغلتش تفكيري لاني كنت مشغول بالتفكير ف سلوي وجسمها وازاي اوصلها وانيكها والوقت ده سلوي دخلت الحمام تاخد دش فانا جريت علي المطبخ اللي كان في شباك صغير كدا بيبص علي الحمام وبدءت اتفرج علي سلوي وهي بتقلع هدومها حته حته ولما بقت ملط ظهرلي كسها ويا عيني علي الجمال اللي شفتوو كسها صغير ولون وردي وشفايفو حاجه كريز كدا وصدرها اللي قد البرتقانه بس فاجر سخنت وزبي وقف وبدءت اتفرج عليها وهي بتدعك جسمها واتا بلعب ف بتاعي وبدون قصد وانا واقف علي الكرسي رجلي خبطت وعملت صوت وهنا سلوي لفت وبصت لفوق وشافتني وانا ف ثانيه كنت جريت علي اوضتي وقفلت علي نفسي وهي خرجت من الحمام ودخلت اوضتها
ف نفس الوقت ماما ف شقه كوثر
ماما : هو اتاخر كدا ليه
كوثر :متهدي يا مولعه زمانو جاي
ماما : يبت مش عاوزة اتاخر علي الولاد
كوثر : اصبري وزمانو جاي يختي
ماما كانت لابسه روب ابيض شفاف مربعات مخرمه وتحت منو اندر وسنتين لونهم بمبي بس
وكوثر كانت لابسه قميص نوم مش مغطي اي حاجه اصلا لونو بنفسجي وتحتو اندر اسود وكلوت احمر
ماما : يوووه
وبدءت تلعب ف كسها بايدها ورجعت بدماغها لورا وراخت ف دنيا تانيه كوثر بصت عليها لقيتها مولعه كدا قربت من شفايفها وخدتها ف بوسه طويله وكوثر شالت ايد امي وحط ايدها هي وبدءت تلعب ف كسمي جامد لحد ما الباب خبط والاتنين فاقو من اللي هما في وقامت كوثر تفتح الباب واللي كان علي الباب
كوثر : جايه اهوو (وبتبص من العين السحريه للباب)
كان علي الباب عم سعيد
اوصفلكم عم سعيد
عم سعيد ده راجل صعيدي بس عايش ف منطقتنا وفاتح محل خضار كبير اول شارعنا عندو بتاع 49 سنه او 48 بس فحل بمعني الكلمه جسمو ضخم وعندو كرش متوسط كدا ومستفحل
كوثر : اتفضل اتفضل يا معلم سعيد
ودخل سعيد سلم علي كوثر وسلم علي امي
عم سعيد : ازيك يا ام احمد
ماما : بخير يا معلم انت عامل اي
عم سعيد : بخير يا ست الكل
كوثر : تشرب اي يا معلم
عم سعيد : اي حاجه من ايديك يا قمر
ودخلت كوثر المطبخ وبدء تعمل القهوة لعم سعيد
وماما وعم سعيد ف الصاله بيتكلمو
عم سعيد : بس انا مكنتش اعرف ان انتي ليكي ف السكه دي يا ست ام احمد
ماما : انا مليش ف سكك يا معلم سعيد ولا حاجه ووشها قلب وعم سعيد لاحظ كدا وحس انو عك الدنيا وحب يصلح اللي نيلو
عم سعيد : مقصدش يا ست الكل اللي انتي فهمتيه ده
ماما : خلاص يمعلم حصل خير
وقرب عم سعيد من ماما وقعدها جمبها متزعليش حقك عليا يا ست الكل وباس دماغها وحط ايدو علي كتفها وامي ابتدت تفك وتروق وطلع عم سعيد من جيب الجلابيه سجارتين حشيش ملفوفيش وولع واحده ونفخ الدخان ف وش امي امي طبعا متعودة عليه
وخد نفسين وادا امي السيجاره اللي شربت ولا اجدعها حشاشه
عم سعيد :طب وربنا معلمه
ماما بتشد من السجاره نفس وبتنفخ ف وش عم سعيد وبتديلو السيجاره خدها عم سعيد وخد نفس جامد قوي وقرب من شفايف ماما ونفخ الدخان ف بوقها وماما رجعتهولو تاني وبدءو بعدها بوسه كلها احساس ومص ولحس ف الشفايف كوثر دخلت عليهم وحطت القهوة علي الطرابيزة
كوثر : احااا انتوو بدءتو من غيري ولا اي
عم سعيد : داحنا بنسخن بس
قام عم سعيد بيشرب ف القهوة وكوثر هجمت علي ماما وبدءو يقفشو ف بعض ويبوسو بعض وسعيد قاعد بيتفرج وهو بيشرب سيجاره الحشيش والقهووة علي ماهو خلص كانو الاتنين جابو اخرهم وسخنوو علي الاخر قام قالع الجلابيه وقلع كل هدومو وظهر زبو اللي شبه بتوع افلام السكس السود حاجه كدا ضخمه وطويله واثناء ما الاتنين بيبوسو ف بعض قام عم سعيد وحط زبو وسطهم وهما اول ما شافوة هجمو علي زبوو وبضانو مص ولحس وامي مسكت زب عم سعيد وبقت بتلعبو بلع والاتنين يبدلو علي زبو وبضانو
لحد محس انو هيجيب قام سحب زبو ونيم امي علي ضهرها وكوثر طلعت بكسها علي وش امي اللي بقت تلحسوو وعم سعيد بقي يفرش ف كسمي وبدء يدخلوو واحده واحده لحد مدخل نصوو امي اتشنجت قام عم سعيد عرف انها جابت وخرج زبوو لحد ما امي هديت وراح مدخل زبو تاني وفضل ينيك براحه
ماما : حححححح برااااحه هتفشخ كسي
عم سعيد : راحه اي يا لبوة انا عمري ما نكت كس زي كسك ده
ماما : ولا انا عمري ما دوقت زب زي الفاجر ده ارزع جامد بقي
وبقي عم سعيد يرزع زبو ف كسمي جامد اللي كانت بتاكل ف كس كوثر عم سعيد حس انو هيجيب ف سحب زبو من كسمي وجاب كوثر ف وضع الدوجي وماما نايمه تحتها وبقي يدخل زبو شويه فكسمي وطيزها وشويه فكس كوثر وطيزها واستمر كدا يجي 10 دقايق لحد محس انو هيجيب
عم سعيد : انا هجيب يا شراميط اجيب فين
كوثر : فكسي فكسي بسرعه ححححح
ونطر عم سعيد كميه لبن رهيبه غرقت كس كوثر واللي نزل منها علي امي غرقها هي كمان وقام سعيد وخد كوثر علي جمب وحط ايدو ف جيب الجلابيه وطلع فلوس اداها لكوثر ولبس ومشي وامي كانت لسه مرميه علي الارض واللبن مغرق جسمها كوثر دخلت خدت دش وخرجت قالت لامي قومي خدي دش قامت امي خدت دش وخرجت كووثر طلعت الفلوس
كوثر : خدي يا ام احمد
ماما : اي دول
كوثر : دول 250 جنيه حقك ف النيكه دي
ماما : بس انا مش محتاجه فلوس يا كوثر
كوثر : اتعلمي يا هبله مينفعش تعملي الحاجه دي من غير فلوس والا هتبقي رخيصه وهتتفضحي
ماما : يعني اتناك واتكيف واخد فلوس هيهيهيهي
كوثر : انتي بس خليكي معايا وهتشوفي اللي عمرك ما شوفيته
وسابتها ماما بعد مخدت الفلوس وطلعت
انا : حمدلله علي السلامه
ماما :**** يسلمك يقلبي
انا : اتاخرتي كدا ليه
ماما : هي اختك هنا
انا : ايوة
ماما : طب اصبري وهبقي احكيلك بعدين
دخلت ماما تنام وانا قررت اخش لسلوي وخبط علي الباب
سلوي : مين
انا : انا احمد يا سلوي
سلوي : ادخل
دخلت ولقيت سلوي نايمه علي السرير ولابسه بيجامه علي رسمه سبونج بوب علي صدرها نص كوم وبنطلون برمودة هي شافتني وسابت التليفون وبصلتي
سلوي : خير
انا : متزعليش حقك عليا
سلوي : مزعلش من اي بالظبط من انك اخويا وبتبص علي اختك وهي بتستحمي ف الحمام
انا هنا عيني دمعت شوية وهي كمان بدءت تدمع قربت منها بعد ما مسحت عيوني وحطيت ايدي علي كتفها وطبطت عليها وقلتلها متزعليش حقك عليا وبوست دماغها حسيت جسمها سخن قووي يمكن جسمها سخن من جسمي لما لمس جسمها حسيتها هديت شوية قربت اكتر وبوستها من خدها مخلاص بقي يا زفته بقالي ساعه براضي فيكي
حسيت سلوي مش معايا اصلا واللي عرفتو بعد كدا ان زبي كان واقف علي اخروو تحت البنطلون وهي شافتو وكانت بتبص عليه وانا زبي عمال يحك ف فخادها
قربت منها وبوستها بوسه خفيفه من شفايفها لقيتها مستسلمه خااالص
قلت بقي دي فرصتي وخدت شفايفها فبوسه طويلة جدا وحطيت ايدي علي كسها من فوق البرمودا لقيتها غرقااانه بمعني الكلمه عرفت انا هاجت علي الاخر فضلت ابوس واللعب ف كسها بايد لحد مدخلت ايدي من تحت الكلوت بعد منزلت البرمودا لحد تحت ركبها ونزلت بشفايفي الحس كسها اللي كان ليه طعم وريحه خلوني اهيج وفضلت كدا 3 دقايق الحس ف كسها واللعب بايدي علي بزازها لحد منزلت كميه عسل علي وشي غرقتني وهي هنا فاقت
انا قلت الحق نفسي
انا : ينفع كدا تغرقي وشي اخرج ازاي انا بقي
سلوي : احيه ايه اللي احنا عملناه ده
انا : هو ده وقت عملنا اي ونيلنا اي وشي غرق يا جزمه
حسيت سلوي هديت شويه بعد ما لبستها هدومها
انا قربت منا وقلتلها متزعليش مني ولا من نفسك يا سلوي انا عارف انك بنت وبتحسي وعاوزة حجات من دي وانا ف الاول والاخر اخوكي يعني ده هيفضل سر بينا متهافيش يعني وانا بقول انا احسن من الغريب لانك ممكن تضعفي مع حد بره فانا بقول تبقي ما بينا احسن ولا انتي اي رئيك يا حببتي
