NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • بيضحكني
التفاعلات: Sense 🌹queen
انا نكت ام واحد صاحبي ضعفت قدامها وندمت بعد كده بس هي شبه اتعلقت بيا وعايزاني تاني وانا ندمان اني خنت صاحبي ممكن حل

وجاي لك عين لسه تقول صاحبي دا انت فشخت القاعده من تانى وثالث كلمه
لا تخون من امنك ودخلك بيته ولا تصاحب خسيس ولا ترفع عيونك فى امانات الناس
وانت ضربت كل القواعد بنووى 😂

• أتفق
التفاعلات: Sense 🌹queen
بص انت عملت 3 مصايب مش مصيبه واحده ف هناخدهم من الأصغر للاكبر
اولا انت خنت صاحبك الراجل اللي انت كلت عيشه وملحه ولو حطيت نفسك مكانه مش هتتحمل اللي انت عملته فيه ولو عرف ف في 3 احتمالات الاولى انك تخسره للابد والتانيه انك تخسره و تخسره نفسه وأمه لو عقله مقدرش يتحمل الصدمه و ذنبه ف رقبتكم
والتالته أنه يتهور و تخسروا روحكم انتم التلاته
تاني مصيبه
انت خنت الامانه الراجل اللي دخلك بيته و امئنك على أهله انت خنت العهد والامانه و حتى لو هو معرفش ف افتكر الجمله دي كويس ( كل ساق سيسقى بما سقى و ما كان ربك ظلام للعباد ولكن كان أنفسهم يظلمون)
المصيبه الأكبر أن ده زنا ف انت كده مش جدع انت زاني و اي حد يبررهالك غير كده او يسميلك الأمور بغير مسمياتها دي هو حد مغيب و عقله مش موجود لأن انت عارف الصح من الغلط وانا عارف الصح من الغلط و كلنا عارفين الصح من الغلط
خد يسطا دا وقع منك 👑

• حبيته
التفاعلات: Sense 🌹queen و I'm Klein
  • حبيته
التفاعلات: إيرين إبن الحج يغير
انا نكت ام واحد صاحبي ضعفت قدامها وندمت بعد كده بس هي شبه اتعلقت بيا وعايزاني تاني وانا ندمان اني خنت صاحبي ممكن حل
ابعد عنها مادام تحس بندم افضل شيء لان لو كملت معاها و كلما تشوف صاحبك رح تحس بندم اكثر ولا تخليها تتعلق بيك لان المراة لو حبت او تعلقت بشيء تتاثر فيها لا تعطيها امل اسحب عليها بكبير قبل فوات الأوان

انت دخلت الدوامه خلاص يا تخصر ام صاحبك ولو حربايه هتخصرك صاحبك يا تعيش الدنيا وتقضي وقت لطيف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسأل نفسك وانت بتفكر
انا ارضي ان صحبي يعمل كدا في امي فكر بس هتلاقي نفسك زعلت
حب لاخيك يما تحب لنفسك

ابعد افضل لا تجرخ صاخبك

متزعلش حد منك يا عم

لو فعلا ندمان و عندك نيه التوبه يبقي ابعد عنها بأي طريقة لان صدقني عاجلا أم أجلا صحبك دا هيعرف و انتو هتتكشفو لان الامور دي الشيطان بيستسهلها ف الأول لحد ما تلاقي نفسك واخد صدمه هتأذيك جدا

ابعد عنها متروحش تانى

بص انت عملت 3 مصايب مش مصيبه واحده ف هناخدهم من الأصغر للاكبر
اولا انت خنت صاحبك الراجل اللي انت كلت عيشه وملحه ولو حطيت نفسك مكانه مش هتتحمل اللي انت عملته فيه ولو عرف ف في 3 احتمالات الاولى انك تخسره للابد والتانيه انك تخسره و تخسره نفسه وأمه لو عقله مقدرش يتحمل الصدمه و ذنبه ف رقبتكم
والتالته أنه يتهور و تخسروا روحكم انتم التلاته
تاني مصيبه
انت خنت الامانه الراجل اللي دخلك بيته و امئنك على أهله انت خنت العهد والامانه و حتى لو هو معرفش ف افتكر الجمله دي كويس ( كل ساق سيسقى بما سقى و ما كان ربك ظلام للعباد ولكن كان أنفسهم يظلمون)
المصيبه الأكبر أن ده زنا ف انت كده مش جدع انت زاني و اي حد يبررهالك غير كده او يسميلك الأمور بغير مسمياتها دي هو حد مغيب و عقله مش موجود لأن انت عارف الصح من الغلط وانا عارف الصح من الغلط و كلنا عارفين الصح من الغلط
افضل كلام لحد الان بحيك جدا ياصديقي❤️

• حبيته
التفاعلات: I'm Klein
طالما ندمان يبقا لسه عندك ضمير
ابعد عنها علشانك وعلشانها وعلشان صحبك

• حبيته
التفاعلات: T i to
  • حبيته
التفاعلات: I'm Klein

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل