NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
دا من كتر مسكك للفون ادمنتيه بصي اعملي وضت الطيران اول ماتيجي تاني +لما تفوقي خالص وتفعلي الفون هيجيلك الاشعارات اللي فاتتك

دا من كتر مسكك للفون ادمنتيه بصي اعملي وضت الطيران اول ماتيجي تاني +لما تفوقي خالص وتفعلي الفون هيجيلك الاشعارات اللي فاتتك
اشطا هشوف

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
عاوزه حل لحوار اني بصحي م النوم امسك فوني ارد ع الناس اللي باعتالي وانام عشان بقيت بهبل جامد+بقيت بحطه بعيد عني بقوم أخده برضو🙂
الامر بسيط جدا افصليه خالص او فضي الشحن قبل ماتنامي ولما تصحي هتلاقيه كدا هتحطيه عالشاحن وتكملي نوم تاني او تقومي تشوفي مصلحتك وتفوقي وبعدين تشوفيه لما يشحن بقي

الامر بسيط جدا افصليه خالص او فضي الشحن قبل ماتنامي ولما تصحي هتلاقيه كدا هتحطيه عالشاحن وتكملي نوم تاني او تقومي تشوفي مصلحتك وتفوقي وبعدين تشوفيه لما يشحن بقي
منا بحطه ع الشاحن وافتحه🙂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
منا بحطه ع الشاحن وافتحه🙂
مهو لو فاصل خالص هيحتاج وقت عشان يشحن وخلي الشاحن بعيد عنك خالص ... ووضع الطيران فكرة حلوة مش بطاله انا كنت بعملها علي طول 🤭🤭😁 والاخم بقي انك تخلي التليفون صامت من غير اهتزاز عشان متحسيش وتسمعي تنبيهات الرسايل كل شوية

مهو لو فاصل خالص هيحتاج وقت عشان يشحن وخلي الشاحن بعيد عنك خالص ... ووضع الطيران فكرة حلوة مش بطاله انا كنت بعملها علي طول 🤭🤭😁 والاخم بقي انك تخلي التليفون صامت من غير اهتزاز عشان متحسيش وتسمعي تنبيهات الرسايل كل شوية
اشطا هشوف

• عجبني
التفاعلات: Safel gda 24
ما اللي زايك لزام يخود بالجذمة عشان مش عاجبو حاجه
نو كومنت انتو مش حاسييم بقيمتي دا انا جوهره

نو كومنت انتو مش حاسييم بقيمتي دا انا جوهره
جواهر اه ما هو واضح جواهر مصدية عايزة شبشب علي دماغها😂

حاولي ميبقاش اي حاجه قومي اعملي اي حاجه وبعدها امسكي الفون اقفليه مثلا وحاولي متفتحيهوش

• حبيته
التفاعلات: Kιɳg Jr
الجوهره م بتصدي ي جهل
هو مش الإنسان معادن وانتي بتقولي جواهرة يبقاء اكيد هتصدي 😂😂 مش محتاجه فككاه اهي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%