سلوي خدت نفس عميق وحسيتها ارتاحت بعد كلامي قريت منها بوستها من دماغها وقلتلها روحي خدي دش يا قلبي ابتسمت ابتسامه خفيفه وحاولت تداريها معرفتش خرجت وسبتها روحت خدت شور ونزلت القهوة واتصلت ب كريم وعلي وجولي قعدنا شوية شربنا شاي وكولا ولعبنا شوية ضومنه وهزرنا وضحكنا
كريم : جرا اي يا عم احمد بطلنا نشوفك اليومين دول خالص
انا : اهوو موجود يا كريم
كريم : موجود فين ولا شقطلك واحده وبتقعد ف البيت تنيكها فيها في التليفون
انا وانا بضحك
انا : لا يا خول بس زهق مش اكتر
كريم : انا اتعرفت علي بنت انما اي ملبن ساكنه اول شارعنا وكل يوم بقابلها بالتوكتوك وبقفش فيها لحد ما هريتها
انا وعلي ف نفس واحد يبن المحظوظه
فضلنا نرغي شوية ف النيك وشوية ف حياتنا وشوية ف الشغل لخد ما ببص ف الساعه لقيتها 7 بالليل وكل واحد روح بيتهم وانا روحت ودخلت ندهت علي ماما لقيتها ف الحمام بتستحمي وقالتلي ان سلوي ف الدرس لسه نازله من 10 دقايق فرحت ولقيت نفسي بقلع كل هدومي وبدخل علي ماما الحمام اللي كان شكل جسمها تحت الدش والمايه نازله عليه يهيج الحجر دهلت عليها وقربت منها وحضنتها من ضهرها براحه
ماما : يخربيتك خضتني
انا : معلش اصلي تعبان قوووي
ماما: لا بلاش النهرده لاحسن انا مش قادره اقف علي رجليا اصلا
انا : ليه يعني هو كان جامد ولا اي
ماما : مين ده يا واد
انا : اللي قابلتيه عند كوثر النهارده
ماما : ده كان جامد قوووي يا واد فشخلي كسي
انا : هو مين بقي المحظوظ اللي فشخ الكس ده (وحطيت ايدي علي كسها )
ماما : المعلم سعيد بتاع محل الفاكهه اللي اول الشارع
انا هجت قووي لما عرفت الشخص وقولتلها طب وعمل معاكي اي ... ماما فهمت اني بحب اشوفها بتتناك واسمع وكدا
ماما : ده فشخ كس امك يا احمد خلي كسي مولع
انا : ححححح ( سبت ماما وقعدت علي قعده الحمام وفضلت اللعب ف زبي )
كملي يا ماما كملي
ماما لقيتني هايج ف قعدت علي البانيو وحطت ايدها علي كسها
ماما : بص عمل اي ف كس ممتك حببيتك فشخوو
دخل زبوو كلو للاخر
خلاني كنت هموت
انا قربت من كسها وبقيت الحسو وانا بلعب ف زبي وهي بتحكيلي عم سعيد عمل فيها اي لحد مهي نزلت عسلها وانا نزلت لبني وخدنا دش مع بعض وخرجنا من الحماموقعدنا في الصاله
ماما : انت بتهيج لما تعرف ان الرجاله بتنكني
انا سكت ومردتش وبصيت في الارض ماما فهمت اني مكسوف وقريت مني وقالتلي متتكسفش يا حبيبي دي ميولك وانا فهماك كويس وبعدين احنا اتفقنا علي الصراحه ارتحت من كلامها وقولتلها ايوة
قالتلي وانا هحاول علي قد مقدر اني احكيلك كل اللي بيحصل عشان اريحك يا قلبي
انا : (بسرعه وبدون مقدمات ) لاااا انا عاوز اشوفك حقيقي مش بس تحكيلي
ماما : طب ودي هعملهالك ازاي يروح امك
انا : معرفش بقي
ماما : طب اصبر ومش تستعجل وانا هحاول اظبطها
انا فرحت بكلام ماما وقولتلها انا هخش انام شوية ويدوب وقفت راح الباب مخبط ...
وهنا ينتهي الجزء الرابع من قصتنا استنوني ف الاجزاء الجايه يجماعه انا مش لاقي دعم فهوقف نشر شوية لحد ما الدعم يرجع عن ازنكم
اشت يا عم قص روعة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
توقف ايه ياعم ده جامده
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جامده اتمني اكلم واحد ديوث 😋😋
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
بداية موفقة بس السرد كثير قلل منه شوية وخلى الاحداث اكثر ...فى انتظار الجديد ....
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ليه مش بتفتح القصه عندى
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%