NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The pussy Queen

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
انجذب للذكور
الفطرة
ناس كتير من فترة بقيت بتشوف كلمة ( فطرة ) سواء علي الفيسبوك ، انستجرام ، تويتر ... الخ

وفي الفاهم المقصود منها ، وفي المش فاهم اي حاجه ..

سواء فاهم او لأ تعالي افهمك :

فطرة هي حملة عاملينها الناس للتوعية من خطر نشر وانتشار المثلية الجنسيه ، بحيث انهم يفهموهم ويذكروهم بالطبيعة الجنسية ، وهي حاملة مضادة للحملة العالمية لترسيخ المثلية الجنسية ..

هي دي الحملة وهو دده معناها وهو ده المبدأ الهي قائمة عليه ..

طيب حلو اوي انا مالي بالحملة دي !!

صديقي انت ممكن تكون مش واخد بالك من خطورة الموضوع ومن خطورة الدنيا حوليك ،،
حاليا أغلب الشركات العالمية بتدعم المثلية الجنسية .. ومش اي دعم لأ دي بتدعمة بطريقة مخيفة جدا وبصورة كبيرة وبطرق مختلفة ،،
يعني مثلا شركة مستحضرات تجميل تحط علم المثلية علي علب منتجاتها ، شركة مواد غذائية تحط علم المثلية علي كيس المنتج بتاعها ، شركة افلام تحط شخصيات مثلية في نص الفيلم وترفض حذف المشاهد بتاعته ، شركة كرتون موجه للأطفال تخلي ان ٥٠ % من شخصيات الكرتون في الافلام بتاعتها تكون مثلية ... الخ

يعني ببساطة شديدة جدا بيحاصروك وبيحاصروا عيلتك وبيحاصروا اولادك ،،
بحيث ان انت هتمتنع عن شركة هتلاقي الشركة التانية جيالك هتمتنع عنها هتلاقي التالتة والرابعة وهكذا ،،

الهدف من حملة نشر المثلية هو تدمير المجتمعات ومحاربة العقول ..

ولكن احنا ناس بتدعم الحرية ، ومش من حقنا نقولهم بطلوا تعملوا الحملة دي ،،
علشان كده احنا كمان نعمل حملة معاكسة ليها ونسميها الفطرة للمحافظة علي القيم والمبادئ والاخلاق ..

ولأن الفكر لا يحارب الا بالفكر اتمني من كل الناس انها تشارك في الموضوع وتقول رأيها وتشارك في الحملة ابسط شئ بصورة او كلمة ..

وانا مش بعتدي علي حرية حد ،،
كل واحد حر في اليعمله ،،
وكل وحاد حر في ميوله وحياته ،،

وانا كمان حره في رأي ..

اتمني منكم المشاركة وتعرفوني رأيكم في الكومنتات ..
ولو لقيت ان في ايجابية في الامر فهيتم نشر مواضيع اخري تدور حول نفس الامر بصور علمية وفكرية ..

شكرا جدا ليكم ،،

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Pourquoipas, mandooo2014, mohsenadel8 و 9 آخرين
حقيقة انى لست مشارك فى الحملة

لكن ان من اشد معارضين الشذوذ وادرس كل الحلول و الطباع والافكار تبعهم وارى المناظرات تبعهم كى اصبح يد فى التخلص من الشذوذ

شكرا لاهتمامك بالمستقبل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كلارنس 2 و راحل
طبعا كلامك سليم 100 % وأنا من معارضي المثلية وبعتبرها أفعال تخجل منها الحيوانات - لكن بما انك معارضة للمثلية ليه وافقتي تكوني ADMIN في منتدى بيدعم المثلية والمثليين ؟؟؟ - ومتاخديش سؤالي بسوء نية. لكن لما كنتي عضوة غير مسئولة فده معناه انك بتختاري ايه اللي تتصفحيه وايه اللي تتجنبيه لكن دلوقتي بقيتي مسئولة وكمان ممكن تضطري انك تدلي بدلوك في مواضيع الشواذ لتوضيح نقط او حذف مخالفات ( مع انها المفروض كلها مخالفة للفطرة ) لكن مش مخالفة للمنتدى .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: دياتلوف، الفتاك ... و كلارنس 2
حقيقة انى لست مشارك فى الحملة

لكن ان من اشد معارضين الشذوذ وادرس كل الحلول و الطباع والافكار تبعهم وارى المناظرات تبعهم كى اصبح يد فى التخلص من الشذوذ

