NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

medo229

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا نكت ام واحد صاحبي ضعفت قدامها وندمت بعد كده بس هي شبه اتعلقت بيا وعايزاني تاني وانا ندمان اني خنت صاحبي ممكن حل

• عجبني
  • محزن
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان, الزب الكبير, مدام دعاء و 3 آخرين
كمل معاها افضل الحلول

• عجبني
التفاعلات: O.se3dway
انا نكت ام واحد صاحبي ضعفت قدامها وندمت بعد كده بس هي شبه اتعلقت بيا وعايزاني تاني وانا ندمان اني خنت صاحبي ممكن حل
@naar100 انا مع رأيه الصراحة كمل معاها وخليك رجلها وحبيبها فيك وحاول تحبها متخلهاش محتاجه حاجه ولا تبص بره متكسرش قبلها لو هي حبتك بجد

• بيضحكني
التفاعلات: الفبتو
@naar100 انا مع رأيه الصراحة كمل معاها وخليك رجلها وحبيبها فيك وحاول تحبها متخلهاش محتاجه حاجه ولا تبص بره متكسرش قبلها لو هي حبتك بجد
هي فعلا حبتني بجد وانا شكلي حبيتها بس كل لما بقابلك صاحبي وابص في عينه بندم

هي فعلا حبتني بجد وانا شكلي حبيتها بس كل لما بقابلك صاحبي وابص في عينه بندم
حاول تنسى صاحبك وخليك مع امه

متروحش عندو تاني قابلو بره وخليك من بعيد لبعيد

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Life Arch، elshbelsakt و Sense 🌹queen
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Life Arch و مصطفى مصطفى
بص انت عملت 3 مصايب مش مصيبه واحده ف هناخدهم من الأصغر للاكبر
اولا انت خنت صاحبك الراجل اللي انت كلت عيشه وملحه ولو حطيت نفسك مكانه مش هتتحمل اللي انت عملته فيه ولو عرف ف في 3 احتمالات الاولى انك تخسره للابد والتانيه انك تخسره و تخسره نفسه وأمه لو عقله مقدرش يتحمل الصدمه و ذنبه ف رقبتكم
والتالته أنه يتهور و تخسروا روحكم انتم التلاته
تاني مصيبه
انت خنت الامانه الراجل اللي دخلك بيته و امئنك على أهله انت خنت العهد والامانه و حتى لو هو معرفش ف افتكر الجمله دي كويس ( كل ساق سيسقى بما سقى و ما كان ربك ظلام للعباد ولكن كان أنفسهم يظلمون)
المصيبه الأكبر أن ده زنا ف انت كده مش جدع انت زاني و اي حد يبررهالك غير كده او يسميلك الأمور بغير مسمياتها دي هو حد مغيب و عقله مش موجود لأن انت عارف الصح من الغلط وانا عارف الصح من الغلط و كلنا عارفين الصح من الغلط

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ابن المنصوره, إيرين إبن الحج يغير, Black Rose و 3 آخرين
اولا انت خنت صاحبك الراجل اللي انت كلت عيشه وملحه ولو حطيت نفسك مكانه مش هتتحمل اللي انت عملته فيه ولو عرف ف في 3 احتمالات الاولى انك تخسره للابد والتانيه انك تخسره و تخسره نفسه وأمه لو عقله مقدرش يتحمل الصدمه و ذنبه ف رقبتكم
تاني مصيبه
انت خنت الامانه الراجل اللي دخلك بيته و امئنك على أهله انت خنت العهد والامانه و حتى لو هو معرفش ف افتكر الجمله دي كويس ( كل ساق سيسقى بما سقى و ما كان ربك ظلام للعباد ولكن كان أنفسهم يظلمون)
المصيبه الأكبر أن ده زنا ف انت كده مش جدع انت زاني و اي حد يبررهالك غير كده او يسميلك الأمور بغير مسمياتها دي هو حد مغيب و عقله مش موجود لأن انت عارف الصح من الغلط وانا عارف الصح من الغلط و كلنا عارفين الصح من الغلط
عارف دا كله صدقني عشان كده انا ندمان بجد وبعدت عنها

عارف دا كله صدقني عشان كده انا ندمان بجد وبعدت عنها
طب وانت بتسال ليه ومستني ايه تاني ولا حتى مستني من اللي هنا يقولولك ايه

طب وانت بتسال ليه ومستني ايه تاني ولا حتى مستني من اللي هنا يقولولك ايه
هي عايزاني تاني وشبه بتحبني

هي عايزاني تاني وشبه بتحبني
بتحب مين يابني انت من دور ابنها اللي هو صاحبك
فيك ايه انت تقدر تقدمهولها غير الشويه إياهم وبعدين لو كل اللي انت عارفه زي ما بتقول وانا كررتهولك مش كفايه ليك ف أن سترك مره مش هيسترك كل مره .. اتعظ و توب

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: samerdena, Black Rose, elshbelsakt و شخص آخر
ممكن اكمل انا واخليك انت تخلع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تاني مصيبه
انت كفيت ووفيت قلت كل حاجة لازم تتقال 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

• حبيته
التفاعلات: I'm Klein
  • حبيته
التفاعلات: مش مرحب
  • حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • حبيته
التفاعلات: مش مرحب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل