NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: مرحب
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر
.... يعينك
انا آسف مقدرش اساعدك بحاجة
غير النصيحة متستعجليش فى اى إجراءات تمهلى فى كل حاجة و حياتك الجديدة مش هتبتدى من مكانك الجديد انما من لحظة تقريرك لده

وكما قال صديقنا life selector
المواقع على النت افضل و اسهل و اقتراحاته جيدة لكن لا أأمن لى اولكس olx الموقع التانى جربيه اولا

و اخر شئ

.... يوفقك

كل مكان في ناس كويسه وناس وحشه انتي عايزه حد سند ليكي وضهر جوزك او حد قريبك

• عجبني
التفاعلات: فكرى
انا من بعد وفاه بابا و انا قاعده في بيت طويل عريض اربع ادوار لوحدى فى مكان نوعا ما بيئه او شعبى شويه
و المشكله ان الناس عماله تبصلى فى الراحه و الجايه و مفيش مره خرجت من غير ما حد يسألنى انتى راحه فين و جايه منين و تحقيق مع نظرات مش حلوه و فعلا زهقت و بقيت مش بخرج من البيت خالص

فانا فكرت ابيع البيت كله و اشترى شقه فى مكان راقى فى القاهره و ابتدى حياه جديده على نضيف فى مكان محدش يعرفنى فيه ولا انا اعرفه و اعيش لحالى فانا معرفش الدنيا عامله ايه هناك و معرفش الاسعار ايه و معنديش فيسبوك عشان ادخل اسأل حد فيه

ياريت لو حد يعرف يدلنى على حاجه و يقولى متوسط الاسعار مثلا تبقى عامله ايه و كدا يعرفنى حاجه
قولتهالك مره و اقولهالك تاني
توبي و قربي من ر بنا و ارتاحي
و انسي اي حاجه غلط عملتها

• عجبني
التفاعلات: فكرى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا من بعد وفاه بابا و انا قاعده في بيت طويل عريض اربع ادوار لوحدى فى مكان نوعا ما بيئه او شعبى شويه
و المشكله ان الناس عماله تبصلى فى الراحه و الجايه و مفيش مره خرجت من غير ما حد يسألنى انتى راحه فين و جايه منين و تحقيق مع نظرات مش حلوه و فعلا زهقت و بقيت مش بخرج من البيت خالص

فانا فكرت ابيع البيت كله و اشترى شقه فى مكان راقى فى القاهره و ابتدى حياه جديده على نضيف فى مكان محدش يعرفنى فيه ولا انا اعرفه و اعيش لحالى فانا معرفش الدنيا عامله ايه هناك و معرفش الاسعار ايه و معنديش فيسبوك عشان ادخل اسأل حد فيه

ياريت لو حد يعرف يدلنى على حاجه و يقولى متوسط الاسعار مثلا تبقى عامله ايه و كدا يعرفنى حاجه
بالتوفيق
واحده واحدة هاتلاقي الشقة اللمناسبة لزوقك وفلوسك بس محتاجة تدوري كتير مش من اول شقة هاتعجبك

بدايه من 500الف حتي 800دا المتوسط

لو حضرتك جادة فى كلامك انا اقدر اساعدك

بتعملي عين العقل
غيري المكان والبيئة بتتغير حياتك
لو اني من مصر كنت حاولت اساعدك
كل التوفيق الك

ايه رايك لو تدوري علي جوجل عن الاسعار وهتلاقي مواقع كتيره بتقولك ع الاسعار ..وبجد لو محتاجه مساعده عنيا ليكي بجد

ا للله يوفقك لما فيه الخير
بس تغير المكان مطلوب ومهم

اشتري ف المدن الجديدة حدايق اكتوبر الشروق

في في حدايق اكتوبر تعتبر رخيصة في كومبوندات دجلة بالمز ممكن تلاقي شقة متشطبة بنص مليون 60متر بس التليفونات مش واصلة غير ان المواصلات قليلة ومحتاجه عربية

بس خدي باللك انتا في مصر مش في امريكا ف اي مكان محدش حسيبك في حاللك

يلعن ابو الناس ملكيش دعوه بحد اعملي نفسك مش شايفاهم في الاول عانيت من المشكلة دي بس بعد كده اتعودت ونصيحة مني متفكريش تبيعي شقتك دي الوحيده الي هتفكرك بأهلك 💔 وانا عارفة طبعا انتي قد اي بتعاني من نظرات الشباب القذرة الي مفكرينك خلاص بقيتي سهلة بالنسبالهم ومن كمية التحرشات الي بتحصلك ونصيحة تانية اتعلمي اي رياضه تدفعي بيها عن نفسك

الاسعار في أكتوبر لتبدأ من 700ألف وعلي حسب المكان
في التجمع فوق المليون
أنت عاوزه تقعدي فين بالظبط وممكن أدلك تتصرفين أزاي

شكلك مش من القاهرة ... هل انتي ليكي مصدر دخل ... ولا لسه هتدوري على شغل ؟ عاوزة منطقة هادئة المواصلات هتضايقك ... لو مش هتنزلي من البيت كتير فيه منطقة جديدة قدام حدائق الاهرام اسمها مساكن دهشور الجديدة الاسعار فيها مناسبة لسه ... انا بشتغل في التوزيع وبلف القاهرة والجيزة يوميا .... لو حابة اني اساعدك لوجه **** انا تحت امرك ابعتي خاص وانا قدام كل الناس .. انا نساعدك علشان تبداي على نضافة

ما رح يفرق مع الناس المكان الجديد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%