NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة طلب فضفضه نقاش حنيك بنتين مع بعض و لا اعرف ماذا افعل لتنجح التجربة

Bashar2050

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
انا متزوج وحده شكردادي ( زواج عرفي ) و عرفت بالصدفة رفيقتها فعجبتني فقلت لها سوف اشتريلك خاتم الماس اذا تظبطيها اتزوجها و ظبطتها و رفيقتها وافقت تتجوزني عرفي و هدخل عليها يوم الاثنين و هي بنت . الفكرة انا عرضت افتحها و زوجتي رفيقتها معها و وافقت . نعمل علاقة ثلاثية
ما النصائح لتجربة ناجحة مستمرة و ما تخرب .
بما انو هي بنت اطول بالي لاجمعهم سوا او من اول مرة ؟
اصحاب التجربة فيدونا

• عجبني
التفاعلات: چومانه❤️🔥
انا متزوج وحده شكردادي ( زواج عرفي ) و عرفت بالصدفة رفيقتها فعجبتني فقلت لها سوف اشتريلك خاتم الماس اذا تظبطيها اتزوجها و ظبطتها و رفيقتها وافقت تتجوزني عرفي و هدخل عليها يوم الاثنين و هي بنت . الفكرة انا عرضت افتحها و زوجتي رفيقتها معها و وافقت . نعمل علاقة ثلاثية
اصحاب التجربة فيدونا
🥰🥰

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و Bashar2050
لو تقدر تكفى الاثنين تمام لكن لو حاسس أنك ممكن تكفى واحدة جدا و التانية مش أوى فبلاش علشان ثقتهم الجنسية متتهزش فيك

• عجبني
التفاعلات: Bashar2050
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكفيهم و زيادة ، بس نصائح عشو لازم ركز ، شو اتصرف من اصحاب التجربة

اصحاب التجربة فيدونا
لو مش قد الاتنين مع بعض بلاش احسن وخليها واحده واحده واضرب عسل جبلي قبل الموقعة دي

• عجبني
متقلقش و كله هيجيب بعضه إبداء عادي كانك مع واحدة بس و خليك ديما زبك فواحدة و ايدك مع التانيه بعبصه و لعب و بوس و هما اللي تتعب هتبدل

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%