شكرا لاهتمامك بالمستقبل
الشكر لله

• عجبني
التفاعلات: مرحب
طبعا كلامك سليم 100 % وأنا من معارضي المثلية وبعتبرها أفعال تخجل منها الحيوانات - لكن بما انك معارضة للمثلية ليه وافقتي تكوني ADMIN في منتدى بيدعم المثلية والمثليين ؟؟؟ - ومتاخديش سؤالي بسوء نية. لكن لما كنتي عضوة غير مسئولة فده معناه انك بتختاري ايه اللي تتصفحيه وايه اللي تتجنبيه لكن دلوقتي بقيتي مسئولة وكمان ممكن تضطري انك تدلي بدلوك في مواضيع الشواذ لتوضيح نقط او حذف مخالفات ( مع انها المفروض كلها مخالفة للفطرة ) لكن مش مخالفة للمنتدى .
كلام سليم
ولكن انا هكتفي بقول ( اني افعل ما يبليه علي ضميري في الاداره ) اظن انك كده فهمت قصدي

عندك حق
المشكلة بقت كبيرة جدا
الشواذ بقوا كتير في مصر خصوصا الرجالة ( اسف علي كلمة رجالة)
والمشكلة برضوا انهم بيستهدفوا في اثارتهم وفض شهوتهم العيال الصغير مثلا 15 سنه او 17 وبيحاولوا يكلموهم عن الحب وكده وبيتعمقوا في حياتهم لحد ما تبقا العيال دي زيهم كده
انا قابلت ناس كتير كده علي الحقيقة وعلي السوشيال لدرجة اني بقيت اعرفهم من اول ما بشوف واحد منهم

عندك حق
المشكلة بقت كبيرة جدا
الشواذ بقوا كتير في مصر خصوصا الرجالة ( اسف علي كلمة رجالة)
والمشكلة برضوا انهم بيستهدفوا في اثارتهم وفض شهوتهم العيال الصغير مثلا 15 سنه او 17 وبيحاولوا يكلموهم عن الحب وكده وبيتعمقوا في حياتهم لحد ما تبقا العيال دي زيهم كده
انا قابلت ناس كتير كده علي الحقيقة وعلي السوشيال لدرجة اني بقيت اعرفهم من اول ما بشوف واحد منهم
للأسف احنا في كارثه

حمله مهمه جدا مفيش حل دلوقتي لمحاربه اي فكره الا بالترويج للفكره المضاده ليها

للأسف احنا في كارثه
المفروض الدولة تفتح مصحات نفسية لعلاج الميول دا
زي المخدرات مع ان دي اخطر من المخدرات

المفروض الدولة تفتح مصحات نفسية لعلاج الميول دا
زي المخدرات مع ان دي اخطر من المخدرات
تقريبا القانون المصري بيعاقبهم بالنفي

حمله مهمه جدا مفيش حل دلوقتي لمحاربه اي فكره الا بالترويج للفكره المضاده ليها
وده البحاول اتطرق ليه

انا اسفة جدا لحذف تعليقك ولكن عبدا لله رشدي شيخ فمينفعش انه يتواجد هنا
ولكن حضرتك تقدر تقول رأيه في تعليق

• حبيته
التفاعلات: CLOSED
وا لله اسفه جدا

• حبيته
وا لله اسفه جدا
بصي انا عارف وكنت متردد اجيب الرابط بس لقيته بيتكلم بعيد تماما عن الدين بيتكلم بالعقل فقط بدون اي دخول في الحلال والحرام

فطرة من أجمل التريندات الي طلعت
ويار.ب تنجح في أنها تعمل ريمونتادا علي الشواذ جنسياً

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و Moheb sex
بصي انا عارف وكنت متردد اجيب الرابط بس لقيته بيتكلم بعيد تماما عن الدين بيتكلم بالعقل فقط بدون اي دخول في الحلال والحرام
يبقا حضرتك انا اسفة وتقدر تنشره تاني ولكن بدون ما يكون ذاكر شئ ديني او حاجه ليها علاقة بر بنا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الطيز
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يبقا حضرتك انا اسفة وتقدر تنشره تاني ولكن بدون ما يكون ذاكر شئ ديني او حاجه ليها علاقة بر بنا
أشكرك هو بالفعل بيرد على فيديو دعوة للمثلية - بالعقل والمنطق - لأن من الطبيعي إن 90 % من دعاة المثلية بدون ديانة من الأساس ف مش هينفع لما نيجي نتكلم مع حد غير مؤمن بدين إننا نتكلم معاه ببراهين دينية هو أصلا مش مؤمن بيها
عشان كده هو بيرد الحجة بالمنطق وبالعقل